APUA ÄKKIÄ

kerttu

Mul on yx ongelma... mä haluisin valita vanhojen tanssi kurssin, mutta kun mä oon 156 centtimetriä pitkä ja painan vähän reilut kaheksankymmentä kiloa! mun maha näyttää ihan kamalalta eikä pukujakaan löydy! ei mulla oo vielä pariakaan, mutta aattelin kyl kysyä yhtä, vaikka se tuskin suostuukaan! mitä mun pitäis tehdä oon ihan hukassa! haluun sen kurssun ja kauniin hameen! mistä pukuja?

11

2549

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullukka

nyt just painon vartijat mainostaa. Esim kilo viikossa pois, painat marraskuussa jotakin 60 ja risat!

jos teillä on joku pulleempi poika pyydä sitä! vaikk asine PV:ihin sun kaa

• kerttu

mä en oikein haluis mitään läskiä paria vaan jonkun tosi hyvän näköisen että mä voisin näyttää mun sisarille olevani tosissani ja että pikkumakkarat (ei kyl mulla niin pienet) eivät haittaa parin saamisessa ja kauniilta näyttämisessä! en siis mee mihinkään painon vartioihin!!

• ööh...

Siis millä tavalla toi sun painonvartijat-selostus liitty vanhojentansseihin?? Opettele lukemaan, niin tietäisit ees suunnillee oikeeseen kysymykseen vastata.

• meitsi

Katselin joku aika sitten Henkassa ja Maukassa tosi hienoja äitiysmekkoja ja harmittelin etten ole raskaana! Ne olis tosi hienoja vaikkei oliskaan raskaana ja peittävät vatsan. No toi oli vaan vinkki, et ehkä halua äitiysmekkoa vaikkei se näyttäisikään äitiysmekolta.

Teettämällä saa ihan minkälaisen haluaa tai katsele kirjastosta käsityölehdistä lyhyelle ja pyöreälle sopivia kaavoja ja tee itse. Tai voihan minkä tahansa vanhojentanssimekon kaavoja muuttaa itselle sopiviksi. Sulle vois sopia sellanen missä on rintojen alla sauma mutta vatsan kohdalta se ei ole tiukka (empiremekko).

Tämän tyylisiä:

http://www.artandartifact.com/graphics/products/regular/PH5672.jpg

http://www.jeannienitro.com/vtct37F.jpg

http://www.mauritia.de/de/empire/dbraut2.jpg

http://www.toreadors.com/martha/weddings/gothing/dress/empire/stephane-lesaint.jpg

Ja suosittelisin ottamaan minkä tahansa jätkän vanhojentanssipariksi! Kuitenkin tyttöjä osallistuu paljon enemmän kuin poikia ja mäkin meinasin aikoinani jäädä kokonaan ilman paria kun en toiminut tarpeeksi nopeasti. En saanut parikseni sitä keneen olin ihastunut mutta olin kuitenkin tyytyväinen että mulla ylipäätään oli pari.

• kerttu

mutta voiko mahan kohalta löysä oleva mekko olla muuten olleskaan sexikäs? ehdotuksii...

• meitsi
        kerttu kirjoitti:

mutta voiko mahan kohalta löysä oleva mekko olla muuten olleskaan sexikäs? ehdotuksii...

Mun mielestä voi. Katsoitko linkit? Ja voithan sä pistää suuremman kaula-aukon, kerää ainakin katseita, monilla laihemmilla ei ole mitä näyttää ja näyttää sitäpaitsi tosi typerältä jos todella pienirintaisella on esim. iso neliskulmainen kaula-aukko. Sulle sellainen varmaan sopisi?

Sitten toinen asia: Monissa valmiissa vanhojentanssimekoissa on valmiina iso rusetti takamuksen päällä; Sellaista ei tod. kannata pitää jos on muuten edes normaalikokoinen takamus! Sellainen sopii vain sellaisille joilla ei ole takamusta lainkaan.

• kerttu
        meitsi kirjoitti:

Mun mielestä voi. Katsoitko linkit? Ja voithan sä pistää suuremman kaula-aukon, kerää ainakin katseita, monilla laihemmilla ei ole mitä näyttää ja näyttää sitäpaitsi tosi typerältä jos todella pienirintaisella on esim. iso neliskulmainen kaula-aukko. Sulle sellainen varmaan sopisi?

Sitten toinen asia: Monissa valmiissa vanhojentanssimekoissa on valmiina iso rusetti takamuksen päällä; Sellaista ei tod. kannata pitää jos on muuten edes normaalikokoinen takamus! Sellainen sopii vain sellaisille joilla ei ole takamusta lainkaan.

Kiitos tosi paljon. Nyt mun puku alkaa jo hahmottua ja on musta tosi mukavaa kun tuollaisia ihmisiä kuin sä on vielä olemassa!

• meitsi
        kerttu kirjoitti:

Kiitos tosi paljon. Nyt mun puku alkaa jo hahmottua ja on musta tosi mukavaa kun tuollaisia ihmisiä kuin sä on vielä olemassa!

Tuli mieleen vielä että pistä joku upea väri mikä erottuu, tai vaikka kaksivärinen, ne erottuvat aina, varsinkin jos on iso koulu ja paljon vanhojentanssipareja. Mulla oli aikoinaan t.vihreä puku ja varmaan puolella tytöistä oli vihreä. Löydät muuten paljon kuvia netistä kun pistät hakusanaksi prom dress.

• meitsi
        meitsi kirjoitti:

Tuli mieleen vielä että pistä joku upea väri mikä erottuu, tai vaikka kaksivärinen, ne erottuvat aina, varsinkin jos on iso koulu ja paljon vanhojentanssipareja. Mulla oli aikoinaan t.vihreä puku ja varmaan puolella tytöistä oli vihreä. Löydät muuten paljon kuvia netistä kun pistät hakusanaksi prom dress.

http://www.morsiusgalleria.com/assets/images/vp3p.jpg

• jean

Korsetilla saa hetkessä taiottua jopa 10-15 cm. vyötäröltä pois, eli mahan saa litistettyä aika helposti, ja mekko kuin mekko istuu hyvin.

• Anonyymi00011

Toivovasti köydät
      tiskiallas äkkiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      28
      5176
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      109
      2365
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      138
      2072
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      53
      1915
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1760
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1296
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      147
      1045
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      910
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      311
      869
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      142
      700
    Aihe