Onko tämä töissä oikein?

pettynyt 1

Tilanne:

Sairastuin viime viikon tiistaina angiinaan kävin ensin tiistaina paikallisessa terveysasemalla ensin hoitajan tykönä ja sitten siitä lääkäriin, hoitaja yritti ottaa ensin sitä näytettä kurkusta varmistaakseen onko minullla angiina mutta näyte ei onnistunut koska hoitaja oli tympääntyneen oloinen ja tökki kiukkuisena kurkkuuni sillä tikulla ja naurettavinta oli, että hän itse sanoi minulle, että ota itse näyte kurkusta.. olin järkyttynyt tilanteesta.. itse olen töissä myös kyseisessä sairaalassa mutta en ole hoitaja tai lääkäri olen toimistotöissä en ole edes saanut lääkärin tai hoitajan koulutusta.. Onko tämä edes laillista jos hoitaja sanoo potilallee näin? En minä sitä osaa itse ottaa kun ei ole koulutusta siihen.. kuka tavallinen sitä osaa ottaa? ..no se ei kuitenkaan onnistunut ja siitä jatkoin lääkärille hän teki tarkastukset päällisin puolin ja kehtasi vielä lopuksi sanoa, että en ole tarpeeksi sairas jäädäkseni saikulle mutta minä en uskonut tuota koska olin sairas! Menin siitä sitten ajanvarauskansliaan johon myös ilmoittauduin enne hoitajalle meno ja tämä kanslisti sanoi, että hän näkee kyllä, että olen sairas ja kirjoitti kahden päivän saikun. Seuraavana päivänä menin yksityiselle ja maksoin 166 euroa kun kyseessä oli vielä erikoislääkäri mutta kyllä kannatti maksaa kun sain lääkkeet ja erikoislääkäri totesi minulla olevan angiina labrassa kävin myös jossa minulla otettiin tulehdusarvot ja ne olivat korkealla ja siellä onnistui myös tämä näytteen otto kurkusta kun se otettiin ammattimaisesti ja rauhallisesti eikä tökitty jo valmiina olevaa kurkkua..

Terveysasemalle tein palautetta kun siellä on sellainen palautelaatikko mihin voi laittaa joko negatiivista palautettta tai positiivista ja tämä palaute minkä tein oli negatiivinen liittyen tähän epäammattimaisuuteen otteeseen. Nyt minulle on sitten töissä oltu nihkeitä ja eräs nainen joka käsittelee nämä palautteet hän näki kun sen laittoin siihen laatikkoon ja tuli sitten luokseni asiaa kysymään, että minäkö sen palautteen olin laittanut? Kytätään kuka käy laitamassa palautetta.. melkosta touhua.. Ja asiasta laitoin palautetta koska mielestäni tuo oli törkeää mutta nainen sanoi minulle, että lääkäri oli siinä tehnyt oikean arvion ja oman arvion ei myönnetty, että hän oli tutkinut minua väärin vaikka minulla oli siitä lääkärintodistus.. Mutta minä pidin sanani ja sanoin, että minulla on oikeus mielipiteisiini ja silloin olin potilas en työntekijä joten sen mukaista kohtelua myös odotan.. Mun mielestä tää on vääriin.. Kahvihuoneessa en enään käy koska siellä minua katsotaan huonosti.. Miksi se palautelaatikko sitten on siellä jos ei saa sanoa negatiivista palautetta? Tämä nainen aikoi keskustella vielä näitten työntekijöitten kanssa nyt pelkään, että kohta on elämää isompi riita pystyssä? Elokuussa on palaveri minun jatkosta kun olen määräaikaisessa suhteessa en usko, että sitä jatketaan kyseisen tapahtuneen takia mutta jos näin on ja se on syynä niin sehän on jo henkilökohtaista ja se ei taas ole soveliasta eihän sen pitäsi vaikuttaa työhön. Mitä teen? Pitääkö vain niellä kaikki?

1

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe