Kysymys miehille:

wild2

Voisitko seurustella naisen kanssa joka on ammatiltaan ruumiinavaaja? Myös perustelut olisivat mukavia. :)

20

246

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4 + 17

      Öhm, no mikä ettei, mutta..

      Jotenkin vaan.. yäk. Ehkä ajatukseen tottuisi.

    • ncfkjijbhf

      Tietenkin. Vähemmän gorea se on avata ruumiita kuin eläviä.

    • Ikisinkku M

      Mikä ettei, sehän on vain työ ja työasiat kuitenkin jätetään sinne työpaikalle kun kotiin tullaan, tuskin nainenkaan tahtoisi minunkaan työjutuista muuten kuin ihan yleisellä tasolla tietää.

    • 718

      Ruumiinavaaja? Siis patologi vai?

    • herra porkkana

      Juu tottakai. Patologit, kannibalit, persut, astronautit...Kaikki käy, ei sillä ammatilla niin väliä :)

    • U.T.G.

      Tietenkin.Yhtälailla kuin muunmuassa hammaslääkärin,kukkakauppiaan,matkaoppaan,linja-auton kuljettajan,arkkitehdin ja noin tuhannen muunkin ammatin harjoittajan kanssa.Koska se on työ muiden joukossa,siihen uhrataan aikaa ja vaivaa,ja saadan hieman elämisen vaatimaa rahaa korvaukseksi.Toki edellyttäen että muutoin tulisimme toimeen niin henkisellä kuin fyysiselläkin tasolla.Vain poliisi tai ammatti-ja taparikollinen ei tulisi kysymykseen kohdallani,koska edellytän kumppanilta jonkinlaista moraalia.

      • yhtgfredw

        Mikä poliisis mättää?


      • Ei U.T.G.
        yhtgfredw kirjoitti:

        Mikä poliisis mättää?

        Jos tuota tarvitsee kysyä, ei asiaa kannata selittää. Suomessa auktoriteettien kunnioitus on sillä tasolla, että monille se "poliisi on ystävä" on lähes uskonnollinen mantra. Olen huomannut, ettei näiden ihmisten kanssa kannata alkaa vääntää asioista. Ollaan vaan iloisesti eri mieltä ja eletään elämäämme.


    • khgjhfgfdsa

      Tää oli hauska, mut ei tollasta ammattia ole. Mitä lie ap tarkottanut?

    • aloittajawild2

      Ammattinimike on obduktiopreparaattori, hän avustaa patalogia. (=ruumiinavaaja) Alkuavaa vainajan, punnitsee elimet, tekee yhteistyötä hautaustoimiston ja omaisten kanssa jne. Kiitoksia asiallisista vastauksista, niitä oli mukava lukea perusteluineen. Aihe itselle ajankohtainen. :) Lisää vaan vastauksia tulemaan jos joku tämän kirjoituksen huomaa! Kuolema kun kuitenkin on edessä meistä jokaisella, mutta vietetään hyvä elämä ennen sitä.

    • "Voisitko seurustella naisen kanssa joka on ammatiltaan ruumiinavaaja?"

      -Toki voisin.

      Anatomia kun itseänikin kiinnostaa melkoisesti, eikä kuolemakaan ole itselle mitenkään vieras tai pelottava/vastenmielinen asia, joten ainakin olisi varmasti paljonkin yhteistä keskusteltavaa. =)

    • yx kutale

      Ee oo tullu viell törmättyvä tuo ammati harjottajjaan. Mut tokkopa tuo este olis kummiskaa, jos jottai rätinnää ilimmaan ilimmaantus. Luulis ainassii oleva vahava hermone ja ennakkoluuloto ihimine.

    • wild man

      Voisin-kunhan ei toisi töitä kotiin :D Työ kun työ..Onhan miesgynekologejakin..

    • kiltti mies.

      Sitten kun minä kuolen ja avaat minut niin et löydä sydäntäni koska kukaan ei minua koskaan rakastanut.

    • wild2

      Mukava huomata että aloitukseni sai vastauksia. :) Vaikkei toisten mielipiteiden pitäisi antaa ammatinvalintaansa vaikuttaa, kävi silti "pakostakin" mielessä mitenhän miehet suhtautuu ko.ammattiin. Toivottavasti teidänlaisianne miehiä on lisää..:) Vaikka toki ymmärrän senkin jos tuo olisi este seurustelusuhteelle. Olettaen että muuten menis kemiat yhteen..:)

      • wild2

        Ja kiltti mies. : uskon, että se sydän sinullakin on paikallaan. :)


    • poiutreeww

      Jos avaa itseäänkin aina välillä.

    • Ammatilla ei oo kyllä yhtään väliä, paitsi jos se on aikuisviihde työtä... sit skippaisin :)

    • hmm....hm

      Voisin varmaan, en vaan haluaisi vierailla työpaikalla :D

    • dont believe

      Mahdolliset lapset kertoo tarhassa äiteen ammatin eikä kukaan usko kuitenkaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3134
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      92
      1655
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1373
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1246
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      993
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      958
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      940
    8. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      932
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      928
    10. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      926
    Aihe