Studentwork Sharper Oy -onko tuttu??

etsintyötä008

Millainen työnantajana??

4

762

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannan kaunaa

Kannattaa välttää ko. paikkaa. Minulla on pelkkiä huonoja kokemuksia jat yötodistustakaan en meinannut saada.

• StudentWorkkokemuksi

Älä mene, huijausta koko yritys. Minut kutsuttiin paikan päälle haastatteluun ja kävin sitten siellä. Ei koskaan ilmoitettu, että sainko paikan vai en vaikka lupasivat ilmoittaa. Vältä menemästä. Tätä käynyt useille eri kavereilleni. Tosin joskus joku kavereistani oli päässyt johonkin kesätöihin Studentworkin kautta, mutta ei koskaan saanut palkkaa.

PS. Kuullut huhua, että yritys kerää vain henkilötietoja ihmisistä.

• PopUp

Ihan asiallinen minun kokemuksen perusteella.
      Tosin sitä työtä ei ole paljon tarjolla.Kieltäydy kerran ja oot out.

• asedfh

Olen ollut studentworkin listoilla jo pari vuotta. "Tapahtumatyöntekijänä", minusta toimii todella hyvin! :) Viestejä satelee kännykkään ainakun he tarvitsevat työntekijöitä tapahtumiin, tapahtumatyönteko on rentoa ja siinä samalla näkee itsekkin esim. konsertteja, fudis matseja... Promoo olen myös tehnyt HYVÄLLÄ PALKALLA. Ja mielestäni monesti valitetaan että palkat tulevat myöhässä/ei makseta lisiä, mutta minulle ei ainakaan näin ole käynyt. :) KANNATTAA !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      129
      1324
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      458
      1023
    3. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      159
      617
    4. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      184
      553
    5. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      43
      549
    6. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      528
    7. Nainen mitä jos kaivattusi olisi biseksuaali

Loppuisiko kiinnostus
      Ikävä
      71
      513
    8. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      36
      472
    9. Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!

Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid
      Ikävä
      39
      471
    10. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      18
      461
    Aihe