kolmas pyörä pyöri väliimme

yli 25 v naimisissa

eli(avoin suhde) jossa hyväksytään vieraissa käynnit(harvoin),mut nyt vaimo rakastui tai ihastui tapaamaansa mieheen.mistä tiedän, ei halua seksiä kysyy voiko olla viikon loppuja reissussa tämän ihastuksen kanssa. laihduttaa käy kampaajalla ja ostaa uusia alusvaatteita.erota se ei halua onkuuleman tyytyväinen suhteeseemme.itse en tiedä mitä tehdä,katsoa ja odottaa mitä tapahtuu.vai laittaa vaimo valitseen heti. varmaan valitsisi minut(tuttu ja turvallinen) mut silloin jäis itselle tunne et taloudelliset seikat ratkaisi ei todelliset tunteet.

8

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssci

      Noin siinä useimmiten ennen pitkää käy, kun suhdekokeiluihin lähdetään. Vaikka voi noin käydä myös ei-avoimessa suhteessa. Vaikea kenenkään puolesta on sanoa, mitä pitäisi tehdä, itse lopettaisin tuollaisen "suhteen" heti ja etsisin jonkun, jolle olen tärkein tai olisin vaikka mieluummin yksin.

    • hmm6664556

      Rakastui vai ihastui?

      • Yxin ja Yxinainenb

        Sitoutumaton naiseni kayttaa tilaisuudet hyvaksi.Kesa mennyt, varakkaampien herrojen kanssa kalastellessa ja reissatessa.Yhteiset loma ym.t suunnitelmat jaaneet takaalalle?3huollettavaa jaa minun vastuulle,eiko tama ole jo perseesta.Taidan tehda Taivaantulissa olevan johtajan tempun?


    • Luottoystävä

      Mitä ihmiset kuvittelevat,kun uskovat vieraissa käymisen olevan vaaratonta..Ihminen elää järjellä,mutta myös tunteella.Mitä ihanampaa toisen kanssa vietetty aika on,sitä suurempi riski rakastua.Todella harvalle sopii seurustelu monen kanssa samanaikaisesti,koska ihmisen perustarpeisiin kuuluu,että tuntisi itsensä arvostetuksi,rakastetuksi ja erityiseksi kumppanilleen.Että on joku,johon nojata,kun elämä oikein runnoo ja ruhjoo,joku jolle kertoa syvimmät ilot ja surut ja joku,joka hyväksyy sut juuri sellaisena kuin olet.Vieraissa käynti johtaa enenpitkään jommankumman hylätyksi tulemisen tunteisiin,mustasukkaisuuteen ja luottamuspulaan.

    • ei auta itku

      Se että ylipäätään suostuit moiseen jäjestelyyn varmaan laski arvosi vaimosi silmissä nollaan. Itsepähän olet soppasi keittänyt.

    • Yks1

      Avoin suhde= lupa käydä vieraissa !!! Miten tuolleen voi edes elää??? Kyllä ihmiset on bimboja.

    • sairasta touhua

      Rahoitathan sinä nyttenkin hänen touhut. Kaikki tosen viehätyksen kanssa vietetty aika on poissa perheen ruokarahoista. Muija kerää rusinat pullasta ja naureskelee sulle toisen panokaverin kans. Älä edes laita valitsemaan vaan valitse itse!

    • fdsvcxxcv

      Eikö tuo ole nimenomaan sitä avointa suhdetta? Kai tiesit mihin ryhdyit kun avoimeen suhteeseen aloit? Miksi et itse etsi uutta kumppania vai eikö enää löydy?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe