olen valehdellut ikäni ihanalle miehelle....

häpeänpilkku

oon nyt 16 vuotias tyttö, ja henkilö jonka kanssa mulla on ollu juttua on 25....tutustuttiin netissä, eikä ikinä olla livenä nähty. ollaan tunnettu noin 2-3 vuotta, ja sillon ku alettiin juttelemaan niin mähän olin tosiaan 14 vuotias, muttei kauheena silloin juteltu vielä, ja ikää kysyessä taisin sanoa että oon 18.. nyt kuitenki ollaan vuoden verran juteltu melkeinpä jatkuvasti, ja ihan henkilökohtasiakin juttuja ja sitte vähän eroottisiakin... mä en todellakaan tiedä, että mikä laitto mut valehtelemaan mun iän... kai se hävetti kun oltiin jo jonkin aikaa juteltu niin jos sanoisin että joo oon 14. ja mä olin tuohon aikaan niin nuori ja typerä vielä.. mutta mä oon aina näyttäny ikästäni paljon vanhemmalta, ja 13 vuotiaanakin menin ihan 18 vuotiaasta. ja muuten en oo tälle henkilölle ikinä valehdellu mistään. ollaan kaiken lisäksi molemmat kerrottu toisille että tykätään toisista, mutta luulenpa että mieli muuttuu kun kyseessä onkin oikeasti 16 vuotias.. voi herranjestas että mua hävettää, ja kaduttaa niin paljon. kokoajan sille jutellessa on mielessä että nyt mun on kerrottava, mutta siitäkun ei tosiaankaan hyvää seurais.. kyseessä on erittäin fiksu mies, eikä mikään typerys, ja kuka vaan nainen olis onnessaan kun tommosen löytäisi.

nyt tarviin siis apua, että mitä teen? onko edes mitenkään mahdollista ettei se tulis vihaamaan mua?on käyny mielessä jatkuvasti että mä lopettaisin vaan jutteleun, niin se olis parasta kaikille.. ei onnistu pidemmän päälle kun jompikumpi on kuitenki jotenki toiselle jossain paikassa juttelemassa.. mä todella pidän tästä henkilöstä, ja ajatus ees siitä että se haluis katkaista välit ja vihais mua loppuelämänsä, kauhistuttaa niin paljon.. mutta toisaalta sillä on todellakin oikeus tietää..

39

3232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varo!

      Tyttöhyvä, mies tietää aivant varmasti, ettet ole aikuinen vaan nuori tyttö. Hän on saattanut itse valehdella ikänsä ja olla vaikka kuinka vanha eli nyt sinun kannattaisi ehdottomasti kertoa asiasta vanhemmillesi tai muille luotettaville aikuisille ennen kuin mitään ikävää sattuu. Älä missään tapauksessa kerro nimeäsi, asuinpaikkaasi äläkä mene tapaamaan häntä.

      • häpeänpilkku

        een usko että tietää.. kuten sanoin niin näytän paljon mun ikästä vanhemmalta, ja tää ihminen on oikeesti tosi fiksu tyyppi. ei kaikki oo semmosia pedofiilejä, vaikka paljon vanhempia oiskin.. ja tässä tapauksessa tää meis luulee juttelevansa 20 vuotiaan kanssa, joten vikahan ei oo hänen..


      • varo!
        häpeänpilkku kirjoitti:

        een usko että tietää.. kuten sanoin niin näytän paljon mun ikästä vanhemmalta, ja tää ihminen on oikeesti tosi fiksu tyyppi. ei kaikki oo semmosia pedofiilejä, vaikka paljon vanhempia oiskin.. ja tässä tapauksessa tää meis luulee juttelevansa 20 vuotiaan kanssa, joten vikahan ei oo hänen..

        Ulkonäöstä on vaikea päätellä ikää tyttöjen kohdalla, mutta kyllä mies on kirjoituksistasi huomannut, ettet ole vielä aikuinen, sitä tarkoitin. Netissä kuka tahansa voi esittää mitä tahansa ja se, mikä vaikuttaa olevan liian hyvä ollakseen totta, ei yleensä ole totta. Jos mies rakentaa itsestään fiksun ja huomaavaisen kuvan, se ei todellakaan ole mikään tae siitä, että hän on todellisuudessa sellainen.

        Et ole tehnyt mitään väärää, suurin osa tytöistä taitaa narrata ikänsä todellista vanhemmaksi, joten siitä on aivan turha murehtia. Toivot myönteistä huomiota vanhemmalta ja fiksun oloiselta mieheltä, mikä on ihan normaalia, mutta maailmassa on ihmisiä, jotka käyttävät tuollaisia tarpeita hyväkseen. Jos joku ulkopuolinen kuulisi tai näkisi keskustelunne, hän voisi auttaa sinua selvittämään, mikä tämä mies oikeasti on miehiään. Jos olet ihastunut, se vääristää ajatteluasi. Kerro kaverillesi tilanteesta, jos vanhemmat eivät tunnu hyvältä vaihtoehdolta. Tärkeintä on, ettet jää tähän asiaan yksin.

        Olet fiksu, nuori nainen itse, miehestä en sanoisi samaa, vai mitä pitäisit poikaystävästä, joka pitää eroottista viestittelyä tuntemattomien nuorten naisten kanssa fiksuna? Miksei hän hanki naisseuraa livenä, ikäisistään naisista?On aika epätodennäköistä, jos olisit ainoa, jonka kanssa tuollasta harrastaa. Sinulla ei kuitenkaan ole mitään hävettävää. Koeta keskittyä todellisiin poikiin, ei haavekuviin, jotka eivät ole sitä mitä luulet. Et ole nähnyt tätä "25-vuotiasta" edes.


      • OikeaAikuinen
        häpeänpilkku kirjoitti:

        een usko että tietää.. kuten sanoin niin näytän paljon mun ikästä vanhemmalta, ja tää ihminen on oikeesti tosi fiksu tyyppi. ei kaikki oo semmosia pedofiilejä, vaikka paljon vanhempia oiskin.. ja tässä tapauksessa tää meis luulee juttelevansa 20 vuotiaan kanssa, joten vikahan ei oo hänen..

        Sekin että 25 vuotias kirjoittelisi ja ehdottelisi tapaamista VAIN 18-vuotiaan kanssa, tarkoittaa että tietää että olet nuori. Tuossakin on jo liiaksi ikäeroa, eli valehtelusta huolimatta ette ole ollenkaan samanikäisiä. Vaikka olisit 18 neuvoisin silti lopettamaan tuon "suhteen" (tai miksi tuota nyt pitää kutsua), ja vielä kun olet oikeasti tuotakin nuorempi niin en neuvo vaan käsken lopettamaan tuon ennen kuin tuosta tulee enempää harmia, äläkä missään tilanteessa suostu tapaamisiin.

        Kiitos että tulit edes tänne kirjoittamaan ajatuksistasi, sillä moni teini tekee ensin hölmöydet ja sitten itkevät kun maailma kaatui päälle.


      • Älä usko
        varo! kirjoitti:

        Ulkonäöstä on vaikea päätellä ikää tyttöjen kohdalla, mutta kyllä mies on kirjoituksistasi huomannut, ettet ole vielä aikuinen, sitä tarkoitin. Netissä kuka tahansa voi esittää mitä tahansa ja se, mikä vaikuttaa olevan liian hyvä ollakseen totta, ei yleensä ole totta. Jos mies rakentaa itsestään fiksun ja huomaavaisen kuvan, se ei todellakaan ole mikään tae siitä, että hän on todellisuudessa sellainen.

        Et ole tehnyt mitään väärää, suurin osa tytöistä taitaa narrata ikänsä todellista vanhemmaksi, joten siitä on aivan turha murehtia. Toivot myönteistä huomiota vanhemmalta ja fiksun oloiselta mieheltä, mikä on ihan normaalia, mutta maailmassa on ihmisiä, jotka käyttävät tuollaisia tarpeita hyväkseen. Jos joku ulkopuolinen kuulisi tai näkisi keskustelunne, hän voisi auttaa sinua selvittämään, mikä tämä mies oikeasti on miehiään. Jos olet ihastunut, se vääristää ajatteluasi. Kerro kaverillesi tilanteesta, jos vanhemmat eivät tunnu hyvältä vaihtoehdolta. Tärkeintä on, ettet jää tähän asiaan yksin.

        Olet fiksu, nuori nainen itse, miehestä en sanoisi samaa, vai mitä pitäisit poikaystävästä, joka pitää eroottista viestittelyä tuntemattomien nuorten naisten kanssa fiksuna? Miksei hän hanki naisseuraa livenä, ikäisistään naisista?On aika epätodennäköistä, jos olisit ainoa, jonka kanssa tuollasta harrastaa. Sinulla ei kuitenkaan ole mitään hävettävää. Koeta keskittyä todellisiin poikiin, ei haavekuviin, jotka eivät ole sitä mitä luulet. Et ole nähnyt tätä "25-vuotiasta" edes.

        Joo ihan riittävästi saa lukea näistä ihanista miehistä netissä.Hyvä tyttö ei ihania miehiä olekkaan ne haluu vaan seksiä ja rakastaa vaan itteänsä.Miehet on luomakunnan kunkkuja jolle naiset on vaan panopuita.Yks tyttökaverini kyllästyi niin miehiin,tosipoikiin ja kunkkuherroihin, että on nyt tekemässä sukupuolen vaihdosta mieheksi.On kuulemma kivempi olla mies kuin narutettava nainen.


      • Oivaorvokki
        varo! kirjoitti:

        Ulkonäöstä on vaikea päätellä ikää tyttöjen kohdalla, mutta kyllä mies on kirjoituksistasi huomannut, ettet ole vielä aikuinen, sitä tarkoitin. Netissä kuka tahansa voi esittää mitä tahansa ja se, mikä vaikuttaa olevan liian hyvä ollakseen totta, ei yleensä ole totta. Jos mies rakentaa itsestään fiksun ja huomaavaisen kuvan, se ei todellakaan ole mikään tae siitä, että hän on todellisuudessa sellainen.

        Et ole tehnyt mitään väärää, suurin osa tytöistä taitaa narrata ikänsä todellista vanhemmaksi, joten siitä on aivan turha murehtia. Toivot myönteistä huomiota vanhemmalta ja fiksun oloiselta mieheltä, mikä on ihan normaalia, mutta maailmassa on ihmisiä, jotka käyttävät tuollaisia tarpeita hyväkseen. Jos joku ulkopuolinen kuulisi tai näkisi keskustelunne, hän voisi auttaa sinua selvittämään, mikä tämä mies oikeasti on miehiään. Jos olet ihastunut, se vääristää ajatteluasi. Kerro kaverillesi tilanteesta, jos vanhemmat eivät tunnu hyvältä vaihtoehdolta. Tärkeintä on, ettet jää tähän asiaan yksin.

        Olet fiksu, nuori nainen itse, miehestä en sanoisi samaa, vai mitä pitäisit poikaystävästä, joka pitää eroottista viestittelyä tuntemattomien nuorten naisten kanssa fiksuna? Miksei hän hanki naisseuraa livenä, ikäisistään naisista?On aika epätodennäköistä, jos olisit ainoa, jonka kanssa tuollasta harrastaa. Sinulla ei kuitenkaan ole mitään hävettävää. Koeta keskittyä todellisiin poikiin, ei haavekuviin, jotka eivät ole sitä mitä luulet. Et ole nähnyt tätä "25-vuotiasta" edes.

        Minusta alaikäiset tytöt tekevät ilman muuta väärin valehdellessaan ikänsä. Jos seurustelunne olisi johtanut seksisuhteeseen, mies olisi voinut saada tuomion alaikäiseen sekaantumisesta. Tytöt ovat nykyisin niin varhain kehittyneitä, minkä lisäksi meikkamalla ja pukeutumisella voi antaa itsestään vanhemman vaikutelman,ettei mies ei voi mistään tietää, että tyttö onkin alaikäinen. Ja useimmat sentään ovat niin paljon asiallisia, etteivät tiettensä alaikäisiin sekaannu. Suhteen on oltava rehellisellä pohjalla molempien puolelta.


    • ja trollit

      sen kuin paranee päivä päivältä hohhoijaa.......

      • trollit vaa surkeita

        Aika väsynyt aloitus! Mutta eikö se ole tärkeintä että näille sivuille tulee lukijoita ja firma saa mainioksia.


    • Ei niin vanha setä

      Näin 28-vuotiaan miehen näkökulmasta sanoisin, että kerro ihmeessä oikea ikäsi sille tyypille. Reaktiosta voi nimittäin päätellä jotain. Jos todellinen ikäsi ei näytäkään olevan hänelle mikään ongelma, eikä hän vaikuta kovin yllättyneeltä, hän on todennäköisesti koko ajan ainakin aavistellut että olet hyvin nuori. Tällöin hän tietysti on jonkin sortin saalistaja, jolloin kannattaa laittaa välit poikki heti, ennen kuin joudut mahdollisesti hyväksikäytetyksi.

      Jos hän taas näyttää loukkaantuvan tai hämmästyvän, hän on todennäköisesti (teeskentelyn mahdollisuus on aina olemassa) todella luullut sinua 18-vuotiaaksi. Silloin pallo on hänellä, miten hän asiaan suhtautuu. Joka tapauksessa sinun on turha pelätä mitään "vihaa mua loppuikänsä"-skenaariota. Minua on pari naista (ihan aikuiset siis) vedättänyt pahemminkin kuin ikänsä valehtelemalla. Silti en jaksa vihata heitä, hyvä että muistan niitä juttuja. Ei normaali ihminen jaksa tuollaisesta pikkuasiasta kauaa vihaa pitää. Eli vaikka kaveri pistäisi välit poikki, hän todennäköisesti unohtaa koko jutun pian.

      Joka tapauksessa, ikäsi paljastuisi kuitenkin jossain vaiheessa. Kerro siis totuus, ja tarkkaile reaktiota. Jos tyypin kiinnostus ei laannu, vaan hän jatkaa eroottisia juttujaan tai jopa ehdottaa tapaamista, laita itse välit poikki. Tosiasia nimittäin on, että harva täyspäinen 25-vuotias on rehellisessä mielessä kiinnostunut 16-vuotiaista, vaan tuossa tapauksessa jalkoväliin pääsy on ainoa, mikä oikeasti kiinnostaa.

      Pelaat siis vaarallista peliä, mikäli et itsekin ole pelkän seksin perässä (mitä et näytä olevan). Kaikki kauhukuvat särkyneestä sydämestä sukupuolitautiin ovat mahdollisia tuntemattomien kanssa vehdatessa. Ja mitä tuon tyypin fiksuuteen tulee, se voi olla pelkkää savuverhoa. Olet itsekin teeskennellyt netissä jotain, mitä et ole. Muutkin kykenevät samaan, monet sinuakin paremmin. Älä ole siis liian sinisilmäinen.

      Neuvoni on, että etsi itsellesi seurusteluseuraa mieluummin livenä omanikäisistäsi, se on turvallisempaa. Kukapa tietää, ehkä joku tylsänä pitämäsi tyyppi voikin olla tosi kiva jos tutustut häneen paremmin?

    • Sähän oot vieläkin alaikäinen. Miten kummassa on mahdollista, että olet edes minnekään nettiin yms päässyt alaikäisenä, kuten jotakin eroottista hommaa....? Ei-kö sun vanhemmat välitä susta yhtään, kun eivät viitsi vahtia sun tekemisiäsi ollen-kaan, kuten normaali vanhempi tekisi ? Hae tenava mieluummin oman ikäsi seuraa, sitten et riko mitään lakeja, vai etkö ole tietoinen mistään ? Oot vielä VAUVA.

      • rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

        16 vuotias saa jo sekstata kenen kanssa haluaa.


    • nääss

      Aika outoo jos ei ole halunnut nähdä sun kuvaa tai ette ole videokeskustellut. Jos et ole häntäkään nähnyt, et yhtään tiedä mikä "unelma" siellä ruudun takana on. Voi olla että unelmat sortuu sitten kerralla ei vain hänellä, myös sinulla......
      Ikä ero ei ole liian suuri, jos olisit vaikka 30 ja se 39, mutta asiat mutkistuu sillä, että olet alaikäinen.

    • ongelmii tuleeee

      miehesi saattaa pian joutua vankilaan pedofiliasta, että sillai? jos äitisi vaikka kuulee tapauksesta, niin saletisti soittaa poliisille, että aikuinen on ahdistellut tytärtä. onko alaikäisten lasten pakko mennä aikuisten seuraan, kun siitä ei seuraa mitään hyvää? ihan sama vaikka näyttäis pamelalta, jos ikää on vaan 14v. etsikää ikäistänne seuraa.

    • huomannut2

      Joo, todellakin, eli jos teillä on ollut eroottisia keskuteluita kun olit alle 16-vuotias, niin mies on syyllistynyt lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Oli se sitten sinun aloitteellisuudesta tai ei, se ei vaikuta millään tavalla. No luultavasti tuosta nyt tulee vain sakkotuomio tai muutama kuukausi ehdollista vankeutta. Ehdollisesta vankeudesta tosin tulee rikosrekisteriin merkintä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, joka ei varmaan ihan hyvä juttu ole.

      Eiköhän mies kyllä tiedä sinun oikean iän. esim. googlannut nimesi ja löytänyt profiilisi facebookista, jostain nettigalleriasta jossa ikä mahdollisesti näkyvissä tai opiskelupaikan saaneiden nimet ovat usein myös netissä näkyvissä. Ja jos 25-vuotias juttelee 13-vuotiaan kanssa, niin kyllähän se nyt jo aika nopeasti tulee ilmi, että toinen on nuorempi kuin ilmoittaa. Aikuinen mies joka kiinnostuu jostain 13-15-vuotiaasta tytöstä on lapsen hyväksikäyttäjä, oli sitten uhrilleen kuinka mukavan tuntuinen tahansa.

    • EHDOTTOMASTI SINUN ON SANOTTAVA KYSEISELLE MIEHELLE OIKEA IKÄSI ETTEI TULE JÄLKEENPÄIN MITÄÄN ERITYISIÄ ONGELMIA.
      Ja kun olet "vasta" 16 vuotias, ei SINUN kanssasi saa lain puitteissa harrastaa ihanaa seksiä. Siihen touhuun vaaditaan vähintään 17 vuotias neito ettei miehelle tule syytettä alaikäiseen sekaantumisesta.

      • 17 + 5

        16 on kyllä raja. pitsi luottamussuhteissa (opettaja, valmentaja yms.) joissa 18


    • näon on

      Eli jätä mies rauhaan, ellet halua hälle mitään sakko / vankilatuomiota lapsen hyväksikäytöstä!

    • hienoa huomata

      että täällä tuomitaan pedofiliaa näinkin vahvasti.
      Välillä tuntuu, että täällä oikein rohkaistaan panemaan
      alaikäisiä. Sairasta touhua.

      • SC-ience

        Itse olet sairas. Vapaaehtoisessa seksissä ei ole mitään väärää sanoi hullun keksimä laki mitä tahansa.

        Jos joku vajukkiapina muuta väittää niin tukoon ja lyököön pöytään esimerkkifaktaa niistä maista joissa hulluja lakeja ei ole.


    • Jake_48

      Ikä on vaan numeroita,kun itse olin nuori noin 25 vuotta sitten niin silloin sai rauhassa liikkua nuorempien tyttöjen kanssa eikä kukaan kokenut siinä olevan mitään väärää,olin silloin noin 21 ja tyttö 15.Nykyään joka paikassa nähdään pedofiilejä,itse en näe tuossa mitään ihmeellistä.Neuvoisin tässä että nauttikaa ikäerosta huolimatta,jos poika on fiksu niin mitäs siinä.

    • no jooooh

      Varmaan 98%:a teineistä sanoo näyttävänsä ikäistään vanhemmalta samoin luulevat olevansa ikäistään kypsempiä. Et semmoista, kuitenkin olet ihan kakara vieläkin....

      T.neljän äiti lapset 15-21 vuotiaita.

    • Heivaannn

      Itse tapailin 16-vuotiaana itseäni vanhempia täysi-ikäisiä miehiä jotka olin netissä tavannut ja koskaan ei mitään ongelmia tullut eteen. Luota omaan arvostelukykyysi sillä kyllä normaali fiksu ihminen tunnistaa valehtelun ja mahdollisen pedofiilin mm. keskusteluiden tasosta ja aiheista mistä juttelette. Muutenkin ei mies olisi noin kauaa jaksanut yhteyttä pitää jos olisi pelkän seksin perässä ollut? Rohkeesti vaan kerrot oikean ikäsi ja lähde tapaamaan julkisella paikalla niin kaikki menee hyvin, tuskin mies paljon suuttuu, itse olen aikoinaan huijannut ikääni ja tälläkin hetkellä seurustelen toista vuotta netissä alaikäisenä tapaamani itseäni muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa ja onnellinen tulevaisuus odottaa :). Älä usko edellisten kommenttien kirjoittajia sillä 99% varmuudella mitään vaaraa ei ole.

      • Kyösti vaan

        niin eihän siitä sille tytölle (välttämättä) mitään vaaraa ole, mutta sen nuoren miehen elämä saattaapi mennä pilalle, kun tietoihin lyödään tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, jonka siis voi saada pelkästään seksuaalisista jutteluista/kuvista alle 16-vuotiaalle.


    • asgerherh

      ja taas näjhtiin että akat valehtelee

    • häpeänpilkku

      Ajattelin, jos annan tälle miehelle pimppalooraa, niin hän varmaan leppyy, eikä suutu mulle. Kysyin mun vanhemmilta vielä luvan sille, että voin seurustella tän 25 meiehen kans. Ne vain sano, että älä anna ekana iltana, ettet saa huoran mainetta. Mä kyl ajattelin antaa sille heti, ettei se vain suutu mulle.

    • kantaaottava

      VAPAA EHTOISESSA SEKSISSÄ ON VÄÄRÄÄ JOS TOINEN ON YLI 18 JA TOINEN ALLE 16 ihmiset haloo onsiinäkin "tyhmä laki" miettikääpä jos kaikki 15 vuotiiat paneskelisi 25 vuotiaita eikö helvetti tässä maailmassa muuta ajatella enää kuin seksiä 13 vuotiaana käydään ensinmäiset erootiset keskustelut internetissä vielä tuntemattomien kasnssa ja 15 vuotiaana jo panemaan ?? vieläkö haluat sano lakia tyhmäksi seksin ympärillä pyörii jo miljardeja euroja miten ihmiset haluat vain koko ajan lisätä eksiä se on ihmisin tarve ja halua ei elämäntapa

    • Eriikki

      Otetaanpas nyt aamulääkkeet kiltisti:

      Ensinnäkin, on totta, että alle 16 vuotiaan kanssa "eroottisesta" jutustelusta voi saada tuomion ja alle 18 vuotiaaan "eroottisesta" kuvien vaihdosta niin ikään. Teon nimike voi olla lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö.
      Yksi asia siinä on tuomitsemisen kannalta kumminkin oleellinen seikka: Tapauksessasi mies on toiminut "bona fide", hyvässä uskossa. Jos olet miehelle kertonu systemaattisesti väärän iän, eikä miehellä ole ollut syytä sitä epäillä niin tuomiota tuskin tulee. Asiaa ei ole testattu KKO:ssa, mutta hovioikeudesta on vapauttava tuomio olemassa.

      Jos nyt asiaa omalta kohdaltani ajattelisin miehenä; jos juttu olisi tapahtunut minulle, ja olisin keskustellut vuosia jonkun ihmisen kanssa, joka on systemaattisesti valehdellut ikänsä ja asia paljastuisi minulle, aivan varmaa on, että jutustelu ja yhteydenpito päättyisi kuin seinään. Rehellisyys on kuitenkin niin tärkeä asia.

      • epäilen...

        No eiköhän tuo kundi nyt tiedä tytön todellisen iän. Jos he ovat esim. tavanneet jossain irc-galleriassa, jossa tytöllä ei ole ikää näkyvissä, ja luulee sen takia ettei kundi tiedä ikää. Usein siellä on kuitenkin teineillä kymmeniä kavereita, joiden kanssa sitten ollaan ryhmäkuvissa, ja ovathan he kaverilistassakin näkyvissä. Ja jos kaverilista koostuu muista 15-vuotiaista työtöistä, niin eiköhän sitä jo tajua.

        Ja jos pari vuotta ovat jo jutelleet henkilökohtaisia asioita, niin eiköhän tyttö ole puhunut paljon vanhemmistaan niin kuin tuossa iässä vielä on tapana, kun ollaan riippuvaisia vanhemmista. Myös koulusta on varmasti puhunut.


    • Kerro totuus

      Sanot vaan, että halusit vaikuttaa kypsemmältä ja aikuisemmalta, kun kiinnostuit tästä henkilöstä. Eiköhän se mene ihan hyvin. Jos hän siitä suuttuu, niin onpa outo tyyppi. Eikä se ole miehelle häpeä, seurustella nuoremman tytön kanssa, joten sitä ei tarvi pelätä.

      Nämä varoittelijat on taas sitä tyypillistä hysteeristä kukkahattutätiä ja kateelliista, jotka yrittää katkaista suhteesi. Kun kerran kaveri on näin kauan kanssasi keskustellut, hän varmasti pitää sinusta.

      Jos hän pitää sinusta, niin asia menee OK. Kerro totuus, se kannattaa.

    • Haviston malliin!

      Eihän suurellakaan ikäerolla ole rakkaussuhteessa mitään merkitystä, kysykää vaikka tuoreelta ministeriltämme!

      Kun johtavassa asemassa oleva huomattavan varakas länsimaalainen keski-ikäinen mies menee kehitysmaahan ja tuo sieltä itselleen teinipuolison, niin eihän siinä ole mitään väärää tai pahaa?!

      Päin vastoin, silloin on päästä presidentiksi, kun pari miljoonaa naista ja homoa äänestää heitä ja pääsee ainakin ministeriksi.

      Mitä isot edellä, sitä pienet perässä?

    • Sallittua heteroille

      >> Minusta suuri ikäero parisuhteissa ei ole terveiden ihmisten merkki.

    • -62

      ÄLÄ NYT ALA MIETTIMÄÄN ENÄÄN SITÄ IKÄÄSI MITÄ OLET SANONUT. IHAN NORMAALISTI NIIN KUIN ENNENKIN OLETTE JA JUTTELETTE, JATKA ETEEN PÄIN MENOA 14V IÄSSÄ SITÄ SANOO JA TEKEE IHAN HULLUJAKIN JUTTUJA.Ja jos poika todellakin haluaa edelleenkin jutella ei se ikä siinä mitään hidasta, voithan ottaa asian ihan rehellisesti esiin ja kertoa että olet 16v. ja ei takuulla sua vihaa varmaan naurattaa sitäkin.Kaikkea hyvää ja nauti kun olet 16v, JA HEITÄ SE AJATTELUS ROSKA KORIIN RESSAAT VAIN ITTEÄS .KAIKKEA HYVÄÄ ......

    • Itsemääräämisoikeus

      Suomen laki ja lain laatijat ovat päättäneet että yli 16-vuotias on riittävän kypsä ja määränneet suojaikärajaksi 16-vuotta.

      Se tarkoittaa sitä että yli 16-vuotiaalla on seksuaalinen itsemääräämisoikeus jolloin hän saa itse päättää kenen kanssa seurustelee, keneen rakastuu ja rakastelee.

      Eikö 16-vuotiaalla mielestänne pitäisikään olla oikeutta itse päättää ja valita kenen kanssa seurustelee? Ai että viranomaisten pitäisi saada päättää yli 16-vuotiaankin puolesta kenen kanssa tämä seurustelee ja keneen rakastuu? Pitäisikö viranomaisten päättää myös siitä kenen kanssa sinä saat olla ja rakastella?

      Tiesitkö että rikosoikeudellinen vastuu alkaa jo 15-vuotiaana ja että alle 15-vuotiaskin on vastuussa itse aiheuttamistaan vahingoista?

      Ovatko rakastuminen ja rakastelu niin paljon vaativampia asioita kuin se että tajuaa tehneensä rikoksen ja joutuu siitä vastuuseen?

    • Suojaikärajat EUssa

      Suomessa on suojaikäraja KORKEAMPI kuin muissa sivistyneissä länsimaissa.

      Muissa EU-maissa suojaikäraja on vain 12-15 vuotta!

      Peräti parissakymmenessä euroopan maassa suojaikäraja on ALEMPI kuin Suomessa!

      Vain neljässä muussa euroopan maassa suojaikäraja on sama kuin Suomessa.

      Alimmat suojaikärajat löytyvät Hollannista (12 vuotta) ja Espanjasta (13 vuotta).
      Tyypilliset ikärajat ovat 14–15 vuotta kautta Euroopan. (Lähde: Väestöliitto)

      14 vuotta: Saksa!!!, Italia!!!, Itävalta, Bulgaria, Kroatia, Liechtenstein, Montenegro, Serbia, Unkari, Viro, Albania, jne..

      15 vuotta: Ruotsi!!!, Tanska!!!, Ranska, Islanti, Puola, Romania, Slovakia, Slovenia, Färsaaret, jne..

      Espanjassa vasta 2000-luvulla suojaikäraja on ollut 13-vuotta, sitä ennen sielläkin se oli 12v.

      Islanti nosti ikärajan 14:sta vuodesta 15:sta vuoteen vasta vuonna 2007.

      Jopa naapurin hyysärimaassa Ruotsissa suojaikäraja on alempi, 15-vuotta kuten myös Ranskassa, Tanskassa, Islannissa, Puolassa, Romaniassa, Slovakiassa, ym... monissa muissa ns. sivistysmaissa.

      Kaikissa noissa EU-maissa olisi täysin laillista ja normaalia että 14-15 vuotias itse päättää keneen rakastuu ja kenen kanssa rakastelee, ilman vanhempien tai viranomaisten suostumusta.

      Käytännössä Suomessa nuoret aloittavat seksin jo huomattavasti Suomen korkeaa suojaikärajaa aiemmin ja tämä on syynä Suomen korkeisiin lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö tuomioihin.

      Ei se että Suomessa olisi enemmän "pedoja" vaan se että VAIN Suomessa siitä teosta saa rangaistuksen!

      Rakkaassa naapurimaassamme Ruåttissa on ihan normaalia että 15-vuotias seurustelee parikymppisen kanssa.

    • Jälkeenjääneitäkö?

      >> miettikääpä jos kaikki 15 vuotiiat paneskelisi 25 vuotiaita

    • Näin on!

      Mitä te miestä syyllistätte, että hän joutuu vankilaan. Sehän on ihan oikein. Aikuisella miehellä on vastuu, jos menee suhteeseen alaikäisen kanssa. Tyttö tietenkin on nuori, tietämätön, ehkä rakastunut ja tekee hölmöyksiä, kun jännittävä vanhempi mies on kiinnostunut. Miehen on vastuu! Hän lopettakoon suhteen.

      • Naiset huijaa

        Niin, ainut vain että hän luulee tytön olevan 20-vuotias.


    • anus09

      miehet eivät välitä muusta kuin ajellusta pimpsasta. jos valehtelet ikäsi joudut vielä seksityöläiseksi uralin suolakaivoksille. Serkkuni joutui aikuisviihdyttäjäksi Taiwaniin HTC:n tehtaalle kun kävi GIgantin nettisivuilla.

    • häpeänpilkku

      Tää mun mies sano mulle, ettei ole mun kaa pelkän pimpsan takia, vaan myös mun hyvät tissit kiinnostaa. Siinäs näette, ettei ne miehet pelkää vittua ajattele, vaan osaa ne myös tisuja ajatella. Mää tänään kerroin tälle kaksvitoselle, että oon vasta 16, niin se sano, ettei haittaa, kun hän itekin on 58 vuotias. Eli tasapeli tuli.
      Määhän en enää oo sakkolihaa, kun oon täyttänyt sen 16. Mää voin jakaa rasiaa niin paljon ite haluan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe