onko hullumpaa nähty ?
Täysin älytön Herzog tv7:llä...
199
1720
Vastaukset
- >Tildu<
Miksi katsot TV7:aa? Eihän sitä tervejärkiset, puhtaat kristityt katso.
- ;-))
No täytyyhän se nähdä väittääkö tulkki yllättäen laihtuvansa. Eilisen tulkin tukka tosin pysyi harmahtavana.
- Miro`
Tässä voidaan heittää todellakin lapsi pois pesuveden mukana, kun uskotaan näitä "kristittyjä neuvojia" - saaatana on kuitenkin heidän herransa. Ja täällä käyvät heittämässä lustetta kristittyjen mieliin - mutta älkää näitä toki uskoko.
Tervejärkisillä, puhtailla kristityillä on HENKIEN EROTTELULAHJA ja senpä takia he voivat hyvillä mielin katsella niitä ohjelmia, jotka tuntuvat puhuvan Raamatun opetuksia Pyhässä Hengessä ja totuudessa.
Hyviksi havaituiksi ohjelmiksi mainitsen mm: One Way Missionin, David Pawsonin, Kuningaskunnan paluu, Pekka Reinikainen/Onko Jumala olemassa, Israel puhuu ym. Näitä voi katsoa myös tv7:n arkistosta.
Kaikista äärikarismaattisista rahankeruun- ihmeiden ja merkkien-ohjelmista neuvon pysymään visusti erossa.
Jeesus itse varoitti juoksemasta ihmeiden ja merkkien perässä, Hän teroitti, ettei sellaisille anneta kuin Joonaan merkki!
Jeesus itse tähdensi uskoviaan tekemään kaikki kansat hänen opetuslapsikseen kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, sekä opettamalla heille Raamatun opetuksia ja Jeesus sanoi olevansa sellaisten uskovien kanssa joka päivä maailman loppuun asti. Miro` kirjoitti:
Tässä voidaan heittää todellakin lapsi pois pesuveden mukana, kun uskotaan näitä "kristittyjä neuvojia" - saaatana on kuitenkin heidän herransa. Ja täällä käyvät heittämässä lustetta kristittyjen mieliin - mutta älkää näitä toki uskoko.
Tervejärkisillä, puhtailla kristityillä on HENKIEN EROTTELULAHJA ja senpä takia he voivat hyvillä mielin katsella niitä ohjelmia, jotka tuntuvat puhuvan Raamatun opetuksia Pyhässä Hengessä ja totuudessa.
Hyviksi havaituiksi ohjelmiksi mainitsen mm: One Way Missionin, David Pawsonin, Kuningaskunnan paluu, Pekka Reinikainen/Onko Jumala olemassa, Israel puhuu ym. Näitä voi katsoa myös tv7:n arkistosta.
Kaikista äärikarismaattisista rahankeruun- ihmeiden ja merkkien-ohjelmista neuvon pysymään visusti erossa.
Jeesus itse varoitti juoksemasta ihmeiden ja merkkien perässä, Hän teroitti, ettei sellaisille anneta kuin Joonaan merkki!
Jeesus itse tähdensi uskoviaan tekemään kaikki kansat hänen opetuslapsikseen kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, sekä opettamalla heille Raamatun opetuksia ja Jeesus sanoi olevansa sellaisten uskovien kanssa joka päivä maailman loppuun asti.* " Jeesus itse tähdensi uskoviaan tekemään kaikki kansat hänen opetuslapsikseen kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, sekä opettamalla heille Raamatun opetuksia ja Jeesus sanoi olevansa sellaisten uskovien kanssa joka päivä maailman loppuun asti. "?
* Ei ketään voi kastamalla tehdä opetuslapseksi ?
* Pitää syntyä uudesti Jumalan Hengen kasteesta, 1Kor.12:13. Tess.1:10. ensin, sitten vasta uskon seurauksena otetaan vesikaste Jeesuksen käskyn mukaan.
* " Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu."- Miro`
Mohikaani_27 kirjoitti:
* " Jeesus itse tähdensi uskoviaan tekemään kaikki kansat hänen opetuslapsikseen kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, sekä opettamalla heille Raamatun opetuksia ja Jeesus sanoi olevansa sellaisten uskovien kanssa joka päivä maailman loppuun asti. "?
* Pitää syntyä uudesti Jumalan Hengen kasteesta, 1Kor.12:13. Tess.1:10. ensin, sitten vasta uskon seurauksena otetaan vesikaste Jeesuksen käskyn mukaan.
* " Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu."* Ei ketään voi kastamalla tehdä opetuslapseksi ?
Joo, siis luulin tuon olevan niin itsestään selvää, että jos tehdään kansoja Jeesuksen opetuslapsiksi, heidän täytyy tietenkin syntyä uudesti ylhäältä ensin.
Mielessäni oli vaan niin elävästi nuo Jeesuksen sanat Matt 28:19 -20 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
Lisään luetteloosi myös ennenkaikkea tämän kuuluisimman kohdan tästä aiheesta Joh 3:3, kun Jeesus sanoi Nikodeemukselle "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa". - -kerberos-
Miro` kirjoitti:
Jeesus itse tähdensi uskoviaan tekemään kaikki kansat hänen opetuslapsikseen kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, sekä opettamalla heille Raamatun opetuksia ja Jeesus sanoi olevansa sellaisten uskovien kanssa joka päivä maailman loppuun asti.Kuvitteletko itse tosiaankin olevasi tervejärkinen?!?
- kake1
Miro` kirjoitti:
Joo, siis luulin tuon olevan niin itsestään selvää, että jos tehdään kansoja Jeesuksen opetuslapsiksi, heidän täytyy tietenkin syntyä uudesti ylhäältä ensin.
Mielessäni oli vaan niin elävästi nuo Jeesuksen sanat Matt 28:19 -20 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
Lisään luetteloosi myös ennenkaikkea tämän kuuluisimman kohdan tästä aiheesta Joh 3:3, kun Jeesus sanoi Nikodeemukselle "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".Miten tuo Raamatun paikka on niin vaikea ymmärtää? Siinähän sanotaan että tehkää kaiiki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä(opetuslapsia), opettamalla heitä( opetuslapsia), jne jne. Selvää tekstiä. jos halutaan ymmärtää tuo kohta väär
in, pitäisi ihmetellä myös että opettamallako ihmisistä tehdään opetuslapsia?
- Puoli Matka
TV7 on Somen paras viihdekanava.
Ei voi katsoa minuuttiakaan nauramatta. - DoctorT
Kuka nyt TV 7: aa katselisi ihan vapaaehtoisesti!!! Täynnä kaikenlaisia harhaoppineita, niin suomalaisia kuin erityisesti ulkomaan väkeä!
Sama kone ei voi kylvää vehnää ja lustetta! Näin on myös tuon kanavan kanssa.
Ojaresia on ojennettu, vaan ei ota onkeensa, ei sitten millään!- Qwerty
Hyvä että olette varoittaneet. Niin tein itsekin. Nyt pitkän tauon jälkeen katselin kuinka Ojarekset istuvat eturivissä näyttämässä mallia kaikille kanavan seuraajille. Eipä ole ohjelmistossa muuta katsottavaa kuin Pawsonin opetukset. Kertaus on opintojen äiti. Cafe Raamatussa myös joskus voi piipahtaa.
- 1234567...
Qwerty kirjoitti:
Hyvä että olette varoittaneet. Niin tein itsekin. Nyt pitkän tauon jälkeen katselin kuinka Ojarekset istuvat eturivissä näyttämässä mallia kaikille kanavan seuraajille. Eipä ole ohjelmistossa muuta katsottavaa kuin Pawsonin opetukset. Kertaus on opintojen äiti. Cafe Raamatussa myös joskus voi piipahtaa.
Eipä löydy totuutta Pawsoninkaan opetuksesta, kun enemmän seurailee hänen julistustansa.
- Pawsonia katseleva
1234567... kirjoitti:
Eipä löydy totuutta Pawsoninkaan opetuksesta, kun enemmän seurailee hänen julistustansa.
"1234567...11.8.2013
Eipä löydy totuutta Pawsoninkaan opetuksesta, kun enemmän seurailee hänen julistustansa."
Mitä tarkoitat? Antaisitko esimerkkejä Pawsonin opetuksen harhaoppisuudesta.
Itse olen seurannut jatkuvasti hänen opetuksiaan, enkä ole sieltä juurikaan harhaisuuksia löytänyt, joitain mielipide-eroja on kyllä ollut, mutta ne eivät ole olleet opillisia. - Välillä katselen
Qwerty kirjoitti:
Qwerty11.8.2013 18:27
"Hyvä että olette varoittaneet. Niin tein itsekin. Nyt pitkän tauon jälkeen katselin kuinka Ojarekset istuvat eturivissä näyttämässä mallia kaikille kanavan seuraajille. Eipä ole ohjelmistossa muuta katsottavaa kuin Pawsonin opetukset. Kertaus on opintojen äiti. Cafe Raamatussa myös joskus voi piipahtaa."
Kyllä minusta Tapani Suonnon vetämä One Way Mission sisältää sangan puhdasta ja hyvää Raamatullista opetusta.
Myös Pawsonia seuraan tiiviisti - joskus Pawsonilla saattaa tosin olla tosi outoja ja jopa rasistisia kommenteja ja mies on itsekin myöntänyt olevansa välillä luonteeltaan tahditon ja möläyttävänsä välillä sammakoita suustaan. - 1234567...
Pawsonia katseleva kirjoitti:
"1234567...11.8.2013
Eipä löydy totuutta Pawsoninkaan opetuksesta, kun enemmän seurailee hänen julistustansa."
Itse olen seurannut jatkuvasti hänen opetuksiaan, enkä ole sieltä juurikaan harhaisuuksia löytänyt, joitain mielipide-eroja on kyllä ollut, mutta ne eivät ole olleet opillisia.Pawson uskoo 1000 vuotiseen rauhanvaltakuntaan maanpäällä. Pawson selittää, että sapatti ei kuulu Uudenliiton kristityille, tämä on suuren suuri harhaopetus, ja monia muita.
Pappeuden Pawson ymmärtää miehelle kuuluvaksi, siis aivan oikein. - Näin näen asiat
1234567... kirjoitti:
Pawson uskoo 1000 vuotiseen rauhanvaltakuntaan maanpäällä. Pawson selittää, että sapatti ei kuulu Uudenliiton kristityille, tämä on suuren suuri harhaopetus, ja monia muita.
Pappeuden Pawson ymmärtää miehelle kuuluvaksi, siis aivan oikein.Pawsonia en tunne, mutta maan päälle tulee Rauhanruhtinas ja tuhatvuotinen valtakunta.
Sapatti ei kuulu Uuden Liiton kristityille. Jeesus oli Mooseksen lain loppu.
Uudessa liitossa jokainen pelastunut on pappi - nainen ja mies. Uuden Liiton seurakunnassa vanhimmat ovat miehiä. - 1234567...
Näin näen asiat kirjoitti:
Pawsonia en tunne, mutta maan päälle tulee Rauhanruhtinas ja tuhatvuotinen valtakunta.
Sapatti ei kuulu Uuden Liiton kristityille. Jeesus oli Mooseksen lain loppu.
Uudessa liitossa jokainen pelastunut on pappi - nainen ja mies. Uuden Liiton seurakunnassa vanhimmat ovat miehiä.On se kumma kun Mooseksen laki ja Jumalan laki sekoitetaan keskenään, ei eroiteta uhrilakeja ja kymmenenkäskyn laista, eikä myöskään lain antajista. Huom ! Mooses antoi uhrilait ja Jumala antoi kymmenenkäskyn lain johon sapattikin itsestään selvyytenä kuuluu.
Jeesus sanoi: En ole tullut kumoamaan lakia ja profeettoja, siis Jumalan kymmentäkäskyä ei ole kumottu. - Kuningaskunnan paluu
1234567... kirjoitti:
Pawson uskoo 1000 vuotiseen rauhanvaltakuntaan maanpäällä. Pawson selittää, että sapatti ei kuulu Uudenliiton kristityille, tämä on suuren suuri harhaopetus, ja monia muita.
Pappeuden Pawson ymmärtää miehelle kuuluvaksi, siis aivan oikein."Pawson uskoo 1000 vuotiseen rauhanvaltakuntaan maanpäällä"
NO tuohan on ihan Raamatun oppia, hyvänen aika sentään. Jumalahan tulee alas ja perustaa tänne maan päälle tulevan Valtakuntansa - Jeesushan opetti rukoilemaan: Tapahtukoon Sinun tahtosi - TULKOON Sinun Valtakuntasi...
Tulkoon minne? No MAAN päälle tietenkin!!! Myös uusi Jerusalem laskeutuu maan päälle, niin sanoo Raamattu.
Suosittelen sinua ja muita katselemaan TV7:lta ohjelmaa "Kuningaskunnan paluu", jossa tämä asia selitetään aivan juurta jaksaen ja moneen kertaan - siinä saa kaikki harhaopit kyytiä!!!
Tuo ohjelma tulee melkein joka torstai, mutta aiemmat jaksot on kaikki katsottavissa TV7:n arkistossa. Tätä ohjelmaa ovat todella monet "tosi uskovat" kehuneet, eikä ihme, sillä siinä pistetään kaikki harhaopit aivan palasiksi!!! - 1234567...
Kuningaskunnan paluu kirjoitti:
"Pawson uskoo 1000 vuotiseen rauhanvaltakuntaan maanpäällä"
NO tuohan on ihan Raamatun oppia, hyvänen aika sentään. Jumalahan tulee alas ja perustaa tänne maan päälle tulevan Valtakuntansa - Jeesushan opetti rukoilemaan: Tapahtukoon Sinun tahtosi - TULKOON Sinun Valtakuntasi...
Tulkoon minne? No MAAN päälle tietenkin!!! Myös uusi Jerusalem laskeutuu maan päälle, niin sanoo Raamattu.
Suosittelen sinua ja muita katselemaan TV7:lta ohjelmaa "Kuningaskunnan paluu", jossa tämä asia selitetään aivan juurta jaksaen ja moneen kertaan - siinä saa kaikki harhaopit kyytiä!!!
Tuo ohjelma tulee melkein joka torstai, mutta aiemmat jaksot on kaikki katsottavissa TV7:n arkistossa. Tätä ohjelmaa ovat todella monet "tosi uskovat" kehuneet, eikä ihme, sillä siinä pistetään kaikki harhaopit aivan palasiksi!!!Nimimerkille Kuningaskunnan paluu. Olen kuunnellut tätä ohjelmaa TVseiskalta, mutta en yhdy heidän opetukseensa moneltakaan osin.
On vain yksi ylöstempaus kun Sapatin Herra Jeesus tulee toisen kerran suurella voimalla ja kirkkaudella, jokainen ihminen on tehnyt valintansa, ennen Jeesuksen toista tulemista, sillä uutta mahdollisuutta ei tule enää senjälkeen kenellekään.
Siis kun Jeesus tulee toisen kerran Hän herättää uskossa kuolleet kirkastetussa ruumiissa, ja elävät uskovat muutetaan ja niin heidät temmataan yhdessä 1000 vuodeksi taivaaseen, jonne Sapatin Herra Jeesus on mennyt valmistamaan heille sijaa.
Kaikki kaikkien kansojen jumalattomat saavat surmansa Hänen ilmestyksestään, eikä vuorten rotkotkaan anna heille suojaa, myöskin paholainen sidotaan ja näin maa on autio ja tyhjä sen 1000 vuotta.
1000 vuoden jälkeen on jumalattomien ylösnousemus, myöskin paholainen päästetään vankeudestaan, paholainen villitsee heitä. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. On tullut tuomion aika kaikkien aikojen jumalattomille.
Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. TÄMÄ ON TOINEN KUOLEMA tulijärvessä.
Luodaan uusi taivas ja uusi maa jossa vanhurskaus asuu. Kaikki entinen on mennyt.
Pedonmerkki on sunnuntai. . . Jumalan merkki on sapatti 2.Moos.31:13.
Tulee valita oikein, että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran.
Kuningaskunnan paluu ohjelmasta löytyy monen moista harha opetusta. - Qwerty
1234567... kirjoitti:
Nimimerkille Kuningaskunnan paluu. Olen kuunnellut tätä ohjelmaa TVseiskalta, mutta en yhdy heidän opetukseensa moneltakaan osin.
On vain yksi ylöstempaus kun Sapatin Herra Jeesus tulee toisen kerran suurella voimalla ja kirkkaudella, jokainen ihminen on tehnyt valintansa, ennen Jeesuksen toista tulemista, sillä uutta mahdollisuutta ei tule enää senjälkeen kenellekään.
Siis kun Jeesus tulee toisen kerran Hän herättää uskossa kuolleet kirkastetussa ruumiissa, ja elävät uskovat muutetaan ja niin heidät temmataan yhdessä 1000 vuodeksi taivaaseen, jonne Sapatin Herra Jeesus on mennyt valmistamaan heille sijaa.
Kaikki kaikkien kansojen jumalattomat saavat surmansa Hänen ilmestyksestään, eikä vuorten rotkotkaan anna heille suojaa, myöskin paholainen sidotaan ja näin maa on autio ja tyhjä sen 1000 vuotta.
1000 vuoden jälkeen on jumalattomien ylösnousemus, myöskin paholainen päästetään vankeudestaan, paholainen villitsee heitä. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. On tullut tuomion aika kaikkien aikojen jumalattomille.
Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. TÄMÄ ON TOINEN KUOLEMA tulijärvessä.
Luodaan uusi taivas ja uusi maa jossa vanhurskaus asuu. Kaikki entinen on mennyt.
Tulee valita oikein, että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran.
Kuningaskunnan paluu ohjelmasta löytyy monen moista harha opetusta.Jospa lukisit tarkemmin Paavalin kirjeet, niin löytäisit mitkä ohjeet pakanaseurakunnille annettiin. Sapattiohjeistusta et löydä etsimälläkään. Sen sijaan esim. Galatalaiskirjeessä Paavali kutsuu päivistä, kuukausista jne vaarin ottamista kääntymiseksi heikkojen alkeisvoimien puoleen, joiden orjiksi he uudestaan tahtoivat tulla juutalaistajien vaikutuksesta.
- pummeja ovat
doctor t. Eihän demoonit opi vaan opettavat pahaa.
- 1234567...
Qwerty kirjoitti:
Jospa lukisit tarkemmin Paavalin kirjeet, niin löytäisit mitkä ohjeet pakanaseurakunnille annettiin. Sapattiohjeistusta et löydä etsimälläkään. Sen sijaan esim. Galatalaiskirjeessä Paavali kutsuu päivistä, kuukausista jne vaarin ottamista kääntymiseksi heikkojen alkeisvoimien puoleen, joiden orjiksi he uudestaan tahtoivat tulla juutalaistajien vaikutuksesta.
Qwenty. . . . .Jumalan kirjoittamat menee aina ihmisen kirjoitusten yläpuolelle, oli kirjoittajana sitten Paavali tai joku muu. Paavali kirjoitti niinkin, että olisitte niinkuin hänkin, ettekä menisi enää naimisiin.
Jumala sanoi: Lisääntykää ja täyttäkää maa. . Jumala kirjoitti omalla sormellaan kymmenenkäskyä kahteen kivitauluun, myöskin sapattikäskyn "Muista pyhittää lepopäivä. Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi, mutta seitsemäspäivä on Herran sinun Jumalasi sapatti.
1700 luvun vanhat Luterilaiset virret kertovat, eivätkä kumoa yhtäkään käskyä kymmenestä näissä virsissä.
Virsi 135.1. Nää käskysanaa KYMMENEN, ne meille kautta Mooseksen Jumala itse ilmoitti, ja SIINAILLA KIRJOITTI. Ah Herra armahda.
136..1. Ken tahtoo olla kristitty ja kristittynä kuolla, ei sille outo, peitetty, saa HERRAN LAKI OLLA, JONK ANTOI ITSE JUMALA.
Adventistien hengellinen laulukirja. 80.1. On Herra kaikki käskysi Vakaat ja oikeat. ON TÄYDELLINEN LAKISI, sanasi vanhurskaat.
86.1. LAKISI HERRA TÄYDELLINEN ON, Sen neuvoista ei puutu mitään hyvää. Saa siitä virvoituksen lohduton ja VIISAUTTA puhtahinta, syvää.
Ilm.14:12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Valitettavasti tämä joukko pienee pienenemistään ajan loppua kohti mentäessä, sillä peto saa petettyä suuren joukon suuria ja pieniä kumartamaan itseään, sitä jonka kuolinhaava paranee paranemistaan ajan loppua kohti mentäessä.
Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan virttä, ja Karitsan virttä Ilmestyskirjan mukaan Ilm.15:2-3. - Ihan väärin KAIKKI
1234567... kirjoitti:
Nimimerkille Kuningaskunnan paluu. Olen kuunnellut tätä ohjelmaa TVseiskalta, mutta en yhdy heidän opetukseensa moneltakaan osin.
Kuningaskunnan paluu ohjelmasta löytyy monen moista harha opetusta.1234567...13.8.2013 16:06 6 SULJE
"Nimimerkille Kuningaskunnan paluu. Olen kuunnellut tätä ohjelmaa TVseiskalta, mutta en yhdy heidän opetukseensa moneltakaan osin.
Siis kun Jeesus tulee toisen kerran Hän herättää uskossa kuolleet kirkastetussa ruumiissa, ja elävät uskovat muutetaan ja niin heidät temmataan yhdessä 1000 vuodeksi taivaaseen, jonne Sapatin Herra Jeesus on mennyt valmistamaan heille sijaa."
Tuo sinun ikioma teologiasi on oikea reikäjuustoteologia - aukkoja täynnä.
Siis milloin mielestäsi Jeesus tulee tempaamaan omansa? Ahdistuksen ajan alussa, keskivaiheilla vai lopulla??? Mihin jäi itse antikristus ja ahdistuksen aika tuossa sepustuksessasi???
Entäs ne 144 000 uskoontullutta juutalaista, jotka kertovat ahdistuksen aikana ihmisille Evankeliumia ja paljon ihmisiä pelastuu Herralle Jeesukselle??? Mitäs tarkoittaa mielestäsi, että Jeesus tulee kuin varas yöllä ja toinen otetaan, toinen jätetään ja tempaa heidät salaa pilvissä luokseen???
Sinä puhut, että Jeesus tulee suurella voimalla ja kirkkaudella sen yhden ja ainoan kerran, kun tulee??? Näitä kysymyksiä teologiasi suhteen olisi vielä pilvin pimein, mutten jaksa niittä kaikkia kirjoittaa, koska niitä on NIIN PALJON.
Tuo kirjoituksesi on todellinen vääristelmä Evankeliumista ja kuuluu tähän väärään evankeliumiin, mitä hellaritkin nyt paasaavat suut väärällään ihmisten kaatamisen lomassa.
Haluatte vaan noukkia rusinat pullasta, mutta se ei vaan mene niin, valitettavasti. - 1234567...
Ihan väärin KAIKKI kirjoitti:
1234567...13.8.2013 16:06 6 SULJE
"Nimimerkille Kuningaskunnan paluu. Olen kuunnellut tätä ohjelmaa TVseiskalta, mutta en yhdy heidän opetukseensa moneltakaan osin.
Siis kun Jeesus tulee toisen kerran Hän herättää uskossa kuolleet kirkastetussa ruumiissa, ja elävät uskovat muutetaan ja niin heidät temmataan yhdessä 1000 vuodeksi taivaaseen, jonne Sapatin Herra Jeesus on mennyt valmistamaan heille sijaa."
Tuo sinun ikioma teologiasi on oikea reikäjuustoteologia - aukkoja täynnä.
Siis milloin mielestäsi Jeesus tulee tempaamaan omansa? Ahdistuksen ajan alussa, keskivaiheilla vai lopulla??? Mihin jäi itse antikristus ja ahdistuksen aika tuossa sepustuksessasi???
Entäs ne 144 000 uskoontullutta juutalaista, jotka kertovat ahdistuksen aikana ihmisille Evankeliumia ja paljon ihmisiä pelastuu Herralle Jeesukselle??? Mitäs tarkoittaa mielestäsi, että Jeesus tulee kuin varas yöllä ja toinen otetaan, toinen jätetään ja tempaa heidät salaa pilvissä luokseen???
Sinä puhut, että Jeesus tulee suurella voimalla ja kirkkaudella sen yhden ja ainoan kerran, kun tulee??? Näitä kysymyksiä teologiasi suhteen olisi vielä pilvin pimein, mutten jaksa niittä kaikkia kirjoittaa, koska niitä on NIIN PALJON.
Tuo kirjoituksesi on todellinen vääristelmä Evankeliumista ja kuuluu tähän väärään evankeliumiin, mitä hellaritkin nyt paasaavat suut väärällään ihmisten kaatamisen lomassa.
Haluatte vaan noukkia rusinat pullasta, mutta se ei vaan mene niin, valitettavasti.Ennen Jeesuksen toista tulemista on KAIKKI ahistukset, vihat, vainot, sodat ja kaikki viimeiset vitsaukset.
Antikristuksesta puheenollen Jeesus ei tule, ennenkuin ilmestyy tuo laiton, jonka Jeesus tuhoaa tulemisensa ilmestyksellä.
Antikristus peto, jonka Lutherikin tunnisti, ja josta kerrotaan 1700 luvun virsissä. Virsi 240.12. Me rukoilem' sua, Jesu Christ', Pääst' meit pahan Paavin orjuust', kuin on se antikristus wissist', meit' sen kowast' koiruust: O Herra Christ'! Sinä olet wissist', Kuin yksinäs woit meit' auttaa ! Synnist' estä, hädäst' päästä, Piinas ja kuolemas kautta!
Evankeliumia julistetaan, niin oikeata kuin väärääkin aina siihen asti, kun Sapatin Herra Jeesus tulee toisen kerran. Jeesus sanoi: Menkää kaikkeen maailmaan ja julistakaa evankeliumia kaikille kansoille.
Jeesus tulee niinkuin varas yöllä, mutta se on kuitenkin suuri ja julkinen, joka yllättää heidät. Isä yksin tietää Jeesuksen tulon ajankohdan.
Salaisen tempaamisen oppi, ennen Jeesuksen toista tulemista on harhauskoa.
Viimeisin vaino, ennen Jeesuksen toista tulemista tulee pedon ja pedon kumartajien taholta, kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi Ilm.17:12-13.
Vainottuja tulee olemaan ne, jotka pitävät Jumalan käskyt sapatti mukaan lukien ja Jeesuksen uskon.
Vielä muistutukseksi pedon merkki on sunnuntai, sillä on laitonta siirtää sapatin pyhyys sunnuntaille, niinkuin katolinen kirkko on tehnyt v.364 jKr.
Jumalan merkki on sapatti 2.Moos.31:13 - 777***
1234567... kirjoitti:
Qwenty. . . . .Jumalan kirjoittamat menee aina ihmisen kirjoitusten yläpuolelle, oli kirjoittajana sitten Paavali tai joku muu. Paavali kirjoitti niinkin, että olisitte niinkuin hänkin, ettekä menisi enää naimisiin.
Jumala sanoi: Lisääntykää ja täyttäkää maa. . Jumala kirjoitti omalla sormellaan kymmenenkäskyä kahteen kivitauluun, myöskin sapattikäskyn "Muista pyhittää lepopäivä. Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi, mutta seitsemäspäivä on Herran sinun Jumalasi sapatti.
1700 luvun vanhat Luterilaiset virret kertovat, eivätkä kumoa yhtäkään käskyä kymmenestä näissä virsissä.
Virsi 135.1. Nää käskysanaa KYMMENEN, ne meille kautta Mooseksen Jumala itse ilmoitti, ja SIINAILLA KIRJOITTI. Ah Herra armahda.
136..1. Ken tahtoo olla kristitty ja kristittynä kuolla, ei sille outo, peitetty, saa HERRAN LAKI OLLA, JONK ANTOI ITSE JUMALA.
Adventistien hengellinen laulukirja. 80.1. On Herra kaikki käskysi Vakaat ja oikeat. ON TÄYDELLINEN LAKISI, sanasi vanhurskaat.
86.1. LAKISI HERRA TÄYDELLINEN ON, Sen neuvoista ei puutu mitään hyvää. Saa siitä virvoituksen lohduton ja VIISAUTTA puhtahinta, syvää.
Ilm.14:12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Valitettavasti tämä joukko pienee pienenemistään ajan loppua kohti mentäessä, sillä peto saa petettyä suuren joukon suuria ja pieniä kumartamaan itseään, sitä jonka kuolinhaava paranee paranemistaan ajan loppua kohti mentäessä.
Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan virttä, ja Karitsan virttä Ilmestyskirjan mukaan Ilm.15:2-3.1234567...14.8.2013 10:43 1 SULJE
OHHOH, vai et pidä Paavalin kirjoituksia JUMALAN Sanana ollenkaan, mutta Mooseksen kirjoja pidät???
Siitäkin huolimatta, vaikka Jumalan Henki on inspiroinut JOKAIKISEN Sanan Raamatussa, myös Paavalin kirjeet???
Sensijaan, pidät IHMISTEN tekemiä luterilaisia virsiä Raamattuun verrettavana totuuutena, ennemmin kuin Jumalan Sanaa = Paavalin kirjeet???
Oikea uskova joko uskoo Raamatun kokonaan, tai sitten ei mitään. - 1234567...
777*** kirjoitti:
1234567...14.8.2013 10:43 1 SULJE
OHHOH, vai et pidä Paavalin kirjoituksia JUMALAN Sanana ollenkaan, mutta Mooseksen kirjoja pidät???
Siitäkin huolimatta, vaikka Jumalan Henki on inspiroinut JOKAIKISEN Sanan Raamatussa, myös Paavalin kirjeet???
Sensijaan, pidät IHMISTEN tekemiä luterilaisia virsiä Raamattuun verrettavana totuuutena, ennemmin kuin Jumalan Sanaa = Paavalin kirjeet???
Oikea uskova joko uskoo Raamatun kokonaan, tai sitten ei mitään.Nämä 1700 vuoden Luterilaisen virren sanat ovat täyttä totuutta, samoin kuin Adventistienkin jotka kertovat kymmenestäkäskystä. Ensinnäkään suuri osa ei ymmärrä kaikkia Paavalin kirjoituksia mitä sapattiin tulee.
Esim. Kol.2:16-17. Älköön siis kukaan tuomitko teitä syömisestä tai juomisesta, älköön minkään juhlan tai uudenkuun tai sapatin johdosta, jotka vain ovat tulevaisten varjo, mutta ruumis on Kristuksen.
Juutalaisilla oli kahdenlaisia sapatteja. Viikkosapatti perustui jumalalliseen esimerkkiin ja annettiin jo luomisessa ihmiselle. Se kirjoitettiin muuttumattomana siveyslakiin. Sitä tuli viettää joka seitsemäspäivä.
Israelille annettiin myös vuosisapatteja, joita vietettiin määrättynä päivänä kerran vuodessa. Näitä sapatteja liittyi vuosijuhliin, mutta sen ohella oli itsenäisiä vuosisapatteja, kuten suuri sovintopäivä ja soittamisen sapatti.
Lukuunottamatta viikkosapattia heillä oli siis vuosijuhlia, uudenkuun juhlapäiviä ja vuosisapatteja.
Kaikki nämä jälkimmäiset juhlat viittasivat Kristukseen. Kun Kristus saapui, niin ne saivat Hänessä täyttymyksensä. Ne olivat tarpeettomia. Mutta seurakuntaan tunkeutui valheveljiä, jotka tahtoivat pakottaa pakanakristittyjä ympärileikkauttamaan itsensä ja pitämään näitä erikoisessa mielessä juutalaisia juhlia. Paavali varoittaa seurakuntaa heistä.
TÄSSÄ EI OLE KYSYMYS VIIKKOSAPATISTA (lauantaista) , jota niinkuin itsekin olemme nähneet Paavali itse pyhitti sapatinpäivän.
Tässä pitäydyn Jumalan sanaan: Lisääntykää ja täyttäkää maa. Paavalin sana: Olisitte niinkuin hänkin, ettekä menisi enää naimisiin, en voi yhtyä tässä Paavalin sanoihin. - vaatiihoksottimia
1234567... kirjoitti:
Nämä 1700 vuoden Luterilaisen virren sanat ovat täyttä totuutta, samoin kuin Adventistienkin jotka kertovat kymmenestäkäskystä. Ensinnäkään suuri osa ei ymmärrä kaikkia Paavalin kirjoituksia mitä sapattiin tulee.
Esim. Kol.2:16-17. Älköön siis kukaan tuomitko teitä syömisestä tai juomisesta, älköön minkään juhlan tai uudenkuun tai sapatin johdosta, jotka vain ovat tulevaisten varjo, mutta ruumis on Kristuksen.
Juutalaisilla oli kahdenlaisia sapatteja. Viikkosapatti perustui jumalalliseen esimerkkiin ja annettiin jo luomisessa ihmiselle. Se kirjoitettiin muuttumattomana siveyslakiin. Sitä tuli viettää joka seitsemäspäivä.
Israelille annettiin myös vuosisapatteja, joita vietettiin määrättynä päivänä kerran vuodessa. Näitä sapatteja liittyi vuosijuhliin, mutta sen ohella oli itsenäisiä vuosisapatteja, kuten suuri sovintopäivä ja soittamisen sapatti.
Lukuunottamatta viikkosapattia heillä oli siis vuosijuhlia, uudenkuun juhlapäiviä ja vuosisapatteja.
Kaikki nämä jälkimmäiset juhlat viittasivat Kristukseen. Kun Kristus saapui, niin ne saivat Hänessä täyttymyksensä. Ne olivat tarpeettomia. Mutta seurakuntaan tunkeutui valheveljiä, jotka tahtoivat pakottaa pakanakristittyjä ympärileikkauttamaan itsensä ja pitämään näitä erikoisessa mielessä juutalaisia juhlia. Paavali varoittaa seurakuntaa heistä.
TÄSSÄ EI OLE KYSYMYS VIIKKOSAPATISTA (lauantaista) , jota niinkuin itsekin olemme nähneet Paavali itse pyhitti sapatinpäivän.
Tässä pitäydyn Jumalan sanaan: Lisääntykää ja täyttäkää maa. Paavalin sana: Olisitte niinkuin hänkin, ettekä menisi enää naimisiin, en voi yhtyä tässä Paavalin sanoihin.Raamattu on paksu kirja, siinä sitä älykkyyttä tarvitaan luetun ymmärtämisessä, jos missä.
- Qwerty
1234567... kirjoitti:
Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan virttä, ja Karitsan virttä Ilmestyskirjan mukaan Ilm.15:2-3.Korotatkohan Ellen G. Whiten kirjoitukset Raamatun yläpuolelle?
- 1234567...
Qwerty kirjoitti:
Korotatkohan Ellen G. Whiten kirjoitukset Raamatun yläpuolelle?
Ellenin kirjoitukset eivät mene Raamatun yläpuolelle. Elleni kehoittikin tutkimaan suurempaa valoa Raamattua.
On hyvä tutkia Raamatun eripainoksia ja vertailla niitä keskenään. Ellenin perhe kuului Metodistikirkkoon alkujaan.
Hyvin on Ellenille kirkastunut, että sapatti kuuluu myöskin Uudenliiton kristityille. - Qwerty
1234567... kirjoitti:
Ellenin kirjoitukset eivät mene Raamatun yläpuolelle. Elleni kehoittikin tutkimaan suurempaa valoa Raamattua.
On hyvä tutkia Raamatun eripainoksia ja vertailla niitä keskenään. Ellenin perhe kuului Metodistikirkkoon alkujaan.
Hyvin on Ellenille kirkastunut, että sapatti kuuluu myöskin Uudenliiton kristityille.Tee itsellesi palvelus ja lue edes Galatalaiskirje. Paavali...virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisten kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan... Tätäkö sinä rohkenet kutsua ihmisten kirjoittamaksi ja lähdet, niin kuin Paavali sanoo, julistamaan toista evankeliumia. Jos tahdot vääristellä Kristuksen evankeliumia, siis sitä minkä Paavali ja apostolit ovat julistaneet olet väärillä jäljillä. "...hän olkoon kirottu" sanoo Paavali Gal.1:8. Uuden liiton kristityt eivät ole vanhan liiton alaisia Gal.4:21-31, 5:1.
- Qwerty
Qwerty kirjoitti:
Tee itsellesi palvelus ja lue edes Galatalaiskirje. Paavali...virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisten kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan... Tätäkö sinä rohkenet kutsua ihmisten kirjoittamaksi ja lähdet, niin kuin Paavali sanoo, julistamaan toista evankeliumia. Jos tahdot vääristellä Kristuksen evankeliumia, siis sitä minkä Paavali ja apostolit ovat julistaneet olet väärillä jäljillä. "...hän olkoon kirottu" sanoo Paavali Gal.1:8. Uuden liiton kristityt eivät ole vanhan liiton alaisia Gal.4:21-31, 5:1.
Lisään vielä. Väitteesi, että Paavali olisi kieltänyt avoitumasta ei pidä lainkaan paikkaansa. 1. Tess.4:1-12.
- 777***
Qwerty kirjoitti:
Lisään vielä. Väitteesi, että Paavali olisi kieltänyt avoitumasta ei pidä lainkaan paikkaansa. 1. Tess.4:1-12.
Qwerty18.8.2013 00:03
Eihän Paavali kiellä suinkaan menemästä naimisiin, vaan Paavali sanoo näin:
1 Kor 7:8-9
Naimattomille ja leskille minä taas sanon: heille on hyvä, jos pysyvät sellaisina kuin minäkin; mutta jos eivät voi itseään hillitä, niin menkööt naimisiin; sillä parempi on naida kuin palaa. - Qwerty
777*** kirjoitti:
Naimattomille ja leskille minä taas sanon: heille on hyvä, jos pysyvät sellaisina kuin minäkin; mutta jos eivät voi itseään hillitä, niin menkööt naimisiin; sillä parempi on naida kuin palaa.Juuri näin. Kommentti olikin osoitettu eräälle joka jopa sellaista väitti Raamattua vääristellen. No hänellä lienee Ellenin huivi silmäpeitteenä.
- 1234567...
Qwerty kirjoitti:
Qwerty. . En ole väittänytkään, että Paavali olisi Kieltänyt avioitumasta.
- 1234567...
Qwerty kirjoitti:
Tee itsellesi palvelus ja lue edes Galatalaiskirje. Paavali...virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisten kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan... Tätäkö sinä rohkenet kutsua ihmisten kirjoittamaksi ja lähdet, niin kuin Paavali sanoo, julistamaan toista evankeliumia. Jos tahdot vääristellä Kristuksen evankeliumia, siis sitä minkä Paavali ja apostolit ovat julistaneet olet väärillä jäljillä. "...hän olkoon kirottu" sanoo Paavali Gal.1:8. Uuden liiton kristityt eivät ole vanhan liiton alaisia Gal.4:21-31, 5:1.
Qverty. . Paavali ei kumonnut yhtäkään käskyä kymmenestä käskystä, vaan piti sapatin pyhänäpäivänä samoin kuin Jeesus ja opetuslapsetkin.
Uudenliiton kristityille kuuluu sapatti myöskin Uudessaliitossa. Paljon on antikristittyjä joille ei sapatti kelpaa, vaan he arkipäiväistävät Jumalan siunaaman sapatin ja kulkevat peite silmillä. He eivät ymmärrä vanhaa, eikä Uutta Testamenttia, vaan väärentävät kaiken. - palloa kiertänyt !
777*** kirjoitti:
Naimattomille ja leskille minä taas sanon: heille on hyvä, jos pysyvät sellaisina kuin minäkin; mutta jos eivät voi itseään hillitä, niin menkööt naimisiin; sillä parempi on naida kuin palaa.Olisi täällä maapallolla hiljaista, jos kaikki olisi pysyneet sellaisina kuin Paavalikin.
- käänny vielä kerran
1234567... kirjoitti:
Kuningaskunnan paluu ohjelmasta löytyy monen moista harha opetusta.Olet vakaumuksesi oppinut adventtikirkosta, vai mitä? Oikea alku ei vielä takaa raitista jatkoa. Vain Raamattu on erehtymätön ja siitä saamme ammentaa oppimme.
- vaatiihoksottomia
vaatiihoksottimia kirjoitti:
Raamattu on paksu kirja, siinä sitä älykkyyttä tarvitaan luetun ymmärtämisessä, jos missä.
Niin se vain on, että älyttömät eivät ymmärrä edes Paavalin kirjoituksia. Paavali julisti sanaa SAPATTISIN eri seurakunnissa.
Ymmärtämättömille ei sana ja Jumalan kymmenkäskyn laki avaudu vaikka kuinka selvästi asian toisi esille. - Kiva1
Pawsonia katseleva kirjoitti:
"1234567...11.8.2013
Itse olen seurannut jatkuvasti hänen opetuksiaan, enkä ole sieltä juurikaan harhaisuuksia löytänyt, joitain mielipide-eroja on kyllä ollut, mutta ne eivät ole olleet opillisia.Uudestisyntyminen on Raamatun mukaan kertaluotonen tapahtuma eikä jatkuva luontoinen niikuin Pawson opettaa.
- keijo3
1234567... kirjoitti:
Pappeuden Pawson ymmärtää miehelle kuuluvaksi, siis aivan oikein.1000 vuotinen valtakunta on maan päällä. Kun ne tuhat vuotta oli loppuun kulunnet päästetään saatana irti vähäksi aikaa. ja niin se lähtee vilitsemään maan kansoja. Lue Ilmestyskirja.
- pelastuminen
Kiva1 kirjoitti:
Uudestisyntyminen on Raamatun mukaan kertaluotonen tapahtuma eikä jatkuva luontoinen niikuin Pawson opettaa.
Pelastuminen ei ole mikään yksi hetki hengellisellä rintamalla vaan jatkuvaa. Kuka sen sanoo, että iankaikkisen elämän perisit, jos olet kerran pelastunut ja se on siihen jäänyt. Olethan voinut poiketa pois oikealta tieltä. Sitten vasta olet pelöastunut kun olet päässyt perille. Oikeesti.
- Hound Dog
Herzoggi kävi hurmaamassa suomalaisiakin ylikarismaattikoja. Mies on täysi okkutlsti.
- kaapo 12
Miksei kanavalla ole tavallisia ihmisiä
- 777***
Hound Dog11.8.2013 18:53
"Herzoggi kävi hurmaamassa suomalaisiakin ylikarismaattikoja. Mies on täysi okkutlsti."
NO, tapahtuiko paljon ihmeitä ja tunnustekoja/taikatemppuja???
Itsekin ajattelin katsoa sen ohjelman ihan vaan uteliaisuudesta, mutta jo ohjelman musiikkiosuuden tylsyys ja hengettömyys sai pian keksimään muuta - paljon parempaa tekemistä. - Qwerty
777*** kirjoitti:
"Herzoggi kävi hurmaamassa suomalaisiakin ylikarismaattikoja. Mies on täysi okkutlsti."
Itsekin ajattelin katsoa sen ohjelman ihan vaan uteliaisuudesta, mutta jo ohjelman musiikkiosuuden tylsyys ja hengettömyys sai pian keksimään muuta - paljon parempaa tekemistä.Voi, voi, ei se tulkki laihtunut yhtään ;-)). Olisi asiallista, jos joku jaksaisi tehdä Herzogin puheesta transkription. Näkisivät kaikki kuinka paljon höttöä ja kuinka vähän raamatullista, jos ollenkaan, esityksissä oli. No sehän olikin sitä "uutta kirkkautta", jota arvostelevat on merkattu "uskonnollisiksi ja kontrollihenkisiksi". Koskaan ollut uskonnollinen, mutta aina edellyttänyt, että toiminta on raamatullista - sola skriptura. Meillä itse kullakin on omat suosikki opettajamme. Viime aikoina olen youtubesta seurannut ti ja to lähetetyn pastor mike online ohjelman, joka ilmestyy tuubiin heti seuravana päivänä. Ottaa kantaa amerikkalaisiin harhaopettajiin. En toki kaikesta samaa mieltä, mutta Mike Hoggardilla sydän paikallaan.
- Hound Dog
777*** kirjoitti:
Itsekin ajattelin katsoa sen ohjelman ihan vaan uteliaisuudesta, mutta jo ohjelman musiikkiosuuden tylsyys ja hengettömyys sai pian keksimään muuta - paljon parempaa tekemistä.777***
En tiedä tapahtuiko vai eikö. Uskoisin, että ainakin väkeviä suggestiivisia temppuja tehtiin.
Kerran kun päätin yrittää tutustua tähän Hernesoppaan, katsoin jonkun 15min klipin miehen omalta kotisivulta. Siinä hän kuvaili, miten "enkelit" osallistuivat heidän ylistykseensä. Oli kuulunut sellaista kuorolaulantaa, mallia kelttiläistä, ja URUT OLIVAT SOINEET itsestään! Oli kultapölyä, öljyä ja muuta ylikarismaattista okkulttia.
Tämä porukka oli tietysti ylistänyt yhä innokkaammin. Minusta koko tarina vaikutti enemmän manaajasta lainatulta. Jumala ei ole ilmoittanut toimivansa näin.
2. Tess. 2:
7. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
8. niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
9. tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
10. ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
Jos haluaa tietää, mitä lössiä välttää niin tässä on heidän facebooksivunsa:
https://fi-fi.facebook.com/RistiinnaulitutRy
Kiertäkää kaukaa. - 1234567...
777*** kirjoitti:
Itsekin ajattelin katsoa sen ohjelman ihan vaan uteliaisuudesta, mutta jo ohjelman musiikkiosuuden tylsyys ja hengettömyys sai pian keksimään muuta - paljon parempaa tekemistä.777***. . Olen samaa mieltä kanssasi, että musiikki-osuus oli tylsää ja hengetöntä, samoin kuin puheetkin.
Raamatussa: Koetelkaa kaikki henget onko ne Jumalasta. On noita henkiä tullut koeteltuakin joka suunnalta. - 777***
kaapo 12 kirjoitti:
Miksei kanavalla ole tavallisia ihmisiä
kaapo 1211.8.2013 19:080 SULJE
Miksei kanavalla ole tavallisia ihmisiä?
Määrittele ensin "tavallinen ihminen". - suunto merkki
777*** kirjoitti:
kaapo 1211.8.2013 19:080 SULJE
Miksei kanavalla ole tavallisia ihmisiä?
Määrittele ensin "tavallinen ihminen".777*** kyllä täyspäinen ihminen erottaa tavallisen ihmisen epätavallisesta ihmisestä jes.
- 777***
suunto merkki kirjoitti:
777*** kyllä täyspäinen ihminen erottaa tavallisen ihmisen epätavallisesta ihmisestä jes.
suunto merkki14.8.2013 04:560 SULJE
777*** kyllä täyspäinen ihminen erottaa tavallisen ihmisen epätavallisesta ihmisestä jes.
Minkälainen on mielestäsi täysipäinen ja tavallinen ihminen? Määrittele!!!
Jumalan kaikki luodut ovat täysin uniikkeja eli ainutlaatuisia ihmisluomuksia, kukaan ei ole tavallinen, sillä jokaista ihmistä löytyy vain yksi täysin samalainen yksilö tästä maailmasta. - nosturi on
777*** kirjoitti:
suunto merkki14.8.2013 04:560 SULJE
Minkälainen on mielestäsi täysipäinen ja tavallinen ihminen? Määrittele!!!
Jumalan kaikki luodut ovat täysin uniikkeja eli ainutlaatuisia ihmisluomuksia, kukaan ei ole tavallinen, sillä jokaista ihmistä löytyy vain yksi täysin samalainen yksilö tästä maailmasta.777***. Niin kyllä täyspäinen ihminen edelleen erottaa ja havaitsee täyspäisen ihmisen siitä hänen käytöksestä. Siitä määritellään nämä mystiset psygolokiat.
- Lumottu kristitty
Mutta hän lumosi niin monia. en kyllä ymmärrä miten.
- BeeCee?
Olettekos tuota BC-TV:tä katsoneet?
Ohjelmaa taitaa tosin tulla vain iltaisin, mutta se on kai vähän konservatiivisempaa?
http://www.bc-tv.eu/- Hieno kanava
"BeeCee?11.8.2013 21:450 SULJE
Ohjelmaa taitaa tosin tulla vain iltaisin, mutta se on kai vähän konservatiivisempaa?
http://www.bc-tv.eu/"
Kiitokset sinulle tästä kanavatiedosta, en ollut tietoinen tästä ollenkaan, mutta meninkin heti mainituille sivuille ja löysin sieltä erittäin mielenkiintoisen ja samalla humoristisen ohjelman, jossa opetetaan miesten ja naisten erilaisuudesta, niiden erojen ymmärtämisestä ja mahdollisuudesta elää onnellisessa avioliitossa. - BeeCee?
Hieno kanava kirjoitti:
"BeeCee?11.8.2013 21:450 SULJE
http://www.bc-tv.eu/"
Kiitokset sinulle tästä kanavatiedosta, en ollut tietoinen tästä ollenkaan, mutta meninkin heti mainituille sivuille ja löysin sieltä erittäin mielenkiintoisen ja samalla humoristisen ohjelman, jossa opetetaan miesten ja naisten erilaisuudesta, niiden erojen ymmärtämisestä ja mahdollisuudesta elää onnellisessa avioliitossa.En ole itsekään juuri katsonut, mutta tuohan on IRR-TV:n ylläpitämä, joten varmaan painotus näkyy ohjelmissa.
- Hieno kanava
BeeCee? kirjoitti:
En ole itsekään juuri katsonut, mutta tuohan on IRR-TV:n ylläpitämä, joten varmaan painotus näkyy ohjelmissa.
Vai on BC-kanava IRR:n ylläpitämä, sepä mielenkiintoista - Katson aina kun muistan, myös IRR:n ohjelman, jahka uusinnat loppuvat.
- 777***
BeeCee? kirjoitti:
En ole itsekään juuri katsonut, mutta tuohan on IRR-TV:n ylläpitämä, joten varmaan painotus näkyy ohjelmissa.
BeeCee?11.8.2013 23:52 10 SULJE
Tästä tulikin mieleeni, että kuinka saatoimmekaan unohtaa tämän IRR-TV:n ohjelman suositeltavien TV7:n ohjelmien joukosta!!!???
IRR-TV:n ohjelmahan tulee maanantaisin ja uusitaan myöhemmin samalla viikolla - Sehän tekee aivan MAHTAVAA Evankelioimistyötä ympäri maailmaa, myös Suomessa!!!
- Seiska Live teevee
Ulkomaista Pawsonin konsrvatiivinen opetus on ihan ok.
Kotimaisista Tapani Suonto ja Asko Tynjälä sekä Caferaamatun puolimatka jaksot ovat ok.
Ja vaikka ne pawsonin ohjelmat Seiskalla ovat aika kuivaa tavaraa niin liveänä hän oli todella hyvä ainakin silloin pirkkahallissa. Siis oli auktoriteettia ja elävyyttä. Wilkerson oli myös hyvä messuhallissa pari vuotta aikaisemmin. Vanhoilla seniori herroilla on karismaa joka nuorilta puuttuu.
Tässä vielä kertausta siitä Pawsonin pirkkahallin vierailusta.
http://www.sana.fi/arkisto/ajassa/markku_koivisto_eri_linjoilla_puhujavieraan_kanssa/- 777***
"Kotimaisista Tapani Suonto ja Asko Tynjälä sekä Caferaamatun puolimatka jaksot ovat ok."
Tosiaankin Asko Tynjälä oli myös nimi jota hain - häntä ja Cafe Raamattuakin katselen aina jos tulevat vastaan. He puhuvat totuutta.
Samoin pidän myös ja katselen välillä sen iäkkään papin Afrikka-lähetystyömuistoista, sen jossa taustalla on pantterin talja ja vihreä valaistus - Hänen nimeään en vaan nyt millään muista. - 1234567...
777*** kirjoitti:
"Kotimaisista Tapani Suonto ja Asko Tynjälä sekä Caferaamatun puolimatka jaksot ovat ok."
Tosiaankin Asko Tynjälä oli myös nimi jota hain - häntä ja Cafe Raamattuakin katselen aina jos tulevat vastaan. He puhuvat totuutta.
Samoin pidän myös ja katselen välillä sen iäkkään papin Afrikka-lähetystyömuistoista, sen jossa taustalla on pantterin talja ja vihreä valaistus - Hänen nimeään en vaan nyt millään muista.777***. . . Tapani Suonnolla samoin kuin Asko Tynjälällä on vielä peite silmillä mitä tulee Jumalan siunaamaan ja pyhittämään sapatinpäivään. He eivät ymmärrä, että sapatti kuuluu itsestään selvyytenä Uudenliiton kristityille. Olen lukenut lehdistöstä Suonnon kommentteje sapatista.
- Sapatti-kyssärit
1234567... kirjoitti:
777***. . . Tapani Suonnolla samoin kuin Asko Tynjälällä on vielä peite silmillä mitä tulee Jumalan siunaamaan ja pyhittämään sapatinpäivään. He eivät ymmärrä, että sapatti kuuluu itsestään selvyytenä Uudenliiton kristityille. Olen lukenut lehdistöstä Suonnon kommentteje sapatista.
"1234567. . Tapani Suonnolla samoin kuin Asko Tynjälällä on vielä peite silmillä mitä tulee Jumalan siunaamaan ja pyhittämään sapatinpäivään. He eivät ymmärrä, että sapatti kuuluu itsestään selvyytenä Uudenliiton kristityille. Olen lukenut lehdistöstä Suonnon kommentteje sapatista".
Hei kertoisitko sinä "sapatti-tietäjä pari asiaa meille pakanaraasuille":
Mehän tiedämme, että niin Pietari kuin Paavalikin olivat pakanoiden apostoleita.
Kertoisitko missä kohdissa Raamattua he kertovat seikkaperäisesti, kuinka pakananoiden tulee viettää sapattia??? Entä sanooko Jeesus jossain päin Raamattua, että pakanoiden tulisi viettää kirjaimellisesti sapattia??? - Alkeisvoimat
Sapatti-kyssärit kirjoitti:
"1234567. . Tapani Suonnolla samoin kuin Asko Tynjälällä on vielä peite silmillä mitä tulee Jumalan siunaamaan ja pyhittämään sapatinpäivään. He eivät ymmärrä, että sapatti kuuluu itsestään selvyytenä Uudenliiton kristityille. Olen lukenut lehdistöstä Suonnon kommentteje sapatista".
Mehän tiedämme, että niin Pietari kuin Paavalikin olivat pakanoiden apostoleita.
Kertoisitko missä kohdissa Raamattua he kertovat seikkaperäisesti, kuinka pakananoiden tulee viettää sapattia??? Entä sanooko Jeesus jossain päin Raamattua, että pakanoiden tulisi viettää kirjaimellisesti sapattia???Olen "sapatti-kyssärin" kanssa pelkkänä silmänä ja korvana, kun Paavalin kirjeistä ei ainakaan moisia pakanaseurakunnille suunnattuja käskyjä voi läytää. Enpä ala Raamattua kopioimaan, mutta tänään viimeksi luin Galatalaiskirjettä ja puheena oleva asia tiivistyy Gal.4:9-11.
- 1234567...
Sapatti-kyssärit kirjoitti:
Kertoisitko missä kohdissa Raamattua he kertovat seikkaperäisesti, kuinka pakananoiden tulee viettää sapattia??? Entä sanooko Jeesus jossain päin Raamattua, että pakanoiden tulisi viettää kirjaimellisesti sapattia???Sapatti-kyssäri ja kumppanit, te vaan kuljette peite silmillä, ettekä ymmärrä kirjoituksia. Teillä on kapina henki sapattia kohtaan.
- Alkeisvoimat
1234567... kirjoitti:
Sapatti-kyssäri ja kumppanit, te vaan kuljette peite silmillä, ettekä ymmärrä kirjoituksia. Teillä on kapina henki sapattia kohtaan.
Sitten voit varmasti antaa selvät Raamattuviitteet Uudesta Testamentista, ja varsinkin viitata niihin käskyihin, joilla Paavali ja Pietari päättivät "rasittaa" pakanoita.
- Sapatti-kyssäri
1234567... kirjoitti:
Sapatti-kyssäri ja kumppanit, te vaan kuljette peite silmillä, ettekä ymmärrä kirjoituksia. Teillä on kapina henki sapattia kohtaan.
234567...13.8.2013 19:50
"Sapatti-kyssäri ja kumppanit, te vaan kuljette peite silmillä, ettekä ymmärrä kirjoituksia. Teillä on kapina henki sapattia kohtaan".
Kyse ei todellakaan ole mistään kapinasta Jumalaa kohtaan varmaan kummankaan kohdalla, vaan ihan totta, mitään sapatteja eikä muutakaan ihmistekoja EI takuulla tarvitse tehdä, koska niihin ei Jumalan Sana kehoita.
Joten tosiaankin kirjoitit juuri niin kuten arvelinkin, eli siis sinulla ei edelleenkään ole Raamattuun perustuvia todisteita siitä, että meidän pakanakristittyjen pitäisi sapattia viettää, koska niitä ei löydy Raamatusta.
Minäkin uskon kyllä sen, että tulemme vielä kaikki viettämään sapattia, ja muitakin Raamatun juhlia, mutta EI VIELÄ.
Asia on ajankohtainen lähinnä silloin, kun Herra Jeesus tuo Kuningaskuntansa maanpäälle, silloin hän poistaa kaikki pakanalliset tapamme pois keskuudestamme, joihin kirkkoisämme meidät pakottivat , jotta emme seuraisi heidän mielestään "inhottavia"juutalaisten tapoja.
He määräsivät meille palvomaan epäjumalia ja juhlimaan sunnuntaita sapatin sijaan ja jouluna syömään possua ja pääsiäistä viettämään tipuineen ja pupuineen, jotka myös ovat pakanoiden epäjumalia.
Nykyiset juhlamme ovat kauhistuttavia pakanajumalille vihittyjä juhlia, koska Konstantinus ja muut kirkkoisät määräsivät niitä juhlittavaksi ja niin unohdimme pikkuhiljaa syntyperämme ja israelilaiset juuremme
Kun Jeesus tulee, kyllä neuvoo meitä pakanoita sapatin vietossa ja vasta SILLOIN se on virallisesti myös meitä pakanakristittyjä varten.
Nyt koska Raamattua ei missään kohtaan siihen kehoita, saa ainakin minun puolestani olla viettämättä. En ala pelleilemään juutalaisnaista joku liehuke päässä jotain kynttilä hässäkkää, sen tähden vaan, että joku niin sanoo ilman Raamatun kehoitusta. - 777***
Seiska Live teevee12.8.2013 00:35
"Ja vaikka ne pawsonin ohjelmat Seiskalla ovat aika kuivaa tavaraa niin liveänä"
Olen TÄYSIN eri mieltä kanssasi Pawsonin puheiden kuivuudesta - Itse seuraan niitä ajoittain, kun parastakin jännitysnäytelmää TV7:kta ja kuuntelen niitä yhä uudelleen ja uudelleen, sillä ihminen unohtaa niin helposti, mutta niitä opetuksia oikein yritän painaa mieleeni.
Varsinkin yllättäin VT:n Saarnaaja kirjan ja Kuningasten kirjojen opetukset olivat aivan hämmästyttäviä korkealaatuisia opetuksia, jonkalaista en ole koskaan missään kuullut!
Pawson itse kertoi hämmästyneensä, kun Saarnaajan kirjan opetuksen jälkeen, tuli paljon ihmisiä uskoon ja eniten hän ihmetteli uskoontulleiden juutalaisten osuutta tuon opetuksen jälkeen.
Kuuntele TV7:n arkistosta, jos et ole vielä kuullut niitä ja tietysti suosittelen muitakin opetuksiaan kuuntelemaan. - 1234567...
Sapatti-kyssäri kirjoitti:
234567...13.8.2013 19:50
"Sapatti-kyssäri ja kumppanit, te vaan kuljette peite silmillä, ettekä ymmärrä kirjoituksia. Teillä on kapina henki sapattia kohtaan".
Kyse ei todellakaan ole mistään kapinasta Jumalaa kohtaan varmaan kummankaan kohdalla, vaan ihan totta, mitään sapatteja eikä muutakaan ihmistekoja EI takuulla tarvitse tehdä, koska niihin ei Jumalan Sana kehoita.
Joten tosiaankin kirjoitit juuri niin kuten arvelinkin, eli siis sinulla ei edelleenkään ole Raamattuun perustuvia todisteita siitä, että meidän pakanakristittyjen pitäisi sapattia viettää, koska niitä ei löydy Raamatusta.
Minäkin uskon kyllä sen, että tulemme vielä kaikki viettämään sapattia, ja muitakin Raamatun juhlia, mutta EI VIELÄ.
Asia on ajankohtainen lähinnä silloin, kun Herra Jeesus tuo Kuningaskuntansa maanpäälle, silloin hän poistaa kaikki pakanalliset tapamme pois keskuudestamme, joihin kirkkoisämme meidät pakottivat , jotta emme seuraisi heidän mielestään "inhottavia"juutalaisten tapoja.
He määräsivät meille palvomaan epäjumalia ja juhlimaan sunnuntaita sapatin sijaan ja jouluna syömään possua ja pääsiäistä viettämään tipuineen ja pupuineen, jotka myös ovat pakanoiden epäjumalia.
Nykyiset juhlamme ovat kauhistuttavia pakanajumalille vihittyjä juhlia, koska Konstantinus ja muut kirkkoisät määräsivät niitä juhlittavaksi ja niin unohdimme pikkuhiljaa syntyperämme ja israelilaiset juuremme
Kun Jeesus tulee, kyllä neuvoo meitä pakanoita sapatin vietossa ja vasta SILLOIN se on virallisesti myös meitä pakanakristittyjä varten.
Nyt koska Raamattua ei missään kohtaan siihen kehoita, saa ainakin minun puolestani olla viettämättä. En ala pelleilemään juutalaisnaista joku liehuke päässä jotain kynttilä hässäkkää, sen tähden vaan, että joku niin sanoo ilman Raamatun kehoitusta.Sapatti-kyssärille. . . Uudessa testamentissa tulee esille sapatti. Apt.13:14.Mutta he vaelsivat Pergestä eteenpäin ja saapuivat Pisidiaan Antiokiaan , ja he menivät synägoogaan SAPATINPÄIVÄNÄ ja istuutuivat. 44. Seuraavana SAPATTINA kokoontui lähes koko kaupunki kuulemaan Jumalan sanaa.
Apt.16:13. Ja SAPATINPÄIVÄNÄ me menimme kaupungin portin ulkopuolelle, joen rannalle, jossa arvelimme olevan rukouspaikan, ja istuimme sinne ja puhuimme kokoontuneille naisille.
17:1. Ja he matkustivat Amfipolin ja Apollonian kautta ja tulivat Tessalonikaan, jossa oli juutalainen synägooga 2. Ja tapansa mukaan Paavali meni sisälle heidän luoksensa ja keskusteli kolmena SAPATTINA heidän kanssanssa lähtien kirjoituksista.
18:Paavali meni Korintoon 4.Ja hän keskusteli synägoogassa jokaisena SAPATTINA ja sai sekä juutalaisia, että Kreikkalaisia uskomaan.
Vapaakirkollisen todistus: Vapaakirkollinen: 1. Raamatun sapattikäsky koskee lauantaita. 2. Kristus ja apostolit pitivät lauantaita sapattinaan. 3. Uudessa Testamentissa ei löydy käskyä sunnuntain pyhittämisestä sapattina." P. Waldenström Uuden Testamentin selitysteoksessa.
Luterilainen: Sanovat (katoliset), että sabbatti on sunnuntaipäiväksi muutettu vastoin kymmentä käskyä, niinkuin näkyy. Eikä yhtään esimerkkiä enemmän kehuta kuin sabbatin muuttamista. Väittävät seurakunnan VALTAA VARSIN SUUREKSI, koska se kymmenestä käskystäkin on vapauttanut. - Augsburgin tunnustus, s.59.
Raamatut vuosilta 1642-1903 Ilm.22:14. Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi, ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.
Koeta Sapatti-kyssäri ymmärtää, että sapatti kuuluu itse selvyytenä kymmenenkäskyn lakiin. - Qwerty
1234567... kirjoitti:
Sapatti-kyssärille. . . Uudessa testamentissa tulee esille sapatti. Apt.13:14.Mutta he vaelsivat Pergestä eteenpäin ja saapuivat Pisidiaan Antiokiaan , ja he menivät synägoogaan SAPATINPÄIVÄNÄ ja istuutuivat. 44. Seuraavana SAPATTINA kokoontui lähes koko kaupunki kuulemaan Jumalan sanaa.
Apt.16:13. Ja SAPATINPÄIVÄNÄ me menimme kaupungin portin ulkopuolelle, joen rannalle, jossa arvelimme olevan rukouspaikan, ja istuimme sinne ja puhuimme kokoontuneille naisille.
17:1. Ja he matkustivat Amfipolin ja Apollonian kautta ja tulivat Tessalonikaan, jossa oli juutalainen synägooga 2. Ja tapansa mukaan Paavali meni sisälle heidän luoksensa ja keskusteli kolmena SAPATTINA heidän kanssanssa lähtien kirjoituksista.
18:Paavali meni Korintoon 4.Ja hän keskusteli synägoogassa jokaisena SAPATTINA ja sai sekä juutalaisia, että Kreikkalaisia uskomaan.
Vapaakirkollisen todistus: Vapaakirkollinen: 1. Raamatun sapattikäsky koskee lauantaita. 2. Kristus ja apostolit pitivät lauantaita sapattinaan. 3. Uudessa Testamentissa ei löydy käskyä sunnuntain pyhittämisestä sapattina." P. Waldenström Uuden Testamentin selitysteoksessa.
Luterilainen: Sanovat (katoliset), että sabbatti on sunnuntaipäiväksi muutettu vastoin kymmentä käskyä, niinkuin näkyy. Eikä yhtään esimerkkiä enemmän kehuta kuin sabbatin muuttamista. Väittävät seurakunnan VALTAA VARSIN SUUREKSI, koska se kymmenestä käskystäkin on vapauttanut. - Augsburgin tunnustus, s.59.
Raamatut vuosilta 1642-1903 Ilm.22:14. Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi, ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.
Koeta Sapatti-kyssäri ymmärtää, että sapatti kuuluu itse selvyytenä kymmenenkäskyn lakiin.Hyvä 1234567, tee itsellesi palvelus ja lue tarkasti Gal. 2. Jos vanhurskaus on lain katta saavutettavissa, silloin Kristus on turhaan kuollut. Tätä totuutta eivät voi kumota Ellen G. White eikä Hebrew Roots Movement. Jos laki linjalle lähdet, sinun on täytettävä koko laki. Mutta koska sen täyttä
inen on ihmiselle mahdotonta, tuli Jeesus, lain alaiseksi syntynyt, täytti lain ja sovitti rikkkomuksemme. - 1234567...
Alkeisvoimat kirjoitti:
Sitten voit varmasti antaa selvät Raamattuviitteet Uudesta Testamentista, ja varsinkin viitata niihin käskyihin, joilla Paavali ja Pietari päättivät "rasittaa" pakanoita.
Jumala antoi sapatin lepopäiväksi, että emme rasittaisi itseämme ainaisella työn teolla. Armosta olemme pelastetut uskon kautta, emme tekojen kautta, että kukaan ei kerskaisi.
Sapatti on voimakkain todistus siitä, että emme pelastu tekojen kautta, vaan lepäämme sapattisin. - 1234567...
Qwerty kirjoitti:
Hyvä 1234567, tee itsellesi palvelus ja lue tarkasti Gal. 2. Jos vanhurskaus on lain katta saavutettavissa, silloin Kristus on turhaan kuollut. Tätä totuutta eivät voi kumota Ellen G. White eikä Hebrew Roots Movement. Jos laki linjalle lähdet, sinun on täytettävä koko laki. Mutta koska sen täyttä
inen on ihmiselle mahdotonta, tuli Jeesus, lain alaiseksi syntynyt, täytti lain ja sovitti rikkkomuksemme.Qwerty. . Jeesus ei kumonnut lakia. Jeesus sanoikin: En ole tullut kumoamaan lakia ja profeettoja. Ymmärrä kuitenkin tämä: Kymmenenkäskyä on kasvattaja Kristukseen. Yhtäkään käskyä ei tule muuttaa toiseksi, eikä myöskään kumota.
- tutkittu juttu !
1234567... kirjoitti:
Qwerty. . Jeesus ei kumonnut lakia. Jeesus sanoikin: En ole tullut kumoamaan lakia ja profeettoja. Ymmärrä kuitenkin tämä: Kymmenenkäskyä on kasvattaja Kristukseen. Yhtäkään käskyä ei tule muuttaa toiseksi, eikä myöskään kumota.
Laaja tutkimus on tehty, että uskonnolliset esim. Qvertyn kaltaiset sananselittäjät ovatkin vähemmän älykkäitä ja ymmärtämättömiä.
- 777***
777*** kirjoitti:
Samoin pidän myös ja katselen välillä sen iäkkään papin Afrikka-lähetystyömuistoista, sen jossa taustalla on pantterin talja ja vihreä valaistus - Hänen nimeään en vaan nyt millään muista."Samoin pidän myös ja katselen välillä sen iäkkään papin Afrikka-lähetystyömuistoista, sen jossa taustalla on pantterin talja ja vihreä valaistus - Hänen nimeään en vaan nyt millään muista".
Tarkoitin tässä Matti Vuolannetta, todella mainio ja nöyrä Jumalan palvelija tämä
Jumalan Hengessä puhuva lähetystyön veteraani. Katsokaapa hänenkin mielenkiintoisia ohjelmiaan. Ohjelman nimi oli muistaakseni "Rohkaisua Raamatusta". - Qwerty
tutkittu juttu ! kirjoitti:
Laaja tutkimus on tehty, että uskonnolliset esim. Qvertyn kaltaiset sananselittäjät ovatkin vähemmän älykkäitä ja ymmärtämättömiä.
Tutkittu juttu, sinulla on vikaa näppiksessä. X-(
- Qwerty
Tutkittu juttu, sinulla on vikaa näppiksessä. X-(
- jo riittää sapatit
Eikö nyt tuon sapattihöpinän voisi jo lopettaa? Ne viettävät jotka viettävät ja thats it.
- Pawson-fani
777*** kirjoitti:
Seiska Live teevee12.8.2013 00:35
"Ja vaikka ne pawsonin ohjelmat Seiskalla ovat aika kuivaa tavaraa niin liveänä"
Olen TÄYSIN eri mieltä kanssasi Pawsonin puheiden kuivuudesta - Itse seuraan niitä ajoittain, kun parastakin jännitysnäytelmää TV7:kta ja kuuntelen niitä yhä uudelleen ja uudelleen, sillä ihminen unohtaa niin helposti, mutta niitä opetuksia oikein yritän painaa mieleeni.
Varsinkin yllättäin VT:n Saarnaaja kirjan ja Kuningasten kirjojen opetukset olivat aivan hämmästyttäviä korkealaatuisia opetuksia, jonkalaista en ole koskaan missään kuullut!
Pawson itse kertoi hämmästyneensä, kun Saarnaajan kirjan opetuksen jälkeen, tuli paljon ihmisiä uskoon ja eniten hän ihmetteli uskoontulleiden juutalaisten osuutta tuon opetuksen jälkeen.
Kuuntele TV7:n arkistosta, jos et ole vielä kuullut niitä ja tietysti suosittelen muitakin opetuksiaan kuuntelemaan.Pawsonia ei kyllästy kuuntelemaan. Mahdoton tietomäärä ja mielenkiintoinen esitys.
- DoctorT
Miten tavallinen katsoja, jopa uskosta osaton, voisi erotella ja ymmärtää mikä on tervettä ja mikä täyttää tuubaa!! Ei mitenkään.
Tämä vastuu on Ojareseilla ja muilla ohjelmista vastaavilla, ei tekijöillä, vaan heillä ketkä arvioivat mikä lähetettäväksi sopii! Tätä työtä ilmeisesti ei tee kukaan, tai jos tekee, ei ymmärrä tekemästään.
Muutoinkin kanavan esiintyjiltä puuttuu kyky arvioida, miltä he itse näyttävät ja kuulostavat. Samoin,että miten kuulija/katselija heidät ymmärtää. Ruutuun pääsee kunhan on iso ego ja kritiikitön mieli!
Edellä mainitut terveenopin edustajat hukkuvat tämän tuonti -ja kotimaisen hölynpölyn sekaan, sitähän siellä eniten on! Sama kone ei siis voi kylvää vehnää ja lustetta!!!!- Qwerty
Vähäiseksi on vehnä kanavalla jäänyt. Siinä varmaan on suurena syynä taloudellinen kytkös God TVn Wendy ja Rory Aleciin. Luste eli valhevehnä, siis tämä kasvi, juovuttaa eikä ravitse. Sama vaikutus hengellisesti. Oikea oli vertaus. Olkaa raittiit ja valvokaa. Älkää juopuko viinistä vaan TÄYTTYKÄÄ (ei Raamattu käske juopua) Pyhällä Hengellä.
- 777***
"Doctor T kirjoitti: Edellä mainitut terveenopin edustajat hukkuvat tämän tuonti -ja kotimaisen hölynpölyn sekaan, sitähän siellä eniten on! Sama kone ei siis voi kylvää vehnää ja lustetta!!!!"
Höpönpöpö, kyllä samalta kanavalta tulee sekä hengellistä että harhaoppista soopaa yhtälailla.
En tiedä miksi on näin, mutta onko sitten niin, ettei terveen opin julistajia vaan löydy tarpeeksi paljon ja jotta ne Raamatunmukaiset opetukset voitaisiin lähettää, tarvitaan myös niiden "harhaoppisten rahoja", näin uskon asian olevan.
Vaikka minusta kompromisseja ohjelmien kanssa ei pitäisi rahan takia tehdä, sillä Herrallahan on kaikki hopeat ja kullat ja JOS Ojarekset uskaltaisivat lähettää vain puhdasta Raamatullista opetusta, se olisi mahdollista, mutta ilmeisesti uskoa ja uskallusta heillä siihen puuttuu.
- Pröötgirl
Siis se kuuluukin näin.. "älkää juopuko hengestä vaan täyttykää viinistä"...
- Totuus ei valhe
"JOS Ojarekset uskaltaisivat lähettää vain puhdasta Raamatullista opetusta,"
Ojarekset ovat itse karismaattisessa harhassa siksi lähettävät mitä lähettävät. Ojaresten TV kanava on hyvä esimerkki että karismaattinen yhteiskristillisyys on sekoitus josta Wilkerson varoitti.
Näitä sekavai karismaatikoita on pyörinyt uskovaisten seurakunnissa aina branhamista ja niilo ylivainiosta lähtien. myös leo meller toi tämän amerikkalaisen sekavuuden suomeen. luterilaisessa kirkossa on taas omat sekottajat.- Koko totuus
"Ojarekset ovat itse karismaattisessa harhassa siksi lähettävät mitä lähettävät"
No, osittain on varmaan niinkin, mutta kyllähän he silti lähettävät myös niiden ei-karismaattisten, konservatiivisempien julistajien ohjelmia, jotka puhuvat Raamatun totuutta ja näin saavat olla ihmisille myös siunaukseksi. - £££
Koko totuus kirjoitti:
"Ojarekset ovat itse karismaattisessa harhassa siksi lähettävät mitä lähettävät"
No, osittain on varmaan niinkin, mutta kyllähän he silti lähettävät myös niiden ei-karismaattisten, konservatiivisempien julistajien ohjelmia, jotka puhuvat Raamatun totuutta ja näin saavat olla ihmisille myös siunaukseksi.Niinpä, mutta siinä se vakava vaara piileekin, koska kaikki eivät erota nisua lusteesta. Varsinkin uskon alkutaipaleella olevat ovat vaaravyöhykkeellä(eksyvät).
- Miro`
£££ kirjoitti:
Niinpä, mutta siinä se vakava vaara piileekin, koska kaikki eivät erota nisua lusteesta. Varsinkin uskon alkutaipaleella olevat ovat vaaravyöhykkeellä(eksyvät).
"£££14.8.2013 13:570 SULJE
Niinpä, mutta siinä se vakava vaara piileekin, koska kaikki eivät erota nisua lusteesta. Varsinkin uskon alkutaipaleella olevat ovat vaaravyöhykkeellä(eksyvät)."
Hellitä vähän - Voi hyvän tähden - MISSÄ sinun uskosi on???
Etkö usko, että Jeesus voisi johdattaa häneen uskovia totuuteen, vaikka katsoisivat telkusta mitä hapatusta kristillisyyden nimissä???
Minäpä USKON - koska olen uskovainen ja niinpä luotan Jumalan johdatukseen itse kunkin todellisen uskovan elämässä. Kun kuljemme rukoillen, HÄN johdattaa meitä sitä kaitaa tietä, joka vie PELASTUKSEEN!!!
Minusta on FANTASTISTA, että TV7 on olemassa, olen siunaillut sitä kanavaa harva se päivä, koska sieltä tulee myös sitä todella siunaavaa ohjelmaa ja siellä kerrotaan ihmisille, kuinka pelastua löytää Herra!!!
- Kristityn foorumilta
- DoctorT
Kun sanoin, ettei kone voi kylvää lustetta ja vehnää, tarkoitin tietysti juuri sitä! Hengellisen hyvän sekaan, vallitsevana jyvälajina oleva luste, hävittää, tukahduttaa, näivettää TERVEEN VEHNÄN eli raittiin hengellisen opetuksen.
Katselija joutuu syömään tämän sekaleivän! Alussa se vääntelee ja kääntelee, mutta kun aikansa tietämättömänä ja kykenemättömänä arvoimaan leivän koostumusta, tottuu ja sairastuu hengelliseen keliakiaan!
Ojaresien touhusta paistaa läpi heidän hengellinen tasonsa, joka ei kummonen ole, valitettavasti. Heiltä puuttuu armoitus, rohkeus ja kyky arvioida asioita.
Jos maanviljelijä kylväisi yhtä vastuuttomasti, ei hänen satonsa olisi kummonen. Siksi jyvälaadun tulee olla ensiksikin puhdas ja sitten laadukas! - Ihmeitä ja merkkejä
Herzog on selkeä floppi ja toivottavasti järjestäjät uskaltavat myöntää sen. Tätäkö kristikansalta enää puuttui? Hulluinta oli hiusten kasvun tarkastelut ja kultahampaiden odotukset, puhumattakaan läskien lähdettämisestä. Kirkkauteen kurkottelut, järjettömät huudot, “parantavat enkelit“, puhumattakaan Herzogin pasuunan töräyttelyistä, oli näytöstä ja Jumalan pilkkaa.
Läskit lähtee laihduttamalla, ei siihen tarvita muita ihmeitä.
Jos laihtuisi kymmenen kiloa silmänräpäyksessä, ne tulisi kuitenkin takaisin hetkessä, jos elämäntavat eivät muuttuisi.
Herra ei ole taikuri, Hän haluaa pysyvää muutosta ja kaikki se lähtee Hengestä, ei lihasta, joka kuuluu ristille, eikä koskaan peri Jumalan valtakuntaa. - suohon koko kanava
En ole koskaan katsonut teeveeseiskaa sekuntiakaan enkä katso, enkä penniäkään moseen systeemiin anna, en taatusti.
- Opi erottamaan
hyvä pahasta.
Yleensä henkien erottelemisen lahjaa EI ole sellaisilla, jotka väittävät sen heillä olevan. Ovat samaa kategoriaa "minä olen profeetta", minä olen apostoli" -väittäjien kanssa.
Raitishenkiset kristityt osaavat erottaa hyvän pahasta kasvamisen tuloksena oppiessaan tuntemaan Jumalan Sanaa, Raamattua.
"Vahva ruoka on täysi-ikäisiä varten, niitä varten, joiden aistit tottumuksesta OVAT harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta." Hebr. 5:14.
Tässä opetuksen sanomaa aiheesta:
http://www.Jeesus-on-Herra.com/puheet/koetelkaahenget.mp3
- - dfafdsf453
Herzogin viime viikonlopun kokoussarjat näkee TV/Plussalta:
http://www.tv7plus.fi/
Nyt pyörii näköjään yksi lähetys.- amuletteja
Tässä joitain esimerkkejä DH:n kirjoittamista kirjoista.
http://www.amazon.com/David-Herzog/e/B0034PN5K0
Tämä kirja ohjaa 'oikeaan' ravintoon, mutta huomiota kiinnittää mm. eräs tämän kirjan lukija-arvostelu.
http://www.amazon.com/Jumpstart-Superfoods-Weight-Loss-Discoveries-Techniques/dp/1621365956/ref=la_B0034PN5K0_1_1/177-6488615-3763269?s=books&ie=UTF8&qid=1398151246&sr=1-1
Tässä eräs lukija kertoo menettäneensä täysin luottamuksensa kirjaan sivulla, jossa DH suositteli 'Q-Link' -riipusta.
http://www.amazon.com/Jumpstart-Superfoods-Weight-Loss-Discoveries-Techniques/product-reviews/1621365956/ref=dp_top_cm_cr_acr_txt?showViewpoints=1
Aikamoinen taikakalu näyttää olevan tämä riipus, parantaa muka ihmisen henkistä ja fyysistä stressiä, tasapainottaa energioita ym. huuhaata:
http://www.qlinkproducts.com/Scripts/products.asp - nyyeiz
amuletteja kirjoitti:
Tässä joitain esimerkkejä DH:n kirjoittamista kirjoista.
http://www.amazon.com/David-Herzog/e/B0034PN5K0
Tämä kirja ohjaa 'oikeaan' ravintoon, mutta huomiota kiinnittää mm. eräs tämän kirjan lukija-arvostelu.
http://www.amazon.com/Jumpstart-Superfoods-Weight-Loss-Discoveries-Techniques/dp/1621365956/ref=la_B0034PN5K0_1_1/177-6488615-3763269?s=books&ie=UTF8&qid=1398151246&sr=1-1
Tässä eräs lukija kertoo menettäneensä täysin luottamuksensa kirjaan sivulla, jossa DH suositteli 'Q-Link' -riipusta.
http://www.amazon.com/Jumpstart-Superfoods-Weight-Loss-Discoveries-Techniques/product-reviews/1621365956/ref=dp_top_cm_cr_acr_txt?showViewpoints=1
Aikamoinen taikakalu näyttää olevan tämä riipus, parantaa muka ihmisen henkistä ja fyysistä stressiä, tasapainottaa energioita ym. huuhaata:
http://www.qlinkproducts.com/Scripts/products.aspMitä mieltä olette David Herzogin kirjan sisällöstä?
Alla suomennettuna kirjan sisältökuvaus.
https://www.davidherzogstore.com/product_p/bk-coh.htm
“THE COURTS OF HEAVEN”
By David Herzog
• Presenting and winning your case in the Courts of Heaven for any unanswered prayer.
• How to enter and access heaven as Paul and others did.
• How to understand and activate different types of angels.
• Activate Jesus’ DNA in you and dormant giftings and callings.
• How to sync your life with heaven’s calendar for breakthrough and much more!
Chapters:
Heaven's Glory
Courts of Heaven
Angels
New DNA
Quantum Glory
Sound and Glory
Syncing with Heaven
Vibrational Glory
Sisältökuvaus suomeksi:
TAIVAAN TUOMIOISTUIMET
- Esittele ja voita tapauksesi taivaan tuomioistuimessa minkä tahansa vastaamattoman rukouksen suhteen
- Miten mennä sisälle ja saada pääsy taivaaseen kuten Paavali ja muut tekivät
- Miten ymmärtää ja aktivoida eri tyyppisiä enkeleitä
- Aktivoi Jeesuksen DNA sinussa ja uinuvat lahjat ja kutsumukset
- Miten synkronoit elämäsi taivaan kalenteriin läpimurtoa varten ja paljon muuta!
Kappaleet:
- Taivaan kirkkaus
- Taivaan tuomioistuimet
- Enkelit
- Uusi DNA
- Kvanttikirkkaus
- Ääni ja kirkkaus
- Synkronointi taivaan kanssa
- Värähtelevä kirkkaus
- Kirkko Historia
Hieman analyysia karismaattisesta liikkeestä suomessa.
Lakelandin herätyksestä intoilleet hieman rauhoittuivat kun Todd Bentleystä alkoi paljastua faktaa.
Koiviston rikosasia hetkeksi sai ainakin suomessa karismaatikot ryömimään takaisin koloihinsa.
No viime kesänä karismatikot intoilivat Selkomaasta tosin nyt aika hiljaista on ja selkomaa siirtynyt marginaaliin. Helluntaikirkko oli laajasti mukana tässä hypetyksestä mutta taisi olla virhearviointi.
Talvella oli tuo Pirkko Jalovaara kohu ja karismaatikot joutuivat ryömimään takaisin koloihinsa.
Nyt tämä Herzog sitten on uusin "ihmepastori" heillä jolle kannetaan rahaa.
Karismaattinen liike suomessa valtakunnallisesti saa nykyään nostetta lähinnä Ojaresten TV7 kanavan kautta koska sitä katsotaan paljon ja se on yhteiskristillinen.- mikkelinmies1
Herzogin sunnuntaipäivän puhetyyli oli hämmentävä ellei mahdoton tälläisen vanhan huonon uskovaisen näkökulmasta.Tietenkin Jumalalla on omat keinonsa pelastaa ja parantaa tätäkin Suomen kovapäistä kansaa Enpä tiedä oliko Herzog nyt tässä paras mahdollinen. Toivon niin. Tosin näin vain sunnuntaikokouksen.
Tulkki oli mainio ja osasi eläytyä poikkeukselliseen saarnaajaan ja pitkään tulkkausaikaan.Yhdyn siihen, että musiikki oli tylsähköä, vaikka kappaleet olivat klassista. Ikäänkuin muusikot vain soittivat mekaanisesti ja vielä turhan pitkän jakson. Yleensä neuvoni on se, että kun harvinainen vieras esiintyy , niin hänet pitäisi päästää kokouksen alkupuolella jo esille. Ajatella 4 tuntia istua salissa ja siitä meni tähän musiikkiosuuteen ja muuhun reipas kaksi tuntia.
Yhteislaulua ei näyttänyt olevan lainkaan, jos ei sitten tämän yhtyeen lauluja osannut. Sääli. Herran kansa on tottunut ylistämään myös yhdessä.
Arvostan TV7 hyvin korkealle Suomen mediassa ja pyrin avustamaan kuukausittain. Mirja ja Martti Ojares ovat rautaa, aikaansaapia ja täynnä uskon henkeä. Heidänlaisia Suomen siion tarvitsee. Siunausta Teille ja koko kansalle. Yritetään pysyä raittiilla polulla ja samalla odottaa ja olla valmis Suureen herätykseen, jonka Jumala antaa ennen tuloaan koko maaplaneetalle, eikä vain Suomeen. " Tämän jälkeen on tapahtuva, että minä vuodatan henkeni kaikkiin ihmisiin..... " JOel 3:1. - Hound Dog
mikkelinmies1 kirjoitti:
Herzogin sunnuntaipäivän puhetyyli oli hämmentävä ellei mahdoton tälläisen vanhan huonon uskovaisen näkökulmasta.Tietenkin Jumalalla on omat keinonsa pelastaa ja parantaa tätäkin Suomen kovapäistä kansaa Enpä tiedä oliko Herzog nyt tässä paras mahdollinen. Toivon niin. Tosin näin vain sunnuntaikokouksen.
Tulkki oli mainio ja osasi eläytyä poikkeukselliseen saarnaajaan ja pitkään tulkkausaikaan.Yhdyn siihen, että musiikki oli tylsähköä, vaikka kappaleet olivat klassista. Ikäänkuin muusikot vain soittivat mekaanisesti ja vielä turhan pitkän jakson. Yleensä neuvoni on se, että kun harvinainen vieras esiintyy , niin hänet pitäisi päästää kokouksen alkupuolella jo esille. Ajatella 4 tuntia istua salissa ja siitä meni tähän musiikkiosuuteen ja muuhun reipas kaksi tuntia.
Yhteislaulua ei näyttänyt olevan lainkaan, jos ei sitten tämän yhtyeen lauluja osannut. Sääli. Herran kansa on tottunut ylistämään myös yhdessä.
Arvostan TV7 hyvin korkealle Suomen mediassa ja pyrin avustamaan kuukausittain. Mirja ja Martti Ojares ovat rautaa, aikaansaapia ja täynnä uskon henkeä. Heidänlaisia Suomen siion tarvitsee. Siunausta Teille ja koko kansalle. Yritetään pysyä raittiilla polulla ja samalla odottaa ja olla valmis Suureen herätykseen, jonka Jumala antaa ennen tuloaan koko maaplaneetalle, eikä vain Suomeen. " Tämän jälkeen on tapahtuva, että minä vuodatan henkeni kaikkiin ihmisiin..... " JOel 3:1.siteeraamasi joelin profetia toteutui jo helluntaina. ei tarvi enää vartoa.
- 777***
Hound Dog kirjoitti:
siteeraamasi joelin profetia toteutui jo helluntaina. ei tarvi enää vartoa.
mikkelinmies KIRJOITTI112.8.2013 20:25
Tämän jälkeen on tapahtuva, että minä vuodatan henkeni kaikkiin ihmisiin..... " JOel 3:1..
"Hound Dog KIRJOITTI:13.8.2013 12:52
siteeraamasi joelin profetia toteutui jo helluntaina. ei tarvi enää vartoa".
SIIS MITÄ, onko tämäkö Jooel 3 jo tapahtunut????
ONKO siis Herra jo tuominnut kaikki pakanakansat, kas kun en ole huomannut tässä kaiken kiireen keskellä!!! :-D :-D
Väärän luvun väärä jae on siis otettu tässä esimerkiksi, jota jopa toinenkin uskova siteeraa, voi itku!!!
Ja mitään yksittäistä jaettahan emme tuo esille ILMAN asiayhteyttä!!!
Tässä teille
JOOEL
3 luku
Pakanakansat tuomitaan, Juuda runsaasti siunataan.
1 Sillä katso, niinä päivinä ja siihen aikaan, kun minä käännän Juudan ja Jerusalemin kohtalon,
2 minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani
3 ja heittäneet minun kansastani arpaa; ovat antaneet pojan porttoa vastaan sekä myyneet tytön viinistä, jonka ovat juoneet.
4 Mitä on teillä sanomista minulle, teilläkin, Tyyro ja Siidon ja kaikki filistealaisten alueet? Tahdotteko te kostaa minulle, mitä minä olen tehnyt, vai itse tehdä minulle jotakin? Nopeasti, kiiruusti minä annan koston kohdata teidän päätänne siitä, mitä olette tehneet,
5 te, jotka olette ottaneet minun hopeani ja kultani, vieneet minun ihanat kalleuteni temppeleihinne
6 sekä myyneet Juudan ja Jerusalemin lapsia jaavanilaisille, poistaaksenne heidät kauas omalta maaltansa.
7 Katso, minä herätän heidät liikkeelle siitä paikasta, johon te olette heidät myyneet, ja annan koston teostanne kohdata teidän päätänne:
8 minä myyn teidän poikianne ja tyttäriänne Juudan poikien käsiin, ja he myyvät ne sabalaisille, kaukaiselle kansalle. Sillä Herra on puhunut.
9 Julistakaa tämä pakanakansain seassa, alkakaa pyhä sota, innostakaa sankareita, lähestykööt, hyökätkööt kaikki soturit.
10 Takokaa vantaanne miekoiksi ja vesurinne keihäiksi. Sanokoon heikko: Minä olen sankari.
11 Käykää avuksi, tulkaa, kaikki kansakunnat joka taholta. He kokoontuvat sinne. Anna, Herra, sankariesi astua sinne alas.
12 Lähtekööt liikkeelle, hyökätkööt kansakunnat Joosafatin laaksoon; sillä siellä hän istuu tuomitsemassa kaikkia pakanakansoja, joka taholta tulleita.
13 Lähettäkää sirppi, sillä sato on kypsynyt. Tulkaa polkemaan, sillä kuurna on täynnä ja kuurna-altaat pursuvat ylitse; sillä heidän pahuutensa on suuri.
14 Meluavia joukkoja, meluavia joukkoja ratkaisulaaksossa! Sillä lähellä on Herran päivä ratkaisulaaksossa.
15 Aurinko ja kuu käyvät mustiksi, ja tähdet kadottavat valonsa.
16 Herra ärjyy Siionista ja antaa äänensä kuulua Jerusalemista, ja taivaat ja maa järkkyvät; mutta Herra on kansansa suoja, Israelin lasten turva.
17 Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka asun Siionissa, pyhällä vuorellani. Ja Jerusalem on oleva pyhä, ja vieraat eivät enää kulje sen läpi.
18 Sinä päivänä vuoret tiukkuvat rypälemehua, ja kukkulat vuotavat maitoa; kaikissa Juudan puronotkoissa virtaa vettä, ja Herran huoneesta juoksee lähde, ja se kastelee Akasialaakson.
19 Egypti tulee autioksi, ja Edom tulee autioksi erämaaksi väkivallan tähden, jota ne ovat tehneet Juudan lapsille, kun ovat vuodattaneet viatonta verta heidän maassansa.
20 Mutta Juuda on oleva asuttu iankaikkisesti ja Jerusalem polvesta polveen.
21 Ja minä julistan heidät puhtaiksi verivelasta, josta en ole heitä puhtaiksi julistanut. Ja Herra on asuva Siionissa. - Hound Dog
777*** kirjoitti:
Tämän jälkeen on tapahtuva, että minä vuodatan henkeni kaikkiin ihmisiin..... " JOel 3:1..
ONKO siis Herra jo tuominnut kaikki pakanakansat, kas kun en ole huomannut tässä kaiken kiireen keskellä!!! :-D :-D
Väärän luvun väärä jae on siis otettu tässä esimerkiksi, jota jopa toinenkin uskova siteeraa, voi itku!!!
Tässä teille
JOOEL
3 luku
1 Sillä katso, niinä päivinä ja siihen aikaan, kun minä käännän Juudan ja Jerusalemin kohtalon,
2 minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani
3 ja heittäneet minun kansastani arpaa; ovat antaneet pojan porttoa vastaan sekä myyneet tytön viinistä, jonka ovat juoneet.
4 Mitä on teillä sanomista minulle, teilläkin, Tyyro ja Siidon ja kaikki filistealaisten alueet? Tahdotteko te kostaa minulle, mitä minä olen tehnyt, vai itse tehdä minulle jotakin? Nopeasti, kiiruusti minä annan koston kohdata teidän päätänne siitä, mitä olette tehneet,
5 te, jotka olette ottaneet minun hopeani ja kultani, vieneet minun ihanat kalleuteni temppeleihinne
6 sekä myyneet Juudan ja Jerusalemin lapsia jaavanilaisille, poistaaksenne heidät kauas omalta maaltansa.
7 Katso, minä herätän heidät liikkeelle siitä paikasta, johon te olette heidät myyneet, ja annan koston teostanne kohdata teidän päätänne:
8 minä myyn teidän poikianne ja tyttäriänne Juudan poikien käsiin, ja he myyvät ne sabalaisille, kaukaiselle kansalle. Sillä Herra on puhunut.
9 Julistakaa tämä pakanakansain seassa, alkakaa pyhä sota, innostakaa sankareita, lähestykööt, hyökätkööt kaikki soturit.
10 Takokaa vantaanne miekoiksi ja vesurinne keihäiksi. Sanokoon heikko: Minä olen sankari.
11 Käykää avuksi, tulkaa, kaikki kansakunnat joka taholta. He kokoontuvat sinne. Anna, Herra, sankariesi astua sinne alas.
12 Lähtekööt liikkeelle, hyökätkööt kansakunnat Joosafatin laaksoon; sillä siellä hän istuu tuomitsemassa kaikkia pakanakansoja, joka taholta tulleita.
13 Lähettäkää sirppi, sillä sato on kypsynyt. Tulkaa polkemaan, sillä kuurna on täynnä ja kuurna-altaat pursuvat ylitse; sillä heidän pahuutensa on suuri.
14 Meluavia joukkoja, meluavia joukkoja ratkaisulaaksossa! Sillä lähellä on Herran päivä ratkaisulaaksossa.
16 Herra ärjyy Siionista ja antaa äänensä kuulua Jerusalemista, ja taivaat ja maa järkkyvät; mutta Herra on kansansa suoja, Israelin lasten turva.
17 Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka asun Siionissa, pyhällä vuorellani. Ja Jerusalem on oleva pyhä, ja vieraat eivät enää kulje sen läpi.
18 Sinä päivänä vuoret tiukkuvat rypälemehua, ja kukkulat vuotavat maitoa; kaikissa Juudan puronotkoissa virtaa vettä, ja Herran huoneesta juoksee lähde, ja se kastelee Akasialaakson.
19 Egypti tulee autioksi, ja Edom tulee autioksi erämaaksi väkivallan tähden, jota ne ovat tehneet Juudan lapsille, kun ovat vuodattaneet viatonta verta heidän maassansa.
21 Ja minä julistan heidät puhtaiksi verivelasta, josta en ole heitä puhtaiksi julistanut. Ja Herra on asuva Siionissa.Hyvä huomio. Sinä kommentoit Raamatun kohtaa, minä esitetyn jakeen sisältöä. Se löytyikin edellisestä luvusta ja sitä ovat tunnollisesti väärinkäyttäneet myöhäissade, joelin armeija ja muut ylikarismaattiset tahot. Tuo kohta kuitenkin puhuu selvästi apostolisesta ajasta, joka oli ja meni.
- mikkelinmies1
777*** kirjoitti:
Tässä teille
JOOEL
3 luku
21 Ja minä julistan heidät puhtaiksi verivelasta, josta en ole heitä puhtaiksi julistanut. Ja Herra on asuva Siionissa.Näyttää siltä että 777 siteeraa JOelin 4 luvun kokonaisuudessa, eikä kerro mitään sisällöstä. Pitkähkö ja käsittämätön, jos asiaa ei pyri edes jollakin tavalla selittämään. Minä lainasin JOel 3:1, jossa viitataan Joel 2.lukuun "Tämän jälkeen on tapahtuvat .."
Valtava, koko maailmanlaajuinen herätys lankeaa kaikkiin ihmisiin..Afrikka, Intia, Kiina, Pohjois-Korea jne. Tälläistä ei vielä ole tapahtunut. Sitten on Tempaus ja Herramme Jeesus hakee omansa. Suomalaiset yleensä yrittävät rukoilla sinnikkäästi ja itsekkäästi herätyksen Suomeen ja toinen porukkaa ennustaa että Suomen syntivelan takia meidät miehitetään. Sanoisin niin,e ttä Suomi on edelleen eräs maailman kristityin kansa ja Jumalan varjeluksessa elämme. Kiitos Herralle.
Me ymmärrämme Israelin merkityksen. Valtiopäivät avataan Jumalanpalveluksella, jossa piispa saa puhua ihan mitä Henki seurakunnalle sanoo. Autamme aineellisesti köyhiä kansoja. Patmos-säätiö on tässä loistavin esimerkki kahden käden mallillaan. Samoin Fida. Toki muitakin on. Meidän pitäisi tehdä parannusta on pakolaisten vastaanoton lisääminen. Jeesu oli pakolainen ja pakanamaa Egypti suojelli. Otamme 750 kiintiöpakolaista vuosittain. Katsokaa Ruotsia, Norja ja Tanskaa. Nämä kaikki maat menestyvät erinomaisesti. Ovat ottaneet moninkertaisen määrä pakolaisia vastaan Suomeen verrattuna. Pakolaisten vastaanotto on osa Jumalan palvelemista vai onko?
Hound Dog taas väitti että tämä JOel 3:1 olisi jo toteutunut. Kuinka niin? Eihän tätä maailman laajuista hertäystä ole vielä tullut. Ymmärrän niin, että tämä valtava Jumalan Voima Pyhässä Hengessä lankeaa saamaan aikaan. Toki paikalllisia hertätyksiä on ollut ja tulee. Suomia on saanut tässäkin suhteessa siunauksia enemmän kuin muu maa Yli-Vainiio, Paavo Ruotsalainen, Leevi Lestadius, Henrik Rengvist. Samoin Kansanlähetyksen syntyminen taistolais-Suomeen 1967 oli Jumalalta. Helluntailaisuus historiallisesti syntyi Itsenäsyytemme alkuaikoina ja toi suurta suurta lohtua Sisällissodan tuomiin haavoihin ja köyhyyteen. - 777***
mikkelinmies1 kirjoitti:
Näyttää siltä että 777 siteeraa JOelin 4 luvun kokonaisuudessa, eikä kerro mitään sisällöstä. Pitkähkö ja käsittämätön, jos asiaa ei pyri edes jollakin tavalla selittämään. Minä lainasin JOel 3:1, jossa viitataan Joel 2.lukuun "Tämän jälkeen on tapahtuvat .."
Valtava, koko maailmanlaajuinen herätys lankeaa kaikkiin ihmisiin..Afrikka, Intia, Kiina, Pohjois-Korea jne. Tälläistä ei vielä ole tapahtunut. Sitten on Tempaus ja Herramme Jeesus hakee omansa. Suomalaiset yleensä yrittävät rukoilla sinnikkäästi ja itsekkäästi herätyksen Suomeen ja toinen porukkaa ennustaa että Suomen syntivelan takia meidät miehitetään. Sanoisin niin,e ttä Suomi on edelleen eräs maailman kristityin kansa ja Jumalan varjeluksessa elämme. Kiitos Herralle.
Me ymmärrämme Israelin merkityksen. Valtiopäivät avataan Jumalanpalveluksella, jossa piispa saa puhua ihan mitä Henki seurakunnalle sanoo. Autamme aineellisesti köyhiä kansoja. Patmos-säätiö on tässä loistavin esimerkki kahden käden mallillaan. Samoin Fida. Toki muitakin on. Meidän pitäisi tehdä parannusta on pakolaisten vastaanoton lisääminen. Jeesu oli pakolainen ja pakanamaa Egypti suojelli. Otamme 750 kiintiöpakolaista vuosittain. Katsokaa Ruotsia, Norja ja Tanskaa. Nämä kaikki maat menestyvät erinomaisesti. Ovat ottaneet moninkertaisen määrä pakolaisia vastaan Suomeen verrattuna. Pakolaisten vastaanotto on osa Jumalan palvelemista vai onko?
Hound Dog taas väitti että tämä JOel 3:1 olisi jo toteutunut. Kuinka niin? Eihän tätä maailman laajuista hertäystä ole vielä tullut. Ymmärrän niin, että tämä valtava Jumalan Voima Pyhässä Hengessä lankeaa saamaan aikaan. Toki paikalllisia hertätyksiä on ollut ja tulee. Suomia on saanut tässäkin suhteessa siunauksia enemmän kuin muu maa Yli-Vainiio, Paavo Ruotsalainen, Leevi Lestadius, Henrik Rengvist. Samoin Kansanlähetyksen syntyminen taistolais-Suomeen 1967 oli Jumalalta. Helluntailaisuus historiallisesti syntyi Itsenäsyytemme alkuaikoina ja toi suurta suurta lohtua Sisällissodan tuomiin haavoihin ja köyhyyteen."mikkelinmiesKIRJOITTI 15.8.2013 12:010
Näyttää siltä että 777 siteeraa JOelin 4 luvun kokonaisuudessa, eikä kerro mitään sisällöstä. Pitkähkö ja käsittämätön, jos asiaa ei pyri edes jollakin tavalla selittämään. Minä lainasin JOel 3:1, jossa viitataan Joel 2.lukuun "Tämän jälkeen on tapahtuvat .."
Hei mikkelinmies, nyt sotket jakeita. Lueppa nuo jakeet ihan Raamatusta, äläkä luota omaan muistiisi. Minähän siteerasin nimenomaan Jooelin 3:tta, enkä 4:ttä lukua, jota ei ole muuten olemassakaan.
Ja aivan oikein, en puhunut sisällöstä mitään, koska halusin tuoda ilmi että siteeraatte molemmat väärää lukua ja jaetta.
Tuo kohta jota siteerasit oli Jooel 2:28, eikä suinkaan Jooel 3:1. Tämän Hound Dogkin huomasi. - mikkelinmies1
777*** kirjoitti:
"mikkelinmiesKIRJOITTI 15.8.2013 12:010
Hei mikkelinmies, nyt sotket jakeita. Lueppa nuo jakeet ihan Raamatusta, äläkä luota omaan muistiisi. Minähän siteerasin nimenomaan Jooelin 3:tta, enkä 4:ttä lukua, jota ei ole muuten olemassakaan.
Ja aivan oikein, en puhunut sisällöstä mitään, koska halusin tuoda ilmi että siteeraatte molemmat väärää lukua ja jaetta.
Tuo kohta jota siteerasit oli Jooel 2:28, eikä suinkaan Jooel 3:1. Tämän Hound Dogkin huomasi.Olemme molemmat oikeassa. Uudessa käännöksessä (1992) on neljä lukua ja vanhassa (1933) kolme lukua eli lainaamani kohta sisältyy sen mukaan toiseen lukuun. Mutta muuttaako se itse sanoman sisältöä? Käännösteksti on muuten erilainen myös: "Näitten päivien jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle..". Mielestäni molemmat käännökset tarkoittavat samaa. Hengen vuodatus koskee koko maaplaneettaa ja tietyn ajan sisällä sitten tulee Tempaus.
- Hound Dog
mikkelinmies1 kirjoitti:
Olemme molemmat oikeassa. Uudessa käännöksessä (1992) on neljä lukua ja vanhassa (1933) kolme lukua eli lainaamani kohta sisältyy sen mukaan toiseen lukuun. Mutta muuttaako se itse sanoman sisältöä? Käännösteksti on muuten erilainen myös: "Näitten päivien jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle..". Mielestäni molemmat käännökset tarkoittavat samaa. Hengen vuodatus koskee koko maaplaneettaa ja tietyn ajan sisällä sitten tulee Tempaus.
Huomasitko, mikkelinmies1, että Pyhä Henki vuodatettiin jo apostolisena aikana "kaiken lihan ylle" = Israelin heimo & pakanakansat. Jos jäät vartomaan jotain suurta, LatterRain-hengenvuodatusta, niin eksyt. En sano tätä päteäkseni tai kovistellakseni tai lyödäkseni toista uskovaa. Sanon tämän ihan vilpittömästi varoittaakseni.
Juuri tuota "suurta vuodatusta" julistamalla on saatu ihmiset juoksemaan näiden "hanavahtien" tilaisuuksissa. Jumalisuuden muoto heissä on mutta he kieltävät sen voiman. Voima ei ole voimassa vaan JUMALAN SANASSA! - mikkelinmies1
Hound Dog kirjoitti:
Huomasitko, mikkelinmies1, että Pyhä Henki vuodatettiin jo apostolisena aikana "kaiken lihan ylle" = Israelin heimo & pakanakansat. Jos jäät vartomaan jotain suurta, LatterRain-hengenvuodatusta, niin eksyt. En sano tätä päteäkseni tai kovistellakseni tai lyödäkseni toista uskovaa. Sanon tämän ihan vilpittömästi varoittaakseni.
Juuri tuota "suurta vuodatusta" julistamalla on saatu ihmiset juoksemaan näiden "hanavahtien" tilaisuuksissa. Jumalisuuden muoto heissä on mutta he kieltävät sen voiman. Voima ei ole voimassa vaan JUMALAN SANASSA!Hound Dog. Kyllä minä olen apostolien tekoja lukenut, mutta en ole tätä havaintoasi huomannut. Ap.2: 16 kyllä Pietari sanoo "Tämä on sitä, mikä profeetta Joelin suulla on ilmoitetu Viimeisinä päivinä sanoo Jumala minä vuodatan Henkeni.." Siis viimeisinä päivinä. Ei voi mitenkään ajatella että Apostolien tekojen aika olisi ollut viimeisiä päivä.Ne ovat nyt.
Tämän ylimaallisen voimakkaan Hengen vuodatuksen saavat kokea niin juutalaiset kuin pakanatkin kaikkialla. Samaa mieltä olen kanssasi, että Voima perustuu Jumalan Sanaan ei
uskomuksiin Hengen vuodatuksesta. Taivaan hääjuhlaan Jumala haluaa valtavan ylistävän joukon. Saatanhan minä olla väärässäkin, mutta ..mutta.. - 777***
mikkelinmies1 kirjoitti:
Olemme molemmat oikeassa. Uudessa käännöksessä (1992) on neljä lukua ja vanhassa (1933) kolme lukua eli lainaamani kohta sisältyy sen mukaan toiseen lukuun. Mutta muuttaako se itse sanoman sisältöä? Käännösteksti on muuten erilainen myös: "Näitten päivien jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle..". Mielestäni molemmat käännökset tarkoittavat samaa. Hengen vuodatus koskee koko maaplaneettaa ja tietyn ajan sisällä sitten tulee Tempaus.
"mikkelinmies115.8.2013 16:12
Olemme molemmat oikeassa. Uudessa käännöksessä (1992) on neljä lukua ja vanhassa (1933) kolme lukua eli lainaamani kohta sisältyy sen mukaan toiseen lukuun".
No olipa hyvä, että tämäkin mysteeri selvisi, kun toit ilmi, että siteerasitkin sitä uutta käännöstä, joka taas omasta mielestäni on lähinnä väännös.
Minulle ei tosiaan tullut mieleenkään, että uudessa käännöksessä (1992) lukujen ja jakeiden jaottelu olisi erilainen kun vanhemmassa käännöksessä ja ihmettelin todella, miksi jankaaat tuota Jooel 3:tta, jossa oli ihan eri asiaa? No asia selvisi, ja toivotan sinulle rauhaa vaan veli sinnekin päin ja siunattua illan jatkoa! :-D - Hound Dog
mikkelinmies1 kirjoitti:
Hound Dog. Kyllä minä olen apostolien tekoja lukenut, mutta en ole tätä havaintoasi huomannut. Ap.2: 16 kyllä Pietari sanoo "Tämä on sitä, mikä profeetta Joelin suulla on ilmoitetu Viimeisinä päivinä sanoo Jumala minä vuodatan Henkeni.." Siis viimeisinä päivinä. Ei voi mitenkään ajatella että Apostolien tekojen aika olisi ollut viimeisiä päivä.Ne ovat nyt.
Tämän ylimaallisen voimakkaan Hengen vuodatuksen saavat kokea niin juutalaiset kuin pakanatkin kaikkialla. Samaa mieltä olen kanssasi, että Voima perustuu Jumalan Sanaan ei
uskomuksiin Hengen vuodatuksesta. Taivaan hääjuhlaan Jumala haluaa valtavan ylistävän joukon. Saatanhan minä olla väärässäkin, mutta ..mutta..mikkelinmies, kun ottaa Raamatusta esiin kohdat, joissa puhutaan "viimeisistä päivistä", huomaa, että ne itse asiassa tarkoittavat aikaa Jeesuksen ylösnousemuksen ja takaisin paluun välillä.
Jokainen sukupolvi on sanonut elävänsä viimeisiä päiviä kun heidän aikansa on ollut niin paha, ym. Tavallaanhan jokainen sukupolvi on ollut oikeassakin, mutta eivät viimeiset päivät ole olleetkaan vihon viimeisiä päiviä. Me emme elä sen enempää viimeisiä päiviä kuin elivät apostolisen ajan seurakunnan Maijat ja Liisat. Emme myöskään yhtään vähempää. "Kaiken lihan ylle" tapahtuva vuodatus ei ole varattuna jollekin superuskovien joukolle tai jonkinlaiseksi loppunäytökseksi, vaan kuten Pietarikin selvästi ilmoittaa, Joelin profetia toteutui jo heidän kohdallaan. Onko meillä todella meriittiä sanoa, että Pietari ei tiennyt mistä puhui?
Älkäämme ottako Raamatusta itsellemme sellaista, mikä ei meille kuulu. - Talitakuumi
Pelottavaa on, millä avoimuudella Selkomaan pakanalliset ajatukset on otettu vastaan. Tässä otteita hänen kirjastaan:
http://www.jeesusonherra.se/m3/FUEGO_Selkomaa.pdf - tultako?
Talitakuumi kirjoitti:
Pelottavaa on, millä avoimuudella Selkomaan pakanalliset ajatukset on otettu vastaan. Tässä otteita hänen kirjastaan:
http://www.jeesusonherra.se/m3/FUEGO_Selkomaa.pdfMitä tämä retoriikka suomeksi on:
"Tulta" huutaa esirukoilija ja pitää kädestä tai osoittaa rukoiltavaa kohdetta. - Miksi näin? Mihin tällä pyritään?
- varmajatosionsana
Murheellista opetusta.
En osaa sanoa onko minulla henkien erottamisen lahja, mutta murheelliseksi teki se, että enkeleitä kutsutaan tekemään ihmeitä ja niitä palvotaan. Uskovalle Jeesus on ensimmäinen ja Jeesus itse sanoi, että joka on nähnyt Hänet on nähnyt Isän. Jeesus kertoi, että Isä tekee ihmeet Poikansa kautta.
Oli jotenkin murheellista, että enkeleitä vain koroitettiin ja läskien pudottamista, mutta Raamatun sanaa ei luettu juurikaan. On ihme ja kumma, että normaalit kristityt eivät huomaa eksytystä. Toivon kovasti, että Ojarekset näkevät mikä on oikein ja väärin ja tekevät senmukaiset ratkaisut. Jos eivät tee Jumalan tahdon mukaan niin TV7 tulee loppumaan alta aikayksikön, mutta jos tekevät oikeat ratkaisut niin kanava saa suuren siunauksen.
Jumala ei ole helppoheikki ja pudottele läskejä ihmisiltä joiden itse pitää tehdä parannus ylensyömisestä. Joskus olen jossain vaiheessa keskustellutkin muutaman ihmisen kanssa ja kertonut, että emme voi rukoillakaan että Jumala pudottaisi painomme heti ja nyt, koska ihmisen on itse ryhdistäydyttävä ylensyömisestä ja noudatettava Jumalan sanaa, että ei tee pahaa ruumiilleen.
Jumalalle on kaikki mahdollista, mutta helppoheikiksi Jumala ei ryhdy. - juttututtu
"Arvostan TV7 hyvin korkealle Suomen mediassa "
Perusteluja kaivataan ! - minni3
TV7:n on kyllä PARAS TV-kanava!! Toki sieltä saa poimia sitten ne parhaat ohjelmat, sillä kaikki ohjelmat eivät ole hyviä..
Ja mitä tuohon David Herzogiin tulee niin olipa surullista katsottavaa..
Katselin netin kautta niitä tilaisuuksia ja jo heti perjantaina ekan kerran sitä katsoessani mietin että onpas hän rauhaton..
No sitten ohjelman edetässä kun hän alkoi puhua kuinka nyt enkeli koskettaa ja parantaa jne. jne. ajattelin että kyllä mies on nyt todella harhassa!!!
Ei ollut Raamatullista.
Raamatussa JEESUS parantaa PYHÄN HENKENSÄ kautta eikä enkelit!!
Ja Jeesus on antanut meille uudestisyntyneille uskoville vallan rukoilla sairasten puolesta Jeesuksen nimessä ja PYHÄ HENKI koskettaa ja parantaa sitten.
Ei Jeesus sanonut että pyydä enkeliä parantamaan...
Meidän uudestisyntyneiden uskovien tulee rukoilla ensisijaisesti
henkienerottamisen armolahjaa Jumalalta, että osaisimme erottaa mikä puhe tai toiminta on oikein ja mikä väärin.
JOHANNEKSEN ENSIMMÄINEN KIRJE:
4:1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
4:2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
4:3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
Ja vielä, Jeesus monessa kohtaa Raamatussa sanoo "VALVOKAA"!
On joka päivä ja joka hetki hyvä valvoa omaa hengellistä tilaansa ja rukoilla Jumalalta viisautta ja Pyhän Hengen johdatusta asiassa kuin asiassa.
Mielenkiinnolla katsoin tilaisuuksia, mutta minuun ei kyllä tehnyt vaikutusta.
Jumala auttakoon niitä ihmisiä tuntemaan ja näkemään totuuden hengessään ja kirkastakoon Raamatun sanaa oikein heille että eivät harhassa kulje, Jeesuksen nimessä amen.- ällikkä
Mulla on navigaatori, ei pääse eksymään
- tällikkä
ällikkä kirjoitti:
Mulla on navigaatori, ei pääse eksymään
Mulla gepsi, ei eksytä sekään.
- Äly hoi äläjätä
Ai Herzog on näitä branhamilaisia enkeliparantajia....
Kyllä joku nyt voisi Ojareksille hieman opettaa Raamatun evankeliumia.- ällikkä
Mulla on älyä ihan tarpeeksi, haluatko testata,
- Ojareksen äly?
ällikkä kirjoitti:
Mulla on älyä ihan tarpeeksi, haluatko testata,
Tarkoitin Ojareksen älyä.
Siis onhan se outoa jos pitää enkeliparantajia kutusua kristittyjen tilaisuuteen puhumaan.
Jeesus pelastaa eivät enkelit ketään pelasta. - sdfghujlö
Ojareksen äly? kirjoitti:
Tarkoitin Ojareksen älyä.
Siis onhan se outoa jos pitää enkeliparantajia kutusua kristittyjen tilaisuuteen puhumaan.
Jeesus pelastaa eivät enkelit ketään pelasta.Enkelit ovat aivan Raamatullisia. Itseasiassa enkelien väheksyminen on epäraamatullista. Uudesta -Testamentista voimme lukea enkeleistä.
Jos ihmisien omaan elämään ei ole tullut mitään yliluonnollista niin hän helposti kieltää sen kokonaan. Minusta kummassakin asiassa voidaan mennä ääripäähän, se, että ei muuta nähdä kuin enkeleitä ja sitten siihen, että kielletään järkevyyden ihanteen takia kokonaan enkelit ja se, että enkeleitä on myös nykyään.
- juu vaan
Kyllä tv7 on paras kanava, tv;ssä ja Radio Dei...
Mutta toi herzogt oli kyllä kummallinen- ällikkä
Ihan tavallisia vaan, noista ohjelmista on mulla oma käsitys
- kalju tukka
Ihan turhanpäiväistä puliveivausta
muka tukka tumenee,,,,
Heeh, heeh, heh- ällikkä
Mitäs tukaton kukkuu tähän aikaa
- DoctorT
Täällä poikkeuksetta tuomitaan joku Hertzog, ja ihan oikein!
Mutta eikö siihen samaan tuomioon kuulu myös kanava, joka sellaista s...ntaa lähettää. Ja sen vastuuhenkilöt!! Tottakai kuuluu.
Ojaresit ovat saastanlevittäjiä ja kykenemättömiä siivilöimään lustetta pois vehnän joukosta.
SIKSI EN KATSO TV 7:aa, en edes sen hyvän vuoksi!!!- mikkelinmies1
DoctorT. Kylläpäs meni nyt yli hilseen kommenttisi, koska ne olivat kaikki emotionaalisia, etten sanoisi katkeroituneen marinaa.Katso esim. Martti Ojareksin Isännän pöydässä olleiden haastatteluja. Uskoontulleita miehiä pystymetsästä. Onnellisia ja elämäntarkoituksen löytäneitä kunnon kansalaisia. Miltä muulta kanavalta voi tällaistä katsoa? Ei mistään. Isännän pöytä antaa toivoa kurjimmallekin rikolliselle tai itsarin partaalla keikkuvalle tai hyvinvoinnin keskellä pietaroivalle ahneelle rahamiehelle
"Juttujuttu" kyselit perusteita arvostukselleni tv7:lle mediassa. Tässä eräitä:
-pyyteettömyys, ei rahanahneus
-rehellistä puhetta, ei kaksimiellisyyksiä
-kerrotaan, miten voi pelastua, ei korvasyyhyyn pelkkää suvaitsevaisuutta
-rohkeus olla eri mieltä valtamedioiden kanssa, eikä myötäillä
-vilpittömyys hyvään
- äly hoi äläjätä
No jos joku on niin yksinkertainen kanavapäällikkö että pitää näyttää jotain sid rothin supernatural ohjelmaa joka ei edusta tervettä kristinuskoa vaan humpuukia niin siinä ei isännän pöydät paljoa auta. Ja sitten pitää vielä raahata joku enkeliparantaja herzog tänne suomeen, jossa näitä humpuuki ukkoja ja akkoja on ihan omasta takaa.
Ojareksen pitäisi lopettaa kokonaan noiden ulkomaalaisten humpuukien ja kotimaisten humpuukien näyttäminen. Kotimaisesta humpuuksista hyvä esimerkki on arkistossa se Johanna Tunturipuron sarja jossa on kymmeniä jaksoja. Mutta kun johanna maksoi rahaa kanavapäällikölle jotta tämä saa leikkiä kristillistä kanavapomoa. Ojares antaa kenen tahansa karismaatikko uskovaisen siellä opettaa kunhan vain maksaa siitä ohjema-ajasta.
Jeesuksen Kristuksen totuuden Henki ei toimi näin. Doctor T on oikeassa. Käytännössä Ojares vaan käyttää hyväksi näitä rehellisiä julistajia kuten Suonto ja levitää tuota humpuukia suomeen. - Uusi sade
Minulla on henkien erottamisen armolahja. Olen monesta suuresta tilaisuudesta lähtenyt pois voidessani pahoin. Katsoessani Hertzogia itkin ilosta. Jumalan kansa HUUSI Jumalan puoleen. Hänen armolahjojaan arvostelkoot sen kyvyn taitajat. Pyhä Henki oli Hertzogin opetuksen mukana.
- humpuukia oli se
höpö höpö. herzogin opetus ei ole tervettä kristinuskoa. kuinka joku voi olla niin yksinkertainen että ei sitä tajua?
- Rivka original
"Uusi sade13.8.2013 18:49-1 SULJE
Minulla on henkien erottamisen armolahja. Olen monesta suuresta tilaisuudesta lähtenyt pois voidessani pahoin. Katsoessani Hertzogia itkin ilosta. Jumalan kansa HUUSI Jumalan puoleen. Hänen armolahjojaan arvostelkoot sen kyvyn taitajat. Pyhä Henki oli Hertzogin opetuksen mukana".
Olitkohan jotenkin herkällä tuulella siellä muuten vaan??? joskus ei tarvii paljon mitään kun itkettää, jos on vaikka jotain paineita - mieliala riippuu sielun tilasta.
Itse en katsellut tuota huijaria, mutta tämä palsta on täynnä negatiivista palautusta tuosta Hertzogin esiintymistä kohtaan ja kyllähän tuo aika aistilliselta vinosuu- elvikseltä näyttikin. Enkeleitä oli siellä vaan rukoillut, Jeesusta ei - PAHA juttu, todella paha, että tuo hapatustaan tänne. - Rasvaprosentti100
Kannattaa toimittaa henkien erottamisen armolahja määräaikaishuoltoon jos Herzoggi lentää tutkan ali! :D
- Uusi sade
Rivka original kirjoitti:
"Uusi sade13.8.2013 18:49-1 SULJE
Minulla on henkien erottamisen armolahja. Olen monesta suuresta tilaisuudesta lähtenyt pois voidessani pahoin. Katsoessani Hertzogia itkin ilosta. Jumalan kansa HUUSI Jumalan puoleen. Hänen armolahjojaan arvostelkoot sen kyvyn taitajat. Pyhä Henki oli Hertzogin opetuksen mukana".
Olitkohan jotenkin herkällä tuulella siellä muuten vaan??? joskus ei tarvii paljon mitään kun itkettää, jos on vaikka jotain paineita - mieliala riippuu sielun tilasta.
Itse en katsellut tuota huijaria, mutta tämä palsta on täynnä negatiivista palautusta tuosta Hertzogin esiintymistä kohtaan ja kyllähän tuo aika aistilliselta vinosuu- elvikseltä näyttikin. Enkeleitä oli siellä vaan rukoillut, Jeesusta ei - PAHA juttu, todella paha, että tuo hapatustaan tänne."Itse en katsellut tuota huijaria, mutta tämä palsta on täynnä negatiivista palautusta tuosta Hertzogin esiintymistä kohtaan ja kyllähän tuo aika aistilliselta vinosuu- elvikseltä näyttikin."
Näinkö sinä arvostelet henkiä, toisten ihmisten negatiivisten palautteiden ja Hertzogin ulkonäön perusteella? Sinuna olisin täysin hiljaa. - Hus huijarit
Uusi sade kirjoitti:
"Itse en katsellut tuota huijaria, mutta tämä palsta on täynnä negatiivista palautusta tuosta Hertzogin esiintymistä kohtaan ja kyllähän tuo aika aistilliselta vinosuu- elvikseltä näyttikin."
Näinkö sinä arvostelet henkiä, toisten ihmisten negatiivisten palautteiden ja Hertzogin ulkonäön perusteella? Sinuna olisin täysin hiljaa.Uusi sade17.8.2013
"Näinkö sinä arvostelet henkiä, toisten ihmisten negatiivisten palautteiden ja Hertzogin ulkonäön perusteella? Sinuna olisin täysin hiljaa."
Nimimerkkisi "Uusi sade" kertoo kaiken, sekä se, että ainoana tällä palstalla PUOLUSTAT tätä Hertzogia - olet siis sitä samaa enkelinpalvoja-joukkoa, kuin hänkin. - tsu nami
Jos se olisi sinulla et olisi mennytkään niihin tilausuuksiin !
katsos kun myrskyn näkee maaltakin, ei sitä tarvi mennä aalloille keikkumaan ensin! - Uusi sade
Hus huijarit kirjoitti:
Uusi sade17.8.2013
"Näinkö sinä arvostelet henkiä, toisten ihmisten negatiivisten palautteiden ja Hertzogin ulkonäön perusteella? Sinuna olisin täysin hiljaa."
Nimimerkkisi "Uusi sade" kertoo kaiken, sekä se, että ainoana tällä palstalla PUOLUSTAT tätä Hertzogia - olet siis sitä samaa enkelinpalvoja-joukkoa, kuin hänkin."Nimimerkkisi "Uusi sade" kertoo kaiken"
Mitä se kertoo sinulle? Minulle se ei merkitse mitään, se on täysin "tuulesta temmattu" nimimerkki.
"ainoana tällä palstalla PUOLUSTAT tätä Hertzogia - olet siis sitä samaa enkelinpalvoja-joukkoa, kuin hänkin."
Se, että olen ainoa ei kerro mitään. Jeesus oli yksin monesti ajatustensa kanssa. Enkelinpalvoja-joukkoa? Mitä ihmeen enkelinpalvontaa? Katolilaisuuttako? Sinäpä rohkeasti heittelet tuomioitasi ilmoille täällä vaikket tiedä ihmisestä yhtään mitään. Enkelit ovat palvelevia henkiä ja kaiken muun kuin Jumalan kumartaminen on raamatussa ehdottomasti kiellettyä. Pelkkä ajatuskin on kammottava! Kuinka mitään tällaista voi edes tulla mieleesi? - VanhaVanhimistoveli
Olen kanssasi täysin samaa mieltä!
- henkien sekoittamise
Mua ihan ärsyttää kun jotkut retostelevat omaavansa henkien erottamisen armolahjan mutta heidän kommenttiensa perusteella sanosisin heillä olevan henkien sekoittamisen lahjan eikä mitään muuta.
- Orpah76
Onneksi Ojarekset eivät ole kaikkien tuulten heiteltävissä, vaan he kysyvät Jumalalta vastaukset.
- Kristityn Foorumi
Ojarekset ovat karismaattisen hurmoksen sokaisemia ja ei tomi enää oma harkintakyky mitä on terve evankeliumi. Lapsellista on tuollainen ihmeiden perässä juokseminen tai herätyksen pumppaaminen.
Karismaatikot pumppaavati ihan omasta sisimmästään sen hurmoksen jonka he luulevat olevan Pyhän Hengen työ.
Hesekiel:
13:17 jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta - Jeshua Hamasia
Kristityn Foorumi kirjoitti:
Ojarekset ovat karismaattisen hurmoksen sokaisemia ja ei tomi enää oma harkintakyky mitä on terve evankeliumi. Lapsellista on tuollainen ihmeiden perässä juokseminen tai herätyksen pumppaaminen.
Karismaatikot pumppaavati ihan omasta sisimmästään sen hurmoksen jonka he luulevat olevan Pyhän Hengen työ.
Hesekiel:
13:17 jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta1 Ja minulle tuli tämä Herran sana:
2 "Ihmislapsi, ennusta Israelin ennustavista profeetoista ja sano noille, jotka ovat profeettoja oman sydämensä voimasta: Kuulkaa Herran sana.
3 Näin sanoo Herra, Herra: Voi profeettahoukkia, jotka seuraavat omaa henkeänsä ja sitä, mitä eivät ole nähneet!
4 Niinkuin ketut raunioissa ovat sinun profeettasi, Israel.
5 Te ette ole nousseet muurin aukkoihin ettekä korjanneet muuria Israelin heimon ympärillä, että se kestäisi sodassa, Herran päivänä.
6 Mitä he ovat nähneet, on petosta, ja heidän ennustelunsa on valhetta, kun he sanovat: 'Näin sanoo Herra', vaikka Herra ei ole heitä lähettänyt; ja he muka odottavat, että hän toteuttaisi heidän sanansa.
7 Ettekö ole petollisia näkyjä nähneet ja valhe-ennusteluja puhuneet, kun olette sanoneet: 'Näin sanoo Herra', vaikka minä en ole puhunut?
8 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Koska te olette puhuneet petosta ja nähneet valhenäkyjä, niin sentähden, katso, minä käyn teidän kimppuunne, sanoo Herra, Herra.
9 Minun käteni on profeettoja vastaan, jotka petosnäkyjä näkevät ja valhetta ennustelevat. Ei pidä heidän oleman minun kansani yhteydessä, ei heitä kirjoiteta Israelin heimon kirjaan, eivätkä he tule Israelin maahan; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, Herra.
10 Koska he, koska he vievät minun kansani harhaan, sanoen: 'rauha!', vaikka ei rauhaa ole, ja katso, koska he, kun kansa rakentaa seinän, valkaisevat sen kalkilla,
11 niin sano noille kalkilla-valkaisijoille, että se kaatuu. Tulee kaatosade, te syöksytte alas, raekivet, ja sinä pusket puhki, myrskynpuuska,
12 ja katso, seinä kaatuu! Eikö silloin teiltä kysytä: 'Missä on valkaisu, jonka olette sivelleet?'
13 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä kiivaudessani annan myrskynpuuskan puhjeta, kaatosade tulee minun vihastani ja raekivet minun kiivaudestani, niin että tulee loppu.
14 Minä hajotan seinän, jonka te olitte kalkilla valkaisseet, ja syöksen sen maahan, niin että sen perustus paljastuu; niin se kaatuu, ja te saatte siinä lopun. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra.
15 Niin minä panen kiivauteni täytäntöön seinässä ja niissä, jotka sen kalkilla valkaisivat, ja sanon teille: Ei ole enää seinää eikä sen valkaisijoita,
16 Israelin profeettoja, jotka ennustivat Jerusalemista ja näkivät sille rauhan näkyjä, vaikka ei rauhaa ollut; sanoo Herra, Herra.
17 Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan
18 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Voi niitä naisia, jotka sitovat taikasiteet kaikkiin ranteisiin ja tekevät hunnut kaikenkorkuisiin päihin pyydystääksensä sieluja! Toisia sieluja te pyydystätte minun kansaltani pois, toisten sielujen annatte elää omaksi eduksenne.
19 Ja te häpäisette minut kansani edessä muutamista ohrakourallisista ja leipäpalasista, kun kuoletatte sieluja, joiden ei olisi kuoltava, ja annatte elää sielujen, jotka eivät saisi elää; kun valhettelette minun kansalleni, joka kuuntelee valhetta.
20 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä käyn käsiksi teidän taikasiteisiinne, joilla olette pyydystäneet sieluja niinkuin lintuja, ja revin ne teidän käsivarsistanne ja lasken ne sielut irti-sielut, jotka te olette pyydystäneet-niinkuin linnut.
21 Ja minä revin teidän huntunne ja pelastan kansani teidän käsistänne, niin etteivät enää joudu teidän kätäenne saaliiksi; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra.
22 Koska olette valheella murehduttaneet vanhurskaan sydämen, vaikka minä en tahtonut häntä murehduttaa, ja olette vahvistaneet jumalattoman käsiä, ettei hän kääntyisi pahalta tieltänsä ja saisi elää,
23 sentähden ette enää saa petosnäkyjä nähdä ettekä ennustella ennustelujanne, vaan minä pelastan kansani teidän käsistänne; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra."
Tämä vahvistaa sen, ettei "lannistavat" profetiat ole Jumalasta.
- Huutavan ääni
Watchman Nee varoitti uskovia piilevien sielunvoimien käytöstä. Tässä hyvä kirjoitus aiheeseen liittyen myös.
http://www.kristitynfoorumi.fi/karismesmer.html
Karismaattinen liike, parantajat ja mesmerismi
Monet maamme kristityt seuraavat uskollisesti useiden TV -saarnaajien ohjelmia, joissa keskeisinä asioina ovat parantaminen ja ”ihmeet ja merkit”, yleensä ihmisten näytösluonteinen kaataminen. Kun tällainen saarnaaja saadaan vierailulle maahamme, kokouksiin kertyy väkeä tuhatmäärin. Heidän kirjojaan luetaan ja niissä esitetyt ajatukset tulevat suosituiksi. Moni suomalainenkin julistaja on ottanut menestyksekkäästi oppia amerikkalaisesta karismaattisuudesta. Maassamme sitä ovat edistäneet myös eräät kristilliset kustantajat, kuten Leo Mellerin johtama Kuva ja Sana kustannusyhtiö, Aika Oy ja Päivä Oy. TV-7 ohjelmissa esiintyvät monet vetovoimaiset karismaattisen liikkeen kärkinimet. Pirkko Jalovaara ja Markku Koivisto etunenässä ovat olleet kehittämässä suomalaista versiota karismaattisesta parantamis- ja lavashowsta. Kristillisyys on muodostunut monien käsitysten ja mieltymysten sekamelskaksi, jossa varovaisuudella ja kriittisellä arvioinnilla on monelle negatiivinen merkitys. Maamme kristillisessä kentässä on yleensä hyvin naivisti ja tutkimatta otettu vastaan amerikkalainen karismaattisuus piittaamatta edes siihen liittyvistä selvistä epäraamatullisista opetuksista ja ihmisten manipuloimisesta. - Sivusta katsoen
Kun tätäkin ketjua, tai mitä muuta tahansa uskisketjua lukee, niin ensinnäkin täytyy pitää paikkansa se, mitä on tutkittu kauan ja mikä tänäänkin on uutisissa ollut eli
http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194831981192/artikkeli/laaja tutkimus paljastaa uskonnottomat ihmiset ovat alykkaampia kuin uskonnolliset.html
ja toisekseen sen älyn puutteen lisäksi, mistä luonteen pimeydestä, pikkusieluisuudesta ja oikeassa olemisen pakosta syntyvä sontatunkio teidän hirveä tappelunne jostain raamatun sivulla 25 olevan pilkun paikasta että onko se oikeaoppista vai vääräoppista. Kokosin Ateisti-palstalle kerran luettelon, missä lueteltiin harhaoppiset ja väärää opetusta jonkun mielestä antavat julkisaarnaajat, nettipastorit ja muut kylähullut. Joka ainut näistä mistä puhutte, löytyy harhaoppisten listalta, jonkun mielestä. Keskustelupalstoilla ja blogeissa toisiaan harhaoppisiksi nimittelevät ovat aina jonkun mielestä väärässä.
Kyllä on niin kaukana tuo touhunne Jeesuksen opetuksista. Jokainen yrittää elvistellä raamatuntulkintansa oikeammuudella, ja se on kuitenkin yhtä tollo kuin kaikkien toistenkin.
Jotenkin tuntuu käsittämättömältä, että noin tyhmiä ihmisiä on oikeasti olemassa, jotka käyttävät elämänsä riitelyyn jostain raamatusta ja siitä että on itse oikeassa ja muut väärässä. :DD Oletteko koskaan tehneet elämässänne yhtikäs mitään hyödyllistä, tai uskiksena sellaista mitä Jeesus opettaa: antaneet omaisuutenne köyhille ja palvelleet teitä huonompiosaisia ja rakastaneet vihollistanne? Kilinkellit, sanon minä.- Onnellinen vaeltaja
Jotenkin tuntuu käsittämättömältä, että noin tyhmiä ihmisiä on oikeasti olemassa, jotka käyttävät elämänsä riitelyyn jostain raamatusta ja siitä että on itse oikeassa ja muut väärässä. :DD Oletteko koskaan tehneet elämässänne yhtikäs mitään hyödyllistä, tai uskiksena sellaista mitä Jeesus opettaa: antaneet omaisuutenne köyhille ja palvelleet teitä huonompiosaisia ja rakastaneet vihollistanne? Kilinkellit, sanon minä.
Mistäs sinä tiedät mitä kukin on tehnyt, itse ainakin autan köyhempiä ihmisiä niin paljon kun pystyn, mutta en halua siitä ikinä mitään numeroa tehdä!
Pysyppä vaan sinäkin siellä omissa "ruudinkeksijäjoukoissasi" äläkä eksy enää tänne yksinkertaisten, mutta Jumalaa tarvitsevien ja Häntä rakastavien uskisten luokse. Onhan meillä uskisten joukossa joitain aivan tosi viisaita professoreita, lääkäreitä ja tiedemiehiä ym, mutta valtaosa uskiksista on tällaista tavallista työssäkäyvää keskituloista vaan.
Minä ainakin olen erittäin onnellinen siitä, että olen vaan tavallinen duunari, enkä ydinfyysikko, sillä liian älykäs ei tarvitse yleensä Jumalaa lainkaan, koska luottaa omaan älyyynsä ja sen kanssa menee sitten ikiajoiksi helvetin lieskoihin kitumaan. - 1234567...
Sivusta katsoen. . . Raamattussa löytyy maininta Ilmestyskirjasta: Kellä viisaus ja ymmärrys on !
- dfjh
Gary Woodin haastattelu on kans hauska. Sid Roth on tollojen tollo.
- prayer97
Koen erittäin surulliseksi, jos kristityt arvostelevat rankasti tällaisilla keskustelupalstoilla yhteiskristillistä tv seiskaa, sen sijaan että olisimme rohkaisemassa ihmisiä evankeliumin äärelle! TV 7 tuo esille tärkeää Israel-asiaa, Plus kanava tavoittaa nuoria, kanavalla on Riku Rinteen kaltaisia evankelistoja, jne. Toki jokainen etsii ja valitsee itselleen sopivat ohjelmat, mutta arvostelun sijasta voisimme keskittyä rukoilemaan tv 7:n puolesta. Ei ole itsestäänselvyys, että tässä piskuisessa maassa on sekä kristillinen Radio Dei että tv 7. Rukoillaan ja tuetaan näitä molempia!
- 777***
"prayer9715.8.2013 10:11
Koen erittäin surulliseksi, jos kristityt arvostelevat rankasti tällaisilla keskustelupalstoilla yhteiskristillistä tv seiskaa, sen sijaan että olisimme rohkaisemassa ihmisiä evankeliumin äärelle!"
Olen aivan samaa mieltä kanssasi - meidän pitäisi olla Jumalalle TODELLA kiitollisia TV7:sta ja Radio Dei:stä. Nämä ovat meille Rakkaan Herramme lahjoja, joita on HYVIN harvassa maassa missään muodossa tarjolla!!!
Ajatelkaa sitä HUIKEAA pelastuneiden joukkoa, jotka ovat tuleet Jeesus-uskoon pelkästään TV7:ää ja Radio Dei:tä katselemalla ja kuuntelemalla!!!
Olen todella harmissani, että tälläkin ketjulla/palstalla löytyy yllättävän paljon näitä ylpeitä besserwissereitä, jotka haukkuvat näitä maamme ainoita Jumalan pelastuskanavia, vain joidenkin harhaoppisten ohjelmien takia, jotka kuitenkin Jeesuksen johdatuksessa ja totuudessa kulkeva nuori tai vanha uskova jättää suosiolla väliin. - Mazdels (ei kirj.)
Riku Rinteen poppoosta on eräs "hengellinen isä" pudotettu pois. Nimi ei esiinny enää heidän nettisivuillaan.
- Oz Prophet
Mazdels (ei kirj.) kirjoitti:
Riku Rinteen poppoosta on eräs "hengellinen isä" pudotettu pois. Nimi ei esiinny enää heidän nettisivuillaan.
Varmaan se joka oli rosiksessa.
- Retu3
Tuosta sapatin vietosta on tässä ketjussa aika paljon , niin tässä minun mietteitäni. Isä elinpäivinänsä sanoi että pyhänä ei saa tehdä töitä ja kunnioitti pyhäpäivän eikä antanut meidän lastenkaan tehdä töitä pyhänä.
Raamatussa sanotan että Jeesus on sapatinkin herra. Mielestäni tuo tarkoittaa sitä ,että tärkeämpää on se mitä on sydämessämme arkena ja sunnuntaina, kuin se että lakihenkisesti noudatamme sitä sapattia , jos meillä on jotain sellaista tehtävää mitä ei jouda tai ennätä arkena tekemään niin teemme sen sunnuntaina. Jeesus näkee sydämeemme ja tietää tilanteemme . Opetuslapset katkoivat tähkäpäitä sunnuntaina ja söivät näitä, niin fariseukset sanoivat Jeesukselle että katsojan mitä nämä sinun opetuslapsesi tekevät sapattina mutta Jeesus ei puhunut mitään koska tiesi että heillä oli nälkä.- Totuuden Henki
"Olen todella harmissani, että tälläkin ketjulla/palstalla löytyy yllättävän paljon näitä ylpeitä besserwissereitä, jotka haukkuvat näitä maamme ainoita Jumalan pelastuskanavia, vain joidenkin harhaoppisten ohjelmien takia, jotka kuitenkin Jeesuksen johdatuksessa ja totuudessa kulkeva nuori tai vanha uskova jättää suosiolla väliin."
Jos TV7 kanavan johto itse kutsuu harhaisia karismaatikkoja suomeen niin ei ole puhtaat jauhot pussissa. Rahan takia mennarisettiä Ojares tukee.
Jumala ei tarvitse rahaa vaan rehellisyyttä. - Hound Dog
Totuuden Henki kirjoitti:
"Olen todella harmissani, että tälläkin ketjulla/palstalla löytyy yllättävän paljon näitä ylpeitä besserwissereitä, jotka haukkuvat näitä maamme ainoita Jumalan pelastuskanavia, vain joidenkin harhaoppisten ohjelmien takia, jotka kuitenkin Jeesuksen johdatuksessa ja totuudessa kulkeva nuori tai vanha uskova jättää suosiolla väliin."
Jos TV7 kanavan johto itse kutsuu harhaisia karismaatikkoja suomeen niin ei ole puhtaat jauhot pussissa. Rahan takia mennarisettiä Ojares tukee.
Jumala ei tarvitse rahaa vaan rehellisyyttä.Tunnen kaksi lesbosuhteessa elävää naista, jotka joka päivä toljottavat TV7:aa. Sanovat tulleensa uskoon sitä katsellessa mutta mikään elämässä ei muutu. Ilmeisesti TV7 saa katsella yli vuodenkin ilman, että kukaan kertoo lesbouksen olevan porneiaa!
Onko siis oikeasti hyvä asia, että on olemassa kanava, joka julistaa jumalattomat pelastetuiksi ja näin kartuttaa helvetin loppusaldoa Jeesuksen nimessä? Hallelujaa? Aamen? - 1234567...
Retu3. . . .Onko Retu3 tietoinen, että sunnuntai viikon ensimmäinen arkipäivä päivä on muutettu viikon seitsemänneksi päiväksi vuonna 1973. ja sapatti (lauantai) muutettiin viiikon kuudenneksi päiväksi.
Jumala aloitti luomisen työt viikon ensimmäisenä päivänä sunday sunnuntaina. Jumala pyhitti ja siunasi Paratiisissa viikon seitsemännenpäivän sapatin (lauantain) pyhä/lepopäiväksi. Jeesuksen sanojen mukaan ihmistä varten.
Jesajan kirjasta luemme Jes.24:4,5. Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton. - Kysytään Paavalilta.
Hound Dog kirjoitti:
Tunnen kaksi lesbosuhteessa elävää naista, jotka joka päivä toljottavat TV7:aa. Sanovat tulleensa uskoon sitä katsellessa mutta mikään elämässä ei muutu. Ilmeisesti TV7 saa katsella yli vuodenkin ilman, että kukaan kertoo lesbouksen olevan porneiaa!
Onko siis oikeasti hyvä asia, että on olemassa kanava, joka julistaa jumalattomat pelastetuiksi ja näin kartuttaa helvetin loppusaldoa Jeesuksen nimessä? Hallelujaa? Aamen?Hmm, you Hound are asking: "Onko siis oikeasti hyvä asia, että on olemassa kanava, joka julistaa jumalattomat pelastetuiksi ja näin kartuttaa helvetin loppusaldoa Jeesuksen nimessä? Hallelujaa? Aamen?"
And look, our dear apostle Paul has the answer: "Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu." - Rivka Original
Retu315.8.2013 16:10
Opetuslapset katkoivat tähkäpäitä sunnuntaina ja söivät näitä, niin fariseukset sanoivat Jeesukselle että katsojan mitä nämä sinun opetuslapsesi tekevät sapattina mutta Jeesus ei puhunut mitään koska tiesi että heillä oli nälkä.
Retu, sen verran korjaisin kirjoitustasi, etteivät juutalaiset suinkaan pidä sapattia sunnuntaina, kuten kristityt, vaan sunnuntai on heille viikon ensimmäinen arkipäivä.
Juutalaiset viettävät sapattinsa perjantaista auringonlaskusta (n.klo 18), lauantaihin auringonlaskuun. - 777***
Hound Dog kirjoitti:
Tunnen kaksi lesbosuhteessa elävää naista, jotka joka päivä toljottavat TV7:aa. Sanovat tulleensa uskoon sitä katsellessa mutta mikään elämässä ei muutu. Ilmeisesti TV7 saa katsella yli vuodenkin ilman, että kukaan kertoo lesbouksen olevan porneiaa!
Onko siis oikeasti hyvä asia, että on olemassa kanava, joka julistaa jumalattomat pelastetuiksi ja näin kartuttaa helvetin loppusaldoa Jeesuksen nimessä? Hallelujaa? Aamen?Hound Dog15.8.2013 17:54 1 SULJE
Hei Hound Dog, mielestäni vastaus tuohon dilemmaan, on se etteivät nämä lesbot ole TV7:n tuijotuksestaan huolimatta vielä ole kuulleet sanomaa, jossa sanottaisiin lesbouden/homouden olevan Raamatun vastaista.
Uskon kuitenkin, että Jumala on uskollinen ja ilmoittaa, tämänkin totuuden heille josssain vaiheessa, kun aika on heille kypsä ja sitten he saavat tehdä elämässään parannusta ja pyytää anteeksi Jeesukselta, jos meinaavat päästä Karitsan Elämän kirjaan ja iankaikkiseen pelastukseen!
Tiedätkö, että ei kaikki tässä elämässä ole aina niin mustavalkoista, Jumalan toiminta on usein todella hämmästyttävää ja erikoista, sillä Hän todella tekee kaikkensa, jotta ihmiset pelastuisivat iankaikkisesti, keinoja kaihtamatta. - 1234567...
Rivka Original kirjoitti:
Retu315.8.2013 16:10
Opetuslapset katkoivat tähkäpäitä sunnuntaina ja söivät näitä, niin fariseukset sanoivat Jeesukselle että katsojan mitä nämä sinun opetuslapsesi tekevät sapattina mutta Jeesus ei puhunut mitään koska tiesi että heillä oli nälkä.
Retu, sen verran korjaisin kirjoitustasi, etteivät juutalaiset suinkaan pidä sapattia sunnuntaina, kuten kristityt, vaan sunnuntai on heille viikon ensimmäinen arkipäivä.
Juutalaiset viettävät sapattinsa perjantaista auringonlaskusta (n.klo 18), lauantaihin auringonlaskuun.Suuri osa Suomalaisiakin suuria ja pieniä kulkee peite silmillä, eivätkä näe ja ymmärrä, että Jumalan siunaama ja pyhittämä sapatti on pyhä/lepopäivä .
Ompa tullut keskusteltua joidenkin nykynuorten kanssa Raamatusta, lenkkipolulla ja missä milloinkin. Eräs Luterilaiseen kirkkoon kuuluva nuori sanoi, että hän hyväksyy naispapit ja homot. Kysyin oletko tietoinen Jumalan sapatista ja siitä, että sunnuntai on muutettu seitsemänneksi päiväksi, hän sanoi, että ei ole, eipäs vanhemmatkaan ole kertoneet, jatkoin entäs koulussa onko puhuttu, hän vastasi ei ole. No nyt hän sitten kuuli siitä ensimmäisen kerran elämässään.
Samoin työpaikalla eräs mieshenkilö otti puheeksi uskonasiat, hän sanoi katsoneensa sattumalta jotain uskonnollista ohjelmaa, jossa kaatui ihmisiä, hän vähän ihmetteli touhua. Tulipa puhuttua samalla vähän enemmänkin uskonasioista. Itseäni kiinnosti kuinka hän ymmärtää sapatin. Niinhän hänkin luuli, että sunnuntai on sapatti, sillä ei hän koskaan ollut paneutunut koko sapattiasiaan.
On tullut vastaan muitakin, etenkin nuoria, jotka ovat kuulleet sapatista ensi kerran elämässään.
Jumalan kymmentä käskyä tulee pitää jatkuvasti esillä, sillä vieläkin löytyy tietämättömiä varsinkin mitä sapattiin tulee. - Hound Dog
777*** kirjoitti:
Hound Dog15.8.2013 17:54 1 SULJE
Hei Hound Dog, mielestäni vastaus tuohon dilemmaan, on se etteivät nämä lesbot ole TV7:n tuijotuksestaan huolimatta vielä ole kuulleet sanomaa, jossa sanottaisiin lesbouden/homouden olevan Raamatun vastaista.
Uskon kuitenkin, että Jumala on uskollinen ja ilmoittaa, tämänkin totuuden heille josssain vaiheessa, kun aika on heille kypsä ja sitten he saavat tehdä elämässään parannusta ja pyytää anteeksi Jeesukselta, jos meinaavat päästä Karitsan Elämän kirjaan ja iankaikkiseen pelastukseen!
Tiedätkö, että ei kaikki tässä elämässä ole aina niin mustavalkoista, Jumalan toiminta on usein todella hämmästyttävää ja erikoista, sillä Hän todella tekee kaikkensa, jotta ihmiset pelastuisivat iankaikkisesti, keinoja kaihtamatta."Tiedätkö, että ei kaikki tässä elämässä ole aina niin mustavalkoista, Jumalan toiminta on usein todella hämmästyttävää ja erikoista, sillä Hän todella tekee kaikkensa, jotta ihmiset pelastuisivat iankaikkisesti, keinoja kaihtamatta."
Yllättävän paljon tässä elämässä on mustavalkoisuutta. On Jumalan lapsia ja on Perkeleen lapsia. On hyvää ja on pahaa. On Sanan päälle rakennettua, kestävää ja on kaikki muu, mikä ei kestä. On oikeasti vapauttavaa huomata, että kaikki inhimillinen tässä maailmassa on lopulta seurausta syntiinlankeemuksesta ja paraskin ihmisen aikaansaannos on kuin likainen vaate. Mutta Jumala toimii ihmeellisin tavoin, sen myönnän!
Jumala on jo tehnyt kaikkensa uhraamalla poikansa syntiuhriksi meidän edestämme ja Hän on valinnut valittunsa pelastukseen. Jumala ei epäonnistu työssään. Ne, jotka Hän pelastaa ovat todella pelastettuja. Ne, joille joku uskottelee, että he ovat pelastettuja, eivät välttämättä edes tiedä miltä, miksi ja miten, he ovat "pelastettuja". TV:n käyttämä kikkailu on mielestäni melko surullista. Ja nämä ihmiset antavat kasvot kaikille kristityille!!
Kun Bill Johnson kertoo matkoistaan kolmansiin taivaisiin ja siitä miten hän on tuonut jumalan ilmapiiriä maan päälle, hän puhuu koko kristikunnan puolesta!! Sääliksi käy niitä ihmisiä, joiden ainoa kontakti uskoviin on TV7. Sääli niitä uskovia, jotka joutuvat selittämään, että emme me oikeasti tuollaisia ole. - Ei ole tosi!!!
Hound Dog kirjoitti:
"Tiedätkö, että ei kaikki tässä elämässä ole aina niin mustavalkoista, Jumalan toiminta on usein todella hämmästyttävää ja erikoista, sillä Hän todella tekee kaikkensa, jotta ihmiset pelastuisivat iankaikkisesti, keinoja kaihtamatta."
Yllättävän paljon tässä elämässä on mustavalkoisuutta. On Jumalan lapsia ja on Perkeleen lapsia. On hyvää ja on pahaa. On Sanan päälle rakennettua, kestävää ja on kaikki muu, mikä ei kestä. On oikeasti vapauttavaa huomata, että kaikki inhimillinen tässä maailmassa on lopulta seurausta syntiinlankeemuksesta ja paraskin ihmisen aikaansaannos on kuin likainen vaate. Mutta Jumala toimii ihmeellisin tavoin, sen myönnän!
Jumala on jo tehnyt kaikkensa uhraamalla poikansa syntiuhriksi meidän edestämme ja Hän on valinnut valittunsa pelastukseen. Jumala ei epäonnistu työssään. Ne, jotka Hän pelastaa ovat todella pelastettuja. Ne, joille joku uskottelee, että he ovat pelastettuja, eivät välttämättä edes tiedä miltä, miksi ja miten, he ovat "pelastettuja". TV:n käyttämä kikkailu on mielestäni melko surullista. Ja nämä ihmiset antavat kasvot kaikille kristityille!!
Kun Bill Johnson kertoo matkoistaan kolmansiin taivaisiin ja siitä miten hän on tuonut jumalan ilmapiiriä maan päälle, hän puhuu koko kristikunnan puolesta!! Sääliksi käy niitä ihmisiä, joiden ainoa kontakti uskoviin on TV7. Sääli niitä uskovia, jotka joutuvat selittämään, että emme me oikeasti tuollaisia ole." Kun Bill Johnson kertoo matkoistaan kolmansiin taivaisiin......
Lakatkaa Herran nimessä lukemasta ja katsomasta tuollaista kuin Johnson.
He ovat isästänsä saatanasta jotka yrittävät viedä muitakin helvettiin uskottelemalla että ihminen voi kuleksia taivaissa jne.
He ovat mielisairaita!
- Retu3
Sapatista:
Katolilaisilla ja semmoisilla Juutalaisilla jotka eivät ole tulleet uskoon, on tärkeää milloin sitä sunnuntaita vietetään ja miksi sitä kutsutaan. Koska heidän uskonsa tulee tekemisestä eikä armosta.
Meille jotka olemme tulleet uskoon on sama sille nimelle onko se sunnuntai vai miksi sitä nyt missäkin maassa kutsutaan, ja minä päivänä sitä vietetään olkoonpahan se nyt joulu tai mikä juhlapyhä tahansa, koska me tiedämme että meiltä ei lakihenkisesti sitä aikaa eikä päivää kysytä.
Meiltä kysytään sydämemme tilaa ja sitä tunteeko Jeesus meidät kun vuoromme tulee ja olemmeko upottaneet syntimme Jeesuksen veriuhriin. - Totuuden Henki
Kunka moni eksyy totuudesta kun ei ymmärrä ja katsoo näitä humpuukeja joita Ojares näyttää kanavallaan?
Totuus ja valhe ei voi olla samassa saarnatuolissa seurakunnassa eikä myöskään samalla tv kanavalla.
Kun ns. torontolaisuus tuli suomeen niin seurakunnat jakaantuivat alkuhämmennyksen jälkeen. Esim torontolaisuutta ei helluntaiseurakunnissa hyväksytty ja torontolaisuuteen luomoutuneet perustivat omia seurakuntia. Tosin nyt ovat karismaatikot oppineet läksynsä ja he ujuttavat salaa omaa hapatustaan nykyisissä seurakunnissa yleensä nuorille ylistyks musiikin ja ylistyksen teologian välityksellä.
Mutta Ojares on sokea sokeiain taluttaja. Parempi olisi että kanava menisi konkurssiin ja ihmiset menisivät seurakuntien tilaisuuksiin oikeasti eivätkä kotonaan katsoisi humpuukia ja oikean evankeliumin irvikuvaa.
Ja uskovaisten pitäisi käydä sairaiden ja vanhusten luona jotka eivät itse pysty seurakunnan tilaisuuksiin menemään tai viedä heitä seurakunnan tilaisuuksiin.- Oy vey
"Ja uskovaisten pitäisi käydä sairaiden ja vanhusten luona jotka eivät itse pysty seurakunnan tilaisuuksiin menemään tai viedä heitä seurakunnan tilaisuuksiin"
VAI niin - ja mihinhän seurakuntaan sinä neuvot uskovien näitä sairaita ja vanhuksia raahaavan, sinä kun juuri pidit puheen, jossa haukuit seurakuntia eksyttäviksi humpuukiksi???
Kysymys kuuluukin; Mitkä seurakunnat SINUN mielestäsi eivät ole eksytystä ja humpuukia???
Annapa lista oheen "totuudellisista seurakunnista", ettei kukaan vaan vahingossa saattaisi eksytykseen noita raukkoja sairaita ja vanhuksia.
- 4321
Miksi tähänkin ketjuun on pitänyt ympätä se iankaikkinen vänkäys pakkosapatista?
- tungosta kassoilla !
Tulin juuri kaupasta, ei ole vielä pakko pitää sununtaipyhää !
- jalkapuut poistettu
Pystyisikö kukaan enää nykyään ketään pakoittamaan pitämään mitään sunnuntaipyhää ? Eiköhän ne ajat ole jo olleet ja menneet jolloin papisto seurasi tekemisiä.
- nämä MERKIT seuraava
Herzog oli ihan hyvä puhuja, aivan normaali kristillisyyttä edusti. Eksyneet lampaat ei nyt vaan taida tietää mitä uskoa Jeesus julisti. Ja kyllä sen yhden miehen hiukset tummuivat ihan selvästi. H. ei ole ainoa ollenkaan joka rukoilee lihavien laihtumisen puolesta, katselin just äsken youtubesta katurukoilija tekee ihan samaa, ihmeet ja merkit seuraa niitä jotka uskovat minuun (Jeesukseen) ,... ne jotka ei usko Jeesukseen eivät pysty noihin tekoihin, ja ei myöskään ne usko oikeesti Jeesuksen opetukseen jotka eivät tunnusta näitä Hänen nimessään tehtyjä ihmetöitä oikeiksi. Harhassa ovat. Pahasti harhassa. Lamppu on sammunut tai ei ole koskaan syttynytkään, sääli teitä. "Vieläkin suurempia tekoja he tekevät, sellaisia että ette uskoisi"Jeesus sanoi. Niin, otatkos sinä epäuskoinen tuon lauseen pois Raamatusta, ? Otatko? Kenen luvalla? Älä sinä määrää mitä Jeesus saa tehdä ja mitä ei, kun hänen nimessään pyydetään ja anotaan. Anokaa, niin te saatte, jotta minun nimeni tulisi kirkastetuksi.
- herzog1
Ha, ha, ha :) Vai normaali kristitty tekee ja joka ei tee on epäuskossa. Herzog ja sä taidatte olla ainoat tosi uskovat. Evankeliumisi on: Jeesus paras laihdutukseen, Jeesus paras hiusväri, Jeesus paras hammaslääkäri, Jeesus pölläyttää kultapölyä... Katuturukoilijat venyttävät jalkoja, just joo :) Herättävät kuolleita - eivät. Menevät sairaaloihin ja parantavat syöpäsairaat - eivät.
Lopeta tuo itsepetos. Sinä et ole Jeesus! - näin on!
herzog1 kirjoitti:
Ha, ha, ha :) Vai normaali kristitty tekee ja joka ei tee on epäuskossa. Herzog ja sä taidatte olla ainoat tosi uskovat. Evankeliumisi on: Jeesus paras laihdutukseen, Jeesus paras hiusväri, Jeesus paras hammaslääkäri, Jeesus pölläyttää kultapölyä... Katuturukoilijat venyttävät jalkoja, just joo :) Herättävät kuolleita - eivät. Menevät sairaaloihin ja parantavat syöpäsairaat - eivät.
Lopeta tuo itsepetos. Sinä et ole Jeesus!Missä sanoin olevani Jeesus? Toistin Jeesuksen omia sanojaan Raamatusta. Mitähän jos sinäkin joskus avaisit sen ja katsoisit itse ne kohdat? Vaan ei taida usko kiinnostaa? Uskovia ei päästetä sairaaloihin, ainoastaan kuolleet luterilaiset sairaalateologit käy sunnuntaisin- heillä ei armolahjat toimi. Mitä siitä tulisi jos uskovat menisi keskelle leikkauksia, muutenkin ateistit raivostuisivat jos menisivät! Omin silmin olen nähnyt kultahippuja suomessa kokouksessa. Mikä ihmeen ateistien palta tää nyt on ? Mene sinä ateisti omalle palstallesi riehumaan ja ateismia kannattamaan!
Minä tiedän täsmälleen että ne jotka kieltää ylösnousseen Jeeusksen tekemät ihmeet ja merkit, EIVÄT USKO oikeasti, he ei tunne elävää Jeesusta!
NÄMÄ MERKIT SEURAAVAT NIITÄ JOTKA USKOVAT! sIellä se on painettu oikein Raamattuun! Jos merkit seuraa, ovat oikeita uskovia, jos ei, eivät ole! - herzog1
näin on! kirjoitti:
Missä sanoin olevani Jeesus? Toistin Jeesuksen omia sanojaan Raamatusta. Mitähän jos sinäkin joskus avaisit sen ja katsoisit itse ne kohdat? Vaan ei taida usko kiinnostaa? Uskovia ei päästetä sairaaloihin, ainoastaan kuolleet luterilaiset sairaalateologit käy sunnuntaisin- heillä ei armolahjat toimi. Mitä siitä tulisi jos uskovat menisi keskelle leikkauksia, muutenkin ateistit raivostuisivat jos menisivät! Omin silmin olen nähnyt kultahippuja suomessa kokouksessa. Mikä ihmeen ateistien palta tää nyt on ? Mene sinä ateisti omalle palstallesi riehumaan ja ateismia kannattamaan!
Minä tiedän täsmälleen että ne jotka kieltää ylösnousseen Jeeusksen tekemät ihmeet ja merkit, EIVÄT USKO oikeasti, he ei tunne elävää Jeesusta!
NÄMÄ MERKIT SEURAAVAT NIITÄ JOTKA USKOVAT! sIellä se on painettu oikein Raamattuun! Jos merkit seuraa, ovat oikeita uskovia, jos ei, eivät ole!Mene tk:n ovelle. Paranna yksi, niin pääset sisälle. Turha sinne leikkuriin on mennä... Soita seiskaan ja ilmoita parantavasi, ja paranna, niin varmasti sinulla olisi vientiä. Lopulta todettaisiin, Ja XXXX paransi kaikki sairaat... Koska hänen uskonsa oli niin suuri. Hän teki isompia tekoja kuin Jeesus.
- ;-))
näin on! kirjoitti:
Missä sanoin olevani Jeesus? Toistin Jeesuksen omia sanojaan Raamatusta. Mitähän jos sinäkin joskus avaisit sen ja katsoisit itse ne kohdat? Vaan ei taida usko kiinnostaa? Uskovia ei päästetä sairaaloihin, ainoastaan kuolleet luterilaiset sairaalateologit käy sunnuntaisin- heillä ei armolahjat toimi. Mitä siitä tulisi jos uskovat menisi keskelle leikkauksia, muutenkin ateistit raivostuisivat jos menisivät! Omin silmin olen nähnyt kultahippuja suomessa kokouksessa. Mikä ihmeen ateistien palta tää nyt on ? Mene sinä ateisti omalle palstallesi riehumaan ja ateismia kannattamaan!
NÄMÄ MERKIT SEURAAVAT NIITÄ JOTKA USKOVAT! sIellä se on painettu oikein Raamattuun! Jos merkit seuraa, ovat oikeita uskovia, jos ei, eivät ole!näin on! Nämä kultahiput seuraavat niitä, jotka Hetzogiin uskovat.
- suuremmat teot-ei
Ei tarkoita että suurempia tekoja, eihän luotu voi olla Luojaansa suurempi vaan tarkoittaa tekoja laajemmalla alueella, ympäri maailman.
- OHO5
Ristin Voitto ei sanonut juuta tai jaata. Olisi pitänyt sanoa selkeä EI!
- joulukuussa
mutt myöhemmin sano
- Kuulolla.
Missä ovat kaikki ne parantuneet joista tilaisuudessa puhuttiin? Mitä kultapaikkoja saanut sai kuulla hammaslääkäriltään? Entä ne hiusten kasvut? Odottelen mielenkiinnolla.
- OHO5
Parantuneet kiertävät ihmeiden ja merkkien perässä. Jos ei kokouksissa, niin tv7 ja Sid Rodia fanittavat - paras iltasatu.
- Tämä on hullua
5. Moos. 21:18-21 "Jos jollain on uppiniskainen ja kovakorvainen poika, joka ei ota kuullakseen, mitä hänen isänsä ja äitinsä sanovat, eikä tottele heitä, vaikka he kurittavat häntä..Silloin kaikki hänen kaupunkinsa miehet kivittäkööt hänet kuoliaaksi."
Aikamoista puhetta Jumalalta. Toivottavasti te uskossanne autuaat, ETTE noudata ainakaan tätä Jumalan käskyä. - oil
Matteus 13:
24 Toisen vertauksen hän puhui heille sanoen: "Taivasten valtakunta on verrattava mieheen, joka kylvi hyvän siemenen peltoonsa.
25 Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.
26 Ja kun laiho kasvoi ja teki hedelmää, silloin lustekin tuli näkyviin.
27 Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?'
28 Hän sanoi heille: 'Sen on vihamies tehnyt'. Niin palvelijat sanoivat hänelle: 'Tahdotko, että menemme ja kokoamme sen?'
29 Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin.
30 Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"- käyttäkää lahjoja
Olisi mielenkiintosta kuulla niitä, joilla on henkienerottelulahja. Tuossa aikaisemmin ainakin yksi tällaisen kyvyn omaava kertoi kantansa.
Mitä mieltä olette Herzogista? - Tuutikki
käyttäkää lahjoja kirjoitti:
Olisi mielenkiintosta kuulla niitä, joilla on henkienerottelulahja. Tuossa aikaisemmin ainakin yksi tällaisen kyvyn omaava kertoi kantansa.
Mitä mieltä olette Herzogista?Minulla on jonkinasteinen henkien erottelulahja. En uskalla puhua siitä kuitenkaan uskovien kanssa, koska se herättää ns. Vanhemmissa uskovista kateutta. Tämä on valitettavaa uskovien piireissä. Kun olen tekemisissä vääriä henkiä omaavien uskovien tai julistavien kanssa, tunnen sen sisälläni. Se ilmenee hyvin yksinkertaisella tavalla. Alan voimaan pahoin, minulle tulee fyysisiä oireita, kuten oksetuksen tunne, se nousee jostain syvältä ja minua alkaa paleltamaan. Tulee olo, että minun täytyy päästä tilanteesta äkkiä pois. Ahdistaa ihan valtavasti. En tiedä, miten se ilmenee muilla, olisi kiva kuulla.
- näin
Tuutikki kirjoitti:
Minulla on jonkinasteinen henkien erottelulahja. En uskalla puhua siitä kuitenkaan uskovien kanssa, koska se herättää ns. Vanhemmissa uskovista kateutta. Tämä on valitettavaa uskovien piireissä. Kun olen tekemisissä vääriä henkiä omaavien uskovien tai julistavien kanssa, tunnen sen sisälläni. Se ilmenee hyvin yksinkertaisella tavalla. Alan voimaan pahoin, minulle tulee fyysisiä oireita, kuten oksetuksen tunne, se nousee jostain syvältä ja minua alkaa paleltamaan. Tulee olo, että minun täytyy päästä tilanteesta äkkiä pois. Ahdistaa ihan valtavasti. En tiedä, miten se ilmenee muilla, olisi kiva kuulla.
Muutama minuutti samassa huoneessa ja jo tietää missä mennään onko raitista vai ei. Hankala selittää, tunne on vaan niin voimakas, minulla lähinnä henkistä pahoinvointia. Kiitollinen Jumalalle erityisesti tästä lahjasta, mutta kuten sanoit epäkiitollista se on ihmisten keskellä.
- näin
näin kirjoitti:
Muutama minuutti samassa huoneessa ja jo tietää missä mennään onko raitista vai ei. Hankala selittää, tunne on vaan niin voimakas, minulla lähinnä henkistä pahoinvointia. Kiitollinen Jumalalle erityisesti tästä lahjasta, mutta kuten sanoit epäkiitollista se on ihmisten keskellä.
Pidän kyseistä henkilöä eksyttäjänä
- katsokaa
linkki David Herzogiin liittyen.Linkissä tarkemmin David H:n opetuksita.Tässä pätkä kopioituna kyseiseltä sivula:"Itse hylkään David Herzogin tämän aikaiset opetukset epäraamatullisina sekä vaarallisesti uskovia eksyttävinä. David Herzog opettaa selvästi New Age-mukaista henkistä spiritualismia, jossa on mukana tarvittava osa kristinuskoa/äärikarismaattisuuden osaa, mutta joka ei ole täysin yhdenmukainen kokonaisvaltaisen Raamatun opetuksen kanssa."
Kannattaa lukea:
http://elaman-tie.blogspot.fi/2013/08/david-herzog-ymmarrys-ajatukset-seka.html- pehmopappa
tästä tuli mieleen Raamatun sana:
1. Tim. 4:1
"Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja"
.
- En mie tajua...
Mikä David Hertzogissa tai hänen toiminnassaan on niin arvokasta, että hänet halutaan tv7:n kautta uudelleen kutsua tänne Suomeen?
Olin itse tilaisuudessa, ja en ymmärtänyt sielläkään. Toki komea ja hauskoja puhuva mies. Mutta eikö komeita ja hauskoja puhuvia miehiä ole Suomi muutenkin täynnä?
Eikö uskovaiset voi kokoontua täällä rukoilemaan keskenään ilman amerikkalaista miestä?
Kertokaa yksinkertaiselle ihmiselle! Joku!- moneymoney5
MONEY TALKS
- Kysy asiaa
Tv7lta,ku en ymmärrä miekään.
Kerro siten täällä,että mitä vastasivat kysymykseesi.- Mie en tiiä.
Keltäs sitänyt tv:stä kysyis?
Tietääkö joku muu, ku myö ei tiietä? - Qwerty
Mie en tiiä. kirjoitti:
Keltäs sitänyt tv:stä kysyis?
Tietääkö joku muu, ku myö ei tiietä?Voihan heille palautetta kirjoittaa, mutta tuskin heiltä vastausta kannattaa odottaa. Kokeilkaa, jospa olisivat linjaansa muuttaneet. Surullista oli kuulla Ojaresta lavalla DHn kainalossa. Hänen mukaansa Suomi on tienristeyksessä, seuratako Jumalan Sanaa vai ei. Ikävä kyllä sen "kirkkauden" keskellä juuri Jumalan Sana loisti poissaolollaan. Olen niin rohkaistunut tästä mesoamisesta. Kiitos Herralle, kaikki eivät ole sokaistavissa.
- LaUskovainen
On nähty hullumpaa, nimittäin tuo sinun kommenttisi. Mä katselen TV7 useinkin. Valikoin kyllä mitä katselen, kuten esimerkiksi Herzog ia. Katsoin myös koko kuningaskunnan paluusarjankin. En ihan kaikkeen yhtynyt, mutta en minä tänne tule heitä repimään. Olkoot he siunattuja Jeesuksen nimessä. Tehkää parannus.
- Repimistäkö?
Mikä Herzogin opetuksessa oli mielestäsi sellaista, mikä antoi sinulle jotakin erityistä? Hänet on kuitenkin aika pitkän matkan takaa tänne pyydetty. Itse ihmettelen, että miksi. Kai ihminen saa ihmetellä ilman, että se tulkitaan repimiseksi.
- Mikä?
Repimistäkö? kirjoitti:
Mikä Herzogin opetuksessa oli mielestäsi sellaista, mikä antoi sinulle jotakin erityistä? Hänet on kuitenkin aika pitkän matkan takaa tänne pyydetty. Itse ihmettelen, että miksi. Kai ihminen saa ihmetellä ilman, että se tulkitaan repimiseksi.
Mikä LaUskovaisen mielestä Herzogin esiintymisessä on antoisinta?
- Armolahja
Se tietäkää, että viimeisinä aikoina nisu ja luste kasvavat samassa pellossa!
- Vahvistu
Herzog on pohjimmiltaan tavallinen uskova, mutta ei voi olla tottelematta taivaallista näkyä. Kun on ollut taivaallisista, ei uskonnollisuus enää anna vastauksia.
Tv7 on siunauksen lähde, vaikka siellä on myös ohjelmia matalalla profiililla, mutta ne ovat ehkäpä heille, jotka tarvitsevat maitoruokaa.
- avatkaasilmänne
- tosi1
Tutkin kaikki(kymmenkunta)yhdistystä ja seurakuntaa, jotka olivat kutsuneet Herzgogin tänne suomeen nyt ensi kesänä. Siellä oli mennareita ja jos jonkilaista järjestöä.MUTTA ei YHTÄÄN helluntaiseurakuntaa. Jos joku on lähtenyt helluntaiseurakunnasta ja lyöttäytynyt yhteen jonkun mennarin kanssa, ihan eri lafkaan, ei se ole helluntai seurakunta.
Samoin, ei Pirkko Jalovaaran oppi ole helluntailaista. Helluntaiherätys ei hyväksy sellaista, että ilmeisesti henkisiä ongelmia omaavat joutuvat kohdelluiksi riivattuina. Olen kauan helluntaiherätyksessä olleena ainoastaan yhden kerran nähnyt riivatun kokouksessa. Siitä ei voi erehtyä.Sen huomaa, vaikka ei olisikaan tarkkaa henkien tunnistamis lahjaa. - tosi1
Lisäisin vielä:Ei kaikki karismaattisuus ole helluntailaisuutta. Eräs seurakunta, joka on kutsumassa Herzgogia tänne Suomeen, oli profiloitunut luterilais-karismaattiseksi. Eli minun arvioni kutsujista on :luterilais-karismaatikot, mennarit ja Helsingin vahtimestarit, ym aatteelliset yhdistykset.
- Vaikea kanava
Olet oikeassa - karismaattisuus on nimittäin kristillisyyttä ja jokaisella Jeesuksen omalla on jokin armolahja, karsima, tiedosti hän sitä sitten tai ei. Paavali toteaa, että kullakin on oma lahjansa (karisma). Ketjun aihe on Hertzog ja hänen toimintansa - kysymys on ns. äärikarismaattisuudesta, joka ei ole Pyhästä Hengestä vaan edustaa väärää henkeä, epäraittiutta. TV7:aa on hyvin vaikeaa katsoa - on raskasta huomata tämän tästä, että jokin asiallisesti alkavakin ohjelma vääntäytyy pian voiman, pysyvän terveyden, mukavan elämän ja julistajan itsensä korostamiseen.
Kaikille kristityillä ei ole henkien erottamisen armolahjaa ja erityisesti juuri uskoon tulleilla ei ole Sanan tuntemista, jolla he voisivat arvostella julistuksen sisältöä. On sitten kyseessä Hertzog, Benny Hinn tai Markku Koivisto - aina löytyy niitä, jotka kiivaasti puolustavat hengen miestä ja ihannoivat julistajaa. Jeesuksen risti ei meille riitä, eikä sen syntiä anteeksi antava voima - me tarvitsemme voiton kaikista ahdistuksistamme ja Jeesuksen nimessä huutamalla ihmeitä elämäämme.
Näyttää siltä, että TV7:stä eri yhteisöt saavat ostaa ohjelma-aikaa, joten kanavan sisältö on monenkirjavaa, eikä ole mitään vanhemmistoa, joka valvoisi ohjelmien sisältöä hengellisesti. Voi olla, että Yhdysvalloisgta kanava saa hyvin halvalla voimaevankelistojan ohjelmia, jotka leviävät maailmanlaajuisesti.
P.S. Kiinnitin huomiota erään kirjoittajan kommenttiin: "Miten tuo Raamatun paikka on niin vaikea ymmärtää? Siinähän sanotaan että tehkää kaiiki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä(opetuslapsia), opettamalla heitä( opetuslapsia), jne jne. Selvää tekstiä. jos halutaan ymmärtää tuo kohta väärin, pitäisi ihmetellä myös että opettamallako ihmisistä tehdään opetuslapsia?"
Alkukielessä, kreikassa kohta kuuluu "Opetuslapseuttakaa kaikki kansat kastamalla heitä, opettamalla heitä..." Kohteena on siis kansat, eivätkä opetuslapset. - tässä ollaan
Nämä karismaveivaajat eivät ole tuoneet tähänmaahan ainuttakaan tervettä uskovaa, mutta sekaisin ovat saaneet suuren joukon.
Se alkoi cityvillityksistä ja monesta muusta muutaman hengen ministryistä joissa oli kaikissa yhteinen nimittäjä, eli suuren suuri lihallinen ego, jonka piti päästä esille hinnalla millä hyvänsä.
samaan sarjaan meni eräskin sateliitista saarnaava joka uhosi ettei huoli itseensä mitään sairautta ennen raamatullisia ikävuosia!
no siellä hän on matkansa päässä suuren oppinsa kanssa, eikä kukaan kannattaja hiisku mitään. Ylpeys teettää monenlaista kun se on irrallaan ristiltä.
helluntaistakin se kerros, jolle ei mikään kelvannut, meni mm nokiamissioon ja voi kun herra oli suuri siellä ja teki suuria!
No herra teki niin suuria että oli pakko paeta ulkomaille, ja kannattajakunta on taas hiiren hiljaa ja koittaa soluttautua mikä mihinkin kaikessa hiljaisuudessa menneisyyttään pesten.
nämä hertosikit on sitten taas uusi tarina jonka lapsista tulee uusien veivaajien kerho uusine metkuineen ja hukkakauran kylvöineen.
totuus tekisi vapaaksi, mutta kun se ei kelpaa, jälelle jää eksymys ja eksytys. - Kannattaa katsoa
Silimiä avaavaa materiaalia siitä mitä Herzog opettaa, New Agea ja alkemistisia oppeja:
https://www.youtube.com/watch?v=o2EFWXVFzC4- Kysymys-
Mitä mieltä olette David Herzogin kirjan sisällöstä?
New agea?
Alla suomennettuna kirjan sisältökuvaus.
https://www.davidherzogstore.com/product_p/bk-coh.htm
“THE COURTS OF HEAVEN”
By David Herzog
• Presenting and winning your case in the Courts of Heaven for any unanswered prayer.
• How to enter and access heaven as Paul and others did.
• How to understand and activate different types of angels.
• Activate Jesus’ DNA in you and dormant giftings and callings.
• How to sync your life with heaven’s calendar for breakthrough and much more!
Chapters:
Heaven's Glory
Courts of Heaven
Angels
New DNA
Quantum Glory
Sound and Glory
Syncing with Heaven
Vibrational Glory
Sisältökuvaus suomeksi:
TAIVAAN TUOMIOISTUIMET
- Esittele ja voita tapauksesi taivaan tuomioistuimessa minkä tahansa vastaamattoman rukouksen suhteen
- Miten mennä sisälle ja saada pääsy taivaaseen kuten Paavali ja muut tekivät
- Miten ymmärtää ja aktivoida eri tyyppisiä enkeleitä
- Aktivoi Jeesuksen DNA sinussa ja uinuvat lahjat ja kutsumukset
- Miten synkronoit elämäsi taivaan kalenteriin läpimurtoa varten ja paljon muuta!
Kappaleet:
- Taivaan kirkkaus
- Taivaan tuomioistuimet
- Enkelit
- Uusi DNA
- Kvanttikirkkaus
- Ääni ja kirkkaus
- Synkronointi taivaan kanssa
- Värähtelevä kirkkaus - Ohoh
Puhe videolta:
"Kvanttifyysikoilta tiedämme, että puhuminen tuottaa ilmakehään subatomisia hiukkasia.
Kohteille voidaan puhua ja ne muuttavat muotoaan sen mukaan, miten niille puhutaan.
Japanilainen tiedemies teki kokeen ja puhui mikroskoopin alla oleville vesihiukkasille.
Niin vesihiukkaset muuttivat muotoaan sen mukaan, miten niille puhuttiin!
Kun hän sanoi: Rakkaus! Se kirkastui.
Kun hän sanoi: Vihaan sinua! Se kutistui! Joka ikinen kerta.
Esineisiin ja aineeseen vaikuttaa se miten niille puhutaan.
Kun sinä ajattelet jotain äärimmäisen keskittyneesti, tiede on todistanut, että ajattelu tuottaa samanlaisia näkymättömiä, subatomisia hiukkasia kuin jos puhuisit korkealla värähtelytasolla. Ja he testasivat sen aineella, ja he kohdistivat radioaaltoja kultaharkkoon.
Radioaaltoja ei voi nähdä, mutta sinä tiedät niiden olevan olemassa.
Sitten he mittasivat tuon kultaharkon värähtelytason.
Tuossa kultaharkossa ja sen ympärillä oli paljon enemmän energiaa värähteleviä subatomisia hiukkasia. Se värähteli!
He ottivat toisen kultaharkon ja käskivät miehen keskittää kaikki ajatuksensa niin intensiivisesti kuin mahdollista tuohon toiseen kultharkkoon!
Sitten he mittasivat sen. Se oli aikaisemmin ollut normaali, mutta nyt siinä oli jopa korkeammat värähtelyt kuin tuossa johon kohdistettiin radioaaltoja!
He oivalsivat: Jos ajattelet aivoillasi riittävän korkealla värähtelytasolla, sinun aivosi lähettävät radiolähetyksiä. Aivan kuten radiolähetin!
Oletko joskus kokenut tarvetta soittaa ystävällesi?
Oletko tuntenut että on pakko soittaa tuolle ilmiselle?
Kun kolme päivää ajattelet tiiviisti, liike-elämän kontaktia tai ystävää jolle sinun pitäisi soittaa, ja he soittavatkin sinulle! Tai sinä soitat heille kolmen päivän päästä ja he sanovat: Olen ajatellut sinua kolme päivää! Monellako on tämä kokemus uudelleen ja uudelleen? Kaikilla!
Tiedemiehet ovat tutkineet syytä tähän ja todenneet ja oivaltaneet, että jos aivot ajattelevat tarpeeksi intensiivisesti korkeilla värähtelytaajuuksilla, ne lähettävät subatomisia hiukkasia jotka vaikuttavat aineeseen. Luomakunta ja universumi sinun ympärilläsi luovuttaa sitä, mitä sinä ajattelet, jos ajattelet riittävän intensiivisesti.
Universumi ja luomakunta antaa sinulle sen, mitä sinä olet etukäteen ”nähnyt”, ajatellut ja tuntenut, koska se luulee sinun jo olevan siellä. Se ei huomaa eroa.
De ja vu on tunne siitä, että olen jo ollut täällä. Eikö ole ihmeellistä? Subatomiset hiukkaset ympärilläsi alkavat tulla kohti sinua kun alat ajatella, esineet tulevat sinua vastaan. Kun alat ajatella tiettyä autoa sinä alat nähdä sen tiellä… Hei, siinä on se sama auto jota olen ajatellut! Ja kun katsot tv:tä se on siellä taas!
Tunnekin on värähtelyä. Jos lisäät sen ajatukseen ja puheeseen, se kiihdyttää luomisen moottoria vieläkin nopeammaksi!
Salaisuus on tämä: Jos voit maistaa tulevaisuutta kuin se tapahtuisi unessa tai elokuvassa, kehosi ei tunne eroa vaan se alkaa toimia kanssasi sen ”tulevan sinäsi” mukaan, jota kaipaat.
Minä matkustan kaikkialla maailmassa. USA:ssa joka viikko eri kaupungeissa: Atlanta, New York, Chicago. Ja minun täytyy patistaa itseäni. Herään ja menen heti tunnin kävelylle. Laitan korvilleni meditaatiomusiikkia tai -opetusta ja kävelen ulkona, kuten tänään. Kävelin Sedonassa luonnossa katsellen asioita, ja nämä asiat pulpahtivat päähäni. Ja nämä ajatukset ovat ajatuksia Luojalta."
- Mää ite
oIKEASTAAN TÄMÄ ON NYT KUTtaAVA AIKAA....//*/
Herzokki tulee ja sillai... - aakki
Hertsokin jutut ovat hevonpeetä.
- Simmottis
Tuolla David Herzog Ministries:n taloustiedot melko tarkalla tasolla:
http://www.faqs.org/tax-exempt/AZ/David-Herzog-Ministries.html - verotarkastaja
Näin verovirkaLIANA , SANON JUU TÄSSÄ :
Asset Amount $637,050
Amount of Income $885,985
Form 990 Revenue Amount $885,985
Read more: http://www.faqs.org/tax-exempt/AZ/David-Herzog-Ministries.html#ixzz32O2PSEdU
Elikkäs melkomoinen massimies tuo hertzokki...
Tosin ei kirjaa ulkomaan tuloja,,,ai,ai,jaa tämä on huono homma...
Kärähtää varmasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1022262
- 1291428
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231420Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau301365- 681243
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371078- 89995
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56944- 122821
- 82806