vai onko se enemmänkin naisten juttu?
Saavatko miehet syödä karkkia ja sipsejä,
8
173
Vastaukset
- .....
Keneltä pitää kysyä lupa?
Ei, kyllä jäätelö ja kaakao on miehisempi juttu.
- Ikisinkku M
Sekä miehet että naiset jotka osaa syödä karkkeja ja sipsejä oikein, siis kohtuudella ja muodottomaksi lihomatta saavat niitä syödä.
- citynainen
=)
Mies joka ei syö kanssani sipsejä ei ole mies tyyliini,..niin harva on,..ovat niin eri piireistä,..oikeasti.
Ottaisin seksiä sipisannoksen tilalle jos saisin*:/ - Ikisinkku M
citynainen kirjoitti:
=)
Mies joka ei syö kanssani sipsejä ei ole mies tyyliini,..niin harva on,..ovat niin eri piireistä,..oikeasti.
Ottaisin seksiä sipisannoksen tilalle jos saisin*:/Olisikohan sinulle ihanne sitten mies jolle ensin syöttäisit sipsejä kädestä ja sitten jälkiruuaksi seksillä polttaisit kertyneet kalorit :)
- citynainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Olisikohan sinulle ihanne sitten mies jolle ensin syöttäisit sipsejä kädestä ja sitten jälkiruuaksi seksillä polttaisit kertyneet kalorit :)
Juu. Justiinsa sellainen,..tai sitten jäisi sipsit vain yksinkertaisesti väliin.
Ite ainakin syön niitä millon huvittaa ja nainenkin sais syödä kanssani :) Jos vaan sellanen joskus olis.
ATM = Syö sipsejä
Aisuri = Kysyy vaimolta mitä karkkia tämä haluaa ja syö itsekin muutaman, mikäli vaimo antaa
Jyystärikarju = Syö habaneroja suoraan kulhosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413