Tuli todella viivellä varmistus, että pääsisimme kuitenkin lähtemään Weekend festivaaleille, yhdeksi tai kahdeksi päivää. Ongelma on kuitenkin majoitus.
Googlen kanssa yritetty tehdä yhteistyötä, kehnoin tuloksin.. Nyt siis kysellään viisammilta koneilta, ihmisiltä: Mihin vielä majoittua? 2 hlöä, on sitten motelli tai hotelli, kuhan sängyt, wc/kylpyhuone
Hinnoista en viitsisi edes mainita, mutta "mitä halvempi, sitä parempi" Tottahan se on!
Tack!
Weekend ja majoitus
5
356
Vastaukset
- teore
Omenahotelli?
- wiuuh
Täynnä, "tiedettävästi" :(
- sieltälöytyy
Katselkaapa vaikka hotels.comista.
- tamppaaja
Saiskohan tän keskustelun herään taas henkiin. Eli tänä vuonna ollaan kans menossa, 3 hlö hostelli/ leirintäalueelle yöpymään. Google tarjoo Hiltonia (y), järjestäjien sivuilta ei saa minkäänlaista apua joten löytyiskö paikallisia jotka osais vinkata hyvän paikan? Ei tarvi olla läheltä, mutta semmonen mistä pääsis suht helposti kulkeen.. halpa kun mikä, maximi on 100e per nenä viikonlopulta, eli alle 50e yö.. muuten nukutaan autossa.
- Kokeiltu, toimii
Airbnb:stä saat vielä kämppiä ja hyvinkin läheltä aluetta. Eli vuokraat yksityiseltä ja kohtuuhintaan, joku tienaa sitten ruokarahaa ja kaikki on kotiinpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605944- 1003091
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242366- 212028
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451731Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911727Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791646- 261562
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691491Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374