Kokemuksia HalfBlock:ista?

lävistys

Haluisin tietää onks muilla minkälaisia kokemuksia ½Blockista (etenkin lahen) et kuinka hyvin ne osaa tehä siellä lävistyksiä?

10

9037

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lävistys

uppista

• Superwoman93

Ite otin viime lokakuussa nännärit siel ja tammikuus kaksi kielikoruu ja itellää ei oo ollu mitää ongelmia :) henkilökuntani on tosi mukavia, höpöttelee siin samal kaikkee mukavaa mikä itellää ainaki autto ku jännitän sikana kaikkee :D
      Mut joo itel ainaki vaa hyvii kokemuksii paikasta :)

• Superwoman93

*henkilökunta :D

• Lävistyshullu

Vastailen tälleen myöhässä mutta jos joku näitä lukee niin oleppas hyvä. Tosiaan olen ottanut Helixin, nenäkorun ja korvanlehdet (siis 2 yhteensä) Half blockissa. Eilen otin nenäkorun ja vaikuttaa nytten jo todella hyvältä. Tosiaan kaikki lävistykset ovat parantuneet hyvin paitsi tuo Helix mutta se on oma vikani kun en tajunnut putsata sitä. Mutta siis suosittelen, en voi sanoa ettei se oikeasti sattuisi ollenkaan mutta on se paljon kivuttomanpaa kuin yhdessä toisessa liikkeessä otetus toiset korvanlehdet vaikka nekin parantui normaalisti. Mutta suosittelen ja olen ottanut siis kaikki siellä Lahden :3

• Anonyymi

Tänään kävin ottamassa ekan rustolävistyksen ja oli hyvää palvelua. Vaikka tänään oli black friday ja siks lävistykset alehinnoin ja puolentunnin jonot. Henkilökunta pysyi kiireestä huolimatta rauhallisena, mukavana ja asiantuntevana. Itse lävistäminen oli nopeasti ohi ja sattui vain lävistyshetken ajan. Parin tunnin jälkeen lävistys oli jo kivuton mutta kosketusherkkä.
      Suosittelisin muille ja menisin uudestaan, ehkä sitten kun tää lävistys paranee :D

• Anonyymi

Ite käyny kans helixin ottaan ja koko reissu tosi miellyttävä ja itse H hetki niin lävistäminen meni tosi nopee eikä sattunu yhtään että iso suositus kyllä ja tosi halvat hinnat

• Anonyymi

onko kukaan ottanut kyseisessä paikassa napakorua

• Anonyymi00008

Älkää menkö Halfblockiin!! Poikkeuksetta kaikki lävistykset vinoon tehtyjä tai muuten väärin. Kuulin et uusia tekijöitä ei ees kunnolla perehdytetä tekee lävistyksiä vaan tyyliin tosta kii ja läpi vaan meiningillä. Raha on mikä puhuu, siks pitävät noi hinnatkii nii alhasina et sais asiakkaita.

• Anonyymi00009

Mihinköhän tämäkin väite perustuu, kun itsellä yli 60 heillä aivan suoraan tehtyjä lävistyksiä, asioinut jokaisessa liikkeessä vuosien varrella. 😂

• Anonyymi00010

joo, sama juttu. nykyään vissiin vaan tosi huonoa palvelua. itellä 4 lävistystä tehty päin helvettiä vaikka oon yrittänyt antaa mahdollisuuden. äitiki otti siellä ja tehtiin huonosti. varmaan tollon 013 kun tää keskustelu alotettiin niin ollut hyvää palvelua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      65
      1812
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1199
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      973
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      16
      871
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      81
      636
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      628
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      99
      611
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      528
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      515
    Aihe