lihavat naiset..

hoikka poeka

laitoin huvikseen hakukriteeriksi ruumiinrakenteeksi: runsaapuolinen ja etsi naista..
Löytyi kyllä todella lihavia naisia tällä haulla eräskin nainen painoi omien sanojensa mukaan 150kg.. näin hän itse kertoi profiilissaan.. myös yllättävän nuoret naisetkin ovat lihavia..

34

5331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisäänen kaaneus mul

      Puntarillakos kuten lihakauppias poeka naista itelleen hakkoo?
      Kantsii ottaa mahollisimman monta killoo!

    • 8+7

      Sinulle tuli yllätyksenä, että maailmassa on isokokoisia ihmisiä?

      Suosittelen muuttamaan pois sieltä peräkammarista. Ja pelkkä vierailukin johonkin vähän isommalle paikkakunnalle voisi riittää avaamaan silmät.

      Vai ajaako joku perversio sinut katselemaan sellaisten naisten kuvia, joita _et_ halua? Isot pojat osaavat varmaan kertoa sinulle mistä löytyy nettisivuja teille isojen tyttöjen ihailijoille, ei sinun tarvitse pelkkiin deittiprofiileihin tyytyä.

    • mies.

      Läskit on laiskoja eivätkä välitä terveydestään ja jos ei välitä terveydestään niin ei välitä muustakaan. En halua laiskaa naista vaivoikseni et kyllä pitää liikkua säännöllisesti koska se on vaan helpompaa olla ja jaksaa jos kuntoilee.

      • läski kuntoilija

        kuntoilen kyllä. tein just 1.5 tunnin lenkin ja syön jälkkäriksi sipsejä.


      • vrvgibt

        Ei kai kukaan pakota haluamaankaan? En minäkään halua hintelää tai lyhyttä miestä, ja siksi en käy myöskään selailemassa heidän profiilejaan.

        Ja ei, en itse ole läski.


      • eiriitä
        läski kuntoilija kirjoitti:

        kuntoilen kyllä. tein just 1.5 tunnin lenkin ja syön jälkkäriksi sipsejä.

        Kyllä siihen kuuluu ehdottomasti, suklaalevy 170g ja iso kokis päälle.


      • rasvaa nolla
        läski kuntoilija kirjoitti:

        kuntoilen kyllä. tein just 1.5 tunnin lenkin ja syön jälkkäriksi sipsejä.

        lihava ihminen kuntoilemassa on kaunis näky. Yritystä pitää olla:). Ja ei se lihavuus ole aina omaa syytä! Lihavat on myös yleensä tavallista rennompia ja mukavempia tyyppejä :). Lihavuus ei mulle ainakaan mikään pahin turn-off. Taitaa katkerat nettideittaajat purkaa pahaa oloaan eniten yh:iin ja lihaviin :D.


      • läski kuntoilija
        eiriitä kirjoitti:

        Kyllä siihen kuuluu ehdottomasti, suklaalevy 170g ja iso kokis päälle.

        No tänään söinkin suklaata lenkin jälkeen, kun sipsit on loppu. Ahistaako? ; DD

        Joka päivä tulee vedettyä tunti-puolitoista ja vielä uimista putkeen 1-2km viikossa. Olen mieluummin läski ja syön mitä haluan, kuin kieltäydyn kaikesta hyvästä miesten mielipiteen vuoksi. Tärkeintä on se että liikun eikä sairauksia ole. Voitko uskoa että aina lihavalla ei ole verenpainetta, kohonnutta verensokeria tmv. Sen sijaan monella normaalipainoisella tuttavallani on jo nuo ns elintasosairaudet.


      • Ongelmaratkaistu

        Lihava ei halua sinuakaan.


      • Anonyymi

        Joo kuntoilen. Kuntoilemme joka pv. Ollaan jo liki 70 mut käpälä nousee joka pv lenkille, vesijuoksen joka pv puoli kilsaa, ennen juoksin kilsan mut jalat kipeyty joten nyt puolikas. Ja päälle kävelyä, pyöräilyä.
        Kilot ei rassaa. Oon ja kumppani myös, sutjakka.
        Vesijuoksussa mullon pläägät, ei vyötä.
        On kivaa olla jeeskunnossa.


      • Anonyymi

        fat gilr is too lasy, yöööh. eat only dring alcohol and scam


      • Anonyymi

        Äläpä ruma mies kehtoo. Olet kuullut sairauksista ja lääkkeistä,jotka lihottaa ja vaikeuttaa painonhallintaa?


      • Anonyymi
        vrvgibt kirjoitti:

        Ei kai kukaan pakota haluamaankaan? En minäkään halua hintelää tai lyhyttä miestä, ja siksi en käy myöskään selailemassa heidän profiilejaan.

        Ja ei, en itse ole läski.

        Juuri näin. Yrittää vaan etsiä mieleistään jokainen. Joskus ruman miehen vaikea löytää hoikkaa kaunista😂


      • Anonyymi
        rasvaa nolla kirjoitti:

        lihava ihminen kuntoilemassa on kaunis näky. Yritystä pitää olla:). Ja ei se lihavuus ole aina omaa syytä! Lihavat on myös yleensä tavallista rennompia ja mukavempia tyyppejä :). Lihavuus ei mulle ainakaan mikään pahin turn-off. Taitaa katkerat nettideittaajat purkaa pahaa oloaan eniten yh:iin ja lihaviin :D.

        Olen lihava yh ja hyvissä töissä. En huolis itsekään ketä tahansa ukkoa😂👊


      • Anonyymi
        Ongelmaratkaistu kirjoitti:

        Lihava ei halua sinuakaan.

        Näi o.


    • mitä hyödytti

      Että silleen.

    • vitsi vitsi

      "Samalla vaivalla" saa enemmän kun ottaa vähän isomman ;-)

      • Anonyymi

        Hoikat äijät tykkää runsaammasta muijasta, ootteko huomannu.
        Ja, naisissa on asennetta, siis näissä pluskokoisissa. Mahtavaa. Niin ja onneks tykkää, muuten olis osa ilman kumpoania...


    • Syksy tulee

      Tälläiseksi tämä deittailu on sitten mennyt. Tehdään feikki profiileja, testaillaan
      huvikseen (voi ei) tai jotkut ei oikeasti etsi ketään. Sitten on paljon varattuja,
      joista minä ainakin pidän näppini irti..Ai joo ja tietysti nämä, joille ei kelpaa
      kuin tietty ammatti, tulotaso ja niin edelleen.

      Eipä ole ihme, kun ollaan yksin, kukin omissa pommisuojissamme.

      Elämän kevät/kesä meni jo.

    • Paino on vain numeroita.

      • niin ne on

        Hyvä, tosi hyvä, nyt tuli koot pöksyihin, kun nauratti niin himputisti.


    • tyyne42

      No mut jos isommat ihmiset on "niin kaameita" niin miksi sitten kauppojen alusasuosastot notkuvat erilaisilla täytteillä varustettuja alusasuja....eli ensin täytyy näyttää nälkäkuolemalta ja sit täyttää puutekohtia esim. alkkareilla jossa on perse valmiina tms
      Ja kyllä itsekkin tykkään enempi isoista kuin hoikista miehistä....mies on mies eikä mikään mikkihiiri ;)

    • Totuus?!

      Sitten kun on sairaalloisen lihava niin annetaan itsestä kuva että on "pikkasen pyöreä"!
      Kun on sen esim. 160cm ja painoa 100kg ja treffeillä käydään kymmenillä mutta totuutta ei kerrota sitä ennen vaan halutaan nähdä livenä ja tuhlattu molempien aikaa ja vaivaa!
      Minulle kelpaisi terveellinen todellinen pieni pyöreys.

      • vale ei kanna

        Tuo on kyllä totta ja aivan typerää käyttäytymistä. Ei se parisuhde siitä syty, että harhauttaa, saati valehtelee toiselle ennen tapaamista ja luulee että saa sen anteeksi "kun on muuten niin iiiiihana luonne". Tätä esiintyy valitettavasti molemmilla sukupuolilla ja monessa asiasssa. Valehdellaan ikä, paino, pituus, väitetään ettei tupakoi tai on "juuri lopettamassa" ja sitten treffeillä vedetään sätkää putkeen muka stressin vuoksi. Puhumattakaan ukkomiehistä jotka vasta treffeillä kertoo olevansa "juuri eroamassa" - hohhoijaa.


      • Anonyymi

        No kun pyöreys ei pue mua, oon ruma liikakiloissa, oon jousimues, siksi ei passaa oyöreys.
        Muut merkit voivat olla pyyleviä, ei jouskari. Mä inhoon pyylevyyttä itsessäni, no en oo pyylevä mut jos oisin.
        Oon hoikka, kurvikas, reidet on, lanne, daisarit näin vanhemmiten isohkot.
        Pidän siltu nestepaastokuurin täs hetimiten.


    • Turhaluullaettävaikenen

      Olen 170cm ja 112kg. Mieheni on 180cm ja 110cm. Kuvitelkaa, yhdyntä onnistuu takaapäinkin. Meillä on vilkas seksielämä. Eikä joudu ettimään läskien alta mitään. Ehkä itellä tuo läski on kiinteämpää?? Niin ja pian oltu 3vuotta yhdessä:)

      • hfdakhiua

        Olen mies ja siinä 90 kiloa, ja 180 pitkä. Kilot näkyvät lähinnä mahassa ikävä kyllä. Tosin olen itse peilikuvaani hyvin tyytyväinen.
        Oma ihannenaiseni on ns "isoluinen" nainen, joka voisi olla vaikka huomattavastikin itseäni pidempi, ja toki painoa sen mitä on.
        Taitaa vain olla niin, että 180 pitkänä ei mies voi toivoa itselleen itseään pidempää naista, koska aina naiset haluavat itseään pidemmän miehen.
        Suvussamme on ollut niin että on ollut miehiä pidempiä naisia parisuhteissa.
        Haluaisin itsekin että nainen joka olisi vierelläni, olisi "iso".


      • mahoton

        Tottahan tuo onnistuu lihavaan takaapäin jos on 110 cm kalu.


    • Anonyymi

      Ai kuin olin ilahtunut kun näin ei niin tutun naisen laihtuneen entisestään. Hän on ns joulupakolainen, tarkoittaa että pakenee joulua syömättömyyden olotilaan.
      Nyt oli laihtunut reidetkin pois. Ikää yli 70v.
      Itse olen kurvikas, painan varmaan reilusti enemmän kuin hän, mut oon hoikka.
      Ei muuten mut oletan hänen olevan narsisti käytöksensä perusteella.
      Otti minut hamoaisiinsa ensi tapaamisesta lähtien. Katkaisin tuttavuutemme siihen, en tunne häntä enää. Niin, onneksi on laihduttanut, alkaa jo nälkiintyneeltä näyttään.

    • Anonyymi

      Naiset: näille ei kannata vastata. Nämä ovat niitä jotka vuosi toisensa jälkeen epätoivoisesti yrittävät mutta kukaan ei kiinnostu.
      Katkeruus ja viha naisia kohtaan puretaan sitten haukkumalla ja yrittämällä satuttaa ja haavoittaa. Se todistaa ja osoittaa kaiken kirjoittajasta. Kannattaa vain kävellä yli ja antaa näitten parkua katkeruuttaan.
      Yksikään nainen ei ansaitse tällaista miestä! Olette kaikki arvokkaita ja ihania ihmisiä, kukin omalla tavallanne ja oman näköisinänne ja mallisina.
      Hyvää uutta vuotta teille kaikille ja pitäkää kiinni arvostanne, älkää alistuko näitten edessä!

    • Anonyymi

      Paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa! Not.

      Kehopositiivisuus => syy lihavuuden lisääntymiseen, se ei ota kantaa terveyteen vaan siihen miten Ihqulta näytät... kuvissa... kai. Tai toiset samanlaiset mantraavat, ig fb täynnä "sä oot niin: Sä Ittes Kokonaisvaltaisesti Aina. SIKA.

      On upeaa kantaa kilonsa leuka pystyssä, samalla versuonet huutaa hoosiannaa. Tyypin 2 diabetes ja verenpainetauti jaksaa hyvin kun on laardia ihon alla ja verisuonissa. Otetaan positiivisuudelle huikkaa, kaljaa, sidukkaa, lonkkua kyllähän näitä piisaa. Hiukoo, no mättöö, pizzaa, diet Coke.
      Se on muotia ja mee tuuta, toisin miettivät on vas is mia, ras is mia...

      Vain joka neljäs (25%) yli 30v on normaali painoinen.
      68% ylipainoisia, joista lihavia 27%.

      Tämähän koskee kaikkia miehiä ja naisia ja f emini stejä.
      Paitsi minua, koska ymmärrän asian ytimen.
      Olenhan mies.

    • Anonyymi

      it is needless knock my window, i am watch something better, sing johnnaah debreczän... johanna is good looking, not scam 💋

    • Anonyymi

      Rehevä 60v nainen, vapaa ja mukava löytyykö

    • Anonyymi

      Jeesuksen äiti on niin lihava, että rasvasolu on nimetty hänen mukaan.

      Jeesuksen äiti on niin lihava, että hänen saatuaan ilmaiset ruuat mäkkäristä, hän saikin ikuisen porttikiellon.

      Jeesuksen äiti on niin lihava, että hänellä on porttikielto maailman jokaiseen buffettiin. Myös ylilihavien buffettiin.

      Jeesuksen äiti on niin lihava, että sängyssä kääntyessään, hän vaihtaa kesäaikaan.

      Jeesuksen äiti on niin lihava, että rasvasolut, ovat alkaneet syödä häntä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe