Olisiko ollut viime talvi, kun kuulin Radio Deiltä suomenkielisen, miehen laulaman laulun, jonka sanat yhdessä kohtaa menivät jotenkin näin "miltä se tuntuu, kun murhamies saa armon, en tiedä, aavistan vain". En siis ole varma, menikö laulun tuo kohta juuri sanasta sanaan noin. Laulun mittaan muistaakseni useampaan kertaan toistettiin tuota "en tiedä, aavistan vain" tms. Laulu on duuri-sävyinen ja suht nopea rytmiltään. Jotain vivahdetta afro-musiikistakin muistan biisissä kuulleeni.
Vaikka olen yrittänyt etsiä biisiä googlella eri hakusanoin, en vain ole sitä löytänyt. Tykkäsin siitä tosi paljon. Kunpa joku täällä tietäisi ja kertoisi!
Apua, biisin nimi hukassa!
Ruskettuneet sääret
2
253
Vastaukset 2
- lölleröb
Mitään hajua ei biisistä ole, mutta ehkä voisit lähettää Deille vaikka sähköpostia ja tiedustella biisiä sieltä, jollei täällä kukaan tiedä..? :)
- Raiskuulauluko?
Onkohan taas kyseessä joku kristillinen lastenraiskaus ja murhalaulu? Kuuluu tuohon kristilliseen hegemoniaan, että lapset raiskataan ja seurakunta vaikenee ja taputtaa vieressä karvaisia käsiään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091330
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129684- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34467
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 5448
- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 52403
- 42400