kokemuksia Yasmin-pillereistä?

Aloittelen tässä kohta puoliin Yasmin-pillereitä ja ottaisin mielelläni vastaan muiden kokemuksia niistä.Hyviä ja huonoja.Kiitos etukäteen!
71083
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

itse olen syönyt ko. pillereitä yhden levyn ja aloittanut tässä vasta toisen ja hemmetin hyvin ovat toimineet! ei mitään ongelmia ole ollu, päinvastoin.. ainut mitä eroa olen huomannut, että alottaessani pillerit rintoja hieman aristi, mutta sitä ei kestänyt montakaan päivää.. rinnat ovat hieman suuremmat mitä ovat olleet :) poikaystäväkin huomannut.. :)
ja mulle nää oli ihan ihka ensimmäiset pillerit jotka aloitin.. välivuotoa oli pillerilevyn puolesvälis, mut muuten menkat on tullu ajallaan ja ollu niukemmat/kivuttomammat/lyhyemmät.. :)
siispä minulta vain positiivista palautetta..tosin pillereiden vaikutushan on ihmisestä ja tottumuksista kiinni..

Äänestä

Mulla on lievästi masentunut olo mutta ei kuitenkaan yhtä paljon kuin joskus femodenia syödessä. Mulle määröttiin Yasminea akneen, mutta vielä (yhden kuukauden jälkeen) ei ole mitään tapahtunut. Toivon todella etten liho...Femodenien kanssa tuli melkein 10 kiloa lisää joka ei sitten niin vaan lähtenytkään pois.

Äänestä

Unohdin sanoa vielä kaksi aika omituista sivuoiretta... En ole varma johtuuko ne Yasminesta mutta olen huomannut että mulla on koko ajan jano (Yasminit kuulemma poistaa nestettä elimistöstä...) ja koko ajan panettaa.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Äänestä

Mä söin aikanaan diane novaa akneihon takia, mutta parin vuoden päästä alkoi tulla sivuoireita; masennusta, haluttomuutta,laskenutta vireystasoa, lihomista ym. Olin kuukausia ilman mitään, jona aikana olo oli normaali. Seksi tuntui paremmalta, ja olo oli kaikin puolin HUOMATTAVASTI kivempi. Nyt kävin hakee yasmineita, koska vakituisessa parisuhteessa on pidemmän päälle kivempi, kun on pysyvä ehkäisy. No olen syöny niitä alle kolme viikkoa ja heti on oireita. Olen helvetin masentunut.. siis itken ihan tyhmistä asioista koko ajan, pinna on tosi kireellä, päätä särkee ja olo on huonovointinen. Niin ja janon tunne on tosiaan melkein koko ajan. Pikkasen harmittaa, kun noi yasminit pitäisi olla viel semmoisia, missä on mahdollisimman vähän hormonia ja silti ne ei sovi mulle. Herää sellainen epätoivo, että käyköhän mulle mikään hormonaalinen ehkäisy.

Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Mitä voisitte suositella tällaiselle hormooni-hylkijälle? Onko kondomi tosiaankin ainut vaihtoehto? Mun mies ei aio syödä myöskään mitään pilsuja, kun harrastaa urheilua niin tosissaan. Entäpä onko kokemuksia, onko sivuoireet kenties jollakin helpottaneet/loppuneet ajan myötä?

Äänestä
  • Mulla on myös olotila jota nimenomaan voisi kuvata vireystason laskuksi, en jaksa tehdä mitään... Mutta olen ajatellut katsoa vielä seuraavan liuskan ja jos ei olo helpotu niin lopetan pillerit. Mulla on tähän mennesä Mercilon ainoa josta ei ole tullut juuri mitään oireita.
    Mutta siis onhan mahdollista että vaikka aluksi olisi oireita niin ne tasaantuu kun elimistö tottuu pillereihin. Toivottavasti koska haluaisin ihoni kuntoon ja hormoonitoiminnan tasaiseksi...

    Äänestä

  • maija kirjoitti:

    Mulla on myös olotila jota nimenomaan voisi kuvata vireystason laskuksi, en jaksa tehdä mitään... Mutta olen ajatellut katsoa vielä seuraavan liuskan ja jos ei olo helpotu niin lopetan pillerit. Mulla on tähän mennesä Mercilon ainoa josta ei ole tullut juuri mitään oireita.
    Mutta siis onhan mahdollista että vaikka aluksi olisi oireita niin ne tasaantuu kun elimistö tottuu pillereihin. Toivottavasti koska haluaisin ihoni kuntoon ja hormoonitoiminnan tasaiseksi...

    Minkä hintasia nää Yasminit on? Mäkin nimittäin vaihdoin Diane novat Yasmineihin tänään, kun sain ihon ihan ok kuntoon, mutta Diane nova vei kaikki seksihalut.. Toivotaan et Yasminit sopis paremmin ja ettei alkais naama taas kukkia....! Mut niin, joku tais mainita, että hänelle määrättiin Yasminit nimenomaan akneen..?

    Äänestä

  • ei omalla kirjoitti:

    Minkä hintasia nää Yasminit on? Mäkin nimittäin vaihdoin Diane novat Yasmineihin tänään, kun sain ihon ihan ok kuntoon, mutta Diane nova vei kaikki seksihalut.. Toivotaan et Yasminit sopis paremmin ja ettei alkais naama taas kukkia....! Mut niin, joku tais mainita, että hänelle määrättiin Yasminit nimenomaan akneen..?

    Mirelle-pillerit ovat myös todella vähä hormooniset. Kannattaa kysyä tarkempia tietoja lääkäriltä :)

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


aloittelija kirjoitti:

Aloittelen tässä kohta puoliin Yasmin-pillereitä ja ottaisin mielelläni vastaan muiden kokemuksia niistä.Hyviä ja huonoja.Kiitos etukäteen!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu