kaipaan
ajattelen
ikävöin
silti, edelleen, kaikesta huolimatta
25
1563
Vastaukset
- 394857
sama..
- ap.
tarkotitko että sulla samanlaiset fiilikset vai että ihan sama jos toinen ikävöi...?
- ..........
Entä jos kaipaus vastaa?
- vieläkin vaan
se olisi hyvä asia.
kaikista parhain asia. - entä jos?
vieläkin vaan kirjoitti:
se olisi hyvä asia.
kaikista parhain asia.Jotain vinkkiä, minne päin?
- vieläkin vaan
entä jos? kirjoitti:
Jotain vinkkiä, minne päin?
pk-seutu
ja
n --> m
- moksu
Ota kohteeseen jotain kautta yhteyttä.Ei sitä koskaan tiedä :)
- vieläkin vaan
en voi, olen "ei-toivottu", siitä otsikkokin...
sen vuoksi odotettava, jos vastapuoli tulisi toisiin ajatuksiin ja ottaisi yhteyttä.
- varmuuden vuoksi
Annoitko itse kenkää toiselle?
- vieläkin vaan
No en tosiaankaan.
- ....................
Tavallaan annoin...koska pelkäsin!
- vieläkin vaan
.................... kirjoitti:
Tavallaan annoin...koska pelkäsin!
Kelle annoit...? Teepä oma aloitus, kun et liity tähän ketjuun, toivoopi tän ketjun aloittaja.
- Ellu_9111
Oletko ajatellut ottaa häneen yhteyttä ja kertoa, että kaipaat häntä? :)
- vieläkin vaan
Kyllä hän sen tietää miten kaipaan, sen verran monta kertaa olen sen irl ilmaissut...aikojen kuluessa...sillä asialla ei vaan taida olla mitään merkitystä... siispä pakko yrittää unohtaa....mikä ei kylläkään ole helppoa, kun ei ole tähänkään asti onnistunut.
- Haluatko takaisin?
Kuinka saada hänet takaisin?
Etsi youtube.com ista videoita hakusanoilla "How to get him/her back" riippuen oletko mies vai nainen. 10 videon jälkeen viimeistään tiedät missä teit virheen.
Lykkyä pyttyyn!- vieläkin vaan
Kiitos vinkistä, täytyykin illalla katsoa :-)
- vieläkin vaan
Haha...tokan videon kohdalla se vastaus jo tulikin, vaikka sen nyt ois osannut sanoa katsomattakin. Hyvää illanviihdettä ne jenkkivideot kuitenkin :-)
- sadbut:too.true
Samoin. n>m. Takaisin en saa enkä enää huolisikaan. Vaikka nyt olisinkin niin heikko että jos hän ottaisi yhteyttä ja kysyisi, saako tulla luo, vastaisin kyllä. :(
- Siitä on 20 vee
Yhä vielä. Vaikka ei ollut tarinalla kaunis loppu. Siltikin.
- vieläkin vaan
Niin, joissakin ihmisissä on se selittämätön jokin...jäävät vain vahvasti mieleen,
vaikka mitä tekisi. Ei sitä tunnetta voi mitenkään järjellä selittääkään. Se vain on. - 14.42
JUst näin. Kohta 20 vuotta aikaa.
- sammaltakueiliiiku
Vaistoni on viimeaikoina havainnut, että kaipaat jotain, haluaisit ottaa yhteyttä, tms .. Rupeeko suhde olemaan arkistunut jo? Rupeaako käsittelemättä jääneet asiat tulemaan vastaan? Minä oon sen prosessin jo käynyt. Kiipesin 6kk. Olen harmissani puolestasi jos vaistoni pitää paikkaansa. Susta tulis onneton.
Voi olla, että oon vain pyrähtänyt, mut monesti tämänlaiset tuntemukset ovat osoittautuneet oikeaksi. - Sairasta100
Oletko se ääliö joka soittaa öin ja päivin? Jätä jo toki rauhaan etsi uusi kohde jota ärsyttelet ja parjaat!!!
- vieläkin vaan
Sun parjaamisesi ei nyt osunut. En ole soittanut kertaakaan.
Kaipaaan ihan itsekseni.
- Ei soittoja
Enpä minäkään soittele kun on sanottu etten saa. Eikä minulle hän soittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426