Poliisi lupapalvelut Länsi-Uudellamaalla

Todella pettynyt

Poliisin lupapalvelut sakkaavat ja pahasti.

Verkossa oleva ajanvarausohjelma on todellinen tekele joka toimii miten sattuu.
Jos valitset ensin vaikka Lohja toimipisteen ja huomaat, että eipä siellä vapaata ole ja haluat katsoa vaikka Espoossa olevia aikoja - eipä onnistu vaan ohjelma on käynnistettävä uudelleen.

Itse lupapalveluista, aivan yhtä surkeat kuin ohjelmakin. Karkkilan toimipisteen ensimmäinen vapaa aika on viikolla 35 perjantaina ja viimeinen aika toki 14:50 eli normaali työssäkäyvä ei voi käyttää ko palvelua. Seuraavat vapaat ajat löytyvät viikolta 36 perjantailta viimeinen aika 11:20 - naurettavaa.
Eikä mene Lohjalla yhtään sen paremmin viikolla 32 kaksi vapaata aikaa 13:20 ja 13:50, ei onnistu. Viikolla 33 ja 34 ei vapaita aikoja ja viikolla 35 viimeiset ajat kello 14:20. Viikolta 36 löytyy 15:50 aikoja jotka voisin saada sopimaan työaikoihin. Aivan hullua hommaa.

Miten ihmeessä homma on hoidettu näin surkeasti - kyseessä on palvelu joka pitäisi olla kaikkien saatavilla. Vähintään yksi päivä viikossa pitää olla palvelua kello 18:00 asti. Aikavarauksia ei voi tehdä kuin viikolle 36 asti - miksi ihmeessä? Minulla olisi vapaata syyslomalla, joka on viikolla 42 ja pääsisin silloin lasten kanssa paikanpäälle - kun homma ei muuten luonnistu. Mutta viikkolle 42. ei tietenkään voi varata aikoja - ainakaan vielä.

Olen erittäin pettynyt viranomaisten "lupapalveluun" - en tiedä ketä se palvelee, mutta ei aikanaan minua.

On se hienoa, että saa valmiit passit ja henkkarit R-kioskilta, mutta se ei auta yhtään mitään kun lupalaput pitää edelleen käydä täyttämässä poliisin tynkönä ja jatkossakin vähintään biometriset tunnisteet pitää käydä antamassa. Vessa homma koko lupapalvelu.

5

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanurista?

      Poliisin lupapalvelut ovat erittäin huonot. Muutaman vuosi sitten Nummelassa oli toimipiste ja homma toimi joten-kuten, nyt ei todellakaan toimi.

    • tuikku2

      Nykyisinhän tuo Karkkilan toimipiste ei siis ole avoinna kuin perjantaisin klo 9-12 ja sinne on aina kauhea jono. Vapaita aikoja ei löydy kuin monen viikon päähän ja silloinkin vain jos sivut sattuu toimimaan. Eli mihin tämä maailma on menossa....

    • Näin se menee

      Kohta ei ole Karkkilan toimipistettä.. Lohjalle...

    • nyt puskee palopuhe

      Tervetuloa nyky-Suomeen, jossa kaikki palvelut ajetaan järjestelmällisesti ja suunnitelmallisesti alas, samaan aikaan kun myös taloudelle tehdään samaa. Tämä trendi johtaa väistämättä siihen, että keskiluokka kärsii kaikkein eniten ja tuloerot kasvavat.

      Syitä on monia. Esimerkiksi poliittinen päätöksenteko sekä kunta- että valtion tasolla sakkaa. Kokoomusvetoinen, täysin kritiikitön euro- ja talouspolitiikka romuttavat tämän yhteiskunnan. Ja vielä pääministeri jaksaa paasata joka toisessa puheessaan ns. hyvinvointiyhteiskunnasta.

      Ainoa järkevä vaihtoehto suunnan muuttamiseksi on aktivoitua poliittisesti ja nimenomaan siten, että kyseenalaistaa vallassa olevien poliittisten toimijoiden ajamaa linjaa. Suosittelen ensimmäisenä muuttamaan omaa äänestymiskäyttäytymistään tai ylipäätään aktivoitua äänestämään, kun sen aika on.

      Vain siten voimma lähteä hakemaan sitä muutosta, ja tämä meidän yhteinen maamme tarvitsee.

    • kyrpä jooseppi

      Viddu en oo juonu maitoo.....enkä juo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe