Ei kauan enää näitten päivien jälkeen riemuita tässä maassa. Huuto kuuluu monien kotien ovilla. Valitus ja vaikerrus, tuska ja ahdistus on oleva seurana.
Suomen kansa kutsuin sinua parannukseen omista teoistasi ja synneistäsi. Nyt on tilin teon aika. Kärsimyksen kautta monet tulevat Herran tykö tässä maassa. Maan ääret huutavat tuskissaan, kun auttajaa ei näy. Tuskan ja valituksen aika turhaan vietetyn ilon sijaan.
Jes 11:4. vaan Herra tuomitsee vaivaiset vanhurskaasti ja jakaa oikein oikeutta maan nöyrille; suunsa sauvalla hän lyö maata, surmaa jumalattomat huultensa henkäyksellä.
(Muutosmissio)
Profetia 9.7.2013
29
654
Vastaukset
- ---
Muutos on alkanut.
"Muutos on alkanut."
Juu, n:nen kerran.- Päivänsanaa ex-hella
Kehotan teitä, veljet, varomaan niitä, jotka saavat aikaan eripuraisuutta ja houkuttelevat teitä luopumaan niistä opetuksista, jotka olette saaneet. Pysykää heistä erossa.
Room. 16:17
Paavalin kirjeille tavanomaista ovat varoitukset harhaopettajista. Roomalaisille annettu varoitus on lyhyt ja kiivas, mutta se päättyy kuitenkin Jumalan rauhan ja siunauksen toivotuksiin. Paavali kehottaa tarkkailemaan niitä, jotka saavat aikaan eripuraisuutta, kahtaalle jakautuneisuutta, seurakunnan hajoamista ja lankeemuksia.- C231
Mutta eikös tuo siteerattu Room. 16:17 kuvaa juurikin lähetyssaarnaajia, jotka väkisin tunkuetuivat/tunkeutuvat uusille alueille levittämään sanomaa? Eli aiheuttavat eripuraa ja huokuttavat ihmisiä luopumaan aikaisemmista uskoista.
- Skeidaako, vai?
Kuinkas se ex- hellari näillä sivustoilla pyörii. Tietää nääs, että profetiat sivustolla on suuri vaara törmätä myös profetioihin. Hellereilla jos kenellä on myös profetoimisen armolahjat toiminnassa. Minkäslaisia prof. se tämä ex- hellari aiemmin luritteli.
- m lhm
Jälleen jää ihmisiä lisää työttömiksi Suomessa. Kyllä hymyt hyytyy kun taloudellinen tilanne kiristyy lisää. Kiristyy kunnes on kansa polvillaan. Herjaukset alkaa vähentymään silloin.
- Jää odottamaan...
Tuota minäkin ihan ensimmäiseksi odotan - mutta pahoin pelkään, että se ei jää siihen.
- Jobin postia.
Jää odottamaan... kirjoitti:
Tuota minäkin ihan ensimmäiseksi odotan - mutta pahoin pelkään, että se ei jää siihen.
Mitä sanoo Raamattu. 1Piet.4:17. Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta; mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?
Eikös se teille Jeesuksen omille ole vain maallista. Mitä siitä murehtimaan. Hymyhuulin odotatte loppua tulevan.
- KTS (Ei kirj.)
Mikäs paniikkilössillä nyt taas on hätänä?
Nibiruko uhkaa tippua niskaan taivaalta vai onko reptiilien salaliitto? - cps
Kts. Paniikkia ei uskovilla ole, eikä tule, sillä mitään ei tapahdu Jumalan tietämättä tai sallimatta. Uskomattomalla näyttää olevan paniikki kun ei kärsi lukeakaan, mitä tuleman pitää ja mitkä näkymät avautuu silmiemme edessä. Sietääkin pelätä heidän, sillä heidän käy huonosti, ellei kääntymystä tapahdu. Raamattu kertoo sen.
- vbm
Suomen kansaa kutsutaan parannukseen, eikä yhtään liian aikaisin. Totisesti, paranneltavaa ja suunnan muutosta tarvitaankin.
- Muutosta siis
Mitään lössiä ja komeettaa, eikä herjailua tarvita. Pelkkää kääntymistä kohti Kristusta ja hänen syntiensovitustaan.
- Kääntyminen
Kääntyminen Jumalan puoleen on ajankohtaista juuri nyt, viimeistäänkin, sillä totisesti, tulee ajat jolloin sanotaan, että minä en pidä niistä.
- synnin palkka
Kuka kansaa johtaa?? Kyllä se on Herrojen Herra ja kuningasten kuningas joka kansoja johtaa. Kaikki ei tunnu tätä tiedostavan. Suomi on hyvinvointivaltio ,muuttei enää kauaa. Nyt olemme Suomen kansa sellaisen kurituksen alla, kun tyäpaikkoja tyhjennetään päivittäin ja valton velka
kasvaa suuriin mittoihin. Kohta olemme polvillamme itkemme ja huudamme Herraa
avuksi. Sinä paatunut jumalaton kansa minä kuritan sinua, lyön kunnolla kun et ole kuullu ääntäni, se minun ääni löytyy sanastani. Et ole kiittänyt minua jokapäiväisestä leivästäsi, et ole kuunnellut minua. Minä olen rakastanut tätä kansaa, mutta tämä kansa on tyystin kelvottomaksi käynyt ja rikkonut minun käskyni.
- Kyselen vain
Nim. synnin palkka. Juuri niin on asiat kuin kirjoitat. Uskomattomilla on kielteinen ajatus, koska luottavat omavoimaisuuteensa. Turha tosin luottaa. Muutos mahdollinen vain siten, että kansan enemmistö alkaa huutaa apua Jumalalta, eli kääntyy luopumuksestaan. Mutta kuinka paatuneilta sellainen onnistuisi?
- zn9
Seiskalla profetoitiin Suomen erikoisesta asemasta Jumalan suunnitelmissa tänään.
- salasit luonteesi
KTS kirjoitti:
Seiska on uskonnollisten ihmisten 7 päivää roskamedia.
Olet siis ateisti. Miksi et heti kertonut?
- KTS (Ei kirj.)
salasit luonteesi kirjoitti:
Olet siis ateisti. Miksi et heti kertonut?
Otetaas ihan KRISTILLINEN kommentti tuolta toisesta ketjusta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11648866
"Miksi katsot TV7:aa? Eihän sitä tervejärkiset, puhtaat kristityt katso. "
- Inhottava realisti
Tuota... Lisääntyiköihmisten uskonnollisuus 90-luvun taantuman aikana? Tulivatko laajat kansanjoukot uskoon?
On aika vaikea kuvitella, että suomalaiset yhtäkkiä ongelmien kasautuessa laajalti turvautuisivat uskonnollisuuteen. Pieni osa niin voi tehdä, mutta enemmistö todennäköisesti reagoisi muilla tavoin. Oletan, että alkoholin käyttö lisääntyisi. Yhteiskunnallisia ongelmia seuraisi varmasti ja osa koulutetusta väestöstä muuttaisi muualle. Niin ainakin nuoremmat varmasti toimisivat.
Suomalaiset ovat yksi kansa muiden joukossa. Paljon meitä suuremmatkin imperiumit ja suurvallat ovat hajonneet ja jopa vaipuneet unhoon. Aikakausien vaihtuessa monenmoista tuppaa tapahtumaan. Jokainen kansa on historiansa aikana olettanut ja toivonut olevansa jumalten suosikki ja erikoisasemassa. Ongelmien tullessa toiveet eivät ole juuri auttaneet.
1944 Suomi välttyi miehitykseltä syrjäisen sijaintinsa, sitkeiden sotilaidensa, saksalaisten aseiden ja Rytin uhrautumisen ansiosta. - okkigaam
HERKULA VITA
Miksi aina kurjaa, ikävää peloittelu ennusteita. Nuo ei ole oikeita aitoja vaan niitä joita pahahenki laittaa suuhunne kun haluatte päteä.
Amen. - Tee se
Miksi ihmeessä luet näitä? Mene lastenosastolle niin ei pelota tai mene ateistien sivustolle, niin kukaan ei pelottele tulevaisuudellasi. Tulee sitten vain yllärinä ne kauheudet, mitä tulossa on. Tee itsellesi palvelus.
- Niinpä niin
Aloitus profetia on täyttymässä vauhdilla. Huomaako edes kukaan missä mennään.
- maailmanloppu2
kauheaa, en voinut ostaa uutta kännykkään Lumian tilalalle, koska jouduin matalampipalkkaiseen hommaan!
- Tilalalle!
Onhan se maailmanloppu todellakin ellei Lumiaa voi vaihtaa uudempaan, mutta mikä Lumian tilalalle?
- KTS (Ei kirj.)
Asia on just kuten Hjallis sanoi. Taloudet joskus notkahtelee mutta ei tässä mikään romahda.
- Ei kirj.
KTS - sulla on jo romahtanut, joten väärä neuvo.
- Jokkantii Pukkantii
Ei, ei, ei! KTS:llä on ikuinen erektio! :O
HYVÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312723Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232150Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4232128- 831829
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201759Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281332
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221217Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 601076