Mitä meille nyt kuuluu!

hilipanhippa

Pistin aikanaan tämän suomi24:n edeltäjän sirkus.com -saitin palstalle ilmoituksen. Siihen vastasi minua 7 v nuorempi neiti. Ensitapaaminen oli paikallisessa mäkkärissä kahden ujon änkytystä ja toisen katselua. Mutta siitä se lähti. Tapasimme 4 kertaa ennen seksiä ja pidin yhä enemmän tämän tytön huumorintajusta ja älykkyydestä.

Takanani oli useita kokeiluja naisten kanssa, mutta tämä oli vakavaa. Päätin veti ensitapaamisella, että nyt en valehtele, en juoruile enkä peittele huonoja puoliani valheen taakse. Olen onnelinen tuosta päätöksestäni olla rehellinen, katson että se on ollut suhteen perusta.

Nyt olemme olleet avioliitossa 15 vuotta, kaksi alle 10v lasta, omakotitalo pankin velkana, molemmat työelämässä, kaksi autonromua pihalla ja yhä edelleen suhde kantaa. Perheen dynamiikka pelaa, luotttamus toiseen ja parin vuoden ajan myös jumalaan on elämän perusasioita.

Vaimo ei tule edelleenkään toimeen äitini kanssa mutta mahtuvat muutamaksi tunniksi samaan taloon. Minä olen taas anoppini kanssa hyvissä väleissä, joidenkin mielestä liiankin hyvissä väleissä. No, se pääasia on että kannattaa ottaa itseään niskasta kiinni ja itse pistää asiansa kuntoon. Täydellistä ihmistä ei olekaan ja kukaan muu ei asioitasi laita ojennukseen kuin sinä itse.

1

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsiskelijänainen

      Mukava kuulla, että suhde on kantanut. Hieno viesti myös lopussa siitä, että jokainen on vastuussa asioistaan myös näissä ihmissuhteissa. Siis kuinka kauas nettitreffailun historia oikein ulottuu? Ilmeisesti 90-luvun puoleenväliin vai miten?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1345
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      807
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe