Millaisiin tyylimokiin olet itse syyllistynyt ?

16+4

Eiköhän otsikko kerro kaiken ;)

29

1193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muotitietoinen

      Mustat kengät ja siniset farkut

      • muotitietoinen

        Ja sandaalit ja tennissukat


      • mmmirkkaa

        Mikä siinä on vialla?


      • mmmirkkaa
        mmmirkkaa kirjoitti:

        Mikä siinä on vialla?

        Huom. kommentti siis mustiin kenkiin farkkuihin :) sandaalit ja tennissukat hyiyök :D


    • Max Martin

      Kerran olin teettänyt itselleni sellaisen oikein kireän, kimaltelevan ja tyköistuvan iltapuvun itselleni erääseen kutsuvierastilaisuuteen ja aloin ihmettelemään, miksi puvustani kyseltiin niin paljon ja sitten vain alkuun selitin, kuinka olen itse sen suunnitellut ja sitten ompelija ommellut, että on todella eksoottinen ja hieno ja näyttävä. Kunnes paljastui, että muut vieraat olivatkin hartaan kristittyjä ja lähes körttikansan kokoukseen tullutta harrasta väkeä.

      Samalla hetkellä kävikin sitten niin, että oma pukuni alkoikin tuntumaan lähes siltä kuin olisin tullut suoraan Moulin Rougen tanssityttöshowsta juomaan kahvia pappien seuraan. Se oli vielä sitä vanhaa hyvää aikaa, kun fitnekset ja kristityt vielä viettivät aikaa yhteisissä juhlatilaisuuksissa viiniä juoden ja pihviä syöden... siis ennen sotaa!

    • löllyväkatastrofi

      En kyllä näe mitään tyylimokaa siinä että pukeutuu sinisiin farkkuihin ja mustiin kenkiin.. Ehkä silmissäsi on vain jotain kun näet siinä jotain "vikaa"?
      Jokaisella on mieltymyksensä tottakai ja jokainen pukeutukoon miten haluaa.

      Itse en kulje muodin mukana,tykkään vaatteista jotka ovat helpot,rennot ja mukavat päällä ja sopivat erinäisiin tilanteisiin. Suurin mokani lienee se,että nuorempana käytin turhan lyhyitä/tiukkoja paitoja toisinaan.

      • en ymmärrä

        En myöskään ymmärrä. Mustahan sopii kaikkien värien kanssa. Siniset farkut musta paita lienee yleisin vaateyhdistelmä niin mikä ettei kengätkin olisi silloin mustat...


    • grfgfdb

      Sandaalit ja sukat.
      Lenkkarit ja hame.
      Lenkkarit ja mekko.
      Kumisaappaat ja mekko.
      Pitkä t-paita ja legginssit (housuina siis).

      Onhan noita. :D

      • Max Martin

        Sandaaleja ehkä voisikin käyttää ilman sukkia, että nehän on tarkoitettu lämpimiin kesäkeleihin ja sukat ovat kaiken lisäksi hiostavan näköiset. Mutta lenkkarit/tennarit ja mekko yhdistelmä on kuitenkin 90-luvun teknoajan fitnessmuotia... siis huipputyylikästä ja pitkä t-paita ja leggingsitkin on on ihan hyvä yhdistelmä esim. jumppatunnille. Että ei kannata muotia kutsua tyylimokiksi.

        Kenkien valinta siis aiheuttaa ongelmia... jopa farkut ja korkokengät oli ainakin yhteen aikaan ihan muodikas yhdistelmä. Muotifriikit kuitenkin määräävät sen tulevan muodin, että useinhan muotia uudistetaan juuri näillä yksityiskohdilla, jotka pistävät tavallisen tallajan silmään.


    • Ulos lähtiessä aina hyväksi havaitut ja oikein mukavat turvakengät jalassa - paitsi mitä nyt lähikaupassa käydessä on crocksit.

    • Oli lämmin kesäpäivä ja puin päälleni punaisen kotelomekon. Olimme menossa pienelle risteilylle ja auringon laskettua tuli ihan H####TIN kylmä. Olin varautunut pieneen viileyteen ottamalla mukaan 60den mustat legginssit. Että hävetti :/ Kirsikanpunainen kotelomekko, musta villatakki, mustat leggarit ja mustat kengät.

    • kun olen mies

      Moniin moniin moniin... Ei jaksa stressatakaan enää

    • Tero nolona

      no mie mokasin kerran tosi nololla tavalla. Menin pelaa sulkapalloa ja miull oli tennissukat kengissä. Ai että miuta hävettää vieläkii.
      Pelikaveri oli alux ettrei se huomannu, mut kyllä sekii sitt siitä huomautti. Vitsi et se nolottaa vieläki.

    • dasdassda

      en näe kyllä mitään mokaa jos pukeutuu kuten itse haluaa

    • Ari 48

      Sukat ja sandaalit, olen aina ihmetellyt mikä siinä joitakin ärsyttää, kesän paras yhdistelmä ennen ja tulevaisuudessakin, nehän on minun jalassa.

    • blossum

      niinpä, sandaalit on kivat, mutta inhoan kun on kiviä jokapaikka sitten täynnä, siksi sukat...enkä tod ymmärrä mikä siinä on noloná.
      Noloa on noi perspuoliskot paljaana kulkevat ja ne joilla tissit tursuu ulos pikku "paidasta" ja ne perskannikat "shortseista", kuiteskin ne noloina nykii niitä "vaatteitaan" ylöspäin ja alaspäin...ei pitäs lähteä napasilteen kaupungille, ne ovat rantavaatteita

    • CROCSIT! :-X

      Ne kamalat muovikengät, crocsit, aidot tai feikit, muualla kuin omassa pihassa puutarhatöitä tehdessä tms. Tiedän erään naisen joka kulkee crocseissa kesät talvet, talvella vaan ne vielä hirveämmät teddykarvamallit. Ei ikinä muita kenkiä jalassa vaikka olisi minkälaiset muut vaatteet.
      Ja perheet joilla koko perheellä on crocsit kun lähdetään ihmisten ilmoille.
      Ja ne iänikuiset (tennis)sukat vedettynä puoleen sääreen sortsien kanssa, niitä kyllä enää harvemmin onneksi näkee.

      • CROCSIT! :-X

        Naiset joilla on liian pienet rintaliivit, pursuaa selkäläskit ja edessä on "nelirintaefekti" kun tursuaa kupeista yli.
        Teinitytöt joiden pakaroiden alaosa näkyy kävellessä liian lyhyiden sortsien takia ja edessä on cameltoe.


      • CROCSIT! :-X kirjoitti:

        Naiset joilla on liian pienet rintaliivit, pursuaa selkäläskit ja edessä on "nelirintaefekti" kun tursuaa kupeista yli.
        Teinitytöt joiden pakaroiden alaosa näkyy kävellessä liian lyhyiden sortsien takia ja edessä on cameltoe.

        tässä nyt oli kuitenkin kyseessä se millaisiin tyylimokiin olet itse syyllistynyt,


    • moukkamoukari

      Olen käyttänyt kaverin häissä liian pientä mekkoa, huomasin vasta edellisenä iltana että tissit olivat kasvaneet (eli olin lihonnut:D) eikä ostoksille ehtinyt. Kyllä se päälle meni, mutta tissit oli varmaan vähän lyttääntyneen näköiset siellä alla. Ei mitään makkaroita silti mistään sentään pursuillut.

      Olen mennyt jumppahousuissa/verkkareissa ruokakauppaan useita kertoja.

      Olen käyttänyt spagettiolkaimista paitaa niin että rinstikoiden olkaimet näkyy alta (puolustuksena olkaimet ovat olleet kuitenkin samaa väriä).

      Olen pukeutunut väreihin jotka eivät sovi minulle.

    • noh, mää valikoin muutamia tämän vuoden puolella ilmoitettuja mokia, mihin itse olen syyllistynyt suunnilleen parin viime vuoden aikana, tuolta 'Hirveimmät tyylimokat 2' -ketjusta..
      (koska sitä vanhemmat ovat jo kuitenkin vanhentunutta tietoa ku muoti muuttuu jatkuvasti ja kaikkee, ja ne ysikytluvun napapaidat ja vyölaukut on niin usein näissä keskusteluissa nähty..)

      -meikittömyys
      -revityt farkut yli 16-vuotiailla, varsinkin kolmekymppisellä herrasiunakkoon!!..
      -kukkaiskuosit
      -"asenne"-teksteillä varustetut paidat
      -tennarien nauhat sidottuna, jopa rusetille!!.. *gasp*
      -armeijalaukku ja/tai maastokuosi 'hippityypillä'
      -huppari naisella
      -miesten vaatteet naisella
      -läskipohjakengät
      -haaremihousut

      ykshitontyylitajutonmur

    • - Sukat & sandaalit (pakotettu tosin)
      - Legginsit housuina -.-
      - Napapaita koulussa
      - Liian pienet vaatteet
      - Rikkinäiset vaatteet (enkä ees huomannu)
      - Leopardikuosia päästä varpaisiin
      - Seppälän naurettavan lapselliset vaatteet 13-vuotiaana

    • :::::

      Lammasturkki joka kiinnitetty narulla.
      Jos vilu olisi ette ajattelisi tyhjänpäiväisiä.

    • IsoMokaItsessään

      Muutamiin.
      - Ehkä pahin on crocs-kopioiden käyttö kenkinä
      - Liian pitkä toppi niin, että ohikulkijat ei nähny mun shortseja.
      - Legginsit housuina (pakotettuna)

    • HyllyPylly

      nuorempana tuli käytettyä neovärisiä napapaitoja mukahauskoilla teksteillä, keskenään täysin saman sävyisiä farkkuja, farkkupaitaa ja farkkutakkia, neonväristä pikkureppua..
      HUH! nyt aikuisena pahin moka lienee on ollut terassilla feikkicrokseissa, läksin vain käymään videovuokraamossa mutta päädyinkin siiderille :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      64
      2655
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      342
      2500
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2160
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      67
      1844
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1734
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1523
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1503
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe