Pahinta on, että mieheni piereskelee ruokapöydässä avoimesti ja näin ollen antaa ymmärtää, että hän ei arvosta minua ja kokkauksiani vähääkään.
Kiroilu ja röyhtäily kuuluvat myös hänen manooreihinsa.
Miesten käytös ruokapöydässä
8
280
Vastaukset
- huh huhhh
kyllä on teidän suhde pienestä kiinni! kukaan nyt tuon takia eroa...
- otan eron
Mitä itse ajattelet, jos miehesi päästäisi hirmukaasut karvapepusta, kun istut ruokapöydässä?
- :€€€€€€€€€€€€€
otan eron kirjoitti:
Mitä itse ajattelet, jos miehesi päästäisi hirmukaasut karvapepusta, kun istut ruokapöydässä?
Olen ainakin ajellut karvat pepustani, joten ei pitäisi olla ongelma?
- susi(ko)
Arabi kulttuurissa piereskely ruokapöydässä kertoo ruuan olevan hyvää...eli sait kehut.....
- ............
Vaikea uskoa.
Röyhtäily joissakin kulttuureissa tarkoittaa ruuan olevan hyvää, mutta tuskin piereskely.
- ....................
Ehkä sinä voisit röyhtäillä ja paukutella sitten sängyssä, kun meno on kovimmillaan, tai juuri alkamassa - jolloin ehkä ei alakaan.
- valitus ei auta
Voi se olla sairauskin , esim laktoosi-intoleranssi.
Sano että menee lääkärille tai otat eroon.- Anonyymi
Pierase aviomiehen korvaan yöllä, kun oot menossa kuselle.
Kylläpä oppii röyhtiin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003194635- 162236
- 1942079
- 1071476
- 771363
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57967IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2909Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119834Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59756