En osaa yhtään puketua. Tuntuu, että pukeudun vieläkin kuin mikäkin massateini ja kaikki kaveritkin ympärillä näyttää jotenkin tyylikkäämmiltä tai aikuismaisimmilta.
Ostan yleensä vaatteeni jostain H&M:ltä, Gina Tricotista, jonkun yksittäisen Onlyltä tai Seppälästä. Yleensä pidän vaan jotain pillifarkkuja, t-paitaa (monesti sellaista josas on printti) tai toppia ja niiden päällä neuletakkia tai hupparia ja sitten jotain tennareita. Vaatekaappini on yhteensopimattomien värien ja vaatteiden sekamelska josta ei löydy ikinä päällepantavaa aamulla...
Miten te samanikäiset (tai ees lähelle) pukeudutte arkisin? kuvavinkkejä?
Vinkkejä pukeutumiseen?
5
167
Vastaukset
- mmooiiiueud
Ei oo linkkii nyt mut iha pillifarkut ja nahkatakki
- selittäjä höperö
Moi! yritän auttaa nyt parhaani mukaan, koska oon käyny ton saman äskettäin läpi...
Eli oon 18 ja tyttö siis, ja viimevuonna jo aattelin et ei tsiisus näitä vaatteita, et pukeudun niinkun yläasteen räkänokat...
No, sit rupesin uudistamaan tyyliä, ja hankin ihan oikeasti ''aikuismaisempia'' vaatteita:
En ostanu mitään liian räikeitä neonjuttuja, vaan ostin linjakkaampia ja ''peittävämpiä'' vaatteita ja sellasia, mitkä ei näyttäny niin strech/halpa räteiltä... ja näitäkin saa H&M:tä ja Ginasta tai Cubukselta :) Sit suosittelen myös kirppareita :) sieltä voi oikeesti löytää merkkitavaraa pilkkahintaan :)
Kannattaa oikeesti hetkeks perehtyä katselemaan joitain vaatekuvastoja, ja kaupungilla kattomaan, mitä muilla samaikäsillä on päällä ja vaikka millasissa vaatteissa kaksvitoset kulkee :)
Tsemppiä! :)- lifemocker
no ei todellakaan!
seuraamalla muita sinusta tulee vaan pelkkää harmaata massaa joka on todella naurettavannäköistä!
- lifemocker
sun tartteis eka löytää se OMA tyyli, eikä seurata muotia tai muita ihmisiä!
- nanna--!
Vaihda printti kuvioinen toppi yksiväriseen kauluspaitaan, huppari tyylikkääseen jakkuun, tennarit korkkareihin jne... kyl se siitä :)
Jos ei kolahda, voit keksiä täysin omanlaisen tyylin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338556Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647