romatiikkaa kiitos!?

epätoivoinenromantikko

Olen seurustellut nykyisen miekkosen kanssa 1,5v,ollaan kihloissa ja asutaan yhdessä. Alkuun oli tietysti romantiikkaa ja hellimistä ylläreitä sillon tällön ym. Mut nykyään arki on niin tylsää. Käyn itte vuorotöissä ja mies oli kesätöissä mut nyt lomalla ja palaa koht kouluun. Mies ei tee enää mitään romanttista! Mä oon itte järkkäilly kynttilä illallisia, ootellu pikku alusvaatteissa ovella ku se on tullu töistä jne. Mut se ei yhtään mitään. Ennen saatto tulla mun työpaikalle vastaa iltamyöhälläki ja tuoda sillotällö kukkasen ojan penkalta,nykyää se ei tee muuta ku ajaa keikka autoo mun vapaa päivinä tai vapaa aamuina, seksiäki pyytää vaa töksäyttämällä " pannaako tänää ?" Mua ärsyttää! Sit se on vihanenn jos mä en jaksa iltavuoron tai pitän työputken jälkeen seksiä ym. Oon yrittäny sille sanoo et ois kiva jos tekis pieniä juttuja ja puhus kivoja, mut niihi se vastaa "niihä teenki,miks mikää ei riitä" ..... aaagh tuun hulluks pian. Kaipaan säpinää ja romantiikkaa tähä suhteeseen!
Kertokaa te mitä pitäs tehä!? Jatkaa samaan mallii ja vaan olla se joka yrittää vai mitä hä !?

4

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mjoohhn

      Mieshän kuulostaa ihan itseltäni. Väitän, että suurinta osaa miehistä ei romantiikka ole koskaan kiinnostanutkaan, vaan sitä on käytetty vaan naisen iskemiseen. Pitää ottaa huomioon, että miehiä ei kasvateta romanttisiksi, toisin kuin naisia jossain määrin (kai? poika lapset opetetaan tappamaan ihmisiä mitä hienoimmilla tavoilla, kun naiset plärää ihmissuhdejuttuja ja samalla kaiketi romantiikkaa jo pienestä asti).

      Tilanne lienee vähän sama, kuin naisten lihoaminen. Naisen ei tarvitse enää yrittää iskeä miestä kun on jo oltu vuosia yhdessä, joten voi huoletta lihota. Mies todennäköisesti ajattelee samoin romantiikasta.

      Ratkaisua en tiedä. Järjestä miehelle romanttinen ilta ja katso mitä tapahtuu, jos vaikka innostuisikin. Jankuttamalla se ei tule muuttumaan, sen lupaan. Omasta kokemuksesta sanon, tyttöystävä jankkasi ja jankkasi, mutta ei vaan jaksanu innostaa romantiikka. Tosin minä en koskaan ole ollutkaan romanttinen.

    • Nim. 14v ilman

      Ihan oikeesti ja sinua ajatellen sanon tän: mieti miten suurta osaa romantiikka pelittää sun elämässä ja tee ratkaisut sen mukaan. Ne ei muutu.

    • sanojen outo kauneus

      Kiitävi aika,vierähtävät vuodet,miespolvet vaipuvat unholaan;kirkansa aina sielujen laulun taivainen sointu säilyy vaan.Sanojen

    • ihankauheaohje

      No siinä tapauksessa jos olisin sinä kävisin sen miehen päälle ja kysyisin onko siitä pitää ees eukkoosa tyydyttenä. Jos haluun viihdykettä teen niin. Vaatisin kunno seksii. Härnäisin.. kettuilisin.. Olisin vaikee. Antasin mennä. Sanosin seksin aikana mitä fantasioin... no.. tekisin noin miun luonteella. Toki nuita vinkkejä voi muunnella.. :) ja miten voi saada mieheltä jos vi**uilee ja on hankala..? Siten että on päättäny aiemmin jo saavansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe