onko tämä se avoin suhde?

outojuttu

aloimme mieheni kanssa vakavissaan seurustelemaan pari vuotta sitten, vajaa vuosi sitten ostimme ensimmäisen yhteisen kodin, yhteisellä lainalla, kaksikymmentä vuotta kiinni toisessa. kaikki meni hyvin, kunnes pari kuukautta muuton jälkee petin miestäni työpaikan pikkujouluissa...mies ei asiasta tiennyt..kului muutama kuukausi ja mies petti minua. Luen häntä hyvin ja sanoinkin asian että hän on nyt jotain tehnyt, mutta asiasta ei sen enempää puhuttu. taas parisen kuukautta eteenpäin mies petti taas, vaistosin asian jälleen. Jätin hänet, heitin pihalle yhteisestä kodistamme ja hän muutti kiltisti pois, antoi minun jäädä asumaan kotiimme ja maksaa sitä edelleen. vähän ajan kuluttua hän alkoi taas lämmitellä juttua uudelleen, lähden aina siihen mukaan, olen ehkä helppo. puhuimme asiat läpi ja nyt kumpikin tietää toisen syrjähypyistä. Päätimme yrittää vielä. Eilen ehdotin miehelleni, että hän saa käydä vieraissa, ehtona on, että "käytettyjä autoja ei ajeta". Ei siis samaa naista useampaan kertaan, lisäksi asiasta on aina ilmoitettava minulle jos näin käy...itse lupasin olla olematta muiden kanssa, olen ilman ehkäisyä..yritämme lasta...onko tämä se avoin ja hyvä suhde?

10

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepsistä Jenni

      On se avoin suhde, jos mies on hyväksynyt täysin ehdotuksesi. Hyvästä en osaa sanoa, koska sinä tiedät kuitenkin siitä enemmän. Älä nyt hyvä ihminen yritä tuon miehen kanssa lasta!

      • outojuttu

        juuu se lapsi tässä hivenen mietityttää...


    • Juu ja ei

      Oletpas tekopyhä kun heitit miehen pihalle pettämisen takia, vaikka itse petit miestä.

      Onko avoin suhde? On jos mies on suostunut sääntöihin. En kyllä tajua mitä hyvää tuossa suhteessa muka on, mutta itsepähän sinä elämääsi tuhkaat.

      • outojuttu

        en heittänyt miesrä pihalle pettämisen takia.oikeastaan siihen vaikuttivat muut syyt. pettämisistä olemme puhuneet vasta kuukausi eron jälkeen.... juu mja mies on sääntöihon suostunut.


    • "mamma"

      Mielestäni "normaalilta" parisuhteelta tuo ei oikein vaikuta. Annoit luvan lentää
      kukasta kukkaan. Et siis kunnioita itseäsi etkä kunnioita myöskään toista osapuolta. Vaikuttaa epätoivoiselta yritykseltä kestää suhdetta koska olette
      toisissanne taloudellisesti kiinni. Ette tunne tarpeeksi toisianne joten oletat
      asioiden korjaantuvan kuin itsestään. Ehkäpä "sarvijaakon" osakaan ei ole
      niin ruusuista. Tutkipa sukusi juuria. Elämä ei ole tuhlaamisen arvoinen asia!

      Avoimella suhteella voidaan myös tarkoittaa henkisyyttä! Onnea elämääsi!

    • melkovanha

      Ei tuo kovin avoimelta kuulosta, ennemmin raskaalta ja painostavalta raahustamiselta.

      Onko tuollaisessa enää mitään järkeä? Jos tarina on tosi, niin suosittelen hetimiten hakeutumaan johonkin kriisiryhmään, tai mitä niitä avioliittoneuvojia onkaan? Kun ei vielä ole lapsia on paljon helpompaa erota jos ei yhteistä tahtoa löydy.

      • outojuttu

        valitettavasti tarina on tosi, kerroin sen niin hyvin kuin kaksi vuotta elämästä voi sanoiksi muodostaa...järkeä ei varmasti ole. fiiliksellä mennään...


    • oppivainen ymmärrys

      Mietippäs outojuttu että kannattaako sun alkaa perustamaan perhettä miehen kanssa joka voi panna pullaa uuniin muuallakin. Ne maksut tulee maksaa kaikista lapsista ja on siten teidänkin rahavarantoon oman lapsen hyvinvointiin vaikuttava asia.
      Minä en tekis noilla ehdoilla lasta tuolle miehelle. mutta näitä pareja on niin joka mäkeen ja mutkaan.

    • onnea (sitä tarvitse

      hah! mies ei takuulla kieltäydy, jos sama nainen haluaa uudestaan seksiä!!! :D

      hänellä on muutenkin oikeus hypätä sänkyyn muiden kanssa, joten hänellä ei ole mitään moraalista dilemmaa tehdä sitä uudestaan saman naisen kanssa, jos nainen on vähänkään laadukas ja miellyttävä.

      niin sinä vaan paisut ja olet kävelevä hormoonikasa tullessasi raskaaksi ja tämä toinen nainen on priimakunnossa ja ymmärtäväinen miten vaikeaa miehellä on kotona. tulette ajautumaan kauemmaksi toisistanne kunnes sinä olet katkera yh-äippä ja todennäköisyytesi löytää hyvää parisuhdetta vauvasi kanssa tulee olemaan olemattoman pieni.

    • ei se haittaa

      Vaikka tämä on trolli, niin monelle se on tätä päivää ja todellisuutta. Toinen on "kihloissa" mutta toisen ei tarvi olla. Saa käydä muualla suikkimassa. Kutsutaan siis sukupuolitaudit itsellekkin. Samaan aikaan haluat lasta. Hä?
      Aika huonosti esim. sukupuoliherpes ja synnytys passaa yhteen.
      Eikä yhtään haittaa vaikka yhteisen kodin asuntolainan maksu pitkittyy isännän elatusmaksutaakan vuoksi, kun lapsia on ympäri kyliä. Siinä palaa emännänki rahaa, jos sillä sattuu sellasta olemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe