Oliko teillä teininä mopo?

Oma teoriani

on, että mopolla on positiivinen vaikutus myöhempään pillunsaantiin. Ätämeillä on tuskin ollut mopoa. Mopoilu lisää itsevarmuutta, jota tarvitaan pillnsaannissa.

61

375

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suzuki R, back to drawing board.

      • Honda Monkey -76

        Mopoton poika on kuin munaton poika.

        Aivan sama kuin "Autoton mies on munaton mies" tänäkin päivänä.


      • Honda Monkey -76 kirjoitti:

        Mopoton poika on kuin munaton poika.

        Aivan sama kuin "Autoton mies on munaton mies" tänäkin päivänä.

        Ei ollut mullakaan mopoa, kun en ollut koskaan niistä innostunut. Enkä ole ajokorttiakaan hankkinut, kun en ole koskaan sitä tarvinnut ja oon muutenkin suosinut aina julkista liikennettä. Ei tarvitse mennä aina massan mukana kaikissa valinnoissa.


      • .....
        Honda Monkey -76 kirjoitti:

        Mopoton poika on kuin munaton poika.

        Aivan sama kuin "Autoton mies on munaton mies" tänäkin päivänä.

        Tuon toisen ketjun mukaan kuulemma sätkäkonehipit, puuhelmipojat (keitä nekin ovat?) ja rastatukat saavat aina naista enkä usko että näillä tyypeillä autoja useinkaan on.

        Ja harvaista se varmaan myös saman listan ryhmissä yleiset sosiaalipummit, kaikki maahanmuuttajat ja metrot.


      • Homoja varmaan
        ..... kirjoitti:

        Tuon toisen ketjun mukaan kuulemma sätkäkonehipit, puuhelmipojat (keitä nekin ovat?) ja rastatukat saavat aina naista enkä usko että näillä tyypeillä autoja useinkaan on.

        Ja harvaista se varmaan myös saman listan ryhmissä yleiset sosiaalipummit, kaikki maahanmuuttajat ja metrot.

        Puuhelmipojat kuullostaa homoilta


      • Matti dipl.ins. & FT
        Homoja varmaan kirjoitti:

        Puuhelmipojat kuullostaa homoilta

        Kuulostaa surffarimeiningiltä, ja lainelautailusta ei tunnetusti ole vaakamambo kaukana...


    • mies.

      oli mulla ensin pappa tunturi ja sit sellanen susuki vai mikä se oli. Kyllä tytöt tykkäs kun ajelutin niitä ja sain pimppiäkin.

      • )((;..

        Mopo -> avain teinipimppaam


      • Mulla oli mopo, koska
        )((;.. kirjoitti:

        Mopo -> avain teinipimppaam

        koulumatka oli pitkä. En saanut pillua tytöiltä.


      • Kaupungeissa
        Mulla oli mopo, koska kirjoitti:

        koulumatka oli pitkä. En saanut pillua tytöiltä.

        mopopojat saa vittua tytöiltä


    • ätmi

      Komppaan mopoteoriaa. Piti hyvin kutinsa jopa(?) täällä kaupungissa.

    • Olihan se ja mukava sillä oli ajellaki, joskin töissä sillä tuli lähinnä käytyä sillon aikoinaan. Mut kukaan ei ollu kyydissä sillonkaan...

    • Täytyy muistaa

      että mopoileva aines myös poltti tupakkaa, joi viinaa ja meni amikseen. Kaikki asioita, jotka ovat otollisia pillunsaamiselle.

      • mopoton mies

        Itse kuljin pyörällä/autolla, en polttanut/juurikaan juonut, menin lukioon, suoritin korkeakoulututkinnon ja työllistyin virkamieheksi. Lopputuleman saattaa arvata.


      • Susuki
        mopoton mies kirjoitti:

        Itse kuljin pyörällä/autolla, en polttanut/juurikaan juonut, menin lukioon, suoritin korkeakoulututkinnon ja työllistyin virkamieheksi. Lopputuleman saattaa arvata.

        Voimia!


      • mopoton mies
        Susuki kirjoitti:

        Voimia!

        Kiitos.


    • lsdjldldglsd

      Itse ajelin 14-16-vuotiaana mopolla, käytin alkoholia ja tupakkaa, mutta pímpistä ei ollut tietoakaan. Ei sillä, että olisin mitenkään sitä yrittänytkään hankkia tai mitään, vaan eipä noita tyttöjä samoissa piireissä pyörinytkään.

    • ätmikö

      Ei ollut mopoa koska olin köyhästä perheestä.
      En juonut enkä polttanut.
      40 vee ja sinkku...
      Eli hyvin pitää paikkansa

      • Köyhyys ei selitys

        No olisit menny jakamaan lehtiä, ja käynyt kesäduunissa, ja tarjoutunut kylillä maalausavuksi ym.

        Itselläni oli suurin ongelma saada vanhemmilta lupa ostaa mopo, vaikka rahat olinkin jo itse siihen hankkinut.

        Tein kaksi vuotta töitä rahojen saamiseksi, ja vuosi piti vielä mankua vanhemmilta lupaa. Väittivät niin vaaralliseksi ja turvattomaksi ajopeliksi nykyliikenteen sekaan.
        Vuosi oli 1977.

        Sain kuitenkin sit luvan ostaa Honda Monkeyn. Ja ostin käytetyn mallia 1976.


      • Kun itse olin

        teini kaikilla roskaväen kakaroilla oli mopo. Moporahat sossusta?


      • Ei silloin ollut
        Kun itse olin kirjoitti:

        teini kaikilla roskaväen kakaroilla oli mopo. Moporahat sossusta?

        1970 luvulla ei tainnut edes olla mitään sossuja. Sossut ovat kehitetty vasta nykyajan tarpeeseen. Tarve on tullut kun piti tehdä sopiva rahanjakoinstanssi josta pakolaisille voi jakaa veronmaksajien maksamaa rahaa.


    • Romutan teorianne. Minulla oli mopo teininä ja myös ajelin sillä, eikä ollut mitään sutinaa edes silloin -- tosin kerran yksi blondi luokaltani halusi tulla kyytiini hetkeksi jonain päivänä koulun jälkeen.

      • Tämä oli kyllä

        aika järisyttävä tieto. Mihinkään ei voi luottaa. Mutta tupakkaa et sentään polttanut, etkä kapinoinut auktoriteettejä vastaan.


      • Tämä oli kyllä kirjoitti:

        aika järisyttävä tieto. Mihinkään ei voi luottaa. Mutta tupakkaa et sentään polttanut, etkä kapinoinut auktoriteettejä vastaan.

        En polttanut, mutta kerran olin maistavinani sosiaalisen paineen vuoksi. Tupakointihan olisi ollut - ja on edelleen - tie naisten suosioon. Olin lisäksi aika auktoriteettiuskovainen. Olen silti joskus ollut jopa kerran (yhden kerran) levottoman käytöksen vuoksi jälki-istunnossa 11-vuotiaana, mutta se ei ihan riitä suosittujen porukkaan pääsemiseksi.


      • lottamari<3
        lord.boredom kirjoitti:

        En polttanut, mutta kerran olin maistavinani sosiaalisen paineen vuoksi. Tupakointihan olisi ollut - ja on edelleen - tie naisten suosioon. Olin lisäksi aika auktoriteettiuskovainen. Olen silti joskus ollut jopa kerran (yhden kerran) levottoman käytöksen vuoksi jälki-istunnossa 11-vuotiaana, mutta se ei ihan riitä suosittujen porukkaan pääsemiseksi.

        :DDD loordi on ihan...

        Paras! :)))


      • Levotonta käytöstäkin?
        lord.boredom kirjoitti:

        En polttanut, mutta kerran olin maistavinani sosiaalisen paineen vuoksi. Tupakointihan olisi ollut - ja on edelleen - tie naisten suosioon. Olin lisäksi aika auktoriteettiuskovainen. Olen silti joskus ollut jopa kerran (yhden kerran) levottoman käytöksen vuoksi jälki-istunnossa 11-vuotiaana, mutta se ei ihan riitä suosittujen porukkaan pääsemiseksi.

        Mikä lie pitkätukka-nuorisorikollinen-pärinäpoika sinäkin olet ollut,


      • lottamari<3
        Levotonta käytöstäkin? kirjoitti:

        Mikä lie pitkätukka-nuorisorikollinen-pärinäpoika sinäkin olet ollut,

        Minnee oon ollut mopolla päristelijä ja vienynnä tarakalla poikija, kun hemmot on vieneet typyköitä...voitin joka prätkäkisan ja pysyin keulimassa aina pisimpään,,,sekös poikia harmitti...

        sätkää en silti ole koskaan kääriny, enkä tupakkia maistanut, muuta kuin poikien huulia vaan...


      • Levotonta käytöstäkin? kirjoitti:

        Mikä lie pitkätukka-nuorisorikollinen-pärinäpoika sinäkin olet ollut,

        Mutta sittenhän olisin varmaankin hankkinut vireän sukupuolielämän jo aikapäiviä sitten? Pitkätukka olen kyllä ollutkin, mutta se ei opiskelijan kohdalla tarkoita mitään. Jos olisin edelleen pitkätukka tai olisin peruskouluaikoina ollut pitkätukka, niin sitten ehkä.


      • Jos olit opiskelu-
        lord.boredom kirjoitti:

        Mutta sittenhän olisin varmaankin hankkinut vireän sukupuolielämän jo aikapäiviä sitten? Pitkätukka olen kyllä ollutkin, mutta se ei opiskelijan kohdalla tarkoita mitään. Jos olisin edelleen pitkätukka tai olisin peruskouluaikoina ollut pitkätukka, niin sitten ehkä.

        aikoina pitkätukkainen heavy-mönkiäinen, niin kas kun et tehnyt niin kuin useimmat 20 heavy-mörrimöykyt eli siirtänyt katsettasi 15-16-vuotiaisiin metallityttösiin.


      • Jos olit opiskelu- kirjoitti:

        aikoina pitkätukkainen heavy-mönkiäinen, niin kas kun et tehnyt niin kuin useimmat 20 heavy-mörrimöykyt eli siirtänyt katsettasi 15-16-vuotiaisiin metallityttösiin.

        Ei yliopistolla mitään teinilikkoja ollut, enkä olisi sellaisista ollut kiinnostunutkaan.


      • Jos olit opiskelu- kirjoitti:

        aikoina pitkätukkainen heavy-mönkiäinen, niin kas kun et tehnyt niin kuin useimmat 20 heavy-mörrimöykyt eli siirtänyt katsettasi 15-16-vuotiaisiin metallityttösiin.

        Toisekseen metallityttöset haluavat elää "rankasti" ja polttavat tupakkaa, joten emme olisi sopineet muutenkaan yhteen.


      • Niin yleinsä
        lord.boredom kirjoitti:

        Ei yliopistolla mitään teinilikkoja ollut, enkä olisi sellaisista ollut kiinnostunutkaan.

        ne 20 heavymönkiäiset eivät ole yliopistossa


      • Olen kade!

        Voi voi lordi, siinä olis blondi ehkä halunnut muunkinlaista kyytiä, mutta etpä hiffannut. Jotenkin olen muistavinani että vastaavia tapauksia olis ollu sulla useampiakin.

        Eli todellisuudessa taisit olla ja olet monen naisen märkä unelma ja olisit päässyt oikeen kunnon panoeinoksi, jos vaan olisit ollut hereillä....

        Voi hukattua elämää!


      • lord.boredom
        Olen kade! kirjoitti:

        Voi voi lordi, siinä olis blondi ehkä halunnut muunkinlaista kyytiä, mutta etpä hiffannut. Jotenkin olen muistavinani että vastaavia tapauksia olis ollu sulla useampiakin.

        Eli todellisuudessa taisit olla ja olet monen naisen märkä unelma ja olisit päässyt oikeen kunnon panoeinoksi, jos vaan olisit ollut hereillä....

        Voi hukattua elämää!

        Ei hän olisi halunnut. Hän kuului ns. kovisjengiin, ja oli ainoastaan sikäli poikkeuksellinen, ettei suhtautunut avoimen vihamielisesti minuun (ja toisekseen hän taisi olla keskimääräistä kovisjengiläistä fiksumpi). Hän seurustelikin muistaakseni ylemmällä tas... öh, luokalla - tai siihen aikaan jo kai ammattikoulussa opiskelleen koviksen kanssa.


      • Olen kade!
        lord.boredom kirjoitti:

        Ei hän olisi halunnut. Hän kuului ns. kovisjengiin, ja oli ainoastaan sikäli poikkeuksellinen, ettei suhtautunut avoimen vihamielisesti minuun (ja toisekseen hän taisi olla keskimääräistä kovisjengiläistä fiksumpi). Hän seurustelikin muistaakseni ylemmällä tas... öh, luokalla - tai siihen aikaan jo kai ammattikoulussa opiskelleen koviksen kanssa.

        Voi lordi, lordi...

        Hän olisi selvästi halunnut, että sinä pöräytät heidän kovisjenginsa keskelle mopollasi ja heität pari sikarengasta ennen kuin ohjennat nahkatakkiin verhotun kätesi hänelle, ja viet hänet pois siitä helvetistä mihin hän oli ajautunut. Olisitte yhdessä ajaneet auringonlaskuun ja rakastelleet kiihkeästi rannalla. Elämä olisi ollut edessä ja murheet takana. Vain te kaksi ja ihana, seksikäs mopo.


      • Olen kade! kirjoitti:

        Voi lordi, lordi...

        Hän olisi selvästi halunnut, että sinä pöräytät heidän kovisjenginsa keskelle mopollasi ja heität pari sikarengasta ennen kuin ohjennat nahkatakkiin verhotun kätesi hänelle, ja viet hänet pois siitä helvetistä mihin hän oli ajautunut. Olisitte yhdessä ajaneet auringonlaskuun ja rakastelleet kiihkeästi rannalla. Elämä olisi ollut edessä ja murheet takana. Vain te kaksi ja ihana, seksikäs mopo.

        Moponi ei ollut kyllä seksikkäästä päästä, vaan vähän vanhanaikainen. Kovisjätkillä oli Tunturin Tiger Aqua tai Suzuki PV tai Honda. Muutamilla hyvätuloisten kauluspaitapojilla skootterit. Minulla oli 70-luvun Tunturi. Oli se kyllä komea vehje, pidin siitä, mutta muodikas ja tyttöjen mieleen se ei ollut.

        Jälkeenpäin kyllä ihmetyttää se blondi. Hänenhän on täytynyt pitää minusta kiinni ja painautua selkääni vasten, kun ajoin siinä puoliautiossa koulun pihassa. Ehkä se oli vain kiusaa. Muistutus siitä, mistä tulen jäämään iäti paitsi.


      • Olen kade!
        lord.boredom kirjoitti:

        Moponi ei ollut kyllä seksikkäästä päästä, vaan vähän vanhanaikainen. Kovisjätkillä oli Tunturin Tiger Aqua tai Suzuki PV tai Honda. Muutamilla hyvätuloisten kauluspaitapojilla skootterit. Minulla oli 70-luvun Tunturi. Oli se kyllä komea vehje, pidin siitä, mutta muodikas ja tyttöjen mieleen se ei ollut.

        Jälkeenpäin kyllä ihmetyttää se blondi. Hänenhän on täytynyt pitää minusta kiinni ja painautua selkääni vasten, kun ajoin siinä puoliautiossa koulun pihassa. Ehkä se oli vain kiusaa. Muistutus siitä, mistä tulen jäämään iäti paitsi.

        Siis, olit hurmannut tämän sinusta pelastajaa haaveilevan pahoille poluille harhautuneen tyttösen niin, ettei ollut enää väliä silläkään, että moposi ei ollut "cool".

        Tai ehkäpä se hänestä juuri olikin ihanan itsenäinen valinta, joka kertoi hänelle että Sinä Uskallat Olla Erilainen - siis juuri sitä mitä hän ei itse uskaltanut, koska oli epävarmudessaan ajautunut pahisjengiin turvaa ja kavereita hakemaan.

        Omien sanojesi mukaan hän ei suhtautunut sinuun avoimen vihamieliseksi, olit siis hänelle tärkeä. Hän mahtoi olla onnensa kukkuloilla siinä hetkessä, puoliautiolla koulun pihalla, kädet vyötäisilläsi ja poski selkääsi vasten painettuna. Et vain nähnyt autuasta hymyä hänen kasvoillaan, kun katselit eteenpäin.

        Ja ajon päätteeksi tylysti palautit tyttöparan julmaan reaalimaailmaan, kun välinpitämättömällä tyyneydelläsi osoitit, että olet liian cool kaikille, jopa kyseiselle tytölle. Sillä hetkellä hän sai ikuisen muistutuksen siitä, mistä hän tuli jäämään iäti paitsi.


      • Atm-Dorka
        lord.boredom kirjoitti:

        Toisekseen metallityttöset haluavat elää "rankasti" ja polttavat tupakkaa, joten emme olisi sopineet muutenkaan yhteen.

        Entäs jos hän halusikin eroon siitä rankasta elämästä mihin oli itseluottamuksen puutteessa ajatunut?


      • Olen kade! kirjoitti:

        Siis, olit hurmannut tämän sinusta pelastajaa haaveilevan pahoille poluille harhautuneen tyttösen niin, ettei ollut enää väliä silläkään, että moposi ei ollut "cool".

        Tai ehkäpä se hänestä juuri olikin ihanan itsenäinen valinta, joka kertoi hänelle että Sinä Uskallat Olla Erilainen - siis juuri sitä mitä hän ei itse uskaltanut, koska oli epävarmudessaan ajautunut pahisjengiin turvaa ja kavereita hakemaan.

        Omien sanojesi mukaan hän ei suhtautunut sinuun avoimen vihamieliseksi, olit siis hänelle tärkeä. Hän mahtoi olla onnensa kukkuloilla siinä hetkessä, puoliautiolla koulun pihalla, kädet vyötäisilläsi ja poski selkääsi vasten painettuna. Et vain nähnyt autuasta hymyä hänen kasvoillaan, kun katselit eteenpäin.

        Ja ajon päätteeksi tylysti palautit tyttöparan julmaan reaalimaailmaan, kun välinpitämättömällä tyyneydelläsi osoitit, että olet liian cool kaikille, jopa kyseiselle tytölle. Sillä hetkellä hän sai ikuisen muistutuksen siitä, mistä hän tuli jäämään iäti paitsi.

        Kyllä nämä spekulaatiot nyt ovat vähän samaa tasoa kuin jos kassaneiti hymyilee asiakaspalvellessaan miehelle niin mies luulee että hän on rakastunut, tai kun jos nainen heilauttaa vaivihkaa hiuskiehkuraansa pimeässä baarissa niin hän luulee tehneensä aloitteen samaan aikaan yläkerrassa, baarin vastakkaisessa laidassa istuneelle miehelle.


      • Olen kade!
        lord.boredom kirjoitti:

        Kyllä nämä spekulaatiot nyt ovat vähän samaa tasoa kuin jos kassaneiti hymyilee asiakaspalvellessaan miehelle niin mies luulee että hän on rakastunut, tai kun jos nainen heilauttaa vaivihkaa hiuskiehkuraansa pimeässä baarissa niin hän luulee tehneensä aloitteen samaan aikaan yläkerrassa, baarin vastakkaisessa laidassa istuneelle miehelle.

        No tottakai tuossa on pieniä taiteellisia vapauksia otettu mutta naisten merkit on aina pieniä. Niin pieniä, että sosiaalisesti vähän lahjattomammalta tai epävarmemmalta ne jäävät tyystin huomaamatta. On tällaisia itsellekin sattunut, ja ainakin pari tilaisuutta jätin käyttämättä ihan saamattomuudesta. Näistäkin kahdesta tiedän, koska kuulin toiselta ihmiseltä, että tyttö oli kysellyt jollain tavalla perääni.

        Omista tulkinnoistasikin selviää että hyvin todennäköisesti tyttö OLI sinusta ainakin jonkin verran kiinnostunut, mutta piilottelet perusteettomien mutujen takana uskoaksesi että näin ei ollutkaan.

        Sanoit ettei hän suhtautunut sinuun täydellä vastenmielisyydellä. Miksi ei? Hän joutui sen vuoksi ilmeisesti taistelemaan jopa porukkansa vallitsevaa mielipidettä vastaan, helpompaa olisi ollut mennä joukon mukana ja inhota sinua. Selvästi olit hänelle jollain tapaa tärkeä.

        Sanoit myös että hän oli jengikavereitaan älykkäämpi. Tämähän implikoi aika vahvasti sitä, että hän oli jengiytynyt nimenomaan arkuuttaan ja epävarmuuttaan, ettei olisi tullut leimatuksi nössöksi. Se implikoi myös sitä että hän oli ajattelussa ikäisiään edellä, ja luultavasti näki jo jengissä liikkumisen johtavan umpikujaan. On ihan mahdollista että hän ei ollut tyytyväinen siihen jengissä liikkumiseen, vaan tosissaan etsi jonkinlaista ulospääsyä, sellaista luotettavaa fiksua tyyppiä jonka kanssa irrottautuminen niistä porukoista olisi ollut helpompaa eikä hän olisi pudonnut tyhjän päälle.

        Miksi hän halusi päästä sinun, epäcoolin tyypin epäcoolin mopon kyytiin? Jos se oli vain kiusantekoa, pyysivätkö ne penseämmin sinuun suhtautuvat tytötkin kyytiin? Miksi riskeerata maine jengissä kyseenalaisella pilalla? Miksi sen piti tapahtua nimenomaan puolityhjällä koulun pihalla? Eikö kiusaamisen kannalta parempi olisi ollut, kun se on mahdollisimman täysi?

        Nämä ovat ainakin jokseenkin loogisia tulkintoja tilanteesta. Sen sijaan sinä heität ilman minkäänlaista tulkintojasi tukevaa faktaa, että hän halusi vain kiusata ja että te ette olisi tulleet toimeen koska hän oli pahis.

        Menneitä ei voi muuttaa, mutta niistä voi yrittää oppia. Ehkä seuraavan kerran voisi suhtautua vähän optimistisemmin ja ajatella että ehkä tuo tosiaan oli vihreä valo.


      • Atm-Dorka kirjoitti:

        Entäs jos hän halusikin eroon siitä rankasta elämästä mihin oli itseluottamuksen puutteessa ajatunut?

        Minulla oli kyllä tuttavapiirissä tyttöjä, jotka tunsivat näitä metallistityttösiä ja minäkin joskus tapasin heitä, mutta kyllä he selvästi elivät sille rankkuudelle, ja olin heille munaton nörtti.


      • Olen kade! kirjoitti:

        No tottakai tuossa on pieniä taiteellisia vapauksia otettu mutta naisten merkit on aina pieniä. Niin pieniä, että sosiaalisesti vähän lahjattomammalta tai epävarmemmalta ne jäävät tyystin huomaamatta. On tällaisia itsellekin sattunut, ja ainakin pari tilaisuutta jätin käyttämättä ihan saamattomuudesta. Näistäkin kahdesta tiedän, koska kuulin toiselta ihmiseltä, että tyttö oli kysellyt jollain tavalla perääni.

        Omista tulkinnoistasikin selviää että hyvin todennäköisesti tyttö OLI sinusta ainakin jonkin verran kiinnostunut, mutta piilottelet perusteettomien mutujen takana uskoaksesi että näin ei ollutkaan.

        Sanoit ettei hän suhtautunut sinuun täydellä vastenmielisyydellä. Miksi ei? Hän joutui sen vuoksi ilmeisesti taistelemaan jopa porukkansa vallitsevaa mielipidettä vastaan, helpompaa olisi ollut mennä joukon mukana ja inhota sinua. Selvästi olit hänelle jollain tapaa tärkeä.

        Sanoit myös että hän oli jengikavereitaan älykkäämpi. Tämähän implikoi aika vahvasti sitä, että hän oli jengiytynyt nimenomaan arkuuttaan ja epävarmuuttaan, ettei olisi tullut leimatuksi nössöksi. Se implikoi myös sitä että hän oli ajattelussa ikäisiään edellä, ja luultavasti näki jo jengissä liikkumisen johtavan umpikujaan. On ihan mahdollista että hän ei ollut tyytyväinen siihen jengissä liikkumiseen, vaan tosissaan etsi jonkinlaista ulospääsyä, sellaista luotettavaa fiksua tyyppiä jonka kanssa irrottautuminen niistä porukoista olisi ollut helpompaa eikä hän olisi pudonnut tyhjän päälle.

        Miksi hän halusi päästä sinun, epäcoolin tyypin epäcoolin mopon kyytiin? Jos se oli vain kiusantekoa, pyysivätkö ne penseämmin sinuun suhtautuvat tytötkin kyytiin? Miksi riskeerata maine jengissä kyseenalaisella pilalla? Miksi sen piti tapahtua nimenomaan puolityhjällä koulun pihalla? Eikö kiusaamisen kannalta parempi olisi ollut, kun se on mahdollisimman täysi?

        Nämä ovat ainakin jokseenkin loogisia tulkintoja tilanteesta. Sen sijaan sinä heität ilman minkäänlaista tulkintojasi tukevaa faktaa, että hän halusi vain kiusata ja että te ette olisi tulleet toimeen koska hän oli pahis.

        Menneitä ei voi muuttaa, mutta niistä voi yrittää oppia. Ehkä seuraavan kerran voisi suhtautua vähän optimistisemmin ja ajatella että ehkä tuo tosiaan oli vihreä valo.

        Tästä keskusteluketjusta intoutuneena koitin etsiä hänet Facebookista. Luulin aiemmin, ettei hän olisi siellä, mutta nyt ainakin oli. Niiden muutamien julkisten kuvien perusteella tuskin uskoisi samaksi tytöksi, oli varsin aikuisen näköinen, voisi luulla että olisi teininä ollut sitä kilttien tyttöjen jengiä. Ulkonäkö tietenkin voi pettää, ja tietenkin hänellä näkyi olevan mies ja poikalapsi, eivätkä nekään näyttäneet ähkiviltä jyystärikarjuilta, joten taisin aikoinaan olla ihan oikeassa siitä että hän vaikutti vähän fiksummalta kuin muut kovikset, joista moni mies ainakin on tietojeni mukaan jäänyt kotiseudulle öyhöttämään ja porsimaan.


      • Versace2
        Jos olit opiskelu- kirjoitti:

        aikoina pitkätukkainen heavy-mönkiäinen, niin kas kun et tehnyt niin kuin useimmat 20 heavy-mörrimöykyt eli siirtänyt katsettasi 15-16-vuotiaisiin metallityttösiin.

        Yhtä metallia kuuntelevaa naista kohden on 50 miestä. Ja nekin naiset panee vaan suosituimpien bändien jätkiä.


    • lottamari<3

      Justiinsa..jokaisella hemmolla täällä mopo ja pimpsa karannut käsistä ja nyt sitten ollaan täällä sitä suremassa.

      • .....

        Multa ei kyllä ole koskaan karannut fyysinen mopo käsistä kun en ole sellaisella ajanut, mutta pimpsoja tai tarkemmin sanottuna kokonaisia pimpsankannattimia on karannut kyllä lukemattomia määriä ja sen takia olenkin täällä.


      • Pimpsat, ...goodbye!
        ..... kirjoitti:

        Multa ei kyllä ole koskaan karannut fyysinen mopo käsistä kun en ole sellaisella ajanut, mutta pimpsoja tai tarkemmin sanottuna kokonaisia pimpsankannattimia on karannut kyllä lukemattomia määriä ja sen takia olenkin täällä.

        Mopon voit vielä ostaa edelleen, mutta karanneita pimpsoja ei varmaan edes rahallakaan saa takaisin.


    • On teillä

      kans ongelmat

    • atm.

      Minulla oli parikin mopoa, sellasii suzuki pv vai mikä se oli. Ostin mopon kesätyö rahoista ja olihan sillä kiva ajella.
      En kyllä mitään tyttöjä saanut tietenkään koska sehän on naamasta kiinni useimmiten eikä moposta.

    • yritys hyvä

      Oli (Tunturi sport 1975 ja Tunturi Pappa 1969),mutta ne joilla ei ollut niin niistä tuli niin työlle nälkäisiä ,että niillä oli sitten myöhemmin viimotteen päälle autot.
      Eli ei tuo nyt ihan yks yhteen mennyt =D

    • Atm-Dorka

      Ei kai ole vieläkään myöhäistä korjata asiaa? Tosin aikuisiällä tarvitaan varmaan jo ihan oikea prätkä eikä enää mitään mopoa.

      Mutta tie ätmiydestä ja naisettomuudesta on siis yhtä lähellä kun lähin motokauppa?

      Voiskohan ätmit perustaa peräti oman mp-kerhon? Suosittelen nimeksi Virgins MC tai Forever Alone MC. Guuglesta ei ainakaan löytynyt saman nimisiä kerhoja, wonder why....

    • Mopoton nussimaton

      Ei ollut mopoa, enkä saanut pillua.

    • Äiti teki runkkarin

      Kuten jo toisessa ketjussa totesin, niin:

      Ne oli oikeasti tosiaan ne mopo- ja röökijännäjätkät jotka sitä pillua sai. Ne päästettiin ähkimään. Ne päästettiin korkkaamaan! Ja minä vaan runkkaan ja runkkaan... Jos olisin ollut mopojännäjätkä niin olisin varmaan päässyt aikoinani teinipillun päälle ähkimään ja minusta olisi tullut normaali pillunsaajamies.

      Ja yleensä se on äiti joka asettuu pojan ja mopon (=teinipillun) väliin. Nämä ämmät ovat nuoruuden himottavuutensa jo menettäneet ja katkeria ja kostoksi kasvattavat pojistaan sellaisia, joille itse eivät olisi antaneet, silloin kun oli vielä jotain annettavaa. Mutta kas kummaa miten tytöstä onnistutaankin kasvattamaan vittua jakava lutka. Ja on varmaan mami neuvonut pikkuhuoralleen, millaisille pojille pitää antaa ja millaisille ei missään tapauksessa saa.

    • oli mulla monta vuotta. mutta lopetin sillä ajelemisen kun täytin 15 v. meni vaan jotenkin kiinnostus.

    • -OTK-

      Ei mopo vaan kevari :) Tytöt olis halunnut kyytiin, mutta minkäs teet jos olet ujo :( Ei se kevari aika kuitenkaan ihan hukkaan mennyt ;)

    • Pari mopoa, kevari ja moottoripyörä. Ei mitän (positiivistä) vaikutusta.

    • Motokauppaan mars

      Sen jälkeen kun nainen on insinööri nyhverömiehensä hankkinut lastetekoon, tulee naiselle aika alkaa elämään ihan itselleen omaa elämäänsä. Sillon otetaan moottoripyöriä omistavia tatuoituja jyystärikarjuja ähkimään, ja insinööri nörtti lentää ulos kuin leppäkeihäs.
      Lapsentekijä oli erikseen ja kun nainen pääsee biologisten kellojensa huolista ohi, otetaan se jyystärikarju.

      Ei muuta kuin kaikki äijät motokauppaan ja salille. Tatuointeja vielä käsivarret täyteen niin siinä on menestys taattu Suominaisten keskuudessa.

      • Takaisin mopoaikaan

        Päätin että ostan taas tollasen Honda Monkeyn, ja palaan takaisin noihin nuoruuden mopofiiliksiin. Lisäksi kasvatan nyt tosi pitkää tukkaa. Niin pitkää että ei ole elämän aikana vielä koskaan ollut.
        Tupakkaa en taida viitsiä alkaa polttaa, mutta hyvälaatuiset paksut sikarit taidan ottaa ohjelmistoon.

        Sitten ei muuta kuin rälläämään ja kattomaan löytyykö uutta fjöösaa huudeilla.

        Jos nyksä ottaa ritolat ni menköön. Nyt alkaa samalla tavalla uusi aika kuin noille muijille, jota alkavat elämään sitä omaa elämäänsä lastentekojensa jälkeen.

        (Jotka lemppaavat insinöörimiehensä pihalle:)


    • kekulikeijo

      Mopoton ja autoton, 29 lasissa. Naisen saanti alkanut 18 vuotiaana ja loppua ei näy.

    • poikkeus sääntöön

      Eipä ollu mopoa ei mutta seurustellut olen 17-vuotiaasta asti (nyt 23) käytännössä kokoajan. Eikä ole tarvinnut itse tehdä alotteita kertaakaan.

    • kunnollinen ATM

      Ei ollut mopoa, en olisi edes halunnut. Ei ole ollut naisiakaan.

    • mustispeppers

      olihan mulla :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3134
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      92
      1655
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1373
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1246
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      993
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      958
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      940
    8. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      932
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      928
    10. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      926
    Aihe