kreatiini

ariari1

Olen 18v nuori ja ajattelin ostaa kreatiinia. Kiinnostaisi tietää paljonko kyseinen ravinne vaikuttaa tuloksiin (penkki, kyykky, veto). Kuinka monta prosenttia enemmän saan sillä lihasvoimaa? Ja missä ajassa?

12

1418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erektiini

      Eipä tule hirveesti mitään supervoimia kuten sulle on varmaan pakkiksella ja muilla teinifoorumeilla kerrottu. Sarjat jaksat hieman reippaammin vetää läpi, siinäpä se tosiasiassa onkin.
      Viikon ensin tankkaat (7pvää), 5g 4x päivässä, sitten vaan tunnustelet. Kannattaa sitten ottaa kreatiini jonkin rypälemehun tms. kanssa joka sisältää nopeaa sokeria joka taas aiheuttaa kunnon insupiikin jolloinka kreatiini taas pääsee määränpäähänsä paremmalla menestyksellä.

    • kreatiina

      Pari toistoa saa enemmän sarjoissa ja omapaino nousee noin kilon. Sitten kun lopetat kreatiinin käytön käy juuri päinvastoin. Kreatiini sitoo vettä lihassoluihin niin siitä tulee tuo painon nousu.

      Joissakin hauiskäännöissä ja muissa kevyissä liikkeissä saattaa auttaa enemmänkin, varsinkin kun ensimmäistä kertaa käyttää mutta perusliikkeissä se on keskimäärin 2 toistoa lisää parin viikon kuluttua.

    • erektiini

      Ja muista sitte jatkaa sitä kreatiinin syöntiä sen tankkausviikon jälkeen. 3-5g päivässä. Treenin jälkeen saa kipata jopa 10g. Olen syöny kreatiinia 3 vuotta nonstoppina ja se on ihan liirumlaarumia se, että munuaiset alkais sakkaamaan siitä.. vasta otatin kaikki mahdolliset veri ja kusi testit ja munuaisissa ei ollut mitään vikaa.

    • xcgrt

      Kreatiinin käytössä on se vittumaisuus, että kun lopetat niin tulokset tippuvat rajusti, koska lihaksista häviää niihin varastoitunut neste. Eli tulosten tippuminen on paljon suurempaa lopettaessa kuin tulosten nousu aloittaessa.

      Kokemusta on, en suosittele.

      • srtyjudtyhkjdtyj

        Vitut ne mihkään tipahda. Pakkispropagandaa parhaimmillaan.


    • kaikenlaista1

      Oman ymmärrykseni mukaan kreatiinin käytön lopettamisen jälkeen lihas kyllä jaksaa voimallisesti nostaa yhtä paljon mitä käytönkin aikana, mutta toistojen määrä voi tipahtaa. Eli voima pysyy, mutta kestävyys tipahtaa hiukan.

      • piuuuuuuuuuuuu

        Juurikin näin.


    • Jönnu

      Kreatiinin runsas nauttiminen on omiaan lamaannuttamaan elimistön omaa kreatiinituotantoa.
      Ainakin kannattaa pitkiä taukoja pitää.

      • blablablaablaast..

        Joo, 1 teelusikka 10 vuodessa. Se on turvallinen tahti.


    • ei dopingille!

      Ei kannata, seurauksena saattaa olla tissien kasvu, sydämen liikakasvu, munan surkastuminen, raivokohtaukset jne.

      • Anonyymi

        Muna ainakin kutistuu.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3129
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1723
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe