Sattui viikonlopulle pari sellaista tapausta, että teki mieli purkaa sydäntä.
Päädyin lauantaina monen sattuman tuloksena bileisiin. Meno oli niin hyvä, että täysin tapojeni vastaisesti tempauduin itsekin tanssilattialle. Siinä sitten jotenkin hytkyessäni huomasin, että lähistöllä tanssi yksin aika näpsäkän näköinen neito, jonka uskoin jopa välillä vähän katsastelevan suuntaani. Mitäkö tein? No otin tietysti pari askelta taaksepäin ja menin takaisin nojailemaan kajareihin että saa tyttö tanssitilaa.
Sunnuntaina taas junalaiturilla huomasin, että samaan junaan oli tulossa just eikä melkein mun naismakua (nörtti/hippi/hipster-henkisiä) vastaava opiskelijatyttökolmikko reput selässä kuten itsekin. Olisin halunnut mennä juttelemaan ja pitämään seuraa, mutta jäädyin vaan ihan totaalisesti ja tyydyin näpräämään kännykkääni ja vähän sivusilmällä vilkuilemaan. Junan saapuessa tytöt nousivat eri vaunuun enkä enää myöhemmin heitä nähnyt.
Pessimistit tietysti tulee tähän ilkkumaan, että ei ne naiset olisi mun seuraa kuitenkaan kaivanneet eikä siitä mitään kuitenkaan olisi. Se ei ole se pointti, vaan se etten tule ikinä tietämään mitä olisi voinut tapahtua koska en kummassakaan tapauksessa kyennyt/uskaltanut. Pisti taas miettimään, että mitenköhän helvetissä sitä voisi koskaan minkäänlaiseen suhteeseen edes päästäkään kun tällaiset pikkuasiatkin on täysin mahdottomia?
Arjen pieniä epäonnistumisia
18
253
Vastaukset
- Nuws
1. Major fail
2. Normisettiä, josta alle prosentti miehistä.tai naisistakaan olisi pystynyt parempaan. - Mies ei tanssi
Pääsitkö siellä tanssilattialla edes yhtään kähmimään ja puristelemaan tissejä ja perseitä?
- itseensä pettynyt
En, mutta ne oli vähän sellaiset bileet että sieltä olisi (epätoivotut) kähmijät heitty pihalle aika nopsaan. Eipä silti että edes olisin uskaltanutkaan...
- itseensä pettynyt
Ja lisää:
Ruokalassa istui yksin syömässä eräs pysähdyttävän kaunis punapää. En kysynyt voisinko liittyä seuraan, vaan menin lehteni kanssa yksi toiselle puolelle murkinoimaan. - kaksviitone
Ihan perussettiä, kuten joku jo sanoikin.
Mulla kävi näin:
Seisoskelin kaupan edustalla. Ohi käveli pari tyttöä, ja toinen oli melkoinen kissa. Hän katsoi minuun ohi kävellessään ja katsoin takaisin. En tajunnut sanoa mitään. Mutta kun hän meni ohi, vilkaisi hän minua olkansa yli KOLME KERTAA. Enkä kolmannellakaan kerralla saanut itseäni liikkeelle ja juttelemaan tälle naiselle. Ja vielä hymyssä suin katsoi... oon miettinyt viikonlopun sitä asiaa, että olisin varmaan päässyt kotipesään asti jos olisin kolmannen vilkaisun kohdalla sanonut jotain järkevää sille tytölle.
Mutta, minkäs itselleen tekee. Hymyilin takaisin ja tytöt jatkoi matkaa....- huba huba
herättää joskus tahatonta huvitusta (jos näin voi sanoa) kaikenlaiset pohdiskelunne... että haihtui kotipesän haave kolmannella =:)
- kaksviitone
huba huba kirjoitti:
herättää joskus tahatonta huvitusta (jos näin voi sanoa) kaikenlaiset pohdiskelunne... että haihtui kotipesän haave kolmannella =:)
no kyllä se haihtui kolmannella kun tyttö käveli pois näköpiiristä ja ite seisoin paikallani. Ei siinä enää pesää heru.
Mutta meinaan sitä, että ulkonäön takiahan se nainen vilkuili niin monta kertaa. Ei olla ennen tavattu, joten olihan siinä ainekset päästä kotipesälle.
- Atm5
Minulla on tuo sama ongelma että jäädyn aina. En osaa alkaa juttelemaan naisille joten tuskin tulen koskaan saamaan parisuhdetta tai edes mitään satunnaisia panoja baaristakaan. Vaikka nainen tulisi ensin juttelemaan minulle niin en silti keksi kovinkaan paljon puheenaiheita eikä naiset kauaa jaksa tällaisia miehiä katsella.
- nääsmies
ihan vinkkinä vaan sanon sellaisen että sitäkin asiaa voi opetella. Siis naisille juttelemista. Itse jännittäny noita tilanteita niin paljon etten koskaan saanu aikaseks mennä jutteleen yhdellekkään naiselle.
Otin tavoitteeks jutella yhdelle tuntemattomalle naiselle joka päivä. Tietysti ilman mitään iskuaikeita, koska se jonka kanssa aloittaa juttelemaan voi olla kuka tahansa nainen. Kaupan kassa, kerros siivooja, jne... Aluksi oli tosi vaikee keksiä tikusta asiaa, mutta kappas vain ei yksikään ole purrut, eikä muutoinkaan rähjännyt kun olen ihan asiallisesti jotain jutunjuurta pukannu. Lause parikin riittää, mutta se nostattaa itseluottamusta kummasti. En sano että vieläkään olisi helppoa lähestyä naisia joista olen kiinnostunu, mutta nyt jo pystyn siihen. - Atm5
nääsmies kirjoitti:
ihan vinkkinä vaan sanon sellaisen että sitäkin asiaa voi opetella. Siis naisille juttelemista. Itse jännittäny noita tilanteita niin paljon etten koskaan saanu aikaseks mennä jutteleen yhdellekkään naiselle.
Otin tavoitteeks jutella yhdelle tuntemattomalle naiselle joka päivä. Tietysti ilman mitään iskuaikeita, koska se jonka kanssa aloittaa juttelemaan voi olla kuka tahansa nainen. Kaupan kassa, kerros siivooja, jne... Aluksi oli tosi vaikee keksiä tikusta asiaa, mutta kappas vain ei yksikään ole purrut, eikä muutoinkaan rähjännyt kun olen ihan asiallisesti jotain jutunjuurta pukannu. Lause parikin riittää, mutta se nostattaa itseluottamusta kummasti. En sano että vieläkään olisi helppoa lähestyä naisia joista olen kiinnostunu, mutta nyt jo pystyn siihen.Minä taas tiedän että en pysty siihen. Siitä vain ei ole koskaan tullut kertakaikkiaan mitään kun aina iskee täydellinen jäätyminen päälle jos pitääkin ajatella menevänsä oma aloitteisesti juttelemaan naisille. Tunnen kyllä itseni kun tällainen olen ollut koko elämäni ja tuskin asiaan tulee mitään muutosta.
Minulle on muutenkin mahdotonta tutustua ihmisiin joten tulen varmaan viettämään elämäni yksin. Mitä sosiaaliseen kanssakäymiseen muiden ihmisten kanssa tulee niin en vain pysty kehittämään itseäni. Kyse on luultavasti jostain todella pahoista tunnelukoista enkä todellakaan tiedä mitä tehdä. Olen saanut vuosien mittaan kuulla kaikenlaisia neuvoja mutta mikään ei ole auttanut. - mies32
Atm5 kirjoitti:
Minä taas tiedän että en pysty siihen. Siitä vain ei ole koskaan tullut kertakaikkiaan mitään kun aina iskee täydellinen jäätyminen päälle jos pitääkin ajatella menevänsä oma aloitteisesti juttelemaan naisille. Tunnen kyllä itseni kun tällainen olen ollut koko elämäni ja tuskin asiaan tulee mitään muutosta.
Minulle on muutenkin mahdotonta tutustua ihmisiin joten tulen varmaan viettämään elämäni yksin. Mitä sosiaaliseen kanssakäymiseen muiden ihmisten kanssa tulee niin en vain pysty kehittämään itseäni. Kyse on luultavasti jostain todella pahoista tunnelukoista enkä todellakaan tiedä mitä tehdä. Olen saanut vuosien mittaan kuulla kaikenlaisia neuvoja mutta mikään ei ole auttanut.Älä ainakaan yritä mitään tai jäädyt ja se olisi noloa.
- jkhkhh
Tai sitten voitte antaa niiden naisten lähestyä teitä.
Itse en ainakaan enää viitsi vaivautua. Kun nainen lähestyy miestä niin suurempi osa lähestymisistä johtaa johonkin tulokseen. - tyttönainenpimu
Itellä ei oo onneks tollasta jäätymisongelmaa.
Jos joku mies sykähdyttää niin meen kyllä yleensä jotain juttua heittämään olipa paikka ja aika mitä tahansa.- kaksviitone
yleensä naiset vaan kattelee ja kattelee... odottaa että mies tulee juttelee. Niinhän se pitää mennäkin, ei se väärin ole. Arvostan aloitteellisia naisia.
- 2+12
kaksviitone kirjoitti:
yleensä naiset vaan kattelee ja kattelee... odottaa että mies tulee juttelee. Niinhän se pitää mennäkin, ei se väärin ole. Arvostan aloitteellisia naisia.
Minä en edes laske sitä aloitteeksi naisen taholta jos joku nainen sattuukin katselemaan minua. Sen voi laskea jonkinlaiseksi aloitteeksi jos nainen tulee juttelemaan. Niin minulle tosin ei ole tapahtunut juuri koskaan. Varmaan myös käyn liian harvoin baareissa, ne kun ei oiken tunnu minun paikoilta. Tuskinpa ne naiset silti juuri koskaan tulis juttelemaan oma-aloitteisesti vaikka kävisin jatkuvasti baareissa.
- hkmbm
2+12 kirjoitti:
Minä en edes laske sitä aloitteeksi naisen taholta jos joku nainen sattuukin katselemaan minua. Sen voi laskea jonkinlaiseksi aloitteeksi jos nainen tulee juttelemaan. Niin minulle tosin ei ole tapahtunut juuri koskaan. Varmaan myös käyn liian harvoin baareissa, ne kun ei oiken tunnu minun paikoilta. Tuskinpa ne naiset silti juuri koskaan tulis juttelemaan oma-aloitteisesti vaikka kävisin jatkuvasti baareissa.
Ihanan flegmaattista... :D
- mies32
kaksviitone kirjoitti:
Noin kai maailma makaa. Ikävä vaan kun näitä pelisääntöjä ei tehdä selviksi jokapojalle jo yläasteella. Itsellänikin mennyt ohi satoja "molemminpuolista ihastusta ensisilmäyksellä"-tilanteita tuon takia. No toisaalta ehkä lopputulos parempi näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666074Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312203
- 131817
- 201778
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463