Siro nainen

ikävästi säälittää

Olen eri elämäntilanteissa laittanut profiilin nettiin.Aiemmin kehonrakenteeksi laitoin normaali,mutta kun lyhyenä naisena laihduin runsaasti laitoin määritelmäksi :siro.Kyllä alkoi tulla yhteydenottoja ihan tuputtamalla.
Onko tämä nyt se "Thaikkusyndrooma" suomalaisilla miehillä.
Jos näin on,niin säälittää meidän suomalaiset miehet.Onhan ihmisessä muitakin määritteitä kuin koko.

21

4808

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nomaalilipainoinenen

Se laihuus menee muun edelle, minkäs voi. Ihan per-seestä tämä ajattelu
      ylipäänsäkin. Kuvitellaan että hoikat on jotenkin fiksumpia ja viisaampia,
      vakkei tuolla ole mitään tekemistä järjen kanssa.

Mikä ihmisiä vaivaa, jos vaikka itse on lihava, niin etsitään laihaa.

• Näin on

Tsori vaan tytöt, mutta älykkyydellä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Laihat ovat seksikkäämpiä ja niiden kanssa on hauskempaa olla sängyssä. Laihat kykenevät eri asentoihin ja niitä katsellessa kiihottuu helpommin. Eli seksi on kaikinpuolin parempaa.

• --------------------

Käsityksesi hyvästä seksistä on kovin alkeellinen. Valitettavasti kaltaisiasi miehiä on kolmetoista tusinassa.

Naisen on parempi ilman tuollaisia miehiä - on sitten siro tai vähemmän siro.

• on epäiltävää

Onkohan niin ettei se koko olekaan ulkonäkökysymys vaan sisäinen.Pienivehkeinen tarvitsee pienen vastakappaleen:)

• epäile vaan
        on epäiltävää kirjoitti:

Onkohan niin ettei se koko olekaan ulkonäkökysymys vaan sisäinen.Pienivehkeinen tarvitsee pienen vastakappaleen:)

Oli iso tai pieni, niin en haluaisi työntää sitä mihinkään lihavaan lorttoon.

• mboiuyffd

Hah haa, neiti viiva iski taas... et ole tainnut mitään seksiä koskaan edes kokea...

• atm.

" Onhan ihmisessä muitakin määritteitä kuin koko. "

Niin on se naamavärkki naisten mielestä.

• atm.

Onko joku nainen koskaan vastannut ylipainoiselle miehelle?

• jekarta
        atm. kirjoitti:

Onko joku nainen koskaan vastannut ylipainoiselle miehelle?

Nythän ei ollut kyse ylipainoisuudesta vaan normiudesta,joka ei kelpaa miehille.Pitäisi olla siro.
        Itse ole vastannut ylipainoisellekin miehelle.Ihminen itse ratkaisee ei paino.

• metriheikki173cm

Olen "siro" mies, eli laiha, en lihaksikas mutta kestävä. Miksi haluaisin olla naisen kanssa joka on minun pituiseni ja painaisi 10-30 kg enemmän.

• entä rakkaus?

Siksi, että rakastaisit hänen sisintään?

Tunnetko olevasi heikommalla, jos naisesi on sinua isompi?

• tykkäänlaihasta
        entä rakkaus? kirjoitti:

Siksi, että rakastaisit hänen sisintään?

Tunnetko olevasi heikommalla, jos naisesi on sinua isompi?

En sitten yhtään ymmärrä joitakin tänne kirjoittelevia naisia (?), joiden jokaisen viestin tarkoitus on ivailla miehille. Tässäkin viestissä kyseenalaistetaan ihan normaalin miehen henkilökohtainen mieltymys. Vaikka ihan tutkitustikin naiset yleisesti haluavat itseään isompikokoisen miehen, mm. sen takia että tuntisivat itsensä ns. naiseksi. Juttu perustuu feminiinisyyteen ja maskuliinisuuteen ja syntyy meidän ihmisten geeneistä ja hormooneista. Sitten jotkut tyypit ivailevat täällä jatkuvasti ikäänkuin ettei miehillä olisi oikeutta toimia ja tuntea näiden samojen lainalaisuuksien mukaisesti. Varmasti löytyy yksittäistapauksia, jotka toimivat toisin mutta eikö yleistäminen pitäisi olla yhtä sallittua molemmille sukupuolille?

• jaakkoryhävalas

Ei kenekään ole pakko tykätä kenestäkään, tämä on henkkoht juttu. Itekin nyt vaan satun tykkäämään pienistä naisista. Eihän kukaan valita niistäkään tyypeistä jotka hakevat "naisia joissa on jotain mistä ottaa kiinni".

Vai pitäiskö mun treffivalinnoissa olla jokin kiintiösysteemi: tietty määrä pitää olla isojen, lesbojen, värillisten yms naisten kanssa HÄ

• 1+14

Oma avioimeheni on itseäni useita kymmeniä kiloja hoikempi, eikä meillä ole mitään ongelmia niin suhteen kuin seksinkään kanssa. En ehkä taivu kerälle kuin kumilenkki, mutta jaksan vaivattomasti "ratsastaa" ja taivun kyllä tarvittaessa.
      On järkyttävää, kuinka näilläkin palstoilla yleistetään. Meidän suhde on kaikinpuolin tasapainoinen, eikä oma hoikka mieheni ole minua dieteille pakottanut, vaan rakastaa sellaisenaan ja pitää todella kauniina.

• Wörkkeri

Olen iso mies. Olen tunteellinen, herkkä ja kaipaan läheisyyttä. Tykkään rassata autotallissa moottorilaitteita. Harrastan moottorikelkkailua talvella ja moottoripyöräilyä kesällä. Kaipaan parisuhdetta ja tavallista lämmintä arkea ihan tavvallisen aikuisen naisen kanssa. Kaikki aikani ei todellakaan mene harrastuksiini. En ole "hoikkapoika", mutta pesen monet "hoikat pojat" liikunnassa, koska treenaan väh. 3 krt/viikko. Olenko tarpeeksi "liikunnallinen" tai "sporttinen", mitä naiset kaipaa? No en, mutta se "yksi oikea"riittää. Seksuaalisesti?? Heh, ottakaa "aidot" naiset selvää. Parisuhteessa en jätä kumppania kylmäksi!!

Veljet!! Aidot ja oikeat naiset arvostavat aitoja ja oikeita miehiä. Yksi oikea riittää!! Sitä yhtä on helppo rakastaa!!

• kysyn mielenkiinnost

Nyt heräsi uteliaisuus eli voisitko määritellä, millainen on aito ja oikea nainen sinun mielestä?
        Joidenkin miesten mielestä oikukas, kikatteleva, flirttaileva nainen on aito ja oikea...toisten mielestä keskustelutaitoinen, reipas ja huumorintajuinen on oikea nainen...ulkonäöstä ei nyt ole kysymys.
        Tämä käsitys on tullut ihan vaan seurailemalla ympäristöä : )

• Koodikieltä

Nettitreffeissä "normaali" on koodisana, joka tarkoittaa ylipainoista. Normaalipainoiset ovat siroja tai sporttisia. Kenelläkään ei lue profiilissa mitään ylipainoiseen viittaavaa. Jos olet lievästi ylipainoinen ja yrität olla rehellinen, et saa yhtään viestiä tai vastausta.

• Oma valintahan se

Sehän on oma valinta jos on ylipainoinen. Katsoo vähän mitä syö ja nostaa perseen sohvalta, niin voipi hakea rehellisesti seuraa.

• 678lk

Valivalivalivali, miten hel-vetti joku voi valittaa että saa liikaa yhteydenottoja netissä? :D ja siihen tarvitaan se että vastapuolella on joku syndrooma?

Ihmiset tykkää paremmasta, kauniimmasta, komeammasta, älykkäämmästä.... blablablabla valivalivali.

Mitä pienempi nainen, sitä enemmän löytyy häntä suurempia miehiä, ja aika moni mies haluaa että nainen on se sirompi osapuoli.

Typerää kuvitella että lihava tai ruma tai mikä vain haluaisi samanlaisen kumppanin.
      Samoilla silmillä niitä ihmisiä katellaan painoipa ensin 100kg ja sitten vaikka 60kg.

• 172

Minä olen pienikokoinen mies ja haluaisin, että naiseni olisi minua pienempi tai saman kokoinen. Aika vaikea on sellaista netistä löytää. Pienetkin naiset haluavat järjestään pitempiä ja isompia miehiä. Kukaan ei voi sanoa, että minun pitäisi ottaa itseäni isompi nainen vaikka sisin olisi miten kultaa. Sitäpaitsi minulla on jo niitä, ystävinä ja kirjekavereina. Parisuhde on jotain muutakin, siihen kuuluu myös läheisyyttä, seksiä ja intohimoa, jotka ovat mitä suuremmassa määrin fyysisiä juttuja.

• Säälittää täälläkin

...mutta ihan siitä syystä, kun joku on noin pihalla nykynettinaisten omasta ruumiinkuvasta. Kuten tuossa edellä jo mainittiinkin, ruumiinrakenne normaali on 75% tapauksista lihava. Jos ei kuvaa ole, kuulutaan tuohon joukkoon vielä isommalla todennäköisyydellä.

Mitä ruumiinrakenne "siro" edes tarkoittaa? Käytännössä suomalaisilla ei siroa ("thaikkumaista") ruumiinrakennetta niin usein ole, että sille tarvitsisi nettideitissä varata erikseen oma kohtansa. Nettideitissä se on sellainen "olen normaalipainoinen, en mitenkään erityisen hoikka tai urheilullinen, mutta en siiderivalaskaan".

PS. Tämäkään ei olisi ollut ongelma, jos olisit vain laittanut sen kuvasi näkyville.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      312
      2455
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1860
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      66
      1780
    4. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      221
      1434
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      97
      1429
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1190
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      1053
    8. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1010
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      1003
    10. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      171
      996
    Aihe