Kun syö buranaa jatkuvasti, niin voi kuulemma tulla vatsahaava? Mä oon syönyt maaliskuusta asti melkein päivittäin 600mg buranaa ja 1g panadolia. Välillä koskee mahaan, ei kovasti, mut ei oo normaaliakaan.
Miks lääkkeiden valmistajat valmistaa sit sellasia särkylääkkeitä, että niistä voi tulla vatsahaava? Ja jos kerta voi tulla, ni miksei se lääkkeen määrännyt lääkäri ei kehoittanu hankkimaan vatsansuoja-lääkkeitä? :o
Vatsahaava ja burana?
5
1695
Vastaukset
- 132+12
Ei niitä ole tarkoitettu syötäväksi kuukausitolkulla. Ja apteekista voit ostaa vatsansuojalääkettä reseptittäkin.
Mihin vaivaan moista määrää särkylääkkeitä syöt, miksi kahta eri? Mikä se sairaus on johon kyseinen lääkitys on?
"Miks lääkkeiden valmistajat valmistaa sit sellasia särkylääkkeitä, että niistä voi tulla vatsahaava?" Ihanko vakavissasi kysyit tuota???
Kaikilla lääkkeillä on sivuvaikutuksensa......, niillä on hyvät ja huonot puolensa. Mutta jokainen tajuaa ettei ibupr. ole tarkoitettu päivittäiseen käyttöön. Kivun syy pitää ottaa selville ja hoitaa kivun aiheuttaja.
Ja voithan sinä pyytää lääkäriltä reseptin sille vatsasuojalääkkeelle.- ed.
Ai niin, mahahaavan lisäksi/sijaan voi saada suolistoverenvuodon..
- Ap..
Polvikipuun niitä syön. 2kertaa käynyt polvikivun takia tk:ssa, siellä eivät ole kiinnittäneet MITÄÄN huomioo kipuihin.
Pakko syödä, ku ilman ei pärjää!!- nivelvaivainen
Onko se polvi kuvatttu? Tehty muita tutkimuksia? Minkä diagnoosin olet saanut? Itse menisin yksityiselle.
- Ap..
nivelvaivainen kirjoitti:
Onko se polvi kuvatttu? Tehty muita tutkimuksia? Minkä diagnoosin olet saanut? Itse menisin yksityiselle.
Maaliskuussa tähystetty, sitä ennen 3-vuotta kipeä. Tähystyksestä lähtien miljoona kertaa pahempi kuin ennen sitä. Tähystyksessä selvis, että on osittainen eturistisiteen repeämä, eivät tehneet sille mitään. Kuukauden päästä magneettikuvaus. 2kertaa poistettu nestettä, toisella kerralla tuli polvinivelestä verta. ni ei uskaltanut laittaa kortisonia.
Nyt on tullut lukko-oiretta aika usein.. Jos istuu jossain vähän aikaa, ni jalka ei meinaa suoristua, kun lyö lukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058