Elikkäs tehokkaita treenivinkkejä jotta saisi allit pois, reidet pienemmiksi ja pepun tiukaksi ja mahd isommaksi?:D
allit peppu reidet
8
222
Vastaukset
- Ei mitään uutta.
Rasvaa ei voi polttaa paikallisesti. Isompaa lihasta saa raskaalla punttitreenillä ja läskiä pois aerobisella. Lihasta ei voi kasvattaa samaan aikaan kun laihduttaa, sillä lihaskasvuun tarvitaan enemmän kaloreita kuin mitä kuluttaa.
- ................
no anteeksi nyt vain mutta pyysin treenivinkkejä enkä pätemistä.... enkä lihasta sinänsä lisää tarvitse (muutakuin peppuun) vaan läskit pois kropasta. oon muuten hoikka tai sanosinko normaali mutta vinkkejä tarvitsisin joilla sais allit pois ja reidet pienemmiks.. ja kotikonstein mielellään! (kahvakuulaa jumppapalloa tankoja yms löytyy. ) mutta hemmetti dippaanko ja punnerranko sekä juoksen loppu elämän ja odottelen että allit lähtis ja reidet pienenis vai ?!!
löytyykö keneltäkään vinkkejä ja kokemusta missä ajassa ja millä konsteilla sai reidet ja käsivarret kiinteiksi- Ei mitään uutta.
Kelpaisko sitten rautalangasta väännettynä ;-)
Treenivinkkejä:
Tunnin reipas kävely päivittäin (6-7 km / h) sulattaa hyvin rasvaa. Hyppynaruhypyt kynttilähypyillä, pitkät hölkkälenkit, intervallijuoksut.
Kiinteytymistä saat lihaskuntoharjoituksilla 3-4 kertaa viikossa. Takapuoli ja reidet: Kyykyt painojen kanssa (etukyykky, takakyykky, yhden jalan kyykky, askelkyykky).
Alleihin etunojapunnerreukset, leuanveto, dippipunnerrukset. Pyri pääsemään naisten liikkeistä miesten liikkeisiin.
"mutta hemmetti dippaanko ja punnerranko sekä juoksen loppu elämän ja odottelen että allit lähtis ja reidet pienenis vai ?!! "
Kyllä. Kaikki tulee takaisin, jos et enää treenaa. Liikunnasta ja terveellisistä elämäntavoista pitäisi tehdä tapa. Liikunnan tulisi olla mielekästä, ei pakolla tehtyä. Moni liikuntamuoto kehittää kroppaa hyvään suuntaan, ei ole yhtä oikeaa. Etsi itsellesi sopivat liikuntamuodot.
Riippuu ihan sun lähtötasostasi ja millaisen lopputuloksen haluat miten kauan tuloksien saamisessa menee. Kovalla treenillä ( syömiset) muutama kuukausi käsien kanssa, normitreenillä puolivuotta-vuosi. Takapuolen ja reidet olen itse treenannut nätiksi ja pyöreäksi puolessa vuodessa, mutta minulla on luonnonnostaan hyvä perän malli ja lihaksia kasvatettu valmiiksi, sekä paljon voimaa nostaa raskaita painoja. Toisilla voi ottaa vuosia, eikä siltikään pepusta tule pyöreää.
Tee treenejä tosissasi ja syö samalla oikein. Jos sun kroppa on luonnostaan sen mallinen että reidet ovat paksut, et voi niille mitään, ne ei ohene. Nätimmät niistä saat, kun löllöt on sulatettu pois ja tilalla on lihasta.
Kropan epätasapainoa voi muuttaa.
Paksut reidet: treenaa yläkroppaa leveämmäksi ja pohkeeseen muotoa. Vaikutelmasta tulee tasapainoisempi. Samalla saat vyötärön.
Muista, että tarvitset myös yhden lepopäivän. Eikä saa treenata samaa lihasryhmää liian usein, yleensä kaksi päivää väliä jotta lihas ehtii palautua. Käytännössä voit siis treenata kyykkyjä esim. ma-to-su-ke jne. ja käsiä ti-pe-ma-to jne. Kävelyt toimivat myös palauttavina treeneinä.
Etsi netistä liikkeitä noille sun välineillesi. Löytyy hyviä videopätkiäkin, googleta. - näitä kaipasin!
Ei mitään uutta. kirjoitti:
Kelpaisko sitten rautalangasta väännettynä ;-)
Treenivinkkejä:
Tunnin reipas kävely päivittäin (6-7 km / h) sulattaa hyvin rasvaa. Hyppynaruhypyt kynttilähypyillä, pitkät hölkkälenkit, intervallijuoksut.
Kiinteytymistä saat lihaskuntoharjoituksilla 3-4 kertaa viikossa. Takapuoli ja reidet: Kyykyt painojen kanssa (etukyykky, takakyykky, yhden jalan kyykky, askelkyykky).
Alleihin etunojapunnerreukset, leuanveto, dippipunnerrukset. Pyri pääsemään naisten liikkeistä miesten liikkeisiin.
"mutta hemmetti dippaanko ja punnerranko sekä juoksen loppu elämän ja odottelen että allit lähtis ja reidet pienenis vai ?!! "
Kyllä. Kaikki tulee takaisin, jos et enää treenaa. Liikunnasta ja terveellisistä elämäntavoista pitäisi tehdä tapa. Liikunnan tulisi olla mielekästä, ei pakolla tehtyä. Moni liikuntamuoto kehittää kroppaa hyvään suuntaan, ei ole yhtä oikeaa. Etsi itsellesi sopivat liikuntamuodot.
Riippuu ihan sun lähtötasostasi ja millaisen lopputuloksen haluat miten kauan tuloksien saamisessa menee. Kovalla treenillä ( syömiset) muutama kuukausi käsien kanssa, normitreenillä puolivuotta-vuosi. Takapuolen ja reidet olen itse treenannut nätiksi ja pyöreäksi puolessa vuodessa, mutta minulla on luonnonnostaan hyvä perän malli ja lihaksia kasvatettu valmiiksi, sekä paljon voimaa nostaa raskaita painoja. Toisilla voi ottaa vuosia, eikä siltikään pepusta tule pyöreää.
Tee treenejä tosissasi ja syö samalla oikein. Jos sun kroppa on luonnostaan sen mallinen että reidet ovat paksut, et voi niille mitään, ne ei ohene. Nätimmät niistä saat, kun löllöt on sulatettu pois ja tilalla on lihasta.
Kropan epätasapainoa voi muuttaa.
Paksut reidet: treenaa yläkroppaa leveämmäksi ja pohkeeseen muotoa. Vaikutelmasta tulee tasapainoisempi. Samalla saat vyötärön.
Muista, että tarvitset myös yhden lepopäivän. Eikä saa treenata samaa lihasryhmää liian usein, yleensä kaksi päivää väliä jotta lihas ehtii palautua. Käytännössä voit siis treenata kyykkyjä esim. ma-to-su-ke jne. ja käsiä ti-pe-ma-to jne. Kävelyt toimivat myös palauttavina treeneinä.
Etsi netistä liikkeitä noille sun välineillesi. Löytyy hyviä videopätkiäkin, googleta.Kiitos! :)
- .......
näitä kaipasin! kirjoitti:
Kiitos! :)
Tuosta syömisestä vielä.. kun jokapaikassa tuputetaan oikeella syömisellä niin kuka osaa oikeesti vastata siihen mitä on oikee syöminen? Syön suht koht terveellisesti, en katsele joka ruoan kalorimäärää tarkkaan vaan syön aivan tavallisia kotiruokia. Siis perunaa/riisiä /makaroonia sekä lihaa/kanaa/kalaa tms aivan normaalikotiruokia lisukkeena salaattia ja leipää sekä maitoa tai vettä. Välipaloina maitorahkaa, hedelmiä yms.. Tosi harvoin roskaa, karkkia ehkä kerran viikossa vähän. Mutta jotta liikunnasta näkys hyötyä kropassa, pitääkö mun alkaa laskeskeleen kaikki ruoka määrät ja kalorit tarkkaan vai näkyykö tuloksia vaan ihan tavallisella ruoalla
- liikuskelijamisu
Tavallinen ruoka on ihan ok, jos pitää annoskoot kohtuullisina ja korvaa aina osan pahimmista hiilareista(peruna,pasta,riisi) kasviksilla tai salaatilla. Toki tuloksia syntyy nopeammin, jos nuo korvataan kokonaan kasviksilla.. Ateriarytmi tulisi olla myös kohdillaan eli suhteellisen pieniä ruoka-annoksia noin kolmen tunnin välein. Jos liikut paljon, kannattaa pitää huoli myös riittävästä proteiinin saannista, se pitää hyvin myös nälän loitolla.
- helppoa.
Pepun saa isommaksi, kun syö enemmän kuin kuluttaa.
- -.- -.-
heh heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618