Yhdenillanjuttu tulossa käymään

moieede

Mulla oli tossä vähän aikaa sitten yhdenillanjuttu erään miehen kanssa. Vietettiin yh yhdessä ja aamulla käytiin syömässä ja molemmat lähti koteihinsa. En sitten muistanut, että olin kännipäissäni antanut puhelinnumeroni tälle jätkälle ja soitto tuli parin päivän päästä, että olis hauska nähdä uudestaan. Ei siinä mitään jos asuttaisiin lähekkäin ja nähtäisiin 'hauskanpidon' merkeissä, mutta kun hän asuu mua 160km päässä ja ajaisi autolla sen matkan vain tullakseen näkemään mua! Mä en oo yhtään seurusteleva ihminen ja haluan nauttia ihan sinkkuna elämäni nuoruusvuosia, enkä sitoutua kehenkään. No sanoin sitten, että katsellaan ja miksei voitais nähdä, mutta nyt on alkanut jo kaduttaa. Siis hän ajaa melkein 200km tullakseen näkemään jotain yhdenillanpanoa! Onko se kovin normaalia? Ei musta ainakaan. Ja mitähän hän oikein kuvittelee nyt, että meillä on joku romanssin alku tässä. Kuulostaako tuo ihan psykolta jätkältä ja uskaltaako sille edes näyttää missä asuu jos tulee täällä mun luona käymään?

6

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää mukkaan

      Oohan ittestäs ylpee, mies on valmis ajamaan luokses tuon matkan tavatakseen SINUT.
      Onhan mies ollut ehkä jonkinlainen sinunkin mielenkiintosi kohde, jos oot kerran häneet seuraas kelpuuttanut, vai kuulutko niihn tyttöihin jotka on valmiita laskeen kännissä riman niin alas, että et sit kehtaa selvinpäin tavata >>>> paranna tapas
      Jos hän autolla tulee, ei oo pakko viiä heti aluks kotiin, voithan hypätä kyytiin mistä kadunkulmasta hyvänsä ja jos ette mee kaljalle, voitte jatkaa tutustumista selvinpäin ajellen pisteestä A pisteeseen B.
      Kyl siinä ajelun aikana sit selvii vietkö jätkän kämpille vai paatko jatkaan ajeluaan yksin, ei se sen kummempaa.
      Eikä sitä seurustelusuhdetta tarvii alottaa vaikka päästäisit kaverin toisenkin yön kanssas viettään, aikaa myötenhän se ehkä sit selviää miten jatkatte eteenpäin.

    • foreigner11

      niin jos kunnon pano ei toivessaan, mies ei katsoo sunpäin, salli aja osoiteeseesi. toki, romansin alku voi myös olla miehen päähän joten varoittaa miehelle etukätee, että tätä ei otettaa vakavasti

    • älä avaa ovea.

      Se tulee nus.simaan sinua uudestaan. Kyllä mies ajaa vaikka tuhat kilsaa jos saa pimppiä.

      • rfcdxsq

        No en tod ajais... Ehkä 100km voisin ajaa pimpin takia (nyt puhutaan siis satunnaisesta seksistä), mut sekin vaatis joko ulkonäöltään megababea tai todistetusti huippuhyvää panijaa - maksutonta totta kaig


    • mie vaan

      Ei sata kilsaa oo matka eikä mikään, jos vastapuoli on mieleinen, ulkonäön ei tarvi olla mitään missiainesta, kunhan on sopiva luonne, keskustelutaito ja petihomma hoituu mukavasti.
      Huom !!! eka ominaisuus (ulkonälkö ) rapistuu jatkuvasti vanhentesa, nuo kaksi viimeistä positiota jopa paranee kun tutustuminen etenee, joten, jos käy flaksi, välimatka ehkä pienenee, eli menoks vaan, ei se bensakulutus saa olla este.
      Vanhemmiten mietit ehkä sitä sitten, miten ois kehitys menny eteenpäin jos, kun luovuit yhteisestä yrityksestä.

    • viikonloppu.

      Yks nainen tuli oulusta tänne espooseen seksiä harrastamaan minun kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1383
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1279
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1116
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      116
      1070
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      871
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      755
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      48
      622
    8. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      604
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      180
      598
    10. Näetkö häntä

      Missä, mite, milloin, mitä ajattelet aina kun näet
      Ikävä
      45
      583
    Aihe