Mopoilu Mäntynummen koulun ympäristössä

lohjalainen57

Olemme uusina lohjalaisina ihmeissämme mopoilijoiden "vapauksista" paikkakunnalla. Onko niihin edes yritetty puuttua millään tavalla?

Mäntynummen koulun ympäristöä, jalkapallokentää, kävelyteitä, metsää jne terrorisoivat täysin vapaasti "mopohäiriköt". Pitääkö pyytää poliisit paikalle illaksi?

22

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uteliasasas

      Mikä niissä mopoissa häiritsee, kadotettu nuoruus vai?

      • mopot kuriin

        Täydellinen käytöstapojen puutos, liikennesäännöistä piittaamattomuus, häiriö käytös......


      • haloo!
        mopot kuriin kirjoitti:

        Täydellinen käytöstapojen puutos, liikennesäännöistä piittaamattomuus, häiriö käytös......

        Lisäksi vanhempien piittaamattomuus lastensa elämästä...


      • haloo!
        mopot kuriin kirjoitti:

        Täydellinen käytöstapojen puutos, liikennesäännöistä piittaamattomuus, häiriö käytös......

        Lisäksi vanhempien piittaamattomuus lastensa elämästä...


      • haloo!
        mopot kuriin kirjoitti:

        Täydellinen käytöstapojen puutos, liikennesäännöistä piittaamattomuus, häiriö käytös......

        Lisäksi vanhempien piittaamattomuus lastensa elämästä...


      • haloo!
        mopot kuriin kirjoitti:

        Täydellinen käytöstapojen puutos, liikennesäännöistä piittaamattomuus, häiriö käytös......

        Lisäksi vanhempien piittaamattomuus lastensa elämästä...


    • Surrrrururu

      Muista ottaa lääkkeesi, jotkut lääkkeet ovat niin hyviä että kun ne työntää korviin loppuu mopojen "meteli" tyystin
      l

    • Samperin samuli

      Minua ärsyttää Lohjan tähdessä maleksivat eläkeläiset. kaikki penkit aina varattuja, nauretaan ja puhutaan äänekkäästi, rollaattoreja ja muita vehkeitä saa sydän syrjällään väistellä. Kyllä oli toista ennen, ei silloin eläkeläiset roikkuneet kauppakeskuksissa.

      • osaatko lukea?

        Oikein mukava,että kerroit mikä sinua ärsyttää, MUTTA luitko otsikon....aihe on LAITON moottori ajoneuvolla kaahailu, tiedoksi sullekin.


    • Hittovie heikki32

      Mitä laitonta mopolla ajamisessa on. Taidat olla oikea terroristi

    • sellaista se

      Mäntynummi nyt ei muutenkaan ole mikään sivistyksen kehto. Yläkoulun reksi on sillä linjalla, että jos jotakuta koulussa kiusataan, niin kiusatun pitää vain muuttaa omaa asennettaan.

      • sellaista se

        Jos siis ylipäätään ketään Mäntynummen yläkoulussa on kiusattu. Eivät rehtori ja tuskin opettajatkaan ole mitään sellaista havainneet...!


    • yksi kyllästynyt

      Meteli Mäntynummen koululla on välillä korviahuumaava ja jatkuu viikonloppuisin aamutunneille. Viallisten mopojen pärinän lisäksi melua aiheuttaa usein myös musiikin popittaminen. Ympäristössä on kuitenkin paljon asutusta ja vanhusten palvelutalojakin. Eikö tämä ole jo häiriköintiä?

      • en muuttaisi

        Jos haluaa asuinympäristöltä rauhaa, niin Mäntynummi on väärä valinta asuinpaikaksi.


    • sarvipäätön

      Mopo on itse paholainen

    • Kaljaämpäri

      Joisivat vain kaljaa niin kaikki olisi hiljaa

    • Ajetaan mopolla

      Kun minä olin nuori 80-luvun alkuhämärissä Aseman maitokunnan laiturilla ja Mänttärin koulun mäessä dokattiin kaljaa ja sitten ajeltiin mäkeä ylös ja alas viritetyillä mopoilla joista lähti todella miehekkäät äänet. Kalja oli kallista joten aika usein joutui ajamaan ihan selvin päin. Välillä talkkari roikkui ryysyissä kiinni ja uhkasi soittaa poliisit jonka jälkeen porukka oli illan jopa pari poissa ja viimeistään seuraavalla viikolla sama meno jatkui. Mopoautoja ei ollut mutta kyllä aina jonkun autossa oli poppivehkeet jotka oli maksanut enemmän kun auto. Lämpimänä pimeänä syysyönä saattoi ko. paikassa saada jopa piparia eli päästä 1-pesälle.

      Kiva kuulla että 30 vuoden jälkeen perinteet on edelleen voimissaan ja sama meno jatkuu, oi niitä aikoja 

      Muuttajille ihan vinkkinä että ennen muuttamista kannattaa käydä katsomassa uuden osoitteen menoa iltaisin. Joissain paikoissa kämpät on halvempia kun toisissa ja siihen on monesti syynsä…

      • Tuttuja lapsia

        Ei nämä mopohäiriköt Mäntynummella asu, tulevat "häiriköimään" tänne ns "paremmilta asuinalueilta".


    • jookoskookospox

      itekkiin olette nuoruudessanne kaikki varmaan vähän päristellyt niillä mopoillanne ja vehkeillänne :D niin onko se niin ihme että nyky nuorisokin vähän päristelee samanlailla kun te herrat ja rouvat kolme neljäkymmentä vuotta sitten. cmoon jookos antakaa meijän nuorien olla ihan samanlaisia päristelijöitä kun te sillon aikoinaan :)

    • kookoskookos

      Aika ikävää jos ei minkäänlaista kehitystä käytöstavoissa ole tapahtunut koko sukupolven aikana. Ainoa kehitys on vaarallisimmat ja meluisemmat lelut, niinkö?

    • Ylex Tettiläinen

      näyttää olevan laantunut tuo viha mopoja kohtaan :) itekki sain eile kortin :)

    • oppilas mänttäris

      kai nyt tajuutte millaista on kun saa ajaa mopolla liikenteessä ja melkein ihan missä vaan pakkohan sitä on varmaan kokeilla et millaista on ajaa sit autolla teidän pihalla :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe