http://m.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288586376645.html
Eli yritetään positiivisessa mielessä esittää että läskiys on hyväksyttävää, yleistä ja luonnollista. Ei tasan tarkkaan ole!!! Jos ihminen syö vain silloin kun on nälkä tavallista ruokaa, pysyy hoikkana. Hoikkuus on luonnollista, ei läskiys. Läski sairastuttaa ja hoito maksetaan yhteisestä kassasta joten ei pitäisi olla hyväksyttävää. Yleistä se ikävä kyllä on.
Tällainen on oikeasti naisen vartalo
150
2754
Vastaukset
- citynainen
Läskity. Hyi vittu!!
- ghhkmhjk,
Naisista kolmasosa on ylipainoisia, miehistä puolet. Kannattaisi siis ensin panna oma kroppa kuntoon pojat ennen kuin arvostelette synnyttäneitä naisia...
- 18+14
Niin, jutun perusteella tällainen on epänormaali, ei tavoilteltava naisen vartalo.
http://www.mtv3.fi/viihde/televisio.shtml/salkkarit-venla-treenaa-kovaa-katso-kuvat/2013/07/1783936- kesämies32
Venla näyttää siltä, että tekeekin siellä salilla jotain. Toisin kuin suurin osa naisista, jotka tekevät salistaKIN sosiaalisen ympäristön itselleen.
- lottamari<3
Venla on vielä nuori naimaton nainen. Kunhan menee naimisiin, vanhenee ja alkaa saamaan lapsia, niin voi sitten liittyä tuohon mamma kerhoon näyttelemään raskausarpiaan ja sellujaan. Vielä riittää intoa, kun kroppa on nuori, mutta kolmekymppisenä ei auta enää mitkään treenit, jos haluaa normaalin naisen elämän.
- 13+10
Joopa joo, hoh hoijaa...
- katkera totuus
Kaikki naiset ei saa raskausarpia tai selluja ,vaikka saisivat useita lapsia. On naisia, jotka ilman ihmeellisestä treeenaamista pysyvät lapsien jälkeenkin samoissa mitoissa. Terveelliset elintavat, perimä jne.
- ed.
katkera totuus kirjoitti:
Kaikki naiset ei saa raskausarpia tai selluja ,vaikka saisivat useita lapsia. On naisia, jotka ilman ihmeellisestä treeenaamista pysyvät lapsien jälkeenkin samoissa mitoissa. Terveelliset elintavat, perimä jne.
"Ihmeellistä" piti sanoman. Siis normi-elämää viettämällä jotkut pysyvät entisen laisena 30v. 40v. 50v. Elämä on..
- nooh miten nyt
Öö..Meillä on ex:n kanssa kolme ja se painaa vieläkin sen 49 kg =/
Miten syöttösikana olemisen ja normaalin syömisen väliin saat
lapsen puserettua? Ja kyllä pieksin lasiakin jos alkoi BMi menemään yli 20 =D
Siiderivalas on siiderivalas. "mutta kolmekymppisenä ei auta enää mitkään treenit, "
-Roskaa!
Olen useammastakin yli 30v synnyttäneestä naisesta leiponut vielä bikini-fitness kisaajan.
Mutta he ovatkin valmiita hikoilemaan ja tekemään OIKEASTI töitä kroppansa eteen.
Kaikista ei tietenkään tarvitse mitään kisaajia tulla, mutta raskaus tms on pelkkä tekosyy. Jokainen pääsee kuntoon jos vain haluaa sitä tarpeeksi.- Väärääpuutahaukutaan
TheOne kirjoitti:
"mutta kolmekymppisenä ei auta enää mitkään treenit, "
-Roskaa!
Olen useammastakin yli 30v synnyttäneestä naisesta leiponut vielä bikini-fitness kisaajan.
Mutta he ovatkin valmiita hikoilemaan ja tekemään OIKEASTI töitä kroppansa eteen.
Kaikista ei tietenkään tarvitse mitään kisaajia tulla, mutta raskaus tms on pelkkä tekosyy. Jokainen pääsee kuntoon jos vain haluaa sitä tarpeeksi.Entä jos ei halua tai ole kiinnostunut näyttämään mieheltä! >:(
Itse en ainakaan halua massiivisia luhaksia, mielestäni ne ovat rumat! Olen toki sitä mieltä että ei ole terveellistä olla lihava. mutta eikö jokaisella ole vapaus valita minkä kokoinen on?
Itse olen mielestäni perusnainen, pitkä, vähän pyöreä ja aivan tyytyväinen näin. Enkä todellakaan ikinä arvostelisi naista, joka esim. kolmen lapsen synnyttämisen jälkeen olisi tukevassa kunnossa. He eivät ehdi treenata, koska hoitavat lapsia ja se on fakta! Myös lasten hoito on kovaa hommaa, ja vie mehuja, jonka jälkeen ei edes jaksaisi mennä minnekään kuntosalille hikoilemaan.
Mielestäni miesten on turha valittaa naisten kiloista, koska miehiä on maailmassa enemmän ylipainoisina, kuin naisia, vaika he eivät edes synnytä!
Ja jos on lihava, ei heti tarvitse leimata laiskaksi! Tämä lihava, voi tehdä rankkaa duunia, joka vie mehut treenaamiselta. Miettikää, enen kuin kritisoitte noin happamesti muita ihmisiä! - Itse vastuussa
Väärääpuutahaukutaan kirjoitti:
Entä jos ei halua tai ole kiinnostunut näyttämään mieheltä! >:(
Itse en ainakaan halua massiivisia luhaksia, mielestäni ne ovat rumat! Olen toki sitä mieltä että ei ole terveellistä olla lihava. mutta eikö jokaisella ole vapaus valita minkä kokoinen on?
Itse olen mielestäni perusnainen, pitkä, vähän pyöreä ja aivan tyytyväinen näin. Enkä todellakaan ikinä arvostelisi naista, joka esim. kolmen lapsen synnyttämisen jälkeen olisi tukevassa kunnossa. He eivät ehdi treenata, koska hoitavat lapsia ja se on fakta! Myös lasten hoito on kovaa hommaa, ja vie mehuja, jonka jälkeen ei edes jaksaisi mennä minnekään kuntosalille hikoilemaan.
Mielestäni miesten on turha valittaa naisten kiloista, koska miehiä on maailmassa enemmän ylipainoisina, kuin naisia, vaika he eivät edes synnytä!
Ja jos on lihava, ei heti tarvitse leimata laiskaksi! Tämä lihava, voi tehdä rankkaa duunia, joka vie mehut treenaamiselta. Miettikää, enen kuin kritisoitte noin happamesti muita ihmisiä!Laihana pysyy ilman treenaamista. Kyse on vain ja ainoastaan syömisestä. Ne lapset ja väsymys tuskin sitä moskaa tunkee kurkusta alas. Itse olen laiha enkä liiku juuri lainkaan, ellei nyt kaupungilla kävelyä laske. Ruoan laittamiseen minulla menee noin puoli tuntia. Vaikka on lapset niin ehtii terveellistä laittaa. Ja vaikka on raskaana, ei tarvi läskistyä. Jokainen on itse vastuussa mitä suuhunsa tunkee. Kun syö perusterveellisesti, voi myös silloin tällöin herkutella.
- ulledulledoff
"mutta kolmekymppisenä ei auta enää mitkään treenit, jos haluaa normaalin naisen elämän."
Eli toisin sanoen, "et jaksa mennä salille/lenkille, kun pitää siivotakin vielä". - harhaluuloja
Itse vastuussa kirjoitti:
Laihana pysyy ilman treenaamista. Kyse on vain ja ainoastaan syömisestä. Ne lapset ja väsymys tuskin sitä moskaa tunkee kurkusta alas. Itse olen laiha enkä liiku juuri lainkaan, ellei nyt kaupungilla kävelyä laske. Ruoan laittamiseen minulla menee noin puoli tuntia. Vaikka on lapset niin ehtii terveellistä laittaa. Ja vaikka on raskaana, ei tarvi läskistyä. Jokainen on itse vastuussa mitä suuhunsa tunkee. Kun syö perusterveellisesti, voi myös silloin tällöin herkutella.
Se väsymys juurikin tunkee moskaa kurkusta alas! Noin niin kuin karkeasti sanottuna, mutta olet siis aivan väärässä. Väsymys ja stressi on yksi ylipainoon vaikuttava tekijä: väsyneenä on vaikeampi pitää kiinni terveellisistä ruokailutavoista ja silloin sortuu helpommin herkuttelemaan kuin tarpeeksi levänneenä ja endorfiineja liikunnasta saaneena.
- läskien selittelyä
harhaluuloja kirjoitti:
Se väsymys juurikin tunkee moskaa kurkusta alas! Noin niin kuin karkeasti sanottuna, mutta olet siis aivan väärässä. Väsymys ja stressi on yksi ylipainoon vaikuttava tekijä: väsyneenä on vaikeampi pitää kiinni terveellisistä ruokailutavoista ja silloin sortuu helpommin herkuttelemaan kuin tarpeeksi levänneenä ja endorfiineja liikunnasta saaneena.
Kyllä ne läskit keksii kaikenlaista itsepetosta. "Sortuu helpommin herkuttelemaan" - vittu mitä paskaa! Jos päättää, etteis syö paskaa, niin silloin päättää. As simple as that. Vain täydellinen luuseri tulee selittämään jotain "sortumisista".
Väärääpuutahaukutaan kirjoitti:
Entä jos ei halua tai ole kiinnostunut näyttämään mieheltä! >:(
Ja jos on lihava, ei heti tarvitse leimata laiskaksi! Tämä lihava, voi tehdä rankkaa duunia, joka vie mehut treenaamiselta. Miettikää, enen kuin kritisoitte noin happamesti muita ihmisiä!"Entä jos ei halua tai ole kiinnostunut näyttämään mieheltä"
-Hyväkuntoinen nainen ei näytä mieheltä, mutta läski näyttää aina läskiltä.
"kolmen lapsen synnyttämisen jälkeen olisi tukevassa kunnossa. He eivät ehdi treenata, koska hoitavat lapsia ja se on fakta!"
-Raskaus EI OLE SAIRAUS!! Ja kotonakin ehtii treenaamaan kun tietää mitä tekee. Että turha kitistä mitään ajanpuute tekosyitä.
"Tämä lihava, voi tehdä rankkaa duunia, joka vie mehut treenaamiselta. "
-Tämä on sitä laiskuutta nimenomaan. Olet hyvä esimerkki siitä.- No just joo
harhaluuloja kirjoitti:
No ei varmasti väsymys lisää. Itse jos olen todella laiska ja väsynyt niin silloin itselläni ei tule kuulookaan käydä kaupassa tai tehdä ruokaa. Ja kun ei käy kaupassa niin ei ole mitään mitä syödä. Aika yksinkertaista. Mielestäni lihavana pysyminen vaatii enemmän voimavaroja ja aktiivisuutta kuin laihana pysyminen. Välillä oikein ihmettelee miten ne läskit jaksaa ravata koko ajan jossain kaupoissa ostelemassa ruokaa sun muuta roskaruokaa. Itse tykkään ennemmin tehdä jotain hyödyllistä ja luovaa kuin tuhlata aikaani kaupassa käynteihin..
- werwerwer
TheOne kirjoitti:
"Entä jos ei halua tai ole kiinnostunut näyttämään mieheltä"
-Hyväkuntoinen nainen ei näytä mieheltä, mutta läski näyttää aina läskiltä.
"kolmen lapsen synnyttämisen jälkeen olisi tukevassa kunnossa. He eivät ehdi treenata, koska hoitavat lapsia ja se on fakta!"
-Raskaus EI OLE SAIRAUS!! Ja kotonakin ehtii treenaamaan kun tietää mitä tekee. Että turha kitistä mitään ajanpuute tekosyitä.
"Tämä lihava, voi tehdä rankkaa duunia, joka vie mehut treenaamiselta. "
-Tämä on sitä laiskuutta nimenomaan. Olet hyvä esimerkki siitä.Veikkaisin, että näillä kiireisillä on ainakin neljä tuntia/vrk aikaa käytettävissä telkkariin ja facebookin päivitykseen.
Tuokin "en halua massiivisia lihaksia" on jo niin helkutin klisee, että kyseiset tätä sanontaa toistavat naiset on jo aivopesty niksipirkan yms toimesta.
- ei ainoa
Wau, maastaveto peräti 80 kg. Onpa saavutus. En paljoa kehuis tuolla mutta kieltämättä kroppa alkaa muistuttaa treenattua. Tuosta on hyvä jatkaa.
- Hollyfuck
Läski tuon ekassa kuvassa ja syytäkin hävetä. tietokoneen näyttökin jo halkesi
- pyha sydän
Naisten rooli on vaan jotenkin olla enemmän se kaunis esine. Tai siis sillä tavallahan useat miehet heitä objektifioivat. Naiset katsovat enemmän sitten miehen tuloja, sosiaalista statusta ym.
Menee ihan plörinäksi koko juttu jos miesten pitäisi silti olla näitä helv. suorituskoneita, jotka tahkovat rahaa ym. ja sitten palkkioksi saavat siitä naisen jonka vartalon muoto on joku perunasäkki.- mulla ja ehkä sulle
Juurikin näin. Ja juuri sen vuoksi ätmi ei ansaitse sitä kaunista ja hoikkaa naista. Ensin miehellä pitää olla jotain vastinetta. Näinhän ne tasot kohtaavat.
- pyhä sydän
mulla ja ehkä sulle kirjoitti:
Juurikin näin. Ja juuri sen vuoksi ätmi ei ansaitse sitä kaunista ja hoikkaa naista. Ensin miehellä pitää olla jotain vastinetta. Näinhän ne tasot kohtaavat.
No tossa toi juttu onkin. Noi lihavat naiset eivät kelpuuta atm:iä. Vaan hekin katselevat tavallisia miehiä tai pahimmassa tapauksessa ytm:iä.
- mulle ja ehkä sulle
pyhä sydän kirjoitti:
No tossa toi juttu onkin. Noi lihavat naiset eivät kelpuuta atm:iä. Vaan hekin katselevat tavallisia miehiä tai pahimmassa tapauksessa ytm:iä.
Se on heidän asiansa. Voipi olla että saavat sen YTM.n tai voivat olla saamatta. Ätmillä kun ei taida olla sitä vastinetta kenellekään.
- Sacred Heart
mulle ja ehkä sulle kirjoitti:
Se on heidän asiansa. Voipi olla että saavat sen YTM.n tai voivat olla saamatta. Ätmillä kun ei taida olla sitä vastinetta kenellekään.
No panoseuraksi voivat satunnaisesti saada ytm:än, mutta parisuhteeseen vaikea uskoa, että joku hyvän näköinen jätkä lähtisi lihavan naisen kanssa. Tai varmasti ryhtyy ja on ryhtynyt, mutta ei kauhean usein.
- ssici
Tuskin tuossa yritetään viestiä ylipainon olevan ihan ok (vaikka lievä ylipaino varmaan onkin ihan ok, jos se ei henkilöä itseään vaivaa), vaan pyritään saamaan mediaan näkyville niitä samoja naisia, joita on myös katukuvassa.
Itseänikin ärsyttää kun joku Koiso tms. mainostaa eteläeurooppalaisen hoikan nuoren naisen kuvalla liikettään. Ei siinä muuten mitään, mutta kun asiakaskunta ei ole mainoksen naisen kaltaisia, ja jos menisin kysymään sitä vaatetta tai edes sitä kokoa, mitä mainoksen naisella oli päällä, niin ei heiltä löytyisi. Heiltä löytyy vaan plus-koon telttoja ja hetaleita. Ottaa päähän, että AINA mainostetaan hoikilla malleilla pieniä vaatteita, mutta ei niitä kyseisiä vaatteita sitten ole kaupassa. Valhetta kaikki tyynni ja piestä pitäisi mainosmiehet ja vaatehtimojen omistajat. - Nyt lerpahtaa!
No hyi. Olisi sietänyt photoshopata aika raskaasti. Tuon näköinen nainen ei minua kiihota.
- voin arvata
Tuskin sinäkään joka naista kiihotat. Kuulut niihin 50% ylipainoisista miehistä.
- ziisus..
Suuri osa naisia on ylipainoisia. Usein myös löytyy löysää vatsaa, selluliittia, raskausarpia tms. Toisaalta harvalla hoikallakaan on täydelliset rinnat ja muhkea kaunis takapuoli. Sanoisin, että täydellisiä kroppia tulee erittäin harvoin vastaan. Tai sellaisia kroppia joita kadehtisin. Aina on jossain vikaa. Se voi olla vaikea ymmärtää katsoessa photoshopattuja vartaloita ja siihen tämä kamppanja mielestäni tähtää. Ei ylipainon ihannointiin vaan oman vartalon arvostamiseen sellaisena kuin se on. Kaikki ovat epätäydellisiä ja silti ihania ja seksikkäitä. Jos teitä ei kiihota pyöreämpi nainen, ei se tarkoita, että teidän tarvitsisi niihin koskea. Antakaa kunkin olla mitä on. Pieni ylipaino ei merkittävästi kasvata terveysriskiä. Sairas lihavuus (sekä laihuus) liittyvät usein mielenterveyden ongelmiin ruokaan liittyen eivätkä ratkea teidän ilkkumisellanne.
Jos mietitään kaikkia itse aiheutettuja ongelmia, ei juuri mitään pitäisi hyväksyä: ei liian raskasta liikuntaa, ei päihteitä, autolla ylinopeus erittäin paheksuttavaa, seksi ilman kondomia ei käy.. Me emme onneksi elä sellaisessa yhteiskunnassa. Enkä tiedä kuinka kalliiksi tupakoivat läskit lopulta tulevat, jos jaksaa työikäisenä eläkeiän kynnykselle ja kuolee nopeasti toisin kuin hyväkuntoinen pitkään eläkkeellä oleva terve ihminen.- 2+14
Niin, ja sehän on yleistä että nainen lihoo raskauden myötä. Sitten vuoden päästä saattaa olla laihtunut aika paljon. Että ei se ylipaino ole mikään pysyvä juttu välttämättä, mutta on yleinen asia lapsen saannin jälkeen. Se on aika hassua kun ylistetään että nainen on niin kaunis kun on raskaana, mutta kun synnytys tapahtuu, nainen mukamas muuttuu rumaksi samantien.
- muistakaa..
Vielä suurempi osa miehistä on ylipainoisia! Vaikka eivät ole koskaan edes raskaana. Mitenhän olisi jos olisivat raskaana.. Jokamies olisi ylipainoinen.
- Haloo herätys
Nuo ovat synnyttäneiden naisten vartaloita.
Tottakai vartalo muuttuu kun sen sisällä ensin kasvatetaan vauva.
Haloo ihmiset. Naiset elimistö on ihan eri moottori kuin miehellä.- mies32
Niin että 3kg pötkön synnyttämisestä täytyy jäädä muistoksi 30kg ylimääräistä.. Ja tätä ei jostain syystä käy vaikka iki-ihanille thaikuille..
- normaalipainoinen
mies32 kirjoitti:
Niin että 3kg pötkön synnyttämisestä täytyy jäädä muistoksi 30kg ylimääräistä.. Ja tätä ei jostain syystä käy vaikka iki-ihanille thaikuille..
Siellä onkin synnyttäneet vanhemmat naiset kuivia rasvattomia kuvatuksia. Rintojen kohdalla tyhjä pussi jne. Perimässä meidän ruumiinrakenne on aika paljon. Täällä ollaan toisenlaisia.
- normaali_kaveri
Mun äiti on on yli kuuskymppinen ja hän on aina painanut aina alle 60kg
.
Monesti hänki ihmettelee miten nykyajan naiset ja varsinkin nuoret päästävät itsensä lihomaan kamalan näköiseksi?
Onko ruoka liian halpaa kun ihmiset paisuu aloittajan linkin kuvan mittoihin?
TODELLA vastenmielisen näköistä- ssici
Minä olen aina painanut alle 50 kg, mutta en ole koskaan jaksanut ihmetellä muiden painoja.
- .......
http://areena.yle.fi/tv/320325
oksettaa tämän dokumetin naiset he vasta feikkejä ovatkin! - järkyttynyt mies
Kiitos. Tämä oli arvokas muistutus miksi elän mieluiten yksin. Huhhuh.
- en niin järkyttynyt
Samat sanat. Olen ollut aina hoikka ja en miestä ota koska suurin osa on lihavia tai ainakin lihovat vuosien kuluessa.
- 11+2
Niinhän se on, että nykyisin vähinyään lievä ylipaino, vatsamakkarat, sellu ja turvotus ympäri vuoden ovat sitä, mitä pidetään täysin normaalina. Hoikat ihmiset ovat sitten niitä poikkeuksia ja "photoshopattuja" tai anorektikkoja, jotka eivät elä normaalia elämää ollenkaan.
En kiistä, etteikö ihmiset saisi olla sellaisia kuin ovat, mutta se on aika huolestuttavaa, kun suurin osa kansasta kärsii liikakiloista. Siis asiasta, joka johtuu tasan siitä, että täällä Suomessa on liian helppoa, kun kaikille on ruokaa yllin kyllin tarjolla. Vatsamakkarat ja läski lähtevät laihduttamalla, ja rasvakudoksen vähentyessä sellunkin määrä vähenee ja ihon pinta paranee.
Se, että valtaväestö on lihavaa, ei tarjoita mielestäni sitä, että sitä pitäisi normalisoida tai tehdä siitä iloinen asia. Jos on ollut lähes koko elämänsä sairaalloisen lihava, niin eiväthän ne kilot tule koskaan karisemaan, mutta suurimmalla osalla ihmisistä ei ole mitään hyvää syytä kiloilleen. He vain syövät liikaa, koska se on mukavaa.
Kyllä hoikkuus on kuitenkin kaunista, molemmilla sukupuolilla. Kaikkien pitäisi pyrkiä syömään terveellisesti ja kohtuudella. Suurin osa ihmisistä ei voi vain myöntää, että vika on itsessä ja omissa elintavoissa. Indeksejä venytetään sen mukaan, miltä ihmiset näyttävät. Nuorisossakin lihavuus on yleistynyt. Nuoret tytöt ovat alkaneet muistuttaa siiderivalaita ja pojat ovat pöhöttyneitä. Kasvavassa iässä olevia lapsia ei voi arvostella ääneen, mutta vanhempien olisi tehtävä jotain koko perheen elintavoille. - ....................
Jossain vaiheessa elämää muut asiat muuttuvat tärkeämmäksi: ruoka, perhe, lapset, siideri:
http://static.ylilauta.org/files/o1/orig/1374837514642394.jpg/image.jpg
Ja aina asiaan ei vain voi vaikuttaa:
http://static.naamapalmu.com/files/jw/medium/JepU21gX9oqeSI3JPQEt.jpg
Jotain tässä välissä on tapahtunut:
http://static.naamapalmu.com/files/Gd/medium/VMhmRSEWwfRKOFojD3pX.png
Silti pelottava suunta on se, että valtavirta saisi määritellä ihanteet. Jos suurin osa naisista on ylipainoisia, niin tietysti he haluisivat, että ulkonäköihanne olisi kotona ruoka-aikaan olleen näköinen ihminen. Naiset lähtevät todella helposti mukaan tuollaiseen sotaan photoshoppeja ja hoikkia naisia vastaan. Kukaan mies tuskin kehtaisi pitää läskiä miestä sellaisena, johon haluaa samaistua:
http://static.naamapalmu.com/files/4G/medium/KaIOg6XYSfiMTF4IRzcW.jpg- Kotona kaunis
Se on jännä juttu miten juuri häiden jälkeen paisuminen alkaa. Monet saavat pidettyä itsensä kurissa aameneen asti. Mikä siinä on on että miehen napattua on lupa lihoa? Luulisi jokaisen haluavan näyttää rakkaansa edessä kauniilta. Myös vanhana.
- ......
Kotona kaunis kirjoitti:
Se on jännä juttu miten juuri häiden jälkeen paisuminen alkaa. Monet saavat pidettyä itsensä kurissa aameneen asti. Mikä siinä on on että miehen napattua on lupa lihoa? Luulisi jokaisen haluavan näyttää rakkaansa edessä kauniilta. Myös vanhana.
Lihoo ne miehetkin! Miehellä on ällöä kun mahan kohta kasvaa älyttömästi ja hartiat ja jalat ovat jopa luisevat. Ei miehet ole sen "suojatumpia" lihomiselta vakiinnuttuaan.
- Reipas Mies
Sopii kuvitella millainen on oikeasti miehen vartalo kun tupakka, olut ja rasva maistuu.
Media luo paljon paineita niin miehille kuin naisille. Ennen tatuoinneista ei puhuttu nyt se on suositun/alaryhmän symboli. Nykyään tämän arka aihe on että ensiksi etsitään niin miehestä kuin naisesta ne kaikki viat joilla "täydestä arvosta" lähdetään tinkimään alaspäin.
On tietysti niitä ressukoita jotka luulevat että hoikkuus on tie onneen jos muita eväitä ei ole korissa.
Toki liika ylipaino on terveydelle haitallista pitemmän päälle, mutta väitän että naisen on helpompi pudottaa painoaan (tietyssä määrin) kuin miehen duunata selvästi näkyvät lihakset sinne missä niitä yleisö arvostaa.
Ei miehen "vararengas" eikä naisen "ghetto-perä" nykyään saa kuin paheksuvia katseita. Raskas työ vaatii raskaan ruuan, moni kevyt näyttöpäätetyötä tekevä ei tarvitse kolmen ruuan lounasta. Sitten menevät duunin jälkeen salille pumppaamaan jotta syöty ruoka palaa. Hassua.
Kuitenkin atm-mies saa joka ilma puntata ja juosta säällä kuin säällä mutta yksin pysyy jos naisia ei osaa naurattaa ja viihdyttää säkenöivästi. Suurin osa miehistä kiinnostuu jo naisesta kun tämä on naisen näköinen ja muotoinen. Siinä luulisi olevan kannustinta tarpeeksi. - Ätmi
Jep, eiköhän se naiselle ole helppoa.
Riittää kuin ei kerryttä ylimääräistä niin naiselliset muodot näkyy ihan luonnostaan.
En ole rumaa normaalia painoista naista nähnytkään.
Miehillä ne kovemmat paineet on, lihaksikkaaseen kroppaan kun joutuu oikeesti tekemään töitä ja jos ei omaa oikeita geenejä niin vähän vielä enemmän.
Oispa miehillä yhtä helppoa, pystyn olemaan syömättä niin ettei rasvaprosentti nouse yli 10%
Mutta kun ei se riitä - 576ke
Jos raskauskilot olisivat joku oikea syy niin kaikki äidithän olisivat lihavia.
Tuttavapiiristä, joka koostuu hyvin pitkälti erilaisten liikuntamuotojen harrastajista, löytyy hoikkia äitejä vaikka kuinka paljon. Toki lihaviakin on joukossa.
Se on vaan kiva keksiä kaikkia tekosyitä koska on paljon helpompaa kuin itsensä rääkkääminen liikunnalla ja ruokailun tarkkailu.
Rahasta tai ajastakaan se ei ole kiinni koska aina voi herätä vähän aikaisemmin ja liikkua peilin edessä ihan peruskuntoliikkeitä tehden.
Jos ei kiinnosta pitää huolta kehostaan se kannattaa ihan myöntää, arvon paksukaiset. - Sacred Heart
Miksi naiset eivät urheile kunnolla. Kun katsoo jotain fitness naisia. Nehän on hyvän näköisiä, varsinkin offseasonilla. Jotenkin ihmiset vetää kaksi ääripäätä, toinen on silikoni tissinen laiheliini ja toinen on lihava. Miksei voi olla sopivasti lihaksikas ja hieman läskiä päällä?
Salilla kun katselee naisten treenejä niin voi prkl. Tehdään jotain reidenlähentäjä ja reidenloitontaja konetta. Sitten istutaan jumppapallon päällä pinkit 2kg käsipainot päällä ja tehdään tasan 10 toistoa punnerruksia olkapäille. Mitä helv.
Voihan naisetkin treenata kovaa ja syödä ne protskunsa ja vitamiininsa. Ei niistä muutu pro-bodarin näköiseksi yhdessä kuussa tai edes muutamassa vuodessa.
Oikea ongelma nuorilla läskeillä naisilla, on se että niillä ei ole ponnetta treenata. Joko salilla ei käydä ollenkaan tai sitten käydään tekemässä ihan läppä treenejä.- Mies32
Yksi ongelma ovat myös ne läskisäkit, jotka kyllä treenaavat, mutta syövät kuin virtahevot ja siksi pysyvät läskeinä. Mutta treenillään muka oikeuttavat lihavuutensa.
- kas, ongelma katosi
Mies32 kirjoitti:
Yksi ongelma ovat myös ne läskisäkit, jotka kyllä treenaavat, mutta syövät kuin virtahevot ja siksi pysyvät läskeinä. Mutta treenillään muka oikeuttavat lihavuutensa.
Ongelma sinulle? Pysyttele toki kauempana läskisäkeistä. Normaali terve ihminen varmaan tajuaisi tuollaisen itsekin.
- Crepuscule1
kas, ongelma katosi kirjoitti:
Ongelma sinulle? Pysyttele toki kauempana läskisäkeistä. Normaali terve ihminen varmaan tajuaisi tuollaisen itsekin.
Entäs sitten kun ei ole jäljellä muita kuin niitä läskisäkkejä. Sehän se oikea ongelma on.
- nuo hullut koirat
kas, ongelma katosi kirjoitti:
Kadulla niitä näkee kuitenkin, vaikka pysyisi kaukanakin. Eli kyllä ne vitun ihravuoret ovat ongelma joka tapauksessa, ja jotain niille pitäisi tehä, että saataisiin ne eläimet pois rumentamasta katukuvaa.
- huomannut
Crepuscule1 kirjoitti:
Entäs sitten kun ei ole jäljellä muita kuin niitä läskisäkkejä. Sehän se oikea ongelma on.
Miehissä?
- mies 35
Sehän se oli hyvä kuva netissä kun oli hyvännäköinen nainen ja komea mies. Naisen kuvan alla luki suurinpiirtein "näytät tältä jos et syö kuin virtahepo" ja miehen kuvan alla "saat käydä muutaman vuoden salilla että nämä lihakset näkyvät" :D
Aiheeseen sen verran että itseä ei ainakaan ärsytä näissä "kampanjoissa" muu kuin se, että läskit yrittävät tällä tavoin oikeuttaa lihavuutensa. Varmasti blogin pitäjä tietää itsekin olevansa lihava ja tuo ei ole normaalia mutta koska ei jaksa/halua/viitsi tehdä asialle mitään yrittää saada siitä luonnollista. Jos tuo nainen olisi sanonut että tälläinen on vartaloni ja lihava on mutta ei haittaa niin ei olisi vituttanut yhtään mutta onhan tuo paskanjauhaminen käsittämätöntä.
Olen itse 183 / 75 ja lihaksia ei juuri ole. En silti ala väittämään että lihaksikkaat miehet kuvissa ovat photoshopattuja ja treenaaminen ei ole normaalia. - jonsku__91
Kulttuuri tämän takana on aika pitkälti. Äitini on syntynyt 1950-luvun alussa ja kauhistelee nykyajan nuoria naisia kun läskit roikkuu ja siinä ei ole mitään väärää. Elintason noustessa ihmiset ovat lihavoituneet ja siitä on tullut normaalia.
Nykyään vanhemmat myöskään eivät uskalla sanoa lapsilleen jos ylipainoa alkaa kertymään. Äitini on sit ikäluokkaa että uskaltaa sanoa. Pituus minulla 165 ja normipaino 56 niin yhtenä talvena paino oli kerennyt maaliskuuhun mennessä nousemaan 64 kiloon niin heti huomautti et "alahan tyttö taas urheilemaan".- Blazenna
Ei siinä syntymävuodella ole läheskään niin paljoa merkitystä, kun ihmisen omalla asennoitumisella. Oma äitini esim. on syntynyt -53, eikä koskaan suuremmin kommentoi ihmisten painoja, tai ainakaan kauhistele ylipainoisia. Suurin keskustelu ja hälinä painoon liittyen koko suvun keskuudessa syntyi ennemminkin silloin, kun eräs nuori joutui sairaalaan tiputukseen anoreksian takia. (toisaalta tässäkin täytyy ymmärtää, että sopivasti syömisen ja kuntoilun tuoma hoikkuus on aivan eri asia, kuin täysin syömättömyydestä johtuva).
Sitä paitsi, aiemmin pieni ylipaino ja pyöreys olivat ennemminkin ihailtavia piirteitä, ja hedelmällisen naisen merkki. Nuihin aikoihinhan sitä juuri myytiin ja markkinoitiin ihmisille kaikenmaailman lihotustabletteja, että saisivat hieman lisää ihastuttavia lisäkiloja vartensa koristukseksi...
Ja ennenkuin kukaan ehtii sanomaan, ei, en ole ylipainoinen (176/64).
- Teinionteiniainavaan
Vai oikein "oikeuttaa" lihavuutensa. Koetapa kieltää tai tehdä mielipiteesi merkitykselliseksi. Valkkaamista tapahtuu myös toiseen suuntaan, ja kriteeritkin on ihan omat.
- Ikisinkku M
Tuolla(kin) blokkaajalla on ihmmellinen lähestymistapa asiaan:
"Tällä tavoin haluan nostaa tavallisen naisvartalon kunniaan. Monet haasteeseen mukaan lähteneet ovat sanoneet, että oman vartalokuvan julkaiseminen on ollut terapeuttista"
Mihin ihmeen kunniaan? Miksi pitäisi hirveästi miesten väkisin alkamaan kunnioittamaan vartalomallia joka ei silmiä hivele kun se ei väkisin vaan onnistu vaikka kuinka haluaisi. Ihan sama juttu kun menisit autokauppaan ja haluat ostaa näppärän ja pieniruokaisen pikkuauton, myyjä alkaisi sitten esittelemään sinulle jotain seitsenpaikkaista tila-autoa väittäen että tämä on pieniruokainen ja näppärä, wtf, kaikkihan sen näkee ettei ole eikä millään tavoin vastaa sitä mitä olet hakemassa. Toki voi olla ja varmasti onkin hyvä siinä tarkoituksessa mihin se on tehty mutta jos asiakas hakee pikkuatoa niin miksi pitää tyrkyttää sitä ihan erilaista mallia kun tietää ettei se kelpaa kuitenkaan? Autonmyyjällä on mahdollisuus järjestää asiakkaalle haluamansa ja myydä se perhemalli semmoiselle joka sellaista hakee ja kaikki ovat tyytyväisiä.- Mies32
Niin, kyllähän minuun ainakin noilla vatsaläskikraaterikuvilla on täysin päinvastainen vaikutus: jos joskus olenkin ajatellut, että pullukka voisi sittenkin olla menettelevä ja vain reilun kurvikas, mutta ei sittenkään. Kauheita säkkejä ja inhottava röpelöihraiho. Jos sattuu tulevaisuudessa omalle kohdalle, niin katson avioeroperusteeksi.
- Ikisinkku M
Mies32 kirjoitti:
Niin, kyllähän minuun ainakin noilla vatsaläskikraaterikuvilla on täysin päinvastainen vaikutus: jos joskus olenkin ajatellut, että pullukka voisi sittenkin olla menettelevä ja vain reilun kurvikas, mutta ei sittenkään. Kauheita säkkejä ja inhottava röpelöihraiho. Jos sattuu tulevaisuudessa omalle kohdalle, niin katson avioeroperusteeksi.
Tuo on ihan totta joo, pitäisi saada joku takuu tuohonkin asiaan. Oikeastaan aika ihmeellistä kun vaimo kuitenkin taitaa olla se miehen kallein hankinta ja silti siitä ei ole mitään takeita millaiseksi menee. Joku auto tai talo kun hankitaan niin tokihan nekin vähän rapistuu, tulee luonnollista kulumaa ja se on ihan hyväksyttävää, olisi vaimossakin mutta jos vaikka viidessä vuodessa auto muuttuisikin ihan erimalliseksi niin kyllä siinä sanomista tulisi ja tuotevastuuta selviteltäisiin. Eipä oikeastaan ole ihme että niitä vaimoja menee niin paljon vaihtoon nykyään kun eivät pysy ennakko-odotusten rajoissa.
- 6+11
Ei tässä varmaan ole kyse siitä, että kaikkien pitäisi heitä ruveta himoitsemaan. Eikö kyse ole ennemminkin siitä, että hyväksytään se että kaikki ei ole täydellisiä? Että on erilaisia vartaloita, eikä niiden ketkä ei kuulu siihen kauneusmuottiin, tarvitse hävetä itseään. Häpeästä ja epävarmuudestahan tässä on kyse, ihan yksinkertaisesti, siitä että hävetään kun ei olla täydellisiä. Mutta eihän kukaan ole täydellinen muutenkaan, joten se koko juttu on harhaa. Kyllähän sen jokainen aikuinen ihminen tajuaa, mutta suuria paineita on silti. Nyky-yhteiskunnassa on tarve yrittää vaikuttaa mahdollisimman täydelliseltä, ja se täydellinen vartalo on todellakin aika kapea näkemys. Tässä nyt nämä naiset sanovat että tällainen olen, en täydellinen, mutta ei se mitään.
Ennen ihmiset piilottelivat vammaisia sukulaisiaan, kun heitä niin hävetti nämä. Nyt piilotellaan itseään ja hävetään itseään. Eihän siinä ole mitään järkeä. - 387465
Ikisinkku M kirjoitti:
Tuo on ihan totta joo, pitäisi saada joku takuu tuohonkin asiaan. Oikeastaan aika ihmeellistä kun vaimo kuitenkin taitaa olla se miehen kallein hankinta ja silti siitä ei ole mitään takeita millaiseksi menee. Joku auto tai talo kun hankitaan niin tokihan nekin vähän rapistuu, tulee luonnollista kulumaa ja se on ihan hyväksyttävää, olisi vaimossakin mutta jos vaikka viidessä vuodessa auto muuttuisikin ihan erimalliseksi niin kyllä siinä sanomista tulisi ja tuotevastuuta selviteltäisiin. Eipä oikeastaan ole ihme että niitä vaimoja menee niin paljon vaihtoon nykyään kun eivät pysy ennakko-odotusten rajoissa.
Susta huomaa ettet osaa käsittää ihmisiä ihmisinä, persoonina. Et ymmärrä että ihmisillä on sisin ja luonne, ja ne ovat sen ihmisen tärkeimmät piirteet. En tiedä onko asenteesi opittu, vai onko sulla jokin "häiriö", mutta luulen kyllä että ikisinkuksi jäätkin. Parisuhde vaatii toisen ihmisen kunnioittamista ja ymmärtämistä, arvostamista. Musta tuntuu että susta (eikä monesta muustakaan tämän palstan pojusta) olisi siihen, kun ei teillä ole mitään hajua mistä on kyse.
- Ikisinkku M
387465 kirjoitti:
Susta huomaa ettet osaa käsittää ihmisiä ihmisinä, persoonina. Et ymmärrä että ihmisillä on sisin ja luonne, ja ne ovat sen ihmisen tärkeimmät piirteet. En tiedä onko asenteesi opittu, vai onko sulla jokin "häiriö", mutta luulen kyllä että ikisinkuksi jäätkin. Parisuhde vaatii toisen ihmisen kunnioittamista ja ymmärtämistä, arvostamista. Musta tuntuu että susta (eikä monesta muustakaan tämän palstan pojusta) olisi siihen, kun ei teillä ole mitään hajua mistä on kyse.
Persoonallisuus on yliarvostettua, miehen kannalta on aina parempi naisellisen stereotyyppisesti käyttäytyvä nainen kuin omasta mielestään persoonallinen sekopää josta koskaan ei tiedä mitä tapahtuu seuraavaksi. No et nyt ehkä ihan tuota tarkoittanut, toki ne sisin ja luonne ovat tärkeitä mutta iahn yhtälailla tärkeä on se ulkokuori koska se määrittää halun lähteä tutustumaan siishen sisimpään, siksi ei sitäkään tulisi väheksyä eika ainakaan väittämällä valkoista mustaksi yrittää saada sitä hyväksyntää.
- Ikisinkku M
6+11 kirjoitti:
Ei tässä varmaan ole kyse siitä, että kaikkien pitäisi heitä ruveta himoitsemaan. Eikö kyse ole ennemminkin siitä, että hyväksytään se että kaikki ei ole täydellisiä? Että on erilaisia vartaloita, eikä niiden ketkä ei kuulu siihen kauneusmuottiin, tarvitse hävetä itseään. Häpeästä ja epävarmuudestahan tässä on kyse, ihan yksinkertaisesti, siitä että hävetään kun ei olla täydellisiä. Mutta eihän kukaan ole täydellinen muutenkaan, joten se koko juttu on harhaa. Kyllähän sen jokainen aikuinen ihminen tajuaa, mutta suuria paineita on silti. Nyky-yhteiskunnassa on tarve yrittää vaikuttaa mahdollisimman täydelliseltä, ja se täydellinen vartalo on todellakin aika kapea näkemys. Tässä nyt nämä naiset sanovat että tällainen olen, en täydellinen, mutta ei se mitään.
Ennen ihmiset piilottelivat vammaisia sukulaisiaan, kun heitä niin hävetti nämä. Nyt piilotellaan itseään ja hävetään itseään. Eihän siinä ole mitään järkeä.Kyllähän me miehet joudutaan se hyväksymään ettei kaikki ole täydellisiä muttei se estä meitä silti haluamasta sitä että kaikki olisivat. Se ei ole meidän vika jos joku itseään häpeää, sehän kun on hänen itsensä korvien välissä ja siellähän hänen pitää saada se muutos aikaiseksi eikä meissä. Itseään väkisin tuputtamalla täydellisenä ja kaiken paljastamalla saa aikaan vain inhoreaktion ja eikä se minusta ainakaan ole kovin mukavaa katsottavaa näin kesäaikaan kun puolialastomat rumat ihmiset esittelee itseään tuolla turuilla ja toreilla. Ehkä vapauttavaa heille mutta muille ei kovin mukavaa ja minusta ainakin paljon mukavamamoi nähdä ihmisiä jotka hyvällä maulla ja kauniilla vaatteilla osaavat itseään verhota tarvittaessa. Sillä hyvin valitulla pukeutumisella voi sitten saada sitä hyväksyntää vaikkei ihan mallin mitoissa olisikaan.
- hyvin sanottu
Ikisinkku M kirjoitti:
Persoonallisuus on yliarvostettua, miehen kannalta on aina parempi naisellisen stereotyyppisesti käyttäytyvä nainen kuin omasta mielestään persoonallinen sekopää josta koskaan ei tiedä mitä tapahtuu seuraavaksi. No et nyt ehkä ihan tuota tarkoittanut, toki ne sisin ja luonne ovat tärkeitä mutta iahn yhtälailla tärkeä on se ulkokuori koska se määrittää halun lähteä tutustumaan siishen sisimpään, siksi ei sitäkään tulisi väheksyä eika ainakaan väittämällä valkoista mustaksi yrittää saada sitä hyväksyntää.
Nimenomaan. Ulkokuori houkuttaa tutustumaan siihen sisimpään. Siksi jätän kaikki ätmit täysin noteeraamatta. Ei vaan houkuta niin ei.
- kaunotar ja sinkku
Ikisinkku M kirjoitti:
Kyllähän me miehet joudutaan se hyväksymään ettei kaikki ole täydellisiä muttei se estä meitä silti haluamasta sitä että kaikki olisivat. Se ei ole meidän vika jos joku itseään häpeää, sehän kun on hänen itsensä korvien välissä ja siellähän hänen pitää saada se muutos aikaiseksi eikä meissä. Itseään väkisin tuputtamalla täydellisenä ja kaiken paljastamalla saa aikaan vain inhoreaktion ja eikä se minusta ainakaan ole kovin mukavaa katsottavaa näin kesäaikaan kun puolialastomat rumat ihmiset esittelee itseään tuolla turuilla ja toreilla. Ehkä vapauttavaa heille mutta muille ei kovin mukavaa ja minusta ainakin paljon mukavamamoi nähdä ihmisiä jotka hyvällä maulla ja kauniilla vaatteilla osaavat itseään verhota tarvittaessa. Sillä hyvin valitulla pukeutumisella voi sitten saada sitä hyväksyntää vaikkei ihan mallin mitoissa olisikaan.
Jes. Tässä mies minun makuuni. Ymmärrät siis myöskin sen miksi rumat miehet aiheuttavat inhoreaktion naisessa, eikö vain?
- Iloinen TyyliLyyli
Ikisinkku M kirjoitti:
Kyllähän me miehet joudutaan se hyväksymään ettei kaikki ole täydellisiä muttei se estä meitä silti haluamasta sitä että kaikki olisivat. Se ei ole meidän vika jos joku itseään häpeää, sehän kun on hänen itsensä korvien välissä ja siellähän hänen pitää saada se muutos aikaiseksi eikä meissä. Itseään väkisin tuputtamalla täydellisenä ja kaiken paljastamalla saa aikaan vain inhoreaktion ja eikä se minusta ainakaan ole kovin mukavaa katsottavaa näin kesäaikaan kun puolialastomat rumat ihmiset esittelee itseään tuolla turuilla ja toreilla. Ehkä vapauttavaa heille mutta muille ei kovin mukavaa ja minusta ainakin paljon mukavamamoi nähdä ihmisiä jotka hyvällä maulla ja kauniilla vaatteilla osaavat itseään verhota tarvittaessa. Sillä hyvin valitulla pukeutumisella voi sitten saada sitä hyväksyntää vaikkei ihan mallin mitoissa olisikaan.
No mutta tämäpä hienoa. Meillä naisilla on siis oikeus ja kohtuus puolellamme kun haemme täydellistä miestä? Siinä ei siis olekaan mitään pinnallista eikä miehillä ole mitään sitä vastaan. Mukava kuulla että pelaamme yhteisillä säännöillä. Hyvää metsästys onnea vaan kaikille. Onneksi kenenkään ei tarvitse tyytyä vaan nyt katse kirkaana ja mieli pirteänä kohti syksyä.
- Ikisinkku M
kaunotar ja sinkku kirjoitti:
Jes. Tässä mies minun makuuni. Ymmärrät siis myöskin sen miksi rumat miehet aiheuttavat inhoreaktion naisessa, eikö vain?
Tottakai ymmärrän, ulkonäöllähän me kaikki se ensivaikutelma luodaan. Toki ihminen saa olla ruokkoamaton ja mistään piittaamaton jos ei liiku ihmisten ilmoilla mutta kyllä minusta ainakin sellaisen joka muiden ihmisten kanssa tekemisissä pitää vähän kiinnittää huomiota habitukseensa. Jos haluaa olla "persoonallinen" siksi kun siihen on oikeus niin pitää sitten myös hyväksyä arvostelevat katseet ja ehkä myös huomautukset kun onhan niillä kanssaihmisilläkin jotain oikeuksia, vaikkapa asioida ruokakaupan vihannestiskillä ilman inhonväristyksiä joita tulee väkisin jos/kun hikinen puolialaston läski tulee viereen haisemaan ja puristelemaan tomaatteja.
- Ikisinkku M
Iloinen TyyliLyyli kirjoitti:
No mutta tämäpä hienoa. Meillä naisilla on siis oikeus ja kohtuus puolellamme kun haemme täydellistä miestä? Siinä ei siis olekaan mitään pinnallista eikä miehillä ole mitään sitä vastaan. Mukava kuulla että pelaamme yhteisillä säännöillä. Hyvää metsästys onnea vaan kaikille. Onneksi kenenkään ei tarvitse tyytyä vaan nyt katse kirkaana ja mieli pirteänä kohti syksyä.
Toki aina hakea saa, niinhän minäkin odotan täydellistä naista mutta ei saa sitten pettyä jos ei löydykään eikä väittää että hakee parisuhdetta tosissaan jos kuitenkaan ei sitten kelpaa kuin se herra täydellinen. Elämä kun on kompromisseja niin jos sanoo parisuhteen olevan tärkeä ja juuri se mitä haluaa pitää sitten realistisesti karsia myös niitä odotuksia kumppanin suhteen. Itse kun olen hyväksynyt sinkkuuden toiseksi parhaana vaihtoehtona sen täydellisen naisen jälkeen voin hyvillä mielin asettaa riman korkealle.
- Vänkyttäjä
Ikisinkku M kirjoitti:
Toki aina hakea saa, niinhän minäkin odotan täydellistä naista mutta ei saa sitten pettyä jos ei löydykään eikä väittää että hakee parisuhdetta tosissaan jos kuitenkaan ei sitten kelpaa kuin se herra täydellinen. Elämä kun on kompromisseja niin jos sanoo parisuhteen olevan tärkeä ja juuri se mitä haluaa pitää sitten realistisesti karsia myös niitä odotuksia kumppanin suhteen. Itse kun olen hyväksynyt sinkkuuden toiseksi parhaana vaihtoehtona sen täydellisen naisen jälkeen voin hyvillä mielin asettaa riman korkealle.
Muistakaa arvon Mies32 ja Ikisinkku M sitten päästää ne kassienne tuotokset sinne omaan käteenne tai paperiin, tai sitten ainakin tuplavarmistaa kortsut jos täytyy sisälle tuikata. Ettehän te halua olla osallisena tuhoamassa naisten vartaloa raskaudella?
Jos alatte taas seurustelemaan, niin tehkää selväksi että mitään lapsia ei sitten koskaan hankita, koska se teidän kovalla panostuksella hankkimanne nainen täytyy pitää kropaltaan priimakunnossa ettei ole avioero edessä.
Kun joku kaveri hehkuttaa esikoistaan, niin voitte sitten muistuttaa häntä kuinka vaimo on nyt ihan pilalla, kun ihoon on tullut raskausarpia, lantio leventynyt synnytystä varten ja rinnatkaan eivät näytä samalta synnytyksen jälkeen. Jos sen vaimon nyt kuitenkin antaa jäädä lapsen takia, niin täytyy sen ainakin pistää prioriteetit kuntoon ja keskittyä heti raskauskilojen karistamiseen pienen vauvan hoitamisen sijaan. - ssici
Vänkyttäjä kirjoitti:
Muistakaa arvon Mies32 ja Ikisinkku M sitten päästää ne kassienne tuotokset sinne omaan käteenne tai paperiin, tai sitten ainakin tuplavarmistaa kortsut jos täytyy sisälle tuikata. Ettehän te halua olla osallisena tuhoamassa naisten vartaloa raskaudella?
Jos alatte taas seurustelemaan, niin tehkää selväksi että mitään lapsia ei sitten koskaan hankita, koska se teidän kovalla panostuksella hankkimanne nainen täytyy pitää kropaltaan priimakunnossa ettei ole avioero edessä.
Kun joku kaveri hehkuttaa esikoistaan, niin voitte sitten muistuttaa häntä kuinka vaimo on nyt ihan pilalla, kun ihoon on tullut raskausarpia, lantio leventynyt synnytystä varten ja rinnatkaan eivät näytä samalta synnytyksen jälkeen. Jos sen vaimon nyt kuitenkin antaa jäädä lapsen takia, niin täytyy sen ainakin pistää prioriteetit kuntoon ja keskittyä heti raskauskilojen karistamiseen pienen vauvan hoitamisen sijaan.Äh, ei noiden tyyppien mielipiteillä ja seuralla ole arvoa, ainoastaan heidän spermallaan (jos silläkään perintötekijät huomioiden).
Mun mielestä ne voi ruikkia minne haluaa ja jatkaa haukkumistaan. Karavaani kulkee joka tapauksessa. - Mies32
Vänkyttäjä kirjoitti:
Kun joku kaveri hehkuttaa esikoistaan, niin voitte sitten muistuttaa häntä kuinka vaimo on nyt ihan pilalla, kun ihoon on tullut raskausarpia, lantio leventynyt synnytystä varten ja rinnatkaan eivät näytä samalta synnytyksen jälkeen. Jos sen vaimon nyt kuitenkin antaa jäädä lapsen takia, niin täytyy sen ainakin pistää prioriteetit kuntoon ja keskittyä heti raskauskilojen karistamiseen pienen vauvan hoitamisen sijaan.Ikään kuin jokainen nainen synnytyksen jälkeen olisi lihonut ikiajoiksi.
Ei minulla ole toistaiseksi ollut ongelmia tuotosten tai lapsikuumeiden kanssa. - Mies32
Iloinen TyyliLyyli kirjoitti:
Joo, en minä edes halua olla muuta kuin parasta mitä nainen tietää. Ja samaa haluan naiseni olevan. Tosin tämä ei tarkoita, että jokaisen neliösentin ihosta täytyisi olla täydellistä, mutta ei nainen sentään saa olla kuvottava.
- Mies32
6+11 kirjoitti:
Ennen ihmiset piilottelivat vammaisia sukulaisiaan, kun heitä niin hävetti nämä. Nyt piilotellaan itseään ja hävetään itseään. Eihän siinä ole mitään järkeä.En minä ymmärrä miten muka voisi olla häpeämättä 30 ylipainokiloa? Ja helvetin hyvä, että häpeävät, niin on motivaatiota tervehtyä.
- Mies32
hyvin sanottu kirjoitti:
Nimenomaan. Ulkokuori houkuttaa tutustumaan siihen sisimpään. Siksi jätän kaikki ätmit täysin noteeraamatta. Ei vaan houkuta niin ei.
Tuskin jokainen ätmi on ruma.
- ssici
ssici kirjoitti:
Äh, ei noiden tyyppien mielipiteillä ja seuralla ole arvoa, ainoastaan heidän spermallaan (jos silläkään perintötekijät huomioiden).
Mun mielestä ne voi ruikkia minne haluaa ja jatkaa haukkumistaan. Karavaani kulkee joka tapauksessa.Ajatella, jos noiden samojen tomppelien perintötekijät aiheuttaisivat just tyttölapselle sentyyppisen ihokudoksen, että kun se saa lapsia, sille tulee kauheat raskausarvet ja iho jää lötköksi velliksi. Ja se olis näiden onnettomien syy! Munat pois ja iäks päiväks linnaan ehkä sittenkin.
- Mies32
ssici kirjoitti:
Ajatella, jos noiden samojen tomppelien perintötekijät aiheuttaisivat just tyttölapselle sentyyppisen ihokudoksen, että kun se saa lapsia, sille tulee kauheat raskausarvet ja iho jää lötköksi velliksi. Ja se olis näiden onnettomien syy! Munat pois ja iäks päiväks linnaan ehkä sittenkin.
Ei tapahdu jos nainen ei syö kuin porsas. Omat lapseni eivät tule syömään niin, sillä teen hyvin selväksi, että lihavuus on halveksuttava mielisairaus, eikä millään tapaa hyväksyttävää eikä normaalia.
Kun myös itse, vanhempani, sisarukseni ja naiseni ovat aina olleet ihmisen mitoissa, niin geenien eikä esimerkin kautta lapsi ei sairastu lihavuuteen. - Ikisinkku M
ssici kirjoitti:
Ajatella, jos noiden samojen tomppelien perintötekijät aiheuttaisivat just tyttölapselle sentyyppisen ihokudoksen, että kun se saa lapsia, sille tulee kauheat raskausarvet ja iho jää lötköksi velliksi. Ja se olis näiden onnettomien syy! Munat pois ja iäks päiväks linnaan ehkä sittenkin.
Ne kauheat raskausarvet on seurausta siitä kun nainen antaa itselleen luvan herkutella ja ahmia kuin porsas raskausaikana. Sellainen nainen joka pysyy myös raskauden aikana kohtuudessa ja syö terveellisesti eikä hanki ylettömästi rasvaa vyötärölleen bicmaceilla ja muilla palautuu kyllä siitä raskaudestakin ihan nätiksi ja siedettäväksi vaimoksi. Tämä on tärkeää myös lapsen kannalta koska hoikempana paremmin jaksaa sitä lasta sitten hoitaa.
- ssici
Ikisinkku M kirjoitti:
Ne kauheat raskausarvet on seurausta siitä kun nainen antaa itselleen luvan herkutella ja ahmia kuin porsas raskausaikana. Sellainen nainen joka pysyy myös raskauden aikana kohtuudessa ja syö terveellisesti eikä hanki ylettömästi rasvaa vyötärölleen bicmaceilla ja muilla palautuu kyllä siitä raskaudestakin ihan nätiksi ja siedettäväksi vaimoksi. Tämä on tärkeää myös lapsen kannalta koska hoikempana paremmin jaksaa sitä lasta sitten hoitaa.
Tehän sen tiedätte, kun olette raskaana olleet.
Raskausarvet on samanlainen ongelma kuin suonikohjutkin. Joillekin naisille niitä tulee ilman raskauttakin ja jo nuorena - ja ilman ylipainoa. Ihmisillä on erilainen kudostyyppi. Toisilla nahka venyy ja joustaa ja pysyy silti kimmoisana, toisilla repeää ihon alta.
Tosin seisomatyö altistaa suonikohjuille, kuten raskaus altistaa raskausarville. Luultavasti lihavuus jopa ehkäisee raskaudenaikaisia raskausarpia, meinaan jos on kovin pulska jo ennen raskautta niin eihän se vatsa suhteessa entiseen kokoonsa enää kasva raskaudesta niin, että iho repeäisi.
Ota nyt selvää ennen kuin kirjoittelet päättömiä. - ssici
ssici kirjoitti:
Tehän sen tiedätte, kun olette raskaana olleet.
Raskausarvet on samanlainen ongelma kuin suonikohjutkin. Joillekin naisille niitä tulee ilman raskauttakin ja jo nuorena - ja ilman ylipainoa. Ihmisillä on erilainen kudostyyppi. Toisilla nahka venyy ja joustaa ja pysyy silti kimmoisana, toisilla repeää ihon alta.
Tosin seisomatyö altistaa suonikohjuille, kuten raskaus altistaa raskausarville. Luultavasti lihavuus jopa ehkäisee raskaudenaikaisia raskausarpia, meinaan jos on kovin pulska jo ennen raskautta niin eihän se vatsa suhteessa entiseen kokoonsa enää kasva raskaudesta niin, että iho repeäisi.
Ota nyt selvää ennen kuin kirjoittelet päättömiä.Meidän vuosikurssilla yliopistossa oli yksi hoikka tyttö jolla ei todellakaan ollut lapsia, suoraan lukiosta tuli että ikää oli 19 v. Kerran luennolla hänellä oli niin lyhyt paita ja lantiofarkut niin että istuessa paita nousi paljastaen alaselkää. Tytöllä oli käsittämättömät raskausarvet pitkällä selässäkin. Ne kyllä tunnistaa, ei ollut sadomasoa harrastettu, vaan ihonalaisia kiiltäviä repeämiä ne olivat, jotka oli tulleet ihan omia aikojaan. Ihan sama juttu kun joillain miehillä kasvaa alaselässä karvaa ja joillakin ei edes munakarvoja...
- Ikisinkku M
Jatkan vielä tuohon edelliseen eli kommenttia siihen kun oli passeli uutinen:
"Tällä tavoin haluan nostaa tavallisen naisvartalon kunniaan. Monet haasteeseen mukaan lähteneet ovat sanoneet, että oman vartalokuvan julkaiseminen on ollut terapeuttista"
Miksiköhän sen tavallisen (ylipainoisen) vartalon esittely on muka niin hienoa ja hyväksyttävää kun sellaisten vartaloiden esittely jotka ihan oikeasti miellyttävät silmää kielletään? arvatenkin kiellon takana ovat kateelliset paikalliset "tavalliset" naiset:
http://www.stara.fi/2013/08/02/kaupunki-kielsi-naisten-nakumaalaukset/gallery/93346/
Tähän liittyen voisi myös ssicille vastata että jos noilla naisilla tulee raskausparpia niin kyllä heidän miehensä varmaan ne hyväksyvät jos kroppa suunnilleen samoihn mittoihin palautuu. - ssici
Ikisinkku M kirjoitti:
Jatkan vielä tuohon edelliseen eli kommenttia siihen kun oli passeli uutinen:
Miksiköhän sen tavallisen (ylipainoisen) vartalon esittely on muka niin hienoa ja hyväksyttävää kun sellaisten vartaloiden esittely jotka ihan oikeasti miellyttävät silmää kielletään? arvatenkin kiellon takana ovat kateelliset paikalliset "tavalliset" naiset:
http://www.stara.fi/2013/08/02/kaupunki-kielsi-naisten-nakumaalaukset/gallery/93346/
Tähän liittyen voisi myös ssicille vastata että jos noilla naisilla tulee raskausparpia niin kyllä heidän miehensä varmaan ne hyväksyvät jos kroppa suunnilleen samoihn mittoihin palautuu.Ei mua kiinnosta mitä miehet hyväksyy ja mitä ei. Meidän suvussa ei ilmene raskausarpia eikä suonikohjuja, ja lapseni saan joka tapauksessa yksin. Pointti oli se, että kun hoikka nainen on raskaana, hänen vatsanahkansa joutuu venymään suhteessa enemmän kuin lihavan naisen, joten todennäköisemmin sille hoikalle tulee arpia, jos ihokudos on tyypiltään helposti repeävä. Hormonit vaikuttaa myös tuohon asiaan, siksi arpikudosta tulee monille jo murrosiässä lonkkiin ja reisiin esimerkiksi.
Ylipaino, niin kauan kuin ei ole sairaalloista niin että tarvitsee muiden apua tai saa siitä johtuvia sairauksia ja tarvitsee sen takia julkista terveydenhuoltoa, on jokaisen oma asia. Ei kukaan ole ketään pakottamassa olemaan sellaisen kanssa, jota kohtaan ei tunne viehätystä, joten toi hysteerinen jankutus naisten läskeistä tai ylipäätään läskeistä kertoo vain omista pariutumispaineista. - Ikisinkku M
ssici kirjoitti:
Meidän vuosikurssilla yliopistossa oli yksi hoikka tyttö jolla ei todellakaan ollut lapsia, suoraan lukiosta tuli että ikää oli 19 v. Kerran luennolla hänellä oli niin lyhyt paita ja lantiofarkut niin että istuessa paita nousi paljastaen alaselkää. Tytöllä oli käsittämättömät raskausarvet pitkällä selässäkin. Ne kyllä tunnistaa, ei ollut sadomasoa harrastettu, vaan ihonalaisia kiiltäviä repeämiä ne olivat, jotka oli tulleet ihan omia aikojaan. Ihan sama juttu kun joillain miehillä kasvaa alaselässä karvaa ja joillakin ei edes munakarvoja...
Eli sinäkin kiinnitit huomiota niihin arpiin kun ne olivat näkyvissä, muuten et olisi arvannut mitään? Eikö olisi silloin ollut tytöltä paljon viisaampaa pitää hieman korkeampivyötäräisiä farkkuja ja pidempää paitaa vai väitätkö että arvostit häntä enemmän nuo arvet nähtyäsi? Tuokin tyttö varmasti miehen löytää joka häntä rakastaa ja arvostaa arvista huolimatta mutta tuskin se mies haluaa että tyttö niitä jatkuvasti kaikelle kansalle esittelisi ja yrittäisi niiden avulla julistaa olevansa jollain tavalla arvokkaampi kuin sellaiset naiset joilla niitä ei ole, tässä juurikin on se pointti jota olemme tässä yrittäneet selittää.
- Ikisinkku M
ssici kirjoitti:
Ei mua kiinnosta mitä miehet hyväksyy ja mitä ei. Meidän suvussa ei ilmene raskausarpia eikä suonikohjuja, ja lapseni saan joka tapauksessa yksin. Pointti oli se, että kun hoikka nainen on raskaana, hänen vatsanahkansa joutuu venymään suhteessa enemmän kuin lihavan naisen, joten todennäköisemmin sille hoikalle tulee arpia, jos ihokudos on tyypiltään helposti repeävä. Hormonit vaikuttaa myös tuohon asiaan, siksi arpikudosta tulee monille jo murrosiässä lonkkiin ja reisiin esimerkiksi.
Ylipaino, niin kauan kuin ei ole sairaalloista niin että tarvitsee muiden apua tai saa siitä johtuvia sairauksia ja tarvitsee sen takia julkista terveydenhuoltoa, on jokaisen oma asia. Ei kukaan ole ketään pakottamassa olemaan sellaisen kanssa, jota kohtaan ei tunne viehätystä, joten toi hysteerinen jankutus naisten läskeistä tai ylipäätään läskeistä kertoo vain omista pariutumispaineista.Tuosta ylipainosta voi olla montaa mieltä kun jos ei välittömästi niin varmasti siitä myöhemmin seuraa kustannuksia yhteiskunnalle. se taas että väität meidän aloittaneen hysteerisen jankutuksen on taas aika kaukaa haettua kun minä ainakin olen tässä ketjussa vain yrittänyt tuoda sitä näkökulmaa esille ettei meidän miesten pitäisi olla pakko viehättyä raskausarvista ja läskistä ainakaan väkisin tuputettuna. Jotenkin tuntuu siltä että aina tämänkaltaisissa keskusteluissa naiset alkaa aina väkisin vaatimaan että läskin vyötäröllä on pakko olla viehättävää ja normaalia ja sitten kun heille kerrotaan ettei se ole asia kääntyy siinä samassa naisen sillmissä niin että me vaatisimme että teidän on kaikkien pakko olla jotain missejä, emme todellakaan vaadi, olkaa sellaisia olette mutta älkää yrittäkö pakottaa meitä viehättymään asioista mistä emme pysty viehättymään, läskiä voi jossain määrin sietää mutta viehättymään siitä ei vaan pysty vaikka kuinka haluaisi.
- kaksostenäiti
Ikisinkku M kirjoitti:
Nyt saat kyllä haistella kukkasia jo ihan rauhassa. Kokeileppa synnyttää kaksoset ja tule sen jälkeen kertomaan että tuleeko raskausarpia kun massu hiukan turpoaa vaikka ei vetäisikään mäkkisafkaa.
- hapsinkakkiainen
Ikisinkku M kirjoitti:
"Ehkä vapauttavaa heille mutta muille ei kovin mukavaa ja minusta ainakin paljon mukavamamoi nähdä ihmisiä jotka hyvällä maulla ja kauniilla vaatteilla osaavat itseään verhota tarvittaessa. "
Sinun mielestä kauniilla maulla ja hyvillä vaatteilla voi olla toisen mielestä mauton tai ihan jotain muuta viestivä kuin tyylikkyyttä. Ihmiset on erilaisia ja onneksi ei tarvitse pukeutua minkään ikisinkun kauneusstandardien mukaan.. tai muidenkaan. Omien standardien mukaanhan ihmiset pukeutuu ja itseään varten tai jotain tärkeää ihmistä tai tapahtumaa varten ja täysin miten haluaa.
Siinä ei tarvitse paljoa painaa itselleen turhien ihmisten hapan naama jos on itseluottamusta olla sitä mitä on, pukeutua miten haluaa ja lihoa tai laihtua ihan oman halunsa, kykynsä, elämänkatsomuksen mukaan :) Miksei vaan hyväksyisi itseään ja olisi onnellinen ja olisi välittämättä esim. sinun kommenteista.
"Itseään väkisin tuputtamalla täydellisenä ja kaiken paljastamalla saa aikaan vain inhoreaktion ja eikä se minusta ainakaan ole kovin mukavaa katsottavaa näin kesäaikaan kun puolialastomat rumat ihmiset esittelee itseään tuolla turuilla ja toreilla."
Niin ei sinusta, mutta entäpä jostain muusta miehestä? Tai naisesta? Yksi ihminen ei ole totuus ja onneksi täällä on erilaisia ihmisiä jotka uskaltaa olla omia itsejään. Jos jokin on kamalaa älä katso! Ei sinun ole pakko :) - Mies32
kaksostenäiti kirjoitti:
Nyt saat kyllä haistella kukkasia jo ihan rauhassa. Kokeileppa synnyttää kaksoset ja tule sen jälkeen kertomaan että tuleeko raskausarpia kun massu hiukan turpoaa vaikka ei vetäisikään mäkkisafkaa.
No arvet eivät olleet minun antiani keskusteluun. Jos tulee niin tulee, voin ne hyväksyä.
- kaksostenäiti
Mies32 kirjoitti:
No arvet eivät olleet minun antiani keskusteluun. Jos tulee niin tulee, voin ne hyväksyä.
"Ne kauheat raskausarvet on seurausta siitä kun nainen antaa itselleen luvan herkutella ja ahmia kuin porsas raskausaikana."
ja tämä oli sinun nimimerkkisi alta - Mies32
kaksostenäiti kirjoitti:
"Ne kauheat raskausarvet on seurausta siitä kun nainen antaa itselleen luvan herkutella ja ahmia kuin porsas raskausaikana."
ja tämä oli sinun nimimerkkisi altaVai niin.
- hyvin sanottu
Mies32 kirjoitti:
Tuskin jokainen ätmi on ruma.
Ei vaan ätmiys on rumaa.
- mirti vielä jookos
Ikisinkku M kirjoitti:
Tuosta ylipainosta voi olla montaa mieltä kun jos ei välittömästi niin varmasti siitä myöhemmin seuraa kustannuksia yhteiskunnalle. se taas että väität meidän aloittaneen hysteerisen jankutuksen on taas aika kaukaa haettua kun minä ainakin olen tässä ketjussa vain yrittänyt tuoda sitä näkökulmaa esille ettei meidän miesten pitäisi olla pakko viehättyä raskausarvista ja läskistä ainakaan väkisin tuputettuna. Jotenkin tuntuu siltä että aina tämänkaltaisissa keskusteluissa naiset alkaa aina väkisin vaatimaan että läskin vyötäröllä on pakko olla viehättävää ja normaalia ja sitten kun heille kerrotaan ettei se ole asia kääntyy siinä samassa naisen sillmissä niin että me vaatisimme että teidän on kaikkien pakko olla jotain missejä, emme todellakaan vaadi, olkaa sellaisia olette mutta älkää yrittäkö pakottaa meitä viehättymään asioista mistä emme pysty viehättymään, läskiä voi jossain määrin sietää mutta viehättymään siitä ei vaan pysty vaikka kuinka haluaisi.
Tupakoinnistahan ei aiheude mitään kustannuksia yhteiskunnalle vai mitä? Kyllä pitää olla taas yksi pässi mies joka ei osaa ajatella omaa napaansa edemmäs. Hyi helvetti.
- oot säälittävä.
ssici kirjoitti:
Kaikki tajus jo et oot lesbolainen..Teil on miestenvihaamiseen omat palstat.
- herääs nyt
kaksostenäiti kirjoitti:
Ja minä nelosten, mutta ei tule.Se tulee siitä lihoomisesta
kokoa nyt ittes tekosyittes kans. - ssici
Ikisinkku M kirjoitti:
Eli sinäkin kiinnitit huomiota niihin arpiin kun ne olivat näkyvissä, muuten et olisi arvannut mitään? Eikö olisi silloin ollut tytöltä paljon viisaampaa pitää hieman korkeampivyötäräisiä farkkuja ja pidempää paitaa vai väitätkö että arvostit häntä enemmän nuo arvet nähtyäsi? Tuokin tyttö varmasti miehen löytää joka häntä rakastaa ja arvostaa arvista huolimatta mutta tuskin se mies haluaa että tyttö niitä jatkuvasti kaikelle kansalle esittelisi ja yrittäisi niiden avulla julistaa olevansa jollain tavalla arvokkaampi kuin sellaiset naiset joilla niitä ei ole, tässä juurikin on se pointti jota olemme tässä yrittäneet selittää.
Sillä tytöllä oli jo poikaystävä, jonka kanssa sittemmin meni naimisiin ja on naimisissa edelleen.
Kyllä mä jollain perverssillä tavalla pidin siitä ihmisenä enemmän, kun siltä tällanen inhimillinen virhe vilahti näkyviin. Tarkoituksella tai ei, sillä ei oikeastaan ole väliä, oli tärkeää että minäkin näin sellaista mitä en olisi muuten ymmärtänyt. - ssici
Ikisinkku M kirjoitti:
Tuosta ylipainosta voi olla montaa mieltä kun jos ei välittömästi niin varmasti siitä myöhemmin seuraa kustannuksia yhteiskunnalle. se taas että väität meidän aloittaneen hysteerisen jankutuksen on taas aika kaukaa haettua kun minä ainakin olen tässä ketjussa vain yrittänyt tuoda sitä näkökulmaa esille ettei meidän miesten pitäisi olla pakko viehättyä raskausarvista ja läskistä ainakaan väkisin tuputettuna. Jotenkin tuntuu siltä että aina tämänkaltaisissa keskusteluissa naiset alkaa aina väkisin vaatimaan että läskin vyötäröllä on pakko olla viehättävää ja normaalia ja sitten kun heille kerrotaan ettei se ole asia kääntyy siinä samassa naisen sillmissä niin että me vaatisimme että teidän on kaikkien pakko olla jotain missejä, emme todellakaan vaadi, olkaa sellaisia olette mutta älkää yrittäkö pakottaa meitä viehättymään asioista mistä emme pysty viehättymään, läskiä voi jossain määrin sietää mutta viehättymään siitä ei vaan pysty vaikka kuinka haluaisi.
Naisethan saa vaatia ihan mitä ne haluaa, sinä ratkaiset omalta osaltasi suostutko vai et.
Sama se on kun miehet vaatii että anaaliseksin pitäisi kuulua normaalirepertuaariin tai pimpissä ei saisi kasvaa karvoja. - 6+11
Ikisinkku M kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluaisit että kaikki olisivat täydellisiä? Miten ihmeessä se sinua haittaa jos kaikki naiset eivät saa jalkoväliäsi pullistelemaan? Todella omituinen ajatustapa, ainakin omasta mielestäni. En osaa kuvitella sellaista ajatustapaa, että kaikkien muiden pitäisi näyttää haluttavilta. Ei muut ihmiset ole maailmassa siksi että saisit niitä kuola valuen tuijotella, he ovat täällä elämässä omaa elämäänsä omine juttuineen ja kroppinen. Jos jonkun rumuus sinua niin häiritsee, niin katso toiseen suuntaan. Ei sinunkaan ulkomuoto varmasti kaikkien silmiä hivele. Totuus vaan on se, ettei kaikki ole "täydellisiä", eikä siinä mitään kummempaa pitäisi olla.
- DeathInJune
hyvin sanottu kirjoitti:
Ei vaan ätmiys on rumaa.
Olet itse trollaava ätmi, naiset eivät koskaan sano ketään ätmiksi.
- Princess2
6+11 kirjoitti:
Ennen ihmiset piilottelivat vammaisia sukulaisiaan, kun heitä niin hävetti nämä. Nyt piilotellaan itseään ja hävetään itseään. Eihän siinä ole mitään järkeä.Kyllä tollasella mäskisäkillä on syytä hävetä. Ehkä sillon tekisi asialla jotain.
- Ikisinkku M
mirti vielä jookos kirjoitti:
Tupakoinnistahan ei aiheude mitään kustannuksia yhteiskunnalle vai mitä? Kyllä pitää olla taas yksi pässi mies joka ei osaa ajatella omaa napaansa edemmäs. Hyi helvetti.
Tupakassa on niin suuret verot että niillä maksetaan kyllä jo ennakkoon aikalailla, tuoakoitsija kuolee aiemmin eikä näinollen rasita eläkejärjestelmää kovinkaan pitkään, kaikki tupakoitsijat eivät käytä teidän kalliina toitottamia hoitoja jne. Itse olen ollut viimeisen 5v aikana saikulla yhteensä jotain 3pv, viimeksi sairaalahoidossa joskus ihan lapsena, kuinkahan on läskisäkeillä, luulen että enemmän ovat keskimäärin rasittaneet järjestelmää niin että siltäosin ihan turha nassuttaa. Jos lihottavassa ruuassa olisi vastaavat verot kuin tupakassa siitähän se elämä nousisi kun läskisäkkikin joutuisi osallistumaan kustannuksiin.
- Ikisinkku M
ssici kirjoitti:
Naisethan saa vaatia ihan mitä ne haluaa, sinä ratkaiset omalta osaltasi suostutko vai et.
Sama se on kun miehet vaatii että anaaliseksin pitäisi kuulua normaalirepertuaariin tai pimpissä ei saisi kasvaa karvoja.Niinhän se on, vaatia saa mutta pitää myös hyväksyä jos ei kelpaa perusteena läski ihan niinkuin minäkin hyväksyn jos en jollekulle kelpaa kun tupakoin, ei pidä yrittää pakottaa sitä kelpaamista.
Vai vaatii miehet anaalia, eiköhän siinä ole kyse ihan jostain marginaalimäärästä piilohomoja. Karvaahan väkisin kasvaa ja se siistii joka haluaa olla miellyttävä kumppaniaan kohtaan, jos ei niin ihan sama kuin tuossa eka kappaleessa, ei pidä sitten suuttua jos ei pöheikkö kaikille kelpaa. - niyägjut
DeathInJune kirjoitti:
Olet itse trollaava ätmi, naiset eivät koskaan sano ketään ätmiksi.
No nyt sanoo.
- ........
ssici kirjoitti:
Ei mua kiinnosta mitä miehet hyväksyy ja mitä ei. Meidän suvussa ei ilmene raskausarpia eikä suonikohjuja, ja lapseni saan joka tapauksessa yksin. Pointti oli se, että kun hoikka nainen on raskaana, hänen vatsanahkansa joutuu venymään suhteessa enemmän kuin lihavan naisen, joten todennäköisemmin sille hoikalle tulee arpia, jos ihokudos on tyypiltään helposti repeävä. Hormonit vaikuttaa myös tuohon asiaan, siksi arpikudosta tulee monille jo murrosiässä lonkkiin ja reisiin esimerkiksi.
Ylipaino, niin kauan kuin ei ole sairaalloista niin että tarvitsee muiden apua tai saa siitä johtuvia sairauksia ja tarvitsee sen takia julkista terveydenhuoltoa, on jokaisen oma asia. Ei kukaan ole ketään pakottamassa olemaan sellaisen kanssa, jota kohtaan ei tunne viehätystä, joten toi hysteerinen jankutus naisten läskeistä tai ylipäätään läskeistä kertoo vain omista pariutumispaineista.ssici, pelkästään suvun perusteella ei voi olettaa, tuleeko raskausarpia tai suonikohjuja. Äidilläni ja siskollani ei ole raskausarpia, minulla on. Äidilleni tuli suonikohjuja, minulle ja siskolleni ei.
- 70242
Mies32 kirjoitti:
Ei tapahdu jos nainen ei syö kuin porsas. Omat lapseni eivät tule syömään niin, sillä teen hyvin selväksi, että lihavuus on halveksuttava mielisairaus, eikä millään tapaa hyväksyttävää eikä normaalia.
Kun myös itse, vanhempani, sisarukseni ja naiseni ovat aina olleet ihmisen mitoissa, niin geenien eikä esimerkin kautta lapsi ei sairastu lihavuuteen.Sairastahan tuo oma suhtautumisesi on. Toivottavasti et tule saamaan koskaan lapsia. Haluatko että läheisesi sairastuu syömishäiriöön? Todennäköisyys on varsin korkea.
- ssici
........ kirjoitti:
ssici, pelkästään suvun perusteella ei voi olettaa, tuleeko raskausarpia tai suonikohjuja. Äidilläni ja siskollani ei ole raskausarpia, minulla on. Äidilleni tuli suonikohjuja, minulle ja siskolleni ei.
Juu ei varmastikaan, toisinkin voi käydä. Todennäköisyyksillä spekuloidaan kunnes sen sitten omalla kohdalla näkee. Viimeistään tilanteen toteaa aikanaan patologi.
- lkfgjlkdg
hyvin sanottu kirjoitti:
Ei vaan ätmiys on rumaa.
Mutta sitä ei ulkokuoresta aina näe. Pukeutumisesta varmaan osalla.
- Herr Mann
Mies32 kirjoitti:
En minä ymmärrä miten muka voisi olla häpeämättä 30 ylipainokiloa? Ja helvetin hyvä, että häpeävät, niin on motivaatiota tervehtyä.
30 kiloa ylipainoa on jo merkki totaalisesta välinpitämättömyydesta oman ulkonäön suhteen ja kaiken liikuntaan viittaavan vieroksumisesta.
- .........
Missä kohtaa tuossa linkissä puhuttiin miehistä?
- Mies32
70242 kirjoitti:
Sairastahan tuo oma suhtautumisesi on. Toivottavasti et tule saamaan koskaan lapsia. Haluatko että läheisesi sairastuu syömishäiriöön? Todennäköisyys on varsin korkea.
Ei kukaan suvustani tai kavereistani ole syömishäiriöön sairastunut, vaikkeivat läskejä olekaan ja inhoavat ihraa.
- 160cm/50kg
herääs nyt kirjoitti:
Ja minä nelosten, mutta ei tule.Se tulee siitä lihoomisesta
kokoa nyt ittes tekosyittes kans.Hoikkakin raskaana oleva voi saada raskausarpia. Vatsanahka venyy ja ihon alla olevat kudokset repeilevät.
- helpp!!
Ikisinkku M kirjoitti:
Tottakai ymmärrän, ulkonäöllähän me kaikki se ensivaikutelma luodaan. Toki ihminen saa olla ruokkoamaton ja mistään piittaamaton jos ei liiku ihmisten ilmoilla mutta kyllä minusta ainakin sellaisen joka muiden ihmisten kanssa tekemisissä pitää vähän kiinnittää huomiota habitukseensa. Jos haluaa olla "persoonallinen" siksi kun siihen on oikeus niin pitää sitten myös hyväksyä arvostelevat katseet ja ehkä myös huomautukset kun onhan niillä kanssaihmisilläkin jotain oikeuksia, vaikkapa asioida ruokakaupan vihannestiskillä ilman inhonväristyksiä joita tulee väkisin jos/kun hikinen puolialaston läski tulee viereen haisemaan ja puristelemaan tomaatteja.
Soita poliisi jos läski tulee liian lähelle. Läskilläkin on oikeutensa eli mennä puristelemaan niitä tomaatteja.
- narraat
Mies32 kirjoitti:
Ei kukaan suvustani tai kavereistani ole syömishäiriöön sairastunut, vaikkeivat läskejä olekaan ja inhoavat ihraa.
Eiköhän sieltä suvusta joku pullukka löydy sullakin. :D Sukua on sekä isän että äidin puolelta. Minäkin olen hoikka mutta joku serkku taitaa olla pyöreämpi.
- bvvcxzzzzzz
Valivali, yksikään ihminen ei ole tarpeeksi läski että ottaisi päähän enemmän kuin tuollainen vässykkä valittaja.
- Elämä on
Mulla ei ole lapsia, olen pieni ja siro nainen, enkä ole tehnyt lapsia. Pidän lapsista...ne jäi tekemättä ihan muista syistä. Mutta mitä tulee naisen ruumiiseen ja ulkonäköön:
Ihoni on kuiva ja sain ihooni raskauarpia jo silloin kun minulle kehittyi teininä muodot ( ne tuli liian pian) ja toisen kerran niitä tuli kun lopetin tupakoinnin. Lihoin parissa kuukaudessa noin kuusi kiloa ja nesteaineenvaihduntani meni vuodeksi ihan sekaisin. Laihduin takaisin entisiin mittoihin, mutta arvet jäivät.
Voin vain kuvitella millainen shokki lapsen kasvu saisi sisälläni. Saisin lähes takuuvarmasti raskausarvet rintoihin (maitoa rintoihin) koska rintani ovat pienehköt, erittäin tiiviit ja iho on luonnostaan kuiva. Maito tulee rintoihin nopeasti, iho repeilee väkisin. Ihoon ei voi laittaa tolkuttomasti kosketusvoiteita, koska ne imeytyvät verenkiertoon (maitoon ja lapselle).
Toinen on nesteiden kertyminen reisiin ja jalkohin. Lantio leviää luonnollisesti (lapsi, lapsivesi, kohtu) koska se paketti tarvitsee tilaa. Entäpä kun se lapsi syntyy? Lantioni ovat nyt kapea eikä se lapsi mahdu suosiolla pienestä toosastani. Hormonit (lantio, kohdunsuu) ja kirurgin veitsi avaavat paikkoja alakautta ellei lasta oteta keisarileikkauksella ulos.
Selkärankani ei välttämättä kestä sitä raskauden aikaista kantamista, koska selästäni on hajonnut jo kolme nikamaa. Huippu-urheilu ja raskas ruumillinen työ hajoitti naisen ruumiini. Mitä se on sitten kun lapsi syntyy? Se paketti painaa jo syntyessä aika paljon ja kun sitä on kannellut väsyneenä pari vuotta, on rankani jo aivan loppu. Monilla äidellä ryhti painuu kumaraan jo pienen lapsen ensimmäisinä vuosina.
Entäpä se kemiallinen puoli. Eli lapsen kasvatus ihmisen sisällä vie äidiltä rasvavarannot, vitamiineja ja se koko prosessi on erittäin raju. Siksi jotkut äidit sairastuvat synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Jos ukko on tollo eikä osaa tulla vastaan, voi tulla ero (nainen vähentää stressitaakkaa) joka toisaalta voi olla henkinen pettymys.
Jos äiti on synnyttäessä normipainoinen, hän todennäköisesti painuu alipainoiseksi imetysaikana. Pitäisi jaksaa syödä, jotta elimistö jaksaa tuottaa maitoa.
Anteeksi vaan: mutta suomalaisen miehen henkiset voimavarat huomioon ottaen, mä en lähde tuohon leikkiin. Saatte tollot pennut huudella ja haukkua täällä mitä lystäätte, mutta noilla mielipiteillä tienne on päällystetty pettymyksillä.
Pidän lapsista, rakastan lapsia, voisin myös adoptoida sellaisen. Mutta en tee niin, koska haluaisin lapselleni PERHEEN. Koska tolkullista miestä ei ole, en tee lapsiakaan. Minulla ei ole pakottavaa tarvetta lisääntyä VÄKISIN.- Elän itselleni
Suurin osa avioeroista tapahtuu juuri kun lapsi on pieni. Eli oikeassa olet. Sitä rumbaa mitä lapsi tuo ei vain jaksa. Parisuhde kuolee. Koko elämä on vain kakkavaippaa ja valvottuja öitä. Jätän mielellään väliin. Ei ole sen arvoista että jää yksinhuoltajaksi.
- Ex-läski nainen
Lapset ja arvet ovat ihan luonnollista elämänkulkua, mutta läski ei.
Jokainen järkyttävä läski toivoo sisimmässään olevansa vähintäänkin normaalimittoihin luokiteltava, oli se sitten mies tai nainen.
Itse entisenä hirveenä läskinä tiedän tuon itsehäpeän tunteen,
en ole nykyään mikään hoikka, ehkä hieman yli normaalipainon,
mutta olen onnellinen ja elämäkin maistuu paremmalle. Ylipaino, sen enempää kuin alipainokaan, ei ole normaalia ja ennen kaikkea ei vähimmässäkään määrin terveellistä.
Noita painoasioita on niin turha kenenkään itkeä kun se ei ole kenestäkään muusta kuin yksilöstä itsestään kiinni.
Kaikki naurettvat tekosyyt, ei ole aikaa, ei ole rahaa, huonot geenit, jne..voi heittää roskikseen!- n23----
Tässä olet täysin oikeassa. Kuntoilu on ilmaista, ei ole pakko mennä kalliille kuntosalille, tosin jos jättää vaikka kuukauden röökit ostamatta niin on varaa siihen kuntosaliinkin.
Lenkkipolulla ei ole kukaan ottanut vielä tullimaksuja.
Ei ole aikaa? no siihenkin on ratkaisu :
http://www.youtube.com/watch?v=i85WUbYQSbI
Huonot geenit ? No niin on minullakin, olin lihava lapsi ja molemmat vanhempani olivat ylipainoisia.. jännä kun itse en ole. Fakta on se että joutuu kyllä tasan tarkkaan vahtimaan jokaista suupalaa.
- Laskettu aika
http://themojocompany.com/wp-content/uploads/2011/02/lazy-guy.jpg
http://igynecomastia.com/lose-man-boobs-without-surgery/lose-man-boobs-without-surgery/
http://www.google.fi/search?gs_rn=23&gs_ri=psy-ab&cp=4&gs_id=61&xhr=t&q=man of steel&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.50165853,d.bGE&biw=1075&bih=595&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=vOf7UbTwFo2w4QSN5IGgAw#um=1&hl=fi&tbm=isch&sa=1&q=fat men&oq=fat men&gs_l=img.3...14016.17124.0.18056.7.7.0.0.0.0.111.563.6j1.7.0....0...1c.1.23.img..1.6.501.uB-LdkhBEmE&bav=on.2,or.r_qf.&fp=b025945df5a360d6&biw=1075&bih=595&imgdii=_- Jenniina M.
Voi hyvä luoja!!!!! Täytyy syödä itsensä sydänkohtaukseen että on päässyt tuohon kuntoon. Alkoi hirveästi säälittämään. Miettii millaista noitten miesten elämä on. Tekisi mieli mennä sinne paikalle ja alkaa kokkaamaan niille terveellistä ruokaa.
- Tikku - ukkoja
http://www.google.fi/search?gs_rn=23&gs_ri=psy-ab&cp=4&gs_id=61&xhr=t&q=man of steel&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.50165853,d.bGE&biw=1075&bih=595&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=vOf7UbTwFo2w4QSN5IGgAw#um=1&hl=fi&tbm=isch&sa=1&q=skinny young men&oq=skinny young men&gs_l=img.3...50455.51754.3.52101.6.6.0.0.0.0.77.378.6.6.0....0...1c.1.23.img..6.0.0.nhAuxX6plOg&bav=on.2,or.r_qf.&fp=b8e264bf26ac7fd3&biw=1075&bih=595&imgdii=_
- Miehet on sekaisin
Niin siis miehet syyttää naisia
-pinnallisuudesta
-lihavuudesta
-että naiset itse luvoat omat ruumiskompleksisnsa (ei miehet)
-naisen ei tarvitse kuin olla hoikka (miesten itsensä mielestä)
-nainen ei saa olla läski (miesten mielestä)
-vaatii mieheltä ulkonäköä
-vaatii miehelt varallisuutta
-rumat miehet eivät kelpaa (miesten mielestä)
-olla madonna (miesten mielestä)
-olla huora (kaikille suosiolla antava hyväntekijä, miesten mielestä)
-on huora (miesten mielestä, antoi tai ei)
=nainen ei koskaan riitä kitisevälle pinnalliselle miehelle- Ikisinkku M
Vaikka tuossa rankasti yleistätkin niin katsotaanpas että onko nuo nyt niin mahdottomia juttuja:
-pinnallisuudesta
// Niinhän ne naiset usein ovat pinnallisia
-lihavuudesta
// Tämä on niin totta liian usein
-että naiset itse luvoat omat ruumiskompleksisnsa (ei miehet)
// Näinhän se menee useimmiten
-naisen ei tarvitse kuin olla hoikka (miesten itsensä mielestä)
// Yleensä tämä riittää, ainakin sillä pääsee pitkälle
-nainen ei saa olla läski (miesten mielestä)
// Onko se muka liikaa vaadittu?
-vaatii mieheltä ulkonäköä
// Niinhän ne naiset tekee ja saakin tehdä minun puolesta
-vaatii miehelt varallisuutta
// Yleensä näin tai ainakin niin että mies saa olla se hieman varakkaampi
-rumat miehet eivät kelpaa (miesten mielestä)
// Onkos tuo nyt ihmekään?
-olla madonna (miesten mielestä)
// Kun olisivatkin
-olla ***** (kaikille suosiolla antava hyväntekijä, miesten mielestä)
// ei tietenkään pidä olla mikään *****
-on ***** (miesten mielestä, antoi tai ei)
// ei kai nyt sentään, teot puhuvat puolestaan
=nainen ei koskaan riitä kitisevälle pinnalliselle miehelle
// Yleensä riittää kun on hoikka tai edes normaali niin kuin me miehet se käsitetään ja fiksu, ei pahat vatimukset minusta - 19+19
No näinpä. Lukaisin ketjun läpin ja jatkan mielelläni miehetöntä elämääni :)
Miehille vaan ei mikään riitä. Miehen itku alkaa vasta kun naisella on jotain vaatimuksia, vaatimusten pitäisi olla ainoastaan miesten ja nisten tulisi huolia kaikki tunnevammaiset ulkonäkökeskeiset atmit. - mielellään yksin
Miehet on pinnallisempia kuin naiset. Miehet haluaisivat vain vaatia, naisilta kaikenlaiset vaatimukset tulisi miesten mielestä kieltää ja naisten tulisi huolia kaikenmaailman tunnevammaiset, ulkonäkökeskeiset miehet jotka eivät ole ennen kenellekään kelvanneet, koska ovat niin hankalia ja ilkeitä luonteita.
Peili on joskus yllättävän kaukana näillä miehillä. Naisia kyllä sätitään mutta itsekritiikki loistaa poissaolollaan. - Sacred HEart
19+19 kirjoitti:
Miehille vaan ei mikään riitä. Miehen itku alkaa vasta kun naisella on jotain vaatimuksia, vaatimusten pitäisi olla ainoastaan miesten ja nisten tulisi huolia kaikki tunnevammaiset ulkonäkökeskeiset atmit.Mikään ei riitä? Se on liikaa vaadittu, että nainen on jota kuinkin normaali painoinen? Olen itse normaalipainoinen, tai no oikeastaan lihaksikas mies, kun salilla tullut väännettyä useampi vuosi. Niin miksi helvetissä mun pitäisi katsella lihavia naisia. Tai no wait a minute... Niinhän se olikin, en tienaa kauheasti, en ole pelimies selittäjä, enkä omaa älytömmän isoa sosiaalista verkostoa, niin mun pitäisi tyytyä johonkin lihavaan yh-mammaan, jos sekään mua loppujen lopuksi huolisi.
Ja miehet olikin se pinnallisempi osapuoli. - Herr Mann
Ei nuo välttämättä ole samojen miesten juttuja, muistapa se.
- Mies32
19+19 kirjoitti:
Miehille vaan ei mikään riitä. Miehen itku alkaa vasta kun naisella on jotain vaatimuksia, vaatimusten pitäisi olla ainoastaan miesten ja nisten tulisi huolia kaikki tunnevammaiset ulkonäkökeskeiset atmit.Ei pidä paikkansa, ettei mikään riittäisi: minulle riittää paras. Paras tuskin koskaan on läski yh. Ei ainakaan vielä koskaan ole ollut. Mutta ehkä jollekin joskus. Tai ehkä joku kelpuuttaa jumbonkin.
- sgsdg
Tukevien naisten onneksi maailma on pullollaan pullukkafetissin omaavia normikroppaisia miehiä ettei tarvi sortua pinnallisuuksiin ja tunnevammailutkin voi kätsästi laittaa hormoonien piikkiin.
- mnbvvccvbnmmnbvccvv
Ensinnäkin reilusti ylipainoiset kuolevat jopa vuosikymmeniä ns. terveitä aikaisemmin, jokainen voi tuosta laskea kuka käy yhteiskunnalle kalliiksi kun eläkkeitä yms. maksellaan jopa 40 vuotta.
- Äiti Oikea minäkin
Minäkin olen 2 alle kouluikäisen lapsen äiti. Raskausaikoina tuli syötyä reilusti ja painoa jäi sellaset 15 kg molemmilta. 2 vuodessa oon ne molemmilla kerroilla laihduttanut pois itsekurilla eli nälkiintymällä ja urheilemalla. Toki lipsumisia tuli jne mutta silti aika suoraviivaista. Näytän mielummin hyvältä kuin pahalta. Näkyy se käytöksessäkin. Olen iloinen, energinen ja itsevarma, sen sijaan useat pullukoiksi jääneet äitit valittavat kun ei ehdi liikkua ja sanovat että "älä enää laihdu, liian laiha kohta olet". Pötyä! Olen 163 cm ja 64 kg, treenattu kroppa ja silti joutais pari kiloa rasvaa vielä hävitä sieltä täältä. Kesällä otan rennosti vaikkakin urheilen n. 10 h per viikko niin grillaan ja kiskon siideriä. Syksyn tullen alkaa taas nälkiinnytys ja kohtapa oon entisissä mitoissa ja näytän 10v nuoremmalta kuin monet muut äitit. Niin miksikö? Koska olen tyytyväisempi elämään ja itseeni hyväkuntoisena, siten olen onnellisempi ja mukavampi äiti ja vaimo. Ilman nälkiintymistä ei onnistuisi, vaikka ravintoterapeutit sanois mitä. 1-2 niukkakalorista päivää per viikko, kyllä lähtee. Eli siis en pidä noita pullukkakuvia juuri niiden oikeiden naisten vartaloina koska oikea olen minäkin. Oma valinta!
- ''''''''
Niin joo, tää olikin Sinkku-palsta, no ilmankos........
- ajatuksenvirtaa
Luuletko että en hyväksy sitä että en kelpaa läskinä sulle?Tai ettei joku muu läski nainen hyväksy sitä tosiasiaa. Oletko ihan joutunut potkimaan valaita pois nurkista, kun ne on roikkunut sussa kiinni. Voi nyt mun täytyy sääliä itteeni sekunnin, kun en täyttäkään kaikkien miesten mielikuvaa siitä, millainen hyväkroppanen nainen mun tulisi olla, Voi itku.. Mitä paskaa.
Luojalle kiitos, tunne on molemminpuolinen.
Nää läskikeskustelut on jotenkin huvittavia. Siis lihavuudessa ei ole mitään hyvää. Me pallukat ei olla edes lepposia. Puhun nyt omakohtaisesti. En ole koskaan mitenkään hyötynyt siitä tai saati ollut tyytyväinen siihen. Olen joutunut kasvamaan ihmisenä ja ottamaan paljon paskaa vastaan jo lapsesta saakka. Livavuus on vienyt multa paljon asiota, mitä en takaisin saa. Syykin suurimmaksi osaksi löytyy peilistä.
Huvittavaa on se, että näissä keskusteluissa näkee seuraavanlaisia asioita:
Kuvitellaan, että läskit pitää itseään kauniina ja seksikkäinä. Häh? En todellakaan koskaan kävele tuolla kadulla siihen malliin, että jokaisen miehen pitäisi himoita mua. Enkä usko että monikaan kanssasisar. Omasta mielestä kyllä ymmärrän aika hyvin oman tasoni. Ja voivoi jos joku meinaa oksentaa mut nähdessään, se on asia erikseen sille en voi mitään. Silloin vika on jonkun toisen päässä. Olen parisuhteessa ihan tavallisen hepun kanssa, en taatusti sen takia miltä näytän, vaan sen takia, mitä mun pään sisällä liikkuu.
Itse läskihän ei myöskään ymmärrä, kuinka haitallista on olla lihava. Läskiä pitää valistaa S24 palstalla. Varmaan ihan yhtä hyvin tietää kuin muutkin. Varmaankin paremmin, koska mehän ne läskit kannetaan. Kuvitellaan, että normipainossa pysyminen on kaikille ihmisille helppoa. Jos se oikeasti olisi niin kaikki olisi laihoja. Ja täähän ei ole tekosyy, moni lihava varmaan parhaillaan tekee asialle jotain. Lihavathan ei myöskään häpeä itseää. No tasan häpeää.
Niin viimeinen valttikortti (jos se ei riitä että lihavuus on etovaa) Lihavuus on yhteiskunnallisesti kallista. Se on totta. Mutta niin on moni muukin helvetin asia. Tupakka, alkoholi, muut päihteet, rikollisuus, velkaongelmat, krapulaiset/ tekomasentuneet saikkulaiset, syrjäytyminen, perheet joilla ei ole omasta takaa varaa hoitaa lapsiaan, tapatyöttömät, laiskat ihmiset, mielenterveysongelmaiset jnejne. Aika moni jossain vaiheessa elämää tulee kalliiksi yhteiskunnalle. Mutta kyllä minäkin läski ihminen teen osani.
Mutta joo tämähän ei ole lihavuuden puolustuspuhe. Enkä usko, että toi äitien tempauskaan on. Se on tempaus sen puolesta, että ihmiset pystyisi hyväksymään itsensä sellaisena sillä hetkellä kuin on. Musta on surullista, että lihava/ muuten erilainen ihmisen ei saa joidenkin mielestä hyväksyä itseään, vaan joidenkin mielestä sellainen ihmisen pitää hävetä itseään. Tuntuu, että jotkut ihmiset pitää itseään muiden yläpuolella ulkonäkönsä perusteella. Ei ole kovin kummoinen saavutus olla kaunis tai laiha.- Mies32
On kai se saavutus, kun et siihen kerran millään pysty?
Eikö voi hävetä JA hyväksyä? - voivoimoikoi
laihana pysyminen on saavutus, koska se puhuu itsekurista ja ehdottomuudesta.
Se vaatii paljon työtä ja innokkuuta. Pitää olla koko ajan liikkeessä, aktivisena, reippaana. Ei saa juoda olutta tai siideria. Ei saa syödä karkkeja...jne. Kuka nyky maailmassa siihen pystyy? - mieti edes hetki
Mies32 kirjoitti:
On kai se saavutus, kun et siihen kerran millään pysty?
Eikö voi hävetä JA hyväksyä?Käsket kanssaihmisten hävetä itseään, ulkonäköään ja kilojaan? Mikä tekee sinusta niin paljon paremman ettei sinun tarvitse hävetä itseäsi? Sinä voisit ihan oikeasti hävetä joskus näitä kirjoituksiasi.
- hgjgjfjfvhhgjk
mieti edes hetki kirjoitti:
Käsket kanssaihmisten hävetä itseään, ulkonäköään ja kilojaan? Mikä tekee sinusta niin paljon paremman ettei sinun tarvitse hävetä itseäsi? Sinä voisit ihan oikeasti hävetä joskus näitä kirjoituksiasi.
Kaikki tämä on turha! Kun ihmisellä ei ole mitään mitä voisi hävetä, ei ole aiheitakaan. Kaikki on vain ihmisten korvien välissä. Voiko hävetä tyhjyyttä, sellaista mitä ei koskaan ollutkaan. Kaikki ne keskustelut ovat psykologinen manipulointi omien tavoitteiden saavuttamiseksi.
PS.
"Manipulointia voi tapahtua kaikissa tilanteessa, jossa ihmiset puhuvat keskenään. Manipuloinnin kohteeksi joutuneesta tuntuu siltä, hän joutuu tekemään jotain vastoin tahtoaan tai omia etujaan toisen ihmisen hyväksi." - Mies32
mieti edes hetki kirjoitti:
Käsket kanssaihmisten hävetä itseään, ulkonäköään ja kilojaan? Mikä tekee sinusta niin paljon paremman ettei sinun tarvitse hävetä itseäsi? Sinä voisit ihan oikeasti hävetä joskus näitä kirjoituksiasi.
Mistä kävi ilmi, ettei minulla olisi syytä hävetä mitään? Mutta itselläni se ei ole ainakaan sairaalloinen ylipaino, jota hävetä.
- mutta että tyhmä
Mies32 kirjoitti:
Mistä kävi ilmi, ettei minulla olisi syytä hävetä mitään? Mutta itselläni se ei ole ainakaan sairaalloinen ylipaino, jota hävetä.
Sinun tuleekin hävetä aivopierujasi. Olisitkin vain läski..
- gjhgjhgjfjh
Mies32 kirjoitti:
Ei se mitään, voin helposti sen korjata. Minulla on hyvä kokemus.
- not fat nor bony
Mulla nostattaa pikkuisen angstia että julistetaan oikean naisen näyttävän tuolta kun kerta toisensa jälkeen ylipainoiset naiset katsovat asiakseen ja oikeudekseen tulla kommentoimaan mun kroppaa tyyliin "näytät ihan sairaalta, rimppakinttu, luuviulu, luikku, tossa iässä treenaaminen on turhaa" jne. En todellakaan ole mikään luuviulu vaan ihan normaalipainoinen aikuinen nainen. Tollaset kommentit jotenkin jättää vaan aina haavi auki ja on loukkaavia. En mäkään kommentoi kenenkään kroppaa ellei ole jotain positiivista sanottavaa. Olen luokitellut tollaiset mimmit hiljaa mielessäni läskiterroristeiksi, sellaisiksi jotka alkaa veetuileen jos joku ei ole lihava ja on tyytyväinen kroppaansa omine epätäydellisyyksineen. Huomaan että suhtaudun lähtökohtaisesti hieman takakireästi lihaviin naisiin ko syystä.
- Ravintolassa
Kävin pitkästä aikaa baarissa ja nyt on pakko ottaa vähän sanoja takasin.
Naiset oli aikas isoja. Mistä tää johtuu? Milloin ne on kasvanu tuollaisiksi?
Sitten on pakko kiittää: erittäin kaunis mutta vähän nuori mies olisi halunnut tanssittaa, mutta en mennyt. En osannut oikein suhtautua, taisin paeta paikalta.
Ihmettely no2: ihmiset ovat aika humaltuneita baarissa. Taisin herättää pahennusta koska en ottanut juomaa vaikka tarjottiin.
Hämmästyttävä ilta - oiuyythjjkbbu
Enemmän joutuu ihmettelemään vässyköiden määrää, kun tätä samaa paskaa aina jauhavat.
- :)))))))))
http://lolajaleia.blogspot.fi/2013/07/a-beatiful-body-haaste.html?spref=fb
lisää vartaloita - näinmietin
Ylipainoisuus on vain osoitus siitä, ettei ole oikeasti kiinnostunut omasta hyvinvoinnistaan. Rikkinäisen pyörän tai auton voi vaihtaa uuteen, mutta itsestään ei voi päästä eroon ja tuo a beutiful body -haastejuttu on vaan oman egon puolustelua eli itsepetosta.
- hapsis1
Ihmisillä on monta osa-aluetta elämässään ja yksi niistä on kropan ulkonäkö ja toinen on kropan paino ja vielä yksi lisää on kropan yleisterveys. Ja sitten lisäksi elämän osa-alueita on pääkopan terveys, parisuhde, perhe, lapset, vanhemmat, harrastukset, laittautumisulkonäkö, laskut, yhteiskunta, työ, koti, lemmikit, autot, luonto jne jne... On niin paljon erilaisia osa-alueita joissa voi pärjätä elämässään. Äitini on ahkera töissä, ollut erittäin hyvä äitinä, hyvä vaimona, tunteellinen ja välittävä ihminen, hoitanut talon kaikki kotityöt, käy lenkittämässä perheemme koiraa monta kertaa päivässä, on iloinen ja pirteä ja ei mitään sairauksia, mutta ylipainoa hänellä on reilumminkin ja ikää yli 50-vuotta. Aivan mahtava ihminen painoon katsomatta. On niin epäreilua että sellainen hyväntahdon ja hyvän elämän itselleen rakentanut ihminen olisi muka ei itsestään huolehtiva. Se on paino ja hoikkuus on yksi ja ainot elämän osa-alue jota liioitellaan tässä ulkonäkökeskeisessä kilpailuyhteiskunnassa. Äidilläni on hyvä elämä ja hän on onnellinen. Joskus sanonut että "painoa saisi olla vähemmän" ja on yrittänytkin laihduttaa. Silti paino ja kropan ulkoinen olemus on vain pieniä osa-alueita jotka vaikuttavat meihin ihan yhtä paljon kuin muutkin osa-alueet. Kummallista että joku leimaisi äitini esim. laiskaksi yleisesti vain koska hän ei ole saanut painoa pidettyä kurissa...
koko muu elämä hänellä on täydellistä. Mahdollisesti onnellisempi kuin monikaan teistä ulkonäkökeskeisistä ihmisistä jotka tuijottaa numeroita ja hoikkuutta eikä ihmistä kokonaisuutena. Ja on osannut ja jaksanut rakentaa elämänsä juuri itselleen hyvin.
- 2+17
Raskauden vaikutuksista kehoon. Varsinkin useamman raskauden jälkeen vatsakalvo voi venyttyä niin, että hoikkuus ja salitreenit ei poista vatsalta ylimääräistä pussia.
Raskauksiakin on erilaisia, mutta sanoisin että kun saa viisi nelikiloista lasta, niin ahkeralla treenillä ja hyvillä elämäntavoilla pystyy olemaan kunnossa, mutta arpia on ja venyttynyttä nahkaa.
Näillä ei silti ole elämänlaadun kanssa mitään tekemistä.
Rajansa vartalonpalvonnallakin. - helppo olla normaali
Toiset on kauniita, toiset rumia. Ei se tarkoita, että läskien pitää olla läskejä vain koska joku muukin on läski. Oma valinta, mitä syö. Itse en treenaa mutta syön terveellisesti - ei ole tiukkoja lihaksia muttei läskiäkään, paino normaalipainon alarajoilla.
- 2+17
Nimenomaan oma valinta, jollei itse ole tyytymätön. Ei kuulu kellekään muille. Ihminen voi olla aivan onnellinen, vaikka olisi ylipainoinen tai alipainoinen.
Voihan hoikkakin ihminen olla helvetin ruma, vaikka hoikka onkin. Ja lihava puolestaan kaunis, vaikkakin lihava. Mutta ei se oikeuta ketään arvostelemaan. - reality check
2+17 kirjoitti:
Nimenomaan oma valinta, jollei itse ole tyytymätön. Ei kuulu kellekään muille. Ihminen voi olla aivan onnellinen, vaikka olisi ylipainoinen tai alipainoinen.
Voihan hoikkakin ihminen olla helvetin ruma, vaikka hoikka onkin. Ja lihava puolestaan kaunis, vaikkakin lihava. Mutta ei se oikeuta ketään arvostelemaan.Lihava ihminen ei ole ikinä kaunis, tuo on pelkkää itsepetosta.
- vcczz
Makuasia, ssnoi koira kun muniaan nuoli.
- Anonyymi
wtf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077763
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1126026- 835177
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 592997
- 582938
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102454- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562066