Olen useasti, näin miehenä, tavannut nettitsätissä naisia ja aloittanut heidän kanssaa avosuhteita, salaisia sellaisia ;). Tällaisia treffihuoneita löytyy helposti netistä, kannattaa kokeilla.
Salainen avosuhde on paras
10
1175
Vastaukset
- uskookenhaluaa
Puhut kuin rehellinen varas .....
- Nainenkuinunelma;)
No jee.Minä käyn salasalapanoilla salamiesten kanssa.Kukaan ei tiedä millainen seksipeto olen.
Ei oo salasuhteesta kokemuksia vaik mieli tekis.ei oo löytynyt viel suostuvaa naista
- 9+8
Salasuhde ei ole sama kuin avoin suhde.
- avoin_poly
Juuri näin! Itse asiassa salainen suhde ja avoin suhde ovat jotakuinkin toistensa vastakohdat.
- Säännöt tässä
Pelisäännöt:kun pettää, voi seurata avioero.
Käry ei ole teistä itsestänne kiinni, olette kuinka ovelia vain. Tämä selviää yksinkertaiselle vasta kun käry todella käy. Sitä kutsutaan pettämiseksi, se on kusipäisimpiä asioita mitä voi toiselle ihmiselle tehdä ja se on kaukana avoimesta suhteesta.
- Avoliittosyntiliitto
Syntiä ei pysty salaamaan Jumalalta.Synnissä eläminen on epäuskoa Jumalaa kohtaan,pelastumme vain uskon kautta.
- t75
Tämä kirjoitukseni ihan varmasti leimataan paskanpuhumiseksi, vaikken ole edes Porvoosta.
Siltikin sanon, kun otsikon houkuttelemana tänne ilmaannuin.
Itselläni oli parisen vuotta "salainen avosuhde"; Avosuhde ihan avoimesti ja sovitusti, jopa vaimon aloitteesta hänen kanssaan... Muuten kun meillä toimi hyvin, mutta hän sairautensa vuoksi menettänyt mielenkiintonsa seksiin, tarjosi minulle mahdollisuutta sitten näin.
Useamman vuoden sanoin ei, mutta rajansa ja miehelläkin on, ei sitä ainiaan jaksa vain omaa kättään. Homma meni siis siten, että sain huidellla missä lystäsin ja kenen kanssa tykkäsin, mutta kotona aiheella ei olisi syytä keulia, eli tekisin kuitenkin tekoni "salassa".
Hyvin toimi hetken aikaa, jossakin vaiheessa innostuin kokeilemaan juttuja ja kynsien jäljilstä, fritsuista jne tuli sanomista.. MUtta sitten opin pikkuhiljaa..
Tai niin luulin.
Vaikka tapailin vain varattuja naisia ja tein heti ensialkuun selväksi että haluan ja tarjoan vain seksiä, se tapahtui.
Rakastuin.
Enkä perkele edes yksin, nainen rakastui myös minuun.
Laitettiin suhde poikki, mutta myöhemmin alkoi kutkuttamaan, olimme yhteyksisä ja yht'äkkiä taas samassa sängyssä.
Sitten taas erossa, vällin viikkoja, väliin kuukausia.
Väliin omasta aloitteestani, väliin naisen.
Rakkaus syveni.
Sitten en enä kestänyt.
Otin eron vaimosta, nyt lapset vuoroviikoin minulla, vuoroin vaimolla.
Rakastamani nainen on edelleen naimisissa ja tapailee minua.
Edelleen meillä on silloin tällöin myös "taukoja".
Tunnen olevani lelu, mutta olen silti mieluummin lelu kuin en mitään.
Maailman parasta seksiä saa vain yhdestä osoitteesta. - Avioliitto
"Maailman parasta seksiä saa vain yhdestä osoitteesta."
Näin Jumala on suunnitellut siksi mikään muu ei toimikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752