Lentoyhtiöllä, jonka lentoperämiehen mielestä ammatissa tärkeintä on se että paita on puhdas?
(älyttömiä pesuainemainoksia)
Lentäisittekö
14
103
Vastaukset
- joo,
tykkään siitä, että paita on puhdas.
- Viola.
Paidan pitää olla myös silitetty.
- Döden bakom skjorta:
.
DBS=Döden Bakom Skjorta
Har!
. - Vähän riippuu
No, jos se on sellanen firma joka myy vain seisomapaikkoja lennoille,
niin sittenhän tuo on luonnollista. Asiat tärkeysjärjestykseen.
- näin on!
Puhdas paita, parempi mieli.
- Sääntö nro.1
Virka-asu pitää olla puhdas!
- Puhtaat Ruumiit:.
.
On ensiarvoisen tärkeää että kuolinsyy tutkijoilla on hygieenisesti puhtaat ruumiit
Har!
.
- Moraalin vartija
kyllä.
onhan se mukavampi että tarkastetaan lähteelle lähdössä että kaikki on priima kunnossa. - Ikisinkku M
Tottakai, jos hänellä sisäpiiriläisenä suurin murhe on paidan puhtaus niin yhtiön koneet lienevät hyvässä kunnossa, turvallista matkaa siis.
- Nasdaq
Kyllä.
Suttuinen kabiini on paloherkkä.
Tästä huolimatta kannattaa ajatella sitä että lentokoneen matkustamo, (saati pitti) ei ole happialtis. Koneessa käytetään sitä samaa paineilmaa, jota käytetään sukelluksessa (miinus nitrox).
(reps)- Nasdaq
Miksi mä laitan sulkujen eteen pilkun?
(reps)
- Hullu ukko
En lennä ainakaan lomalle missään olosuhteissa. Lentöliikenne on yksi pahimmista ilmansaastuttajista. Kaikki hupi ja lomalentely pitäisi kieltää ilmastonmuutkosen estämisen nimessä.
Näin viikolopun propagandapläjäys! Ottakaa opiksenne! - Kyöstix
En ja sillä ei ole mitään vaikutusta, sillä meikäläinen ei lentokoneeseen nouse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584