Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kerroin vaimolle

eikoskaanenää.

Minä kerroin, otin auton alleni ja ajoin toiselle paikkakunnalle kertomaan vaimolle kasvokkain millainen sika hänen miehensä on.
Näytin todistusaineistona miehen viestit minulle, pyysin anteeksi koska en silloin vaimosta mitään tiennyt. Minua kusetettiin ihan niinkuin häntäkin.
Kerroin kuinka pahoillani olen, ja kuinka tyhmäksi itseni tunnen, kerroin että mielestäni hänellä oli oikeus tietää.
Vaimo kiitti ja halasi minua, kiitti siitä että minussa oli tarpeeksi naista tulla kertomaan kasvokkain, ja ettei syytä minua mistään. Ukkohan se sika on. Annoin hänelle viimeisen sysäyksen vaihdattaa lukot ja jatkaa elämäänsä ilman miessikaa.

Tarinan opetus : Kertokaa!

53

1788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perheenisä

      Hyvä veto.

      Unohtumattomat ihmiset ja heidän teot muistamme elämissämme aina. Mitä teit, heitti sinut hänen elämässään kertaheitolla sieltä pahimpien pirujen joukosta suoraan sinne asteikon toiseen päähän, mihin oikeasti kuulut kaikkien mielissä.

      Tottakai, menee pari päivää niin sata viksumpaa haukkuu sinut maanrakoon tuosta kuten varmaan minutkin tästä lyhyestä kommentista... mutta se kuuluu tämän palstan henkeen.

    • olet hieno ihminen

      Kunpa sillä minun mieheni salaisella olisi yhtä hyvä moraali kuin sinulla. Tiedän, että hän on olemassa. En vain tiedä kuka ja en myöskään yhteystietoja. Olisin tosi kiitollinen samallaisesta suoraselkäisestä toiminnasta.

      • ota selvää

        Tiedät mistä tiedot löytyvät. Ja voit pyytää aina apua asiaan, myös yksityisetsivätoimistot. Ja jos olet varma asiasta, onko homma jo selkeä. Myös tällä palstalla on vanhoja viestejä aiheesta, miten saada selville totuus.

        Katso miehen kaverilistaa facebookissa, ei nainen ole välttämättä todellakaan siellä, mutta keitä bongahtaa ensimmäisenä esiin sieltä. Ja missä mies käy, tutki. Kenen kanssa hän on tuttuna muutenkin. Pakko hänen on tapaamiset sopia jotenkin vai meneekö randomina ja laittaa viestin ulkona. Poistaa viestin? Paikannus?

        Auton navigaattori voi olla joskus tietävä? Monia vinkkejä voi olla näihin.


      • ihan sama kuka
        ota selvää kirjoitti:

        Tiedät mistä tiedot löytyvät. Ja voit pyytää aina apua asiaan, myös yksityisetsivätoimistot. Ja jos olet varma asiasta, onko homma jo selkeä. Myös tällä palstalla on vanhoja viestejä aiheesta, miten saada selville totuus.

        Katso miehen kaverilistaa facebookissa, ei nainen ole välttämättä todellakaan siellä, mutta keitä bongahtaa ensimmäisenä esiin sieltä. Ja missä mies käy, tutki. Kenen kanssa hän on tuttuna muutenkin. Pakko hänen on tapaamiset sopia jotenkin vai meneekö randomina ja laittaa viestin ulkona. Poistaa viestin? Paikannus?

        Auton navigaattori voi olla joskus tietävä? Monia vinkkejä voi olla näihin.

        Mitä väliä sillä on kuka nainen on.
        Mies siinä väärin tekee kuitenkin vaimolleen ja vastuu on miehen. Minulle riitti tieto toisesta eikä edes kiinnostanut kuka on kyseessä. Liitto päättyi tuohon tietoon.


      • minäköhän se olen?

        Mikä saa sut epäilemään, että toinen nainen on olemassa? Mä lupasin hänelle, etten koskaan kerro ja lupauksen tulen pitämään.


      • ei toimi
        minäköhän se olen? kirjoitti:

        Mikä saa sut epäilemään, että toinen nainen on olemassa? Mä lupasin hänelle, etten koskaan kerro ja lupauksen tulen pitämään.

        Ei tuollaiset lupaukset ole tehty pidettäväksi, pettäjän kanssa.


      • minäköhän se olen?
        ei toimi kirjoitti:

        Ei tuollaiset lupaukset ole tehty pidettäväksi, pettäjän kanssa.

        Luvattu mitä luvattu. En usko koskaan tulevan sellaista tilannetta, että menisin vaimolle kertomaan. Mies kertoo jos katsoo tarpeelliseksi. Ei ole mun velvollisuus eikä oikeus.


      • sinun velvollisuus
        minäköhän se olen? kirjoitti:

        Luvattu mitä luvattu. En usko koskaan tulevan sellaista tilannetta, että menisin vaimolle kertomaan. Mies kertoo jos katsoo tarpeelliseksi. Ei ole mun velvollisuus eikä oikeus.

        On joitakin asioita, josta tietää. Harrvinaisia kai ovat AP:n kaltaiset suoraselkäiset, moraaliltaan hyvät kakkosnaiset. Eilen sain "lisätietoa". Olen nyt vahvasti jäljillä. Kun asia varmistuu, saa mies lähteä. Ikävä asia, koska tiedän hänen kärsivän todella. Omapa oli valintansa. Auta sinä nyt häntä nousemaan.


    • jjgfyjko

      Mun mielestä ihan oikein toimittu.

      Kohta alkaa kakkoset ja pettäjät nitisemään.....

    • kohta entinen toinen

      Ihan oikein teit. Vaimon pitää tietää millaisen kanssa on naimisissa. Onneksi minun huvittelumiehelläni ei ole lapsia tai mitään. Toivon vain, että hänen vaimonsa ottaisi minun kertomukseni yhtä hienosti vastaan. Ei olisi kiva lähteä silmä mustana :D Todistusaineistot mukaan ja heidän yhteiselle kodilleen kertomaan.. tiedän että mies on huomenna töissä ja vaimo yksin kotona illalla. Sinne siis -->

      • lapsellinen??

        Miksi menisit sinne koska olet tiennyt koko ajan miehen olevan naimisissa? Aloituksessa naiselta oli salattu miehen todellinen elämä. Et ole syytön itsekään koska homma on pyörinyt sinunkin puolelta tietoisesti toisena naisena.

        En minäkään mene miehen kotiin koska olen ihan vapaaehtoisesti samassa tilanteessa. En menisi vaikka haluaisin miehen itselleni.


      • samaamieltäsunkanssa
        lapsellinen?? kirjoitti:

        Miksi menisit sinne koska olet tiennyt koko ajan miehen olevan naimisissa? Aloituksessa naiselta oli salattu miehen todellinen elämä. Et ole syytön itsekään koska homma on pyörinyt sinunkin puolelta tietoisesti toisena naisena.

        En minäkään mene miehen kotiin koska olen ihan vapaaehtoisesti samassa tilanteessa. En menisi vaikka haluaisin miehen itselleni.

        Samaa mieltä. Jos ed. kirjoittaja pitää miestä vain huvina, miksi mennä kertomaan?


      • entinen toinen
        lapsellinen?? kirjoitti:

        Miksi menisit sinne koska olet tiennyt koko ajan miehen olevan naimisissa? Aloituksessa naiselta oli salattu miehen todellinen elämä. Et ole syytön itsekään koska homma on pyörinyt sinunkin puolelta tietoisesti toisena naisena.

        En minäkään mene miehen kotiin koska olen ihan vapaaehtoisesti samassa tilanteessa. En menisi vaikka haluaisin miehen itselleni.

        Enpä tiennytkään ensin että mies on varattu.. Ja kun sain tiedon niin sitten alkoi se valehtelu siitä, että he ovat kyllä eroamassa jne jne. Käytin ehkä hieman virheellisesti sanaa huvimies.
        Mutta siis mies oli pahimman luokan valehtelija. Minulle selvisi lopulta että vaimon lisäksi naisia oli useita.
        Kävin kertomassa vaimolle ja hän ei tosiaan ollut tiennyt. Ei ihan kiitellyt tiedosta, mutta ei myöskään ampunut viestintuojaa. Oli selvästi järkyttynyt. Kysyi, miksi en kertonut aiemmin. Kerroin myös että en ole ainoa, joten tapapettäjästä on kyse.


    • eikoskaanenää

      Mietin koko ajomatkan 250km että onko tässä mitään järkeä? Uskooko vaimo minua? Mietin jopa että entä jos käy käsiksi? Tunsin kuitenkin velvollisuudekseni käydä antamassa asian ilmi sillä minulla oli niin saastainen olo, halusin pyytää anteeksi kaikesta aiheuttamastani.
      Kuitenkin, sain vaimosta sydänystävän. Yhteyttä pidämme edelleen, mies on heitetty menemään samantien kun asian annoin ilmi. :)

      Syy miksi halusin tämän täällä jakaa on yksinkertaisesti se että täällä puhutaan vain siitä kuinka moraalitonta on mennä pilaamaan toisten perhe, tai kuinka itsekästä on tunkea nokkansa toisten asioihin..

      • Harhaanjohdetut

        Kaikki näkevät asiat omalta kantiltaan parhaimmaksi, niin kuin myös sinäkin. Myös nekin puhuvat ja saavat äänensä kuuluviin hyvinkin, jotka kannattavat pettäjän perheelle kertomista. Asioilla on aina puolensa ja puolensa.

        Onneksi tiellesi sattui nainen joka uskoi sinua eikä sulkenut silmiään tosiasioilta.


      • Juuri näin!!!!!!!

        Aivan oikein, kaada koko pas.ka vaimon kontolle. Sinun tehtävänäsihän on olla se viestinviejä, joka sotkeutuu parisuhteeseen, eihän ne keskenään osaa sitä tehdä. Laupias samarialainen vai koston piru? Kolmas pyörä joka tapauksessa ja nyt varmasti olet onnellinen. Ja et opi yhtään mitään. Kerran kakkonen, aina kakkonen.


      • hyväjoseikoskaanenää

        Kyseessä on ilmeisesti sua huomattavasti vanhempi pariskunta ja heillä pitkä liitto takana? Empä usko että vaimo hetti miehen menemään ihan noin vain. Ilman keskusteluja liiton jatkosta.


      • oikein toimittu
        hyväjoseikoskaanenää kirjoitti:

        Kyseessä on ilmeisesti sua huomattavasti vanhempi pariskunta ja heillä pitkä liitto takana? Empä usko että vaimo hetti miehen menemään ihan noin vain. Ilman keskusteluja liiton jatkosta.

        Nykyään eronneiden joukossa on aika paljon vanhoja pariskuntia. Naiset ovat itsenäisempiä ja heidän työtulonsa tai eläkkeensä ovat niin hyviä, että ei ole taloudellista pakkoa olla miehen pettämistä kärsimässä. Lisäksi omaisuutta usein on ja naiset osaavat pitää puolensa osituksessa. Lapsetkin hyväksyvät äidin ratkaisun, jos puoliso on pettänyt.
        Usein tämä pettävä vanhempi mies on muuttunut niin hankalaksi kotona, että ero on helpotus ja avaa paremman elämän.
        AP on toiminut erittäin hyvin. Mielestäni voisi kuitenkin ilmoittaa vaimolle tulostaan ja sopia vaikka jonkun neutraalin paikan tapaamiselle kodin sijasta.


      • opi mitä?
        Juuri näin!!!!!!! kirjoitti:

        Aivan oikein, kaada koko pas.ka vaimon kontolle. Sinun tehtävänäsihän on olla se viestinviejä, joka sotkeutuu parisuhteeseen, eihän ne keskenään osaa sitä tehdä. Laupias samarialainen vai koston piru? Kolmas pyörä joka tapauksessa ja nyt varmasti olet onnellinen. Ja et opi yhtään mitään. Kerran kakkonen, aina kakkonen.

        Jos mies saa petettyä vaimoaan joka yleensä tuntee miehen hyvin niin miksei saisi ulkopuolista naista? Oikeasti on olemassa "kakkosia" joita huijataan. Hyvä jos edes joku huijattu katkaisee tuon huijauskierteen!


      • ,,,,,,
        oikein toimittu kirjoitti:

        Nykyään eronneiden joukossa on aika paljon vanhoja pariskuntia. Naiset ovat itsenäisempiä ja heidän työtulonsa tai eläkkeensä ovat niin hyviä, että ei ole taloudellista pakkoa olla miehen pettämistä kärsimässä. Lisäksi omaisuutta usein on ja naiset osaavat pitää puolensa osituksessa. Lapsetkin hyväksyvät äidin ratkaisun, jos puoliso on pettänyt.
        Usein tämä pettävä vanhempi mies on muuttunut niin hankalaksi kotona, että ero on helpotus ja avaa paremman elämän.
        AP on toiminut erittäin hyvin. Mielestäni voisi kuitenkin ilmoittaa vaimolle tulostaan ja sopia vaikka jonkun neutraalin paikan tapaamiselle kodin sijasta.

        Meillä todellakin lensi mies pihalle yli 30 yhteisen vuoden jälkeen. Keskusteluja ei ollut liiton jatkosta. Mies ei ollut hankala mutta en voinut kuvitella jatkavani vaikka mies vähätteli tekemisiään ja halusi jatkaa yhteiselämää.


    • onnittelut1

      Hyvä naiset! Itselleni kävi niin että käräytin miehen vahingossa, olin niin kauhuissani kun sain tietää. Mutta mies katosi kuin kuuma ilma saharan autiomaassa, vonkasi kyllä naisen perään.

    • tekopyhää!!!!

      Sun tarina ei opeta mulle mitään. Mä näen tuon kertomisen vain oman huonon omantunnon puhdistamisena, tekopyhyytenä suorastaan. Onko nyt asia näin, että kun varattu ei ota eroa vaimostaan kakkosen takia, niin siinä vaiheessa vasta miehestä tulee sika? Ja sitten halutaan oma pettymys ja tuska siirtää vaimon niskaan. Ja vielä myötätuntoa anotaan. Sian kanssa kelpaa sängyssä olla, mutta kun sika ei toimikaan kakkosen tahdon mukaan hänestä tulee oikein sika sika. Ei mee mun jakeluun.
      Mä en usko, että sun tarinasi on edes tosi. Tuo kertomasi, että sait muka vaimosta sydänystävän vesittää sen. Vai ihanko terapeutteina toimitte toisillenne? Jauhatte jatkuvasti, millainen sika mies oli?

      • miksi karvasi nousi

        Vaimo /avovaimo voi kertoa miehestä kakkoselle paremminkin! Jos mies ei ole kertonut olevansa varattu. Mies ei koskaan kertoisi itse sanaakaan. Ei vuosiin. Kaikki on tullut ehkä yllätyksenä toiselle naiselle. Ja miehen hyväksikäyttö seksiin. Jos miehellä olis ollut tunnetta, jo se olisi näkynyt.

        Pettymystä ei siirretä vaimon niskaan, se on henkilökohtainen pettymys mieheen ja miehen aiheuttamaa. Mieshän se on paskaa tainnut jauhaa kaverinsa kanssa kaikki vuodet, että panee kakkosta.... jos paskanjauhajaa etsitään. Joskus on oikeus kuulla totuus, että mies nylkyttää kahta naista seksistisenä. Siinä ei toisten tunteet paljoa paina miehelle ja vuosien menetys. Kuka haluaa naisia kohtaan ikävän miehen? En minä ainakaan välttämättä.


      • niin ja
        miksi karvasi nousi kirjoitti:

        Vaimo /avovaimo voi kertoa miehestä kakkoselle paremminkin! Jos mies ei ole kertonut olevansa varattu. Mies ei koskaan kertoisi itse sanaakaan. Ei vuosiin. Kaikki on tullut ehkä yllätyksenä toiselle naiselle. Ja miehen hyväksikäyttö seksiin. Jos miehellä olis ollut tunnetta, jo se olisi näkynyt.

        Pettymystä ei siirretä vaimon niskaan, se on henkilökohtainen pettymys mieheen ja miehen aiheuttamaa. Mieshän se on paskaa tainnut jauhaa kaverinsa kanssa kaikki vuodet, että panee kakkosta.... jos paskanjauhajaa etsitään. Joskus on oikeus kuulla totuus, että mies nylkyttää kahta naista seksistisenä. Siinä ei toisten tunteet paljoa paina miehelle ja vuosien menetys. Kuka haluaa naisia kohtaan ikävän miehen? En minä ainakaan välttämättä.

        Mikään puolivillainen "totuus" eli väritetty tarina, ei kerro kakkoselle selvästi mistä on kyse. Jos joku mättää tarinassa.


      • eikoskaanenää.

        "Onko nyt asia näin, että kun varattu ei ota eroa vaimostaan kakkosen takia, niin siinä vaiheessa vasta miehestä tulee sika? "

        Ei todellakaan, en olisi koskaan koskenut mieheen jos olisin tiennyt hänen olevan varattu. Yhteydenpidon lopetin samantien kun sain asian selville.

        "Mä en usko, että sun tarinasi on edes tosi. Tuo kertomasi, että sait muka vaimosta sydänystävän vesittää sen. Vai ihanko terapeutteina toimitte toisillenne? Jauhatte jatkuvasti, millainen sika mies oli?"

        Aluksi kyllä puhuimme miehen teoista ja tunteistamme paljon mutta huomasimme meillä olevan kovasti yhteistä 14 vuoden ikäerosta huolimatta :)

        Ikävää että sinulla on noin katkeroitunut maailmankuva.


      • Toi on totta
        miksi karvasi nousi kirjoitti:

        Vaimo /avovaimo voi kertoa miehestä kakkoselle paremminkin! Jos mies ei ole kertonut olevansa varattu. Mies ei koskaan kertoisi itse sanaakaan. Ei vuosiin. Kaikki on tullut ehkä yllätyksenä toiselle naiselle. Ja miehen hyväksikäyttö seksiin. Jos miehellä olis ollut tunnetta, jo se olisi näkynyt.

        Pettymystä ei siirretä vaimon niskaan, se on henkilökohtainen pettymys mieheen ja miehen aiheuttamaa. Mieshän se on paskaa tainnut jauhaa kaverinsa kanssa kaikki vuodet, että panee kakkosta.... jos paskanjauhajaa etsitään. Joskus on oikeus kuulla totuus, että mies nylkyttää kahta naista seksistisenä. Siinä ei toisten tunteet paljoa paina miehelle ja vuosien menetys. Kuka haluaa naisia kohtaan ikävän miehen? En minä ainakaan välttämättä.

        "imo /avovaimo voi kertoa miehestä kakkoselle paremminkin"

        Totta. Petetyllä olisi paljon kerrottavaa, jos kakkonen uskaltautuisi ottamaan yhteyttä häneen.


    • Peukkuja täältä

      Minä uskon tarinan totuuteen, ja kiitän apta suuresta rohkeudesta. Ei ollut tekopyhää vaan rohkean, pelkämättömän ihmisen oikeudenmukainen teko.

      Uskon myös että useimmat petetyt toimisivat tiedon saadessaan kuten tämä vaimo. Sillä eiköhän useimmiten ole niin, että petetty on perheen vastuullinen arjen ylläpitäjä, jolla on paljon hyvää sydäntä toisille ihmisille, pettäjällekin. Siksihän häntä petetään, hän on hieno ihminen jota pettäjä ei halua menettää, siksi pettäjä valehtelee kumppanilleen ja peittelee uskottomuuttaan, että ei menettäisi hyvää puolisoa.

      • Kaikkea ne uskoo

        Minä en usko, että kukaan normaali ja terve nainen alkaa sydänystäväksi perheensä rikkojan kanssa!
        Aloitus on täyttä satua ja jonkun huomionhakuisen nuoren naikkosen kirjoittama.

        Aikamoista soopaa!


    • Vilwa

      Rohkea teko. Useinhan naiset alkavat 'huoritella' toisiaan, vaikka se oikea huora on se mies.

    • kenen syykö?

      Näin on ja kakkonen saa miehen vasta jos petetty vaimo eroaa. Usein kakkonen hyppii onnensa kukkuloilla, tietämättä mitä tuskaa on tullut aiheutettua, pettäjän kanssa.

      • hahhaaaaaaa

        Että ihan SAA miehen. :D En ikinä huolisi sellaista miestä. Panoseuraksi kelpaa mutta ei koskaan elämänkumppaniksi.


    • asgrf

      kakkoset on tuhat prosenttisiahuoria!

      • kysyy??

        Mitä nämä vaimojen puolisot on jotka hyppää vieraissa?


    • lumottu puutarha

      Joillekin vaimoille on ihan turha kertoa koska menevät kysymään pettävältä ja valehtelevalta mieheltä mikä on totta ja mikä ei, suorastaan anellen miestä valehtelemaan. Vaikka kakkosella olisi video miehen puuhista, vaimo ei halua uskoa häntä vaan patologisen valehtelijamiehensä valheita.

      On miehiä jotka esim. vaimon läsnäollessa soittavat sitten kakkoselle haukkuen nämä ja kertoen miten inhoavat tai lähettävät sähköpostia haukkuen ja katkaisten välit. Näiden jälkeen mies tekee heti uuden soiton tai sähköpostin joissa kertoo että rakastaa vain kakkosta, pyytää ettei tämä jätä ja että vaimo pakotti olemaan törkeä kakkosta kohtaan. Jos kakkonen kertoo vaimolle miehen näistäkään toiminnoista, vaimo ei vieläkään usko.

      Hienoa toimintaa ap,onneksi olet törmännyt fiksuun vaimoon vaikka mies olikin törkykasa.

      • no niin

        Kyllä pitemmällä keskustelulla vaimo uskoo, kun hän saa kysyä kysymyksiä. Jos uskoo vain miestään, on aika sinisilmäinen.
        Kakkosen ei kannata jatkaa puhelua jossa mies yrittää aloittaa saarnan, katkaisee puhelun ja laittaa äänettömälle.
        "Inho asiaan" kannattaa vastata, että mies lopettaa sellaisen kohtuuttoman inhoamisen ja haukkumisen.
        Sähköpostia voi laittaa takaisin, olla rehellinen, lyhyesti.

        Mies katkaisee joka tapauksessa välit joskus, teki niin tai näin. Ei saa olla miehen kiristyksen kohteena, onhan jo ollut kauan.

        Ai että mies sitten tekee uuden sähköpostin. Onpa kaksinaamaista. Vaimo pakotti? Jättäkää nuo vässykät... :o

        Kun kertoo riittävästi tuntomerkkejä toiminnasta ja muuta, eiköhän vaimo joskus usko. Kertoo vielä mistä miehen voi löytää naisia metsästämästä, vaimo takuulla kiinnostuu pistokokeisiin. On myös vaimon puolella.

        Jos haluaa roikkua "seksipelimiehessä", mikäs siinä, mutta jos alkaa lopulta tympäisemään... Joskus käy vahingossa niin että vaimoon törmää, mikä on uskomatonta, mutta mahdollista joillekin. :D


      • Toisinpäin kävi...

        Jaa. Mun mies soitti kakkosen luota käryn jälkeen mulle vaatien kovana avioeroa mutta kipitti heti puhelun jälkeen kotiin kilttinä miehenä rakkauttaan vannomaan...Et voi tietää, onko turha kertoa vaimolle vai ei, jos et tunne häntä henkkoht ja hyvin. Tv:exvaimo


    • kunnäitäjuttuja

      Lukee ei kyllä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa:):(

    • kokeilkaapa

      niin munkin mielestä kuuluu kertoa :)

      itse tein kaiken käänteisesti pettävää miestä kohtaan. esim. en esitellyt kavereille, en vastannut kutsuihin tule sinne tai tänne jne.. sitten kun kaikki tuli ilmi salaamiset yms. jutut eli sanoin eksä lukenut rivien välistä jne naamasta puheista yms..

      • kokeilkaapa0000

        lopuksi pistin vaimolle viestin että tiedän missä miehesi on..


      • solidaarisuutta, siskot
        kokeilkaapa0000 kirjoitti:

        lopuksi pistin vaimolle viestin että tiedän missä miehesi on..

        Kokeilkaapa tosiaan kertoa vaimolle! Teette siinä monelle syyttä haukutulle, revitylle ja syytetylle vaimolle TOSI ISON PALVELUKSEN!!! Ei ole oikein vaimoa kohtaan keneltäkään naiselta jättää häntä pettävän ja hakkaavan ukon kanssa elämään tietämättömänä ihmetellen, miksi mies on muuttunut niin hirveäksi. Ei voi kysyä menemisiä, ei mitään tekemisiä, kun vaimoa jo haukutaan sairaan mustasukkaiseksi, jopa raivoten uhkaillaan ja nimitellään huoraksi yms. Tätäkö te kakkosnaiset haluatte sille vaimolle? Ette saata tajuta ja huomata mistään, millainen mies on vamoaan kohtaan, oman huonon omantuntonsa takia! Ette näe ja kuule sitä hirveää menoa, jota mies pitää kotona! Teille hän ei sitä näytä eikä kerro totuutta, vaan vaimon syytä kaikki, häntä hän teille syyttää omista rötöksistään, kostaa vaimolle pienenkin epäilyn, koska MIEHESSÄ EI OLE VIKAA.
        Pyydän! NAISET! Käräyttäkää pettäjämiehet heidän vaimoilleen! Joku vaimo voi selvitä siten pois petollisesta parisuhteestaan, säästyä hakkaamiselta ja saada maahan tallatun itsetuntonsa takaisin, kun tajuaa, ettei syy koskaan ole ollutkaan hänessä, vaan petollisessa mehessä!


      • kertokaajo
        solidaarisuutta, siskot kirjoitti:

        Kokeilkaapa tosiaan kertoa vaimolle! Teette siinä monelle syyttä haukutulle, revitylle ja syytetylle vaimolle TOSI ISON PALVELUKSEN!!! Ei ole oikein vaimoa kohtaan keneltäkään naiselta jättää häntä pettävän ja hakkaavan ukon kanssa elämään tietämättömänä ihmetellen, miksi mies on muuttunut niin hirveäksi. Ei voi kysyä menemisiä, ei mitään tekemisiä, kun vaimoa jo haukutaan sairaan mustasukkaiseksi, jopa raivoten uhkaillaan ja nimitellään huoraksi yms. Tätäkö te kakkosnaiset haluatte sille vaimolle? Ette saata tajuta ja huomata mistään, millainen mies on vamoaan kohtaan, oman huonon omantuntonsa takia! Ette näe ja kuule sitä hirveää menoa, jota mies pitää kotona! Teille hän ei sitä näytä eikä kerro totuutta, vaan vaimon syytä kaikki, häntä hän teille syyttää omista rötöksistään, kostaa vaimolle pienenkin epäilyn, koska MIEHESSÄ EI OLE VIKAA.
        Pyydän! NAISET! Käräyttäkää pettäjämiehet heidän vaimoilleen! Joku vaimo voi selvitä siten pois petollisesta parisuhteestaan, säästyä hakkaamiselta ja saada maahan tallatun itsetuntonsa takaisin, kun tajuaa, ettei syy koskaan ole ollutkaan hänessä, vaan petollisessa mehessä!

        Kerro sä sitten mistä tietää, mies on varattu? Aika harvoin mies sitä vapaaehtoisesti kertoo. Rupeanko stalkkaa vai palkkaanko yksityisetsivän? Kertokaa ny vihdoista viimein kunnollinen vastaus te kakkosnaisten parjaajat! Itse en ole varatun miehen kanssa mistään hinnasta...


      • Kerroin
        kertokaajo kirjoitti:

        Kerro sä sitten mistä tietää, mies on varattu? Aika harvoin mies sitä vapaaehtoisesti kertoo. Rupeanko stalkkaa vai palkkaanko yksityisetsivän? Kertokaa ny vihdoista viimein kunnollinen vastaus te kakkosnaisten parjaajat! Itse en ole varatun miehen kanssa mistään hinnasta...

        Yksinkertaista: jos mies ei kutsu sinua kotiinsa vähintään 2 viikon sisällä, hänellä on siellä nainen.


      • eivälttämättäpidä
        Kerroin kirjoitti:

        Yksinkertaista: jos mies ei kutsu sinua kotiinsa vähintään 2 viikon sisällä, hänellä on siellä nainen.

        Joo mutta kun ei sielä ole naisen omaisuutta..


      • Anonyymi
        eivälttämättäpidä kirjoitti:

        Joo mutta kun ei sielä ole naisen omaisuutta..

        Siis haluat miehen omaisuuden. Aika pinnallista ja laskelmoivaa hommaa.


    • Nainen!!!

      Minäkin kerroin, mutta valitettavasti eukko ei ilahtunut

      • entinen toinen

        Mitenkäs se sitten meni? Alkoiko sättiä sinua?


      • rehellisyyskannattaa

        Minäkin kerroin. Näytin viestit yms. Siitä on jo vuosia. Soittelemne vaimon kanssa edelleen. Mitä kuuluu jne. Olimme jopa yhdessä risteilyllä. Mies lensi kuin leppäkeihäs. Molemmilla on nyt mies ja hyvä suhde. Huijarilla uusi nainen, jota taas pettää.


    • Jotta näin!

      Aloittajan motiivi mennä kertomaan vaimolle oli puhdas kosto. Häntä vitutti miehen teko, joten hän halusi vaimonkin tietävän. Vaimon infoaminen ei ollut mitään muuta kuin aloittajan itsekäs teko, jossa ei ole mitään kunnioitettavaa.

      • Tai sitten näin

        Jos varattu kusettaa sinkkuja niin, että valehtelee itsnesä sinkuksi myös, voi olla että kusetettu siitä suuttuu ja jopa "kostaa". Se on kuule pelin henki, kaikki eivät käännä toista poskeaan jos tulevat kusetetuksi. Aika moni meistä petetyistä ei pidä tätä tekoa itsekkäänä vaan olisimme kiitollisia käräyttäjälle, ainakin me jotka emme olisi halunneet olla naimisissa kusettajan kanssa.


    • ihmisarvon takia

      Kyllä kannattaa kertoa. Vaimo saa usein vastauksen häntä kummastuttaneisiin asioihin. Lisäksi pitäisi vaimolle antaa mahdollisuus kysymyksiin ajan kanssa. Näin petturi ei pääse mitätöimään tekemäänsä.

      • Anonyymi

        Tämä on nostettava keskusteluun. Minua on petetty vuosia. Naurattaa aivan. Selvitin asian kovalla vaivalla. Somessa pommittaa päivittäin. Olen ollut joskus sihteerin tehtävässä. Kyllähän nuo aakkoset sun muut muistaa. Tekisi mieleni joskus sanoa, että noinko ! Homma on viety niin naurettavaksi. Voin sanoa lukevani kuin vieraskirjaa. Ilmeisesti nämä ihmiset eivät häpeä ollenkaan. Omatunto on vieras käsite.


    • Anonyymi

      Jep. Minä kerroin 3.11.2021.

    • Anonyymi

      Mari. Odotan soittoasi. Edelleen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe