Seuraa vesipaastoani

WATERFAST

Terve kaikille palstalaisille. Olen mitoiltani 170/75kg. Olen aina ollut lievästi ylipainoinen. Kaverini laihdutti vesipaastolla. Seurasin vierestä ja innostuin itsekin ajatuksesta. Nyt olen päättänyt toteuttaa sen. Viime viikon olin kevennetyllä ruokavaliolla ja huomenna olisi tarkoitus siirtyä pelkälle vedelle. Päivittäin otan kuitenkin ph-balance pascoe jauhetta jota suositellaan käytettäväksi paaston aikana sekä kokeilu mielessä luonnonmukaisia thin 400 kapseleita joiden on luvattu polttavan 400 kaloria ekstraa. Tiedän että vesipaasto vaatii hirveästi itsekuria. Omaan aika huonon itsekurin joten katsotaan miten käy. Tarkotuksena olisi olla vähintään kymmenen päivää jotta saan vesipaastosta hyödyn. Tervetuloa seuraamaan vesipaastopäiväkirjaani päivittäin! (Tiedän että palstalla on paljon kaltaisia aloituksia mutta toivottavasti tämä poikkeaa muista sillä tavalla että onnistun!)

21

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WATERFAST

      Ensimmäinen päivä vesipaastolla takana. Heräsin kahdeksalta ja lähdin juoksemaan 1500m. Sen jälkeen poljin crosstrainerilla vartin ja jumppasin vartin. Illalla kävin 30 minuutin kävelylenkillä. Vettä join koko päivän aikana kaksi ja puoli litraa. Veden juonnissa yritän vähän tsempata enemmä . Sen lisäksi ph-jauhetta ja thin 400 kapseleita. Oli yllättävän helppo pysyä erossa ruoasta. Ei tehnyt juurikaan edes mieli. Oon tosi tyytyväinen ja ilonen. Tästä on hyvä jatkaa!

      Paino: 75kg

      • Varoitus!

        Heippa! Ei kannata syödä noita thin 400 kapseleita, jos ei syö muuta! Voit saada ikäviä vatsavaivoja, joiden hoitaminen voi kestää kauan. Ihan kokemuksesta voin kertoa!


      • WATERFAST
        Varoitus! kirjoitti:

        Heippa! Ei kannata syödä noita thin 400 kapseleita, jos ei syö muuta! Voit saada ikäviä vatsavaivoja, joiden hoitaminen voi kestää kauan. Ihan kokemuksesta voin kertoa!

        Kiitos tiedosta, jätän pois!


    • 43567

      Kymmenen päivän vesipaasto yhdistettynä urheiluun? Joo, onnea vaan.

      • Taas näitä...

        Antaa kokeilla ;-). Lyödäänkö vetoa ettei paastoa noin enää huomenna.

        Typeriä ihmisiä, kun eivät ota asioista selvää ja lähtevät leikkimään ainoalla terveydellään.


      • WATERFAST
        Taas näitä... kirjoitti:

        Antaa kokeilla ;-). Lyödäänkö vetoa ettei paastoa noin enää huomenna.

        Typeriä ihmisiä, kun eivät ota asioista selvää ja lähtevät leikkimään ainoalla terveydellään.

        Oon ottanut asioista selvää. Tarkotus on paastota vedellä tänään, huomenna, ylihuomenna ja siitä eteenpäin. Liikuntaa vähennän reilusti kuunnellen omia voimia.


    • WATERFAST

      Toinen päivä takana vesipaastoa. Otin tänään iisisti. Vartin kävin kävelemässä mutta muuta liikuntaa en harrastanut. Vettä join kaksi litraa. Sen lisäksi otin ph-jauhetta. Thin 400 kapselit vaihoin d-vitamiiniin. Illasta teki vähän mieli ruokaa mutta ei muullon.

      Paino: 74kg

    • Ettei unohtuisi

      Muistathan myös suolihuuhtelut?

    • WATERFAST

      Kolmantena päivänä eli tänään on mun kaverin synttärit joten joudun pitää yhden päivän stopin vesipaastosta. Huomenna sitten näkee kuinka tämä päivä näkyy vaa´alla. Yritän olla syömättä kaikkea raskasta.

      Paino: 73kg

    • VAuW

      HUhh huh! Ite en pystyis, tsemppiä sulle laihdutukseen!!

      Jos rupee heikottaa ylettömästi, niin sitten kyllä pitää stopata toi vesidieetti ettei käy hullummin. Oot kyllä varmaan tietonen dieetin riskeistä yms.

      • samekuiäsken

        Entäs omenaviinietikka, sopisko se tohon mukaan? Siis että joisit päivässä muutaman kerran 0,5l vettä, johon on sekoitettu mukaan hieman omenaviinietikkaa. Ainakin mulla tehosti laihtumista, mä olin kylläkin ihan vain normidieetilla, en millään noin rankalla.


    • PROVO-PROVO

      No joo. Tämä oli taas pelkkä provo.

    • hömpskäiskää

      Miksi elämästä pitäisi tehdä tuommoista draamaa ja vielä terveytensä kustannuksella ?
      Tasapainoinen ruokavalio nautintoa tarjoavalla liikunnalla, yöntäy... no, vilkas sukupuolielämä.

      Juuri oli SVT textissä, nyt myös YLE:n teksi-tv:ssä, että Ruotsissa on huomattu lisääntyneen sydän- ja verisuonitautikuolemat. jo keski-ikäisilläkin. Arveluntasoinen kanta vanhoilla pohjatiedoilla oli että nyt se LCHD niittää satoaan, rasvaa ei tule syödä. Vaikka sokrut onkin hyvä jättää nekin pois. Ongelma painottuu jo liikunnan puutteseen, sanottiin, olisi vaikea suunnitella tervettä ruokavaliota ihmiselle joka käyttää vain istumalihaksiaan.

      Tämä siis terveysviranomaisilta jotka käyttävät valtaisaa valtion budjetin lohkoa terveyden eteen. VAstaukseksi tuli kiukkuisten tekstiviestien ryöppy koska rasvan syömistä ei saisi arvostella.

      Ja ne rasvafanit ovat niiden kouluakäymättömien armoilla, jotka lainaavat koululääketieteen tutkimuksen piiristä termit ja fraasit kooten niistä suositukset nurinniskoin.

      Onhan tuossa jotain yleistä. Se pyramidisijoituspeli kun oli poliisin tutkittavana niin poliisista tehtiin rikosilmoituksia koska se oli estämässä heidän rikastumissijoittamista. Sijoituspelin perustaja on nyt tiilenpäitä lukemassa ja tileistä ilmenee että sijoitukset siirrettiin jonnekin että kassa on tyhjä.

      Niinhän lahkokin tekee kristinuskon Raamatusta oman versionsa, ennustelee maailmanloppua, vaatii verikuolemia, kaupituttaa painotuotteitaan, rikotuttaa lakia henkilötietojen keräyttämisessä, laadituttaa testamentit hyväkseen ... ja laittaa jäsenensä haukkumaan kristillisiä yhteisojä.

    • WATERFAST

      Neljäs päivä alkaa olla takana. Vettä join kaks ja puoli litraa. Sen lisäksi otin taas ph-jauhetta ja d-vitamiinia. Aamulla kävin 45min kävelylenkin ja poljin 30 minuuttia crosstrainerilla. Ruokaa ei tehny mieli paitsi nyt illalla on alkanut tehdä. Pitää vaan pysyä erossa murkinoista.

      Paino: 73kg

      • Satu ja Taru

        Enpä usko tuota. Tuossa vaiheessa ei enää jaksa lenkkeillä eikä sotkea crosstrainerilla, jos on tosiaan paastonnut 4 päivää.

        Mulla on sellainen vainu, että ihan piruuttasi tänne kirjoittelet lihapatojen ja hampurilaisten ympäriltä!


      • WATERFAST
        Satu ja Taru kirjoitti:

        Enpä usko tuota. Tuossa vaiheessa ei enää jaksa lenkkeillä eikä sotkea crosstrainerilla, jos on tosiaan paastonnut 4 päivää.

        Mulla on sellainen vainu, että ihan piruuttasi tänne kirjoittelet lihapatojen ja hampurilaisten ympäriltä!

        Niin kun sanoin niin kolmantena päivänä söin synttäreillä ja siksi nyt jaksoi. En ymmärrä miksi kuluttaisin aikaa kirjottamalla tänne vesipaastosta jos en oikeasti paastoaisi?


      • Satu ja Taru
        WATERFAST kirjoitti:

        Niin kun sanoin niin kolmantena päivänä söin synttäreillä ja siksi nyt jaksoi. En ymmärrä miksi kuluttaisin aikaa kirjottamalla tänne vesipaastosta jos en oikeasti paastoaisi?

        Eli vasta toinen päivä menossa, ei neljäs. Eka yritys torppasi kolmantena päivänä.


    • WATERFAST

      Viides päivä takana. Kävin tunnin kävelylenkillä. Vettä join 2,5l. Puntari hajonnu joten seuraavan kerran painolukemat muutaman päivän päästä.

      • Satu ja Taru

        Ei ole viides päivä, vaan toinen. Kun kerran menit välillä syömään. Toi on pätkäpaastoa, jota voi jatkaa monta viikkoa tai kuukautta. Kannattaisi tutustua siihen, sillä lähtee hyvin läskit ja saa siis syödäkin.


      • WATERFAST

        Kuudes päivä takana. Vettä join 3l. En eilen liikkunut lainkaan. Nyt 4 päiväksi etelään joten en tänne kirjottele mutta sen jälkeen kerron mikä paino on. Tarkotus olla vesipaastolla sielläkin.


    • Taas näitä...

      Ja niinpä näyttää käyneen tässäkin samanlailla kuin kaikissa muissakin hölmöissä vedellä laiduttamisyrityksissä. Vesipaasto loppuu viimeistään kolmantena päivänä.

      Unohtakaa jo typerät vedellä paastoamiset. Kokeilkaa vaikka pätkäpaastoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe