Salainen avosuhde on paras

salainenavosuhde

Olen useasti, näin miehenä, tavannut nettitsätissä naisia ja aloittanut heidän kanssaa avosuhteita, salaisia sellaisia ;). Tällaisia treffihuoneita löytyy helposti netistä, kannattaa kokeilla.

10

1137

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskookenhaluaa

      Puhut kuin rehellinen varas .....

    • Nainenkuinunelma;)

      No jee.Minä käyn salasalapanoilla salamiesten kanssa.Kukaan ei tiedä millainen seksipeto olen.

    • Ei oo salasuhteesta kokemuksia vaik mieli tekis.ei oo löytynyt viel suostuvaa naista

    • 9+8

      Salasuhde ei ole sama kuin avoin suhde.

      • avoin_poly

        Juuri näin! Itse asiassa salainen suhde ja avoin suhde ovat jotakuinkin toistensa vastakohdat.


    • Säännöt tässä

      Pelisäännöt:kun pettää, voi seurata avioero.
      Käry ei ole teistä itsestänne kiinni, olette kuinka ovelia vain. Tämä selviää yksinkertaiselle vasta kun käry todella käy.

    • Sitä kutsutaan pettämiseksi, se on kusipäisimpiä asioita mitä voi toiselle ihmiselle tehdä ja se on kaukana avoimesta suhteesta.

    • Avoliittosyntiliitto

      Syntiä ei pysty salaamaan Jumalalta.Synnissä eläminen on epäuskoa Jumalaa kohtaan,pelastumme vain uskon kautta.

    • t75

      Tämä kirjoitukseni ihan varmasti leimataan paskanpuhumiseksi, vaikken ole edes Porvoosta.

      Siltikin sanon, kun otsikon houkuttelemana tänne ilmaannuin.

      Itselläni oli parisen vuotta "salainen avosuhde"; Avosuhde ihan avoimesti ja sovitusti, jopa vaimon aloitteesta hänen kanssaan... Muuten kun meillä toimi hyvin, mutta hän sairautensa vuoksi menettänyt mielenkiintonsa seksiin, tarjosi minulle mahdollisuutta sitten näin.

      Useamman vuoden sanoin ei, mutta rajansa ja miehelläkin on, ei sitä ainiaan jaksa vain omaa kättään. Homma meni siis siten, että sain huidellla missä lystäsin ja kenen kanssa tykkäsin, mutta kotona aiheella ei olisi syytä keulia, eli tekisin kuitenkin tekoni "salassa".

      Hyvin toimi hetken aikaa, jossakin vaiheessa innostuin kokeilemaan juttuja ja kynsien jäljilstä, fritsuista jne tuli sanomista.. MUtta sitten opin pikkuhiljaa..
      Tai niin luulin.

      Vaikka tapailin vain varattuja naisia ja tein heti ensialkuun selväksi että haluan ja tarjoan vain seksiä, se tapahtui.

      Rakastuin.
      Enkä perkele edes yksin, nainen rakastui myös minuun.

      Laitettiin suhde poikki, mutta myöhemmin alkoi kutkuttamaan, olimme yhteyksisä ja yht'äkkiä taas samassa sängyssä.
      Sitten taas erossa, vällin viikkoja, väliin kuukausia.
      Väliin omasta aloitteestani, väliin naisen.

      Rakkaus syveni.

      Sitten en enä kestänyt.
      Otin eron vaimosta, nyt lapset vuoroviikoin minulla, vuoroin vaimolla.
      Rakastamani nainen on edelleen naimisissa ja tapailee minua.
      Edelleen meillä on silloin tällöin myös "taukoja".

      Tunnen olevani lelu, mutta olen silti mieluummin lelu kuin en mitään.
      Maailman parasta seksiä saa vain yhdestä osoitteesta.

    • Avioliitto

      "Maailman parasta seksiä saa vain yhdestä osoitteesta."

      Näin Jumala on suunnitellut siksi mikään muu ei toimikkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1243
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      899
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      879
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      864
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    7. 3
      770
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      751
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    Aihe