Mulla on sieraimen vieressä outo, punainen näppylä joka on ollut siinä jo iät ja ajat. Sitä ei edestä päin katsoessa huomaa, mutta sivulta ja alhaalta käsin sen huomaa selvästi. Olen jo vuosia peittänyt sitä meikillä, mutta nyt alkaa kyllästyttää. Veikkaan näppylän olevan jonkinlainen pinnallinen verisuoni, koska olen joskus ihan uteliaisuuttani pistänyt siihen neulalla pienenpienen reiän, ja siitä oikein virtasi verta ja samaan tahtiin kuin sydämeni hakkasi. Tietääkö kukaan, millä tuollaisen saisi pois? Mulla on aiemmin ollut samanlainen näppylä huulessakin mutta se on onneksi lähtenyt, tosin välillä näyttää siltä kuin se tulisi takaisin. Käsissä on parhaillaan kaksi tuollaista näppylää. Olen opiskelija, joten minulla ei ole varaa mennä yksityiselle lääkärille poistattamaan noita, eli poistaakohan kunnalliset lääkärit tuollaisia? Tuo sieraimen vieressä oleva näppy olisi ainakin hyvä poistaa, sillä aina kun otan aurinkoa, palan juurikin tuolta sierainten ympäristöstä kun siellä aurinkorasva ei pysy eikä sitä edes sinne tajua laittaa.
Punainen näppy
Outoja näppyjä
3
125
Vastaukset
No en ole varma mikä näppylä se on, mutta sinähän voisit mennä läkäriin
sipsi.l kirjoitti:
Mutta olen vasta 10w. Niin en ole varma;)
olen tähän aikaan hereillä vieHuvikseen
Ps. Tabletti pelleilee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot533532Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe292944- 282594
- 762494
- 182221
- 522202
- 561901
- 581696
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111593- 171515