Loratsepaami on hyvä lääke!

Ahditus on poissa

Otan päivittäin 5-6mg ja usein vielä 30-40mg Diapamia ja Tenoxin yöksi.

61

3818

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-elämä

      Olet narkkari vaikka et sitä lääkepöhnältäsi ymmärrä. Kohta olet elääkkeellä ja kuollut etkä ole huomannut että missasit elämäsi. Sellaisia ne bentsot on.

    • benzo addict

      Jenkeissä benzon käyttäjiöä kutsutaan nimellä "accidental addict" joka onkin pirun osuva kuvaus. Suurin osa ihmisistä luottaa lääkäriin ja syö bentsoja ohjeen mukaisesti eikä huomaa olevansa pahassa koukussa elämän laddun huonontuessa vaikka niiden piti nimenomaan parantaa sitä. Bentsot ovat max 14 vrk kriisin ajaksi tarkoitettu ei missään nimessä säännölliseen pitkäaikaiskäyttöön. Uskomatonta kuinka monet lääkärit määräävät ihmisille näitä vuodesta toiseen.

      • Bromazepam

        Ei pidä paikkaansa.


      • bad medicine
        Bromazepam kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.

        "Hoidon kesto

        Kaikessa bentsodiatsepiinilääkityksessä tulee pyrkiä lyhyeen, enintään 8-12 viikon lääkitykseen. Jos hoitoa jatketaan pitkään tai suuriannoksisena, suositellaan psykiatrin konsultoimista."

        "Bentsodiatsepiineja ja bentsodiatsepiinien kaltaisia lääkeaineita ei pidä yksinään käyttää masennuksen hoitoon potilaille, joilla on vakava masennus tai masennukseen liittyvää ahdistuneisuutta, koska ne voivat aiheuttaa tai suurentaa itsemurhariskiä."

        http://labeling.pfizer.com/ShowLabeling.aspx?id=740


    • 2+13

      Niin ja millä perusteella huonontavat elämänlaatua? Poistavat ahdistusta ja auttavat rentoutumaan?

      • benzo addict

        Bentsodiatsepiinit ja ahdistus

        "Nyt haluankin VAROITTAA KAIKKIA IHMISIÄ. Bentsot koukuttaa todella nopeesti ja pitkällä juoksulla ne pahentaa ahdistusta entisestään. Sen lisäksi riippuvuus siihen kehittyy todella nopeasti. Sitä ei ehdi huomaamaankaan, kun jo on nalkissa niihin. Toivon sydämestäni, että JOKAINEN TEISTÄ MIETTISI TARKKAAN ENNENKUIN ALKAA SYÖMÄÄN BENTSOJA ENEMMIN."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/4363559


    • benzo addict

      Pitkäaikaiskäytössä bentsodiatsepiinit alkavat toimia paradoksaalisesti päinvastoin eli aiheuttaa osalle käyttäjistä ahdistusta, masennusta ja unihäiriöitä. Itselläni kävi juuri näin enkä sitä edes ymmärtänyt ennenkuin lopetin(oma helvettinsä). Ahdistus poistui ja mieliala parani. Salakavalia lääkkeitä.

    • å¨åopgddasds

      Taas alko tämä ''narkkari'' hupatus, ne ovat lääkkeitä eivät huumeita. Onko teidän mielestä muka parempi kärsiä mielenterveysongelmistaan ja olla käyttämättä lääkkeitä, kuin että voisi olla terve ja mahdollisimman huoleton ja käyttää lääkkeitään? En aio lopettaa lääkitystäni, kun sen olen vihdoin löytänyt, ei edes lihota kuin turhat ja vain pahaksi olevat neuroleptit.

      • douppia naamaan

        Huumeita terveyskeskuksesta
        Julkaistu 15.02.2010 - 13:35.

        Kun puhutaan lääkeriippuvuuksista, tulee helposti mieleen syrjäytynyt sekakäyttäjä. Tämän illan MOT: Bentsoa suonissa kertoo kuitenkin aivan tavallisista suomalaisista sekä heidän lisääntyneestä ja hallitsemattomasta lääkkeiden kulutuksestaan.

        http://yle.fi/aihe/artikkeli/2010/02/15/huumeita-terveyskeskuksesta


      • Anonyymi

        No jos väärin käytät niitä nii joo voi narkkariksi sanoa. Ei se lääkärin määräys sitä tosiasiaa mihinkään muuta :) Mielenterveys ongelmiin parasta on liikunta itsestä huolenpitäminen ystävät ymmärrän että lääkkeet ovat kun turvaköysi mutta mitä aikasemmin uskallat päästää irti etkä vedä nappeja naamaan joka päivä sitä onnellisempi olet ja tunnet itsesi omaksi itseksesi..


    • ihmiset erilaisia

      Olen syönyt tenoxia jo viisi vuotta putkee 20 milliä illalla ja diapamia 3,5 vuotta päivittäin 10-20 milliä. Elämä sujuu nyt hyvin.

      • iuygujh

        Kamala määrä bentsoja...Ei töissä pärjää tuollaisella määrällä kukaan.


      • Mies 28v
        iuygujh kirjoitti:

        Kamala määrä bentsoja...Ei töissä pärjää tuollaisella määrällä kukaan.

        Onko joku väittänyt että olen toissä? Kysyn vaan? Työkyvyttömyyseläkkeellä tässä ollaan ja Diapami auttaa sen verran että uskaltaa lähteä ulos ruokaostoksille.


      • raahaa töihin
        Mies 28v kirjoitti:

        Onko joku väittänyt että olen toissä? Kysyn vaan? Työkyvyttömyyseläkkeellä tässä ollaan ja Diapami auttaa sen verran että uskaltaa lähteä ulos ruokaostoksille.

        Uskomatonta mutat varmasti sinun kohdalla ok että olet eläkkeellä.Mä olen vaivainen melkein 50v ja sairauksia ja sairauslomia pitkiä-ei eläkkeelle.Mulla ei ole psyyken ongelmaa.


      • Anonyymi
        raahaa töihin kirjoitti:

        Uskomatonta mutat varmasti sinun kohdalla ok että olet eläkkeellä.Mä olen vaivainen melkein 50v ja sairauksia ja sairauslomia pitkiä-ei eläkkeelle.Mulla ei ole psyyken ongelmaa.

        :D:D::D:D::D


      • Anonyymi
        iuygujh kirjoitti:

        Kamala määrä bentsoja...Ei töissä pärjää tuollaisella määrällä kukaan.

        Itse söin xanoria 2-6mg päivässä ja 40mg tenoxia illaksi yli 20 vuotta. Nyt ollut muutaman vuoden ilman mitään ja voin luvata elämä on paljon helpompaa ei ahista mennä ulos tai alkaa nukkumaan lääkkeet ei todellakaan ole ratkaisu ongelmaan ne vaan siirtää ja verhoaa ongelmaa


    • zombien elämää

      Tiesittekö että poliisi valvoo esimerkiksi miten lääkärit määräävät Xanoria? Siksi lääkärini laski aina taskulaskimella kuinka paljon voi minulle määrätä ja koska. Jos poliisi valvoo näitä lääkkeitä niissä on jokin pahasti vialla. Addiktit, tässä tapauksessa ihan tavalliset työssäkäyvät suomalaiset, puolustavat huumettansa kaikin keinoin sen menettämisen pelossa niinkuin "oikeiden" huumeiden käyttäjät. Olin itsekin sellainen mutta onneksi en enää.

      • mh gvh

        Tuo on nyt täyttä huuhaata että poliisi valvoisi lääkkeiden määräämistä tai käyttämistä.


      • adlajdlkajsl
        mh gvh kirjoitti:

        Tuo on nyt täyttä huuhaata että poliisi valvoisi lääkkeiden määräämistä tai käyttämistä.

        Ei ole, Diacorin lääkärini sanoi että poliisit tekevät pistokokeita bentsojen määräämisissä ja siksi joutui laskemaan etten ole ottanut niitä enempää kuin reseptissä lukee.


      • ex-kandi
        adlajdlkajsl kirjoitti:

        Ei ole, Diacorin lääkärini sanoi että poliisit tekevät pistokokeita bentsojen määräämisissä ja siksi joutui laskemaan etten ole ottanut niitä enempää kuin reseptissä lukee.

        Kyllä, poliisi valvoo reseptien kirjoittamista bentsojen katukaupan vuoksi. Hinnoista keskustellaan netissä koko ajan mm: http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?p=321078


      • äly hoi
        mh gvh kirjoitti:

        Tuo on nyt täyttä huuhaata että poliisi valvoisi lääkkeiden määräämistä tai käyttämistä.

        Valvira tai Kela pitävät tilastoa kuinka paljon kukin lääkäri määrää pkv-lääkkeitä. Puuttuvat tilanteeseen jos tarvis.

        Potilastiedot ovat salassa pidettäviä eikä niitä jaeta poliiseille eikä postinkantajille.


      • Pamit kuriin
        äly hoi kirjoitti:

        Valvira tai Kela pitävät tilastoa kuinka paljon kukin lääkäri määrää pkv-lääkkeitä. Puuttuvat tilanteeseen jos tarvis.

        Potilastiedot ovat salassa pidettäviä eikä niitä jaeta poliiseille eikä postinkantajille.

        Poliisi seuraa huumelääkkeiden kuten betsodiatsepiinien määräystä ja sähköinen resepti tulee hyvin muuttamaan tämän. Parista lääkäristä olenkin jo ilmoittanut poliisille. Ilmoituksia vaan bentsoja määräävistä lääkäreistä niin saadaan sairaspoissolot ja häiriökäyttäytyminen kuriin Suomessa:

        https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/feedback?OpenForm

        sekä Valviraan

        http://www.valvira.fi/palaute/

        "Komisario Mika Raatikainen Helsingin poliisin huumerikosyksiköstä sanoo, että sähköinen resepti on kaikkein helpoin ja yksinkertaisin keino lääkekaupan valvontaan."


      • Höpö höpö.. Valvira valvoo lääkäreit


      • Anonyymi

        😂😂 No ei todellakaan valvo. Valvira on viranomainen joka valvoo mitä lääkärit kirjoittaa ja rauhoittavien vertaaminen huumeisiin on aika radikaalia ainakin minun mielestä.


      • Anonyymi
        adlajdlkajsl kirjoitti:

        Ei ole, Diacorin lääkärini sanoi että poliisit tekevät pistokokeita bentsojen määräämisissä ja siksi joutui laskemaan etten ole ottanut niitä enempää kuin reseptissä lukee.

        Kannattaisiko pyytää mieliala lääkkeet jos luulet että poliisia kiinnostaa yksityis ihmisen lääkkeet. Mulla on sukulainen lääkärinä ja voin sanoa 100% varmuudella että näin ei ole:)


    • usko mitä uskot

      heh heh juupa juu. Poliisi ei ole se joka valvoo vaan valvira.

    • pamit kuriin
      • Hoito auttaisi

        Voi että kun ihminen on mennyt tuollaiseen kuntoon.


    • world war z

      Huvittuneena olen seurannut täällä keskustelua ja kylläpä bentsoriippuvaiset hanakasti lääkettään puolustavatkin, ymmärrettävää tietenkin kun ilman sitä ei uskalla edes kaupungille lähteä mutta todella surullista myös että lääketeollisuus on onnistunut koukuttamaan miljoonia ihmisiä luulemaan etteivät he pystyisi ilman bentsodiatsepiinejä elämään ja eläm olisi parempaa niiden alaisena. Näin näköjään Suomessakin siis.

      • Sama ..sooo sad


    • world war z
      • ......

        Huvittunena seuraan syyllistäviä saarnaajia. Surullista jos saat hupisi sairaiden ihmisten ongelmista.


      • -----

    • sivusta seurannut

      Tuota..noin..voisiko joku kertoa nyt minullekin, että mitä pahaa ja tuomittavaa on bentsoriippuvuudessa, jos ja kun tämä riippuvuus mahdollistaa työnteon, asuntolainanmaksun, perhe-elämän, matkailun ja vaikka mummolassakäynnin.. Suurimmasta osasta lääkkeitä tulee riippuvaiseksi, miksi hitossa kohtuullisen turvalliset bentsot ovat se paha? Olen itse syönyt xanoria yli 10 vuotta, ja selän nikamavian vuoksi menee tramaliakin, buranaa jonkinverran. Olen xanorista vahvasti riippuvainen, mutta kertokaa nyt hyvät ihmiset miksi olen lähes rikollinen? Olen keskiluokkainen duunari samoin kuin vaimonikin, ja asiamme ovat nykymittapuun mukaan ihan hyvällä mallilla. Ymmärrän kyllä, että tiettyjä lääkkeitä päätyy helposti katukauppaan kun niillä saa viinan kanssa läträämällä nupin melkoisiin svääreihin, mutta ei tästä voi rangaista niitä jotka jotain lääkettä oikeasti tarvitsevat. En tiedä onko paniikkihäiriöni ja sosiaalisten tilanteiden pelko lievittynyt iän myötä, mutta ei voi olla sen kokeilun arvoista olla 1/2 vuotta sairaslomalla, syödä jotain toista bentsoa että saa nukuttua edes joskus kun kokeilee lääkkeen lopettamista ja varmasti olo on hirveä. Ilmeisen sukuvikamme vuoksi äidilläni on ollut samoihin ongelmiin neuroleptilääkitys jo 1980 luvulta alkaen, ja siitä saamieni kokemusten mukaan en luojan kiitos suostunut samaa itse aloittamaan. Onnekkaita ovat ne jotka pärjäävät elämänsä ilman mitään lääkitystä mutta samalla myös nykymaailmassa ryhmänä alati pienenevä.

    • pelottavaa

      Jos olet kymmenen vuotta(!) syönyt Xanoria, vahvinta ja vaarallisinta bentsodiatsepiiniä kannattaisiko ihan oikeasti palata hetkeksi todellisuuteen, herätä ja kokeilla miltä oikea elämä TUNTUU. Jos sinulla on lapsia niin eikö hekin antaitsisi vanhemman joka on oikeasti läsnä eikä elä rauhoittavien alaisena puolitodellisuudessa?

      • masis,panic,angst

        Silloin kun syödään bentzoja asiallisesti ahdistukseen jne. niin silloin ei todellakaan olla missään pöhnässä. Miksi pitää syyllistää vakavaan, invalidisoivaan sairauteen bentzoista apua saavia. Ei meistä näy lääkitys päälle päin, toisin kuin seka- tai väärinkäyttäjistä.

        Jos itsellä ei ole mielenterveysvaivoja, niin olkaa siitä onnellisia ja antakaa meidän olla rauhassa ja luottakaa lääkäreiden ammattitaitoon, ei niitä suotta määrätä. Itsekin olen syönyt yli kymmenen vuotta ilman, että annos on noussut tai on ollut ongelmia.


    • sivusta seuraava

      "Jos olet kymmenen vuotta(!) syönyt Xanoria, vahvinta ja vaarallisinta bentsodiatsepiiniä kannattaisiko ihan oikeasti palata hetkeksi todellisuuteen,"

      Hölpönpölpön, väitän olevani paljon paremmin kiinni todellisuudessa kun joka toinen päivä ahdistukseensa viinaa kittaavat kaappijuopot. Viimeisempien työterveyshuollon testien mukaan fyysinen kuntoindeksini on erinomainen, ja harrastan liikuntaa ja kulttuuria matkustelemme säännöllisesti. Ilman depot-xanoria 2 x mg päivässä tämä ei olisi mahdollista, olisin varhaisella sairaseläkkeellä, tai sitten äitini tavoin aivan kujalla oleva neuroleptizompi. Juokaa hyvät ihmiset viinaa ja juhlikaa sen avulla, tekee todella hyvää kropalle ja päänupille tämä liuotin, ja älkää vaan koskeko bentsoihin kun ne ovat huumehia !

      • Bentsohuumeet

        Bentsodiatsepiinin huumeluonne tunnettu jo yli 40 vuotta

        http://turpeinen-saari.net/blogi/2012/06/22/274

        Tuoreessa väitöstutkimuksessa on hiljattain todettu betsodiatsepiinien huumeluonne. Tämä ei ole uutinen.Toisen tekijän kanssa kirjoittamassani kirjassa, Idänpään-Heikkilä Pirkko ja Idänpään-Heikkilä Juhana, Huumeet, WSOY 1972 ja 1974 mainitaan WHO:n ehdottaneen jo 1971 bentsodiatsepiinien sisällyttämistä riippuvuutta aiheuttavien aineiden valvontalistalle.

        Työskennellessäni Yhdysvalloissa Texas Research Institute of Mental Sciences tutkimuslaitoksessa 1968 - 69 vierailevana tutkijana vastuualueenani oli huumeriippuvuuden tutkiminen. Hoidin useita bentsodiatsepiini-riippuvaisia potilaita. Tuolloin tein maailmassa ensimmäisen havainnon selkeästä Pentatsosiini-huumeriippuvuudesta, joka havainto julkaistiin kirjeenä Lancet-lääketieteellisessä julkaisussa.

        Pentatsosiini tuli luokitelluksi riippuvuutta-aiheuttavaksi aineeksi ja valvotuksi, bentsodiatsepiini ei.

        Palattuani Suomeen kiersin eri puolilla Suomea puhumassa huumeriippuvuudesta, myös bentsodiatsepiiniriippuvuudesta. Erityisesti nuorten huumeiden käyttöepidemia hälveni yhden koululaissukupolven ajaksi 1975-1990 mutta bentsodiatsepiinien käyttö levisi ja laajeni.

        Itse en urani aikana määrännyt bentsodiatsepiineja. Kehoitin alaisiani lääkäreitä myös olemaan määräämättä niitä. En kuitenkaan voinut estää ketään itsenäistä lääkäriä kirjoittamasta Diapam- tai vastaavia aineita sisältäviä reseptejä, koska bentsodiatsepiineja ei ollut luokiteltu valvottavien listalle.

        Suuri osa suomalaisista lääkäreistä tietää bentsodiatsepiinien aiheuttavan riippuvuutta, väärinkäyttöä, vieroitusoireita ja vaikeutta lopettaa niiden käyttö.

        Suhtautuminen bentsodiatsepiineihin muistuttaa suomalaisten suhtautumista alkoholiin. Näihin aineisiin suhtaudutaan ikäänkuin ne aiheuttaisivat mielihyvää. Alkoholistille tai bentsodiatsepiini-riippuvaiselle kyse ei ole mielihyvästä vaan PAKOSTA. Suomalaiset lääkärit eivät pysty diagnosoimaan alkoholismia. He eivät osaa hoitaa myöskään bentsodiatsepiini-riippuvuutta.

        Sen, että bentsodiatsepiinien on annettu näin kauan tehdä tuhotyötään väestön parissa, arvellaan johtuvan lääketeollisuuden mahdista. Lääkärit eivät ole riippumattomia. Suurin osa bentsodiatsepiineista saadaan lääkärin määräyksellä.


      • Zombieland

        "Juokaa hyvät ihmiset viinaa ja juhlikaa sen avulla, tekee todella hyvää kropalle ja päänupille tämä liuotin, ja älkää vaan koskeko bentsoihin kun ne ovat huumehia !"

        Eli itse juhlit bentsojen avulla? Narkkarin toimintaa sanon minä.


    • Raikkuli65

      Mulla sellainen tilanne, että käytin pitkään bentsoa ja vuosi sitten aloitettiin psykiatrin ideasta omatoiminen vieroitus. Hitaasti lopetin lääkkeen ja se meni alussa suht mutkitta. Tämä koko kesä on mennyt kuin kroonisessa krapulassa. Elämänilo on hävinnyt ja koko ajan on stressitilanne päällä.
      Bentsot aloitettiin uudestaan ja kun elämä on muutakin kuin kärsimystä, se tuntuu upealta! Joku tarvii elinikäisen lääkityksen. Aivan kamalaa on olla "puhdas" mutta koko ajan peloissaan, ei uskalla olla yksin kotona, lähteä mihinkään yms.
      Syön näitä mielelläni loppuelämän, kun saadaan toimintakyky säilymään ja palannut elämänilo kukoistaa.
      Elämän idea ei ole olla kärsimystä:-)

      • nomorebenzos4me

        Mikset odottanut? Olosi olisi normalisoitunut ja parantunut päivä päivältä. Nimim. bentsohelvetin läpikäynyt, nyt elämänsä parhaassa kunnossa RAITTIINA :)


      • tätä mieltä
        nomorebenzos4me kirjoitti:

        Mikset odottanut? Olosi olisi normalisoitunut ja parantunut päivä päivältä. Nimim. bentsohelvetin läpikäynyt, nyt elämänsä parhaassa kunnossa RAITTIINA :)

        Raittiina. Oliskohan hiukka väärä sanavalinta? Hienoa, että olet päässyt lääkkeistä irti, jos niin olet halunnut mutta älä mestaroi muiden ihmisten elämää sitä lähemmin tuntematta.


      • 15+7

      • tätä mieltä kirjoitti:

        Raittiina. Oliskohan hiukka väärä sanavalinta? Hienoa, että olet päässyt lääkkeistä irti, jos niin olet halunnut mutta älä mestaroi muiden ihmisten elämää sitä lähemmin tuntematta.

        Ei niit Voikkaan seinää lopettaa .. kestää vuos tai kaks ja sit ku oot ite valmis .. loppuu vaikka pari kertaa viikossa ja sit kerran ja ...


    • Raikkuli65

      Mulla se vieroitus alkoi lokakuussa 2012 ja keväällä oli ohi. Jos olis aikaa terapoida sata vuotta joka päivä, apua löytyisi varmaan. Omalla taustalla tyydyn siihen, että voin elää arkea onnellisena vaikka doupattuna. Taustakuviot on joskus niin rankkoja, että ei niistä selviä hengissä. Kun on näin käynyt tähän saakka, olen kiitollinen ja elän päivän kerrallaan. Omalta osaltani en yllytä ihmisiä ongelmiin, vaan näkemään mahdollisuudet. Ainahan näistä sitten keskustellaan suuntaan ja toiseen ja sitä varten palstat on olemassa.

    • Raikkuli65

      Niin ja referenssidataa on kokemuksessa lähes 30 vuodelta sedatiivien kanssa - ikävä kyllä.

    • lumeelämää

      Bentsovieroitus voi kestää vuosia, sääli ettet jaksanut pidempään ja voinut elää selvinpäin loppuelämääsi, nyt se lienee jo hyvin epätodennäköistä että näet normaalielämää enää.

      • .....

        Kuka määrittelee normaalin elämän?


    • Bentsodiatsep

      Bentsojen käyttö on potilaan ja lääkärin välinen asia. Joka niitä syö tai ei tuskin voinee tajuta toisen tilannetta, jos bentsot toisella auttaa. Kuten edellä: Kuka määrittelee normaalin elämän?

      Omana mielipiteenä voin ketään arvostelematta sanoa oman kokemukseni perusteella, että bentsot ovat hyviä lääkkeitä tarvittaessa käyttettyinä. Pitkäaikainen päivittäinen käyttö ei ole hyvä - seuraa yllä lueteltuja ongelmia, joista ensimmäinen on toleranssin kehittyminen ja toinen riippuvuus. Mutta tarvittaessa esim. esiintymisjännitykseen ym. vastaavaan tilanteeseen pieni määrä toimii hyvin. Itse kylläkin pyrin nykyään ottamaan tarvittaessa mieluummin beetasalpaajaa kuin bentsoja.

      • vaiva on kamala

        Luuletko sinä,että paniikkihäiriöstä,laaja-alaisesta sosiaalifopiasta ja ahtaan ja korkean-
        paikankammosta kärsivä koskaan pitää yhtään esitelmää ollessaan työkyvyttömyys-
        eläkkeellä.Xanor on hyvä lääke heille,että pääsevät edes välillä ihmisten ilmoille.


    • Lorahdus

      Loratsepaami on toimiva akuuttikäytössä. Pitkässä jatkuvassa käytössä vaurioittaa muun muassa kognitiivisia kykyjä ja vie lujaan riippuvuuteen.

      • bentsot parantaa

        Naurettavaa höpötystä näiltä bentsoja vastustavilta asiantuntijoilta. Itse olen syönyt lääkärin määräämiä annoksia diapamia, rivatrilia ja tenoxia unettomuuteen ja ahdistukseen. Ilman niitä olisi työkyvyttömyyseläkkeellä. Kumpihan on pienempi paha?


      • pdihjpdifjpdoi
        bentsot parantaa kirjoitti:

        Naurettavaa höpötystä näiltä bentsoja vastustavilta asiantuntijoilta. Itse olen syönyt lääkärin määräämiä annoksia diapamia, rivatrilia ja tenoxia unettomuuteen ja ahdistukseen. Ilman niitä olisi työkyvyttömyyseläkkeellä. Kumpihan on pienempi paha?

        ite syön benejä:
        Xanor depot 2 mg 1x4
        xanor 2 mg 2 tarvittaessa paniikkiikohtauxeen max 4 x päivässä
        tenox 20 mg 2 illal
        insomin 20 mg illal

        ja olen menestynyt kirurgi


      • ffhjifgjg
        pdihjpdifjpdoi kirjoitti:

        ite syön benejä:
        Xanor depot 2 mg 1x4
        xanor 2 mg 2 tarvittaessa paniikkiikohtauxeen max 4 x päivässä
        tenox 20 mg 2 illal
        insomin 20 mg illal

        ja olen menestynyt kirurgi

        en pysty leikkaamaan ilman lääkkeitä!!!


      • Anonyymi
        pdihjpdifjpdoi kirjoitti:

        ite syön benejä:
        Xanor depot 2 mg 1x4
        xanor 2 mg 2 tarvittaessa paniikkiikohtauxeen max 4 x päivässä
        tenox 20 mg 2 illal
        insomin 20 mg illal

        ja olen menestynyt kirurgi

        Älä hupata!


    • JärjenÄäni

      Lol kaksi trollaajaa. Sekä nuo peukut ovat tulleet samalta tai samoilta puolustajilta sama nuo - merkit samoilta tahoilta. Masennus/ahdistus (pseudo sairaudet) Oikeasti ovat elämän normaaleita oireita joita tulee tarkoituksella.

      Kuitenkin nuo masennus myrkkyjen ja ahdistus myrkkyjen ja lääkkeiden(päihteiden mm bentsot) syöjät eivät ole ollenkaan narkkareita parempia ja ei ole yhtään arvostelemista narkkareista ja sama koskee alkoholisteja.

      Se että lääkäri ja vielä pseudo lääkäri(psykiatri) määrää jotain mieliala myrkkyä tai päihdettä niin ei tee siitä ollenkaan parempaa ihmistä tai asiaa kuin "narkomaanista"

      Ne ketkä esim polttavat pilveä ovat ainoat ketä voi oikeasti sanoa paremmiksi ihmisiksi kuin masennuslääkemyrkky luusereita tai alkoholisteja.

      Laillinen ei tarkoita että olisi parempi aine tai parempi ihminen sen käyttäjä.

      Esim nuo vahvat kipulääkkeet joita käyttää "kroonisesti" kipua kärsivät ja naureskelevat "narkkareille" ovat oikeen irvikuva sillä heidän "lääkkeet" päihteet ovat jopa heroiinia vahvempia.


      JA mitä bentsoihin tulee niin niitten koukku (FYYSINEN HENKINEN) on pahempi kuin heroiinin.

      Heroiinin vierotusoireet kestävät noin 7pv ja 3 pv on pahin (noin) eikä hengenvaaraa Taas bentsojen vieroitus oireet voivat tappaa(kuten alkoholin) Kouristuksilla/sydänkohtauksilla(itsemurhilla) ja vievät keskimäärin jopa 18kk vieroitusoireet. Useimmilla voi kestää vuosia.

      Joten sama henkilö ketä annat peukkuja alaspäin monta kymmentä kertaa järjen äänille ja peukkuja ylös omille viesteillesi kymmeniä kertoja. voit antaa vaikka kuinka monta miinusta tälle, mutta toivon että auttaa edes jotain.

      JOS ITSE KIERIT ELÄMÄN PILANNEENA OMASSA JUNASSA (ALKOHOLISMI/MASENNUSLÄÄKKEIDEN VAURIOITTAMA TAI BENTSOJEN) ei tarvi muita samaan junaan tunkea. :) kiitos.

      • Anonyymi

        Aiheuttaako nää lääkkeet esim. Työpaikoilla kiusaamista ja väkivaltaa? Ei ihme, jos kontrolli pettää!


      • Just noin


    • roporobotti

      Oman äitini kohdalla kaikenlaisten psyykelääkkeiden käyttö esim.38 vuotta bentsoja, aiheutti ikuisen sairauskierteen monenlaisine sarauksineen, pelkoineen. Tuntui kuin yhdestä pelosta päästyä tuli toinen jne. Lopulta ALZ vei äitini. Tätä hän poti 4 vuotta.

      Olen huvittuneena seurannut miten yleislääkärit määräävät psyykelääkkeitä, jotka omasta mielestäni pitäisi kuulua tämän alan erikoislääkärille.
      Joka pvä Suomessa joutuu sairaseläkkeelle alle 30v 6-7 nuorta ihmistä psyykkisistä syistä. Minusta heikko psyyke kertoo kansasta joka alkaa degeneroitua. Vai olisiko omanarvonpuute, itsetunnonpuute jne. Myös koventunut työelämä ja sen vaatimus "vain terveitä ihmisiä" kuten Pekka Puska kirjassaan, jossa hän vaatii "alemmalle sosiaaliluokalle" seurantaa juuri sanktioiden ja rangaistusten kautta.

      Ihmettelen myös sitä miten hanakasti olemme rankaisemassa itseitseämme, olemme miellyttämishalusamme muita kohtaan aivan erikoislaatuisia ja hanakoita avustamaan "ebolat" ym. mutta oma kansa jää aina vaille kaikkea, sivuseikaksi.

    • Anonyymi

      Benjoist on 100kertaa pahempi päästä irti ku heroiini,contit ,metadon ..
      Sit sä mietit,et ei sun tartte ikinä niit lopettaa .. et nyt on resepti millä sä riität itelles .. mieti joku kemia määrittää kuka sä oot . Jos ei uskalla mennä ulos ni ei siihen penjot yksinään auta ..sul on pahasti vikaa tunne elämässä..
      Meil päin on kovin mies se joka ottaa noit vaa tosissaa ku alkaa hermo loppuu ja se ei hevillä lopu.
      Pointti oli kuitenkin se et aikainen impotenssi ja dorka . Eli muisti lähtee ja menee vuosia lopettaessa jos ikinä pystyy, siihen ei pysty kovin moni .

    • Anonyymi

      Se on se ja sama syötkö Bentsoja väärin vai käytätkö kamaa kummatkin väärin käytettynä mun mielestä sama asia. Bentso ja Alkoholi viekkarit ainoa asia missä voi henki lähteä joten mulle ainakin turha tulla selittämään että lääkäri määräsi nämä mulle et voi sanoa että on päihdeongelma..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      331
      3106
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2298
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1685
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      197
      1631
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      69
      1417
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      56
      1293
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      158
      949
    Aihe