Mulla on sellainen ongelma, että itseruskettava voide ei rusketa jostain syystä kaulan ihoa ollenkaan. Netissä enganninkielisillä kauneuspalstoilla olen huomannut tämän olevan suht yleistä. Kaipa joillain ihmisillä kaulan ihon ph-arvo tms on erialinen kuin muun vartalon. Olen kokeillut sekä kalliimpia että halvempia itseruskettavia, ja lisäksi sekä kasvojen että vartalon iholle tarkoitettavia, mutta kaulani vain pysyy kalpeana. Näyttää vähän friikiltä, kun esim. kasvojeni iho on ruskettunut sekä auringosta että itseruskettavilla :(
Nyt, kun on siis käynyt ilmi, ettei aurinko eikä itseruskettavat tartu kaulani ihoon, tuli mieleeni, että onkohan olemassa ns. kertakäyttöisiä rusketusvoiteita. Muistelen, että kun olin lapsi 80-luvulla, niin äidilläni oli silloin tuubi, jossa oli tilapäisesti ruskettavaa voidetta. Se oli joku kastanjavoide tms. Tilapäisruskettava voide toimii eri tavalla kuin itseruskettava, joten uskon, että sillä saisin kaulanikin ruskeammaksi, vaikka se sitten pitääkin aina pestä pois ja joka päivä levittää uudelleen.
Kun yritin googlata tuollaista tilapäisesti ruskettavaa voidetta, sain hakutulokseksi aina vain itseruskettavia voiteita käsitteleviä juttuja. Ehken sitten osannut laittaa oikeita hakusanoja...
Tietääkö täällä kukaan, että onko nykyään olemassa tuollaisia rusketusvoiteita, jotka eivät ole itseruskettavia eivätkä myöskään meikkivoiteita? Minkä nimisiä sellaisia tuotteita on ja mikä on niiden yleinen tuotenimi? Saakohan tavaratalon kauneusosastolta?
Kaulan kalpeus ja rusketusvoide?
Valkokaulajoutsen
2
261
Vastaukset
- Anonyymi
Mytanin rusketuspillereistä kokemuksia?
http://hyvinvointishop.com/ - Anonyymi
Voit kokeilla meikkivoidetta ja myös Aurinkopuuteria.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836480Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935382Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143735Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233377Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1943080Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742335Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12098Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val451684Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191636- 981346