tähtisilmä

hirveä ihminen

anteeksi kaikki, toivon sinulle kaikkea hyvää
olisin toivonut että olisin saanut
tilaisuuden kertoa miksi tein ja sanoin mitäkin,tiedän että tilanteessa jossa oltiin olisi kuka tahansa tehnyt samoin mutta tuntuu väärältä koska sen ei ollut tarkoitus mennä niin ja ne sanat miksi sanoin niin en tiedä itsekkään olin tyhmä ja idiootti.
vittu me vaan eletään täällä vaan kerran
tiedän että mikään ei korjaa enää mitään
mutta en minä halua elää tätä h-e-l-v-e-t-t-i-ä
toiset 10 vuotta pitää sisällä kaikkea mitä jäi sanomatta.
(voimasanoja en voi muuten kuvailla)
uskon että sinusta on kasvanut kaiken kokemasi jälkeen aikuinen ihminen
ja toivon että olet onnellinen siellä jossain, ja elät sellaisen elämän mistä sinä itse olet aina haaveillut.

9

1423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullinen itsekkin

Miksi et sano kerro niitä asioita hänelle, mitä jäi sanomatta?,
      Onko muka liian myöhäistä??

• jenkka82

Että on ikävä ja että voisi kääntää kelloja takaisin!! Unissani enää saan olla kanssasi.. Kunpa pääsisin takaisin niihin aikoihin.. haluaisin tehdä kaiken toisin. Että harmittaa silloinen tyhmyys!

• Ei liian myöhäistä

Koskaan ei ole myöhäistä sanoa, että kaipaat ja haluat minut.

• ap...

olen kuollut hänelle.

• ikävä aina

hirveä ihminen,oletko mies vai nainen?tuntuu vaan niin tutulta tuo "tähtisilmä" =(

• ikävä aina myös

Tämä kirjoitus olisi voinut olla täysin myös itseltäni eräälle :(

• Tähtisilä..

Sanoit minua tähtisilmäksi, en tiedä olenko sama tähtisilmä, mutta kirjoittamasi teksti sopisi hyvin meihin.
      Olemme jopa tavanneet pariin otteeseen eromme jälkeen, olisit silloin voinut selittää asioita minulle.
      En kuitenkaan oikeasti usko, että suhteemme olisi ollut pelastettavissa, koska pelkkä selittäminen ei olisi
      mitenkään enää pelastanut suhdettamme. Sinulla oli ihan liikaa menneisyydestä joka vaikutti meidän
      suhteeseen. Minun oli revittävä itseni irti pelastaakseni omaa mielenterveyttäni.
      Rakastin sinua niin kuin en koskaan ole rakastanut ketään toista, olimme niin samanlaisia monessakin
      asiassa, hyvinä aikoina meillä oli loistava suhde, mutta huonoina aikoina en saanut hengitettyä seurassasi.
      Se on totta, mikään ei enää korjaa mitään, en uskaltaisi laittaa itseni taas likoon, en halua taas voida niin
      huonosti kuin suhteemme loppuaikoina tai oikeastaan voin pitkään huonosti, yritin jättää sinua monesti,
      lopulta minun oli katkaistava välit täysin, muuten en olisi pystynyt siihen. Se ei suinkaan tarkoita, että olisit kuollut minulle.
      Mitä sinulta on jäänyt sanomatta, joka vaivaa sinua niin syvästi vielä melkein 10 vuoden jälkeen.
      Helpottaako jos saat sen kerrottua? (kerro se tässä, ei kukaan kuitenkaan meitä tunnista, tai laita tekstaria).
      Toivon, että sinäkin voisit olla onnellinen, se on totta että olen kasvanut äärettömästi eromme jälkeen,
      olen onnellinen ihan eri asioista, haaveet näyttävät ihan erilaiselta kuin 10 vuotta sitten.
      Toivon myös sinulle kaikkea hyvää.

t. Tähtisilmä

• ap...

olen yrittänyt kirjoittaa hänelle.
        -toivottavasti te saatte välinne selvitettyä.

• HAISTA VITTU

HAISTA SINÄ SITTEN PITKÄ VITTU

TERVEMENOA HELVETTIIN

LUULEMPA ETTÄ NÄMÄ OLIS NE SANAT JOTKA HÄNKIN SULLE SANOISI

NIMIM. "KAIKKIEN PETETTYJEN JA RIKOTTUJEN PUOLESTA"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      131
      7105
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4350
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3442
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      493
      3096
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2070
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1733
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1651
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1563
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      176
      1472
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1426
    Aihe