Minulla on ollut jo pidemmän aikaa vasen jalka polvesta alaspäin puutunut.
Päivällä kun touhuaa ei sitä niin huomaa, mutta heti jos pysähtyy niin huomaa puutumisen.
Pahat ongelmat alkaa illalla telkkaria katsomassa, jalka puutuu tosi häiritsevästi.
Kun menen nukkumaan niin menee monta tuntia ennen kun saan unta, jalka on siis todella pahasti puutunut!!!
Kertokaas mikä voi olla? Valitsen sitten sen pahimman vaihtoehon ja pelkään sitten sitä. Veritulppa??:)
Vasen jalka
7
6637
Vastaukset
- voi voi sentään
Käytätkö kolesterolilääkkeitä? Sivuvaikutuksia on havaittu.
- Puutuu.
En käytä mitään lääkkeitä, paitsi e pillereitä...
- E x embolikko
Sittenhän se on selvä tuo tulppariski.
Oletko kuinka kauan käyttänyt e pillereitä, eka vuosi suurin riski,mutta kyllä sen jälkeenkin on altis tukokselle
Tarkkaile tilannettasi, mutta mene lääkäriin jos ei helpota - heti huomenna mene
Välilevyn pullistuma?
Katso televisota vaakatasossa, jotta selän nikamaväleihin ei kohdistu painetta.
Voi ola tulppakin, joten mene lääkärille. - Puutuu.
Säikäytti tuo tulppa? Voiko se oireilla tosi pitkään vaan jalan puutumisena?
- Mystinen juttu
Ei se tulppa silleen puutumisena tunnu, vaan paikallisena kuumotuksena ja kipuna. Ainakin mulla oli niin. Kipua voi olla useampanakin päivänä ja jos ei kyseessä täydellinen tukos, niin menee itsestään ohi. Jos laskimo täysin tukossa, kyllä sen kivun kanssa on pakko mennä hoitoon, ei sitä kotioloissa ketä.
Kävi myös mielessä välilevyn pullistuma, mutta yleensä on jonkunlaista kipua ristiselästä alaspäin ja puutumista ja pistelyä sääressä. Riippuu välilevyn paikasta. Mutta jos on vaan puutumista, niin kyllä sinuna kävisin lääkärissä, eihän sen jalan nyt tuossa kunnossa pitäs pitkään antaa olla. Jotain verenkierron tai hermon häiriötä luulis olevan. - Anonyymi
Strippari kullanmuru älä istu liian pitkään polvellani ettei käy niin että mä makaan jalka kipeänä sängyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014