Oulun sinkkumarkkinat

NuorinainenOululainen

Millaiselta näyttää? Onko naiset ylimielisiä, tyhmiä bimboja ja miehet huonon itsetunnon omaavia, humalaisia nyhveröitä? Tämän kuvanhan tämän palstan kirjoitusten mukaan koko Suomen sinkuista saa. Onko sinkuille Oulussa tapahtumia yms jossa kohdata?

20

759

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksviitone

      Luin just Oulun omaa palstaa tuolla Paikkakunnat osastolla etsien samantyyliseen kysymykseen vastausta. Oon ite tulossa 23-25.8 viikonlopuksi Ouluun ja ajattelin tuostakin tavallaan ottaa selvää. Tarkoitus käydä viihteellä tekemässä "kenttä tutkimusta"

      Saa nähdä onko turistille mitään markkinoita Oulussa?

      Oon alle kolmekymppinen mies itä-suomesta.

    • kylä-hullu

      Tyhmiä ja tylyjä kuten hesalaiset naisetkin. Kannataa muuttaa jonnekkin pienelle paikkakunnalle jossa ei ole paljoa naisia joita ei ole naitu ihan puhki.

      • NuorinainenOululainen

        Millaisissa tilanteissa naiset on tylyjä?


      • kaksviitone
        NuorinainenOululainen kirjoitti:

        Millaisissa tilanteissa naiset on tylyjä?

        oon muutamia isompia paikkakuntia kiertäny, yöelämässä lähinnä, ja isoissa kaupungeissa ovat jotkut bimbot suorasanaisempia ja ylimielisiä. Mutta aina löytyy toinen ääripää ja niin on myös pienillä paikkakunnilla. Pienessä paikassa on vähempi ihmisiä, joten harvemmin sattuu ne ääripäät omalle kohdalle.

        Saa nähdä miten Oulussa, siellä en oo vielä käynyt. miks aloittaja kyselee tästä?


      • NuorinainenOululainen
        kaksviitone kirjoitti:

        oon muutamia isompia paikkakuntia kiertäny, yöelämässä lähinnä, ja isoissa kaupungeissa ovat jotkut bimbot suorasanaisempia ja ylimielisiä. Mutta aina löytyy toinen ääripää ja niin on myös pienillä paikkakunnilla. Pienessä paikassa on vähempi ihmisiä, joten harvemmin sattuu ne ääripäät omalle kohdalle.

        Saa nähdä miten Oulussa, siellä en oo vielä käynyt. miks aloittaja kyselee tästä?

        Aloittaja tässä on sinkkunainen ja pohtii sitä, löytyykö tästä kaupungista vielä muita, onnellisia sinkkuihmisiä jotka eivät vielä ole kohdanneet elämänkumppaniaan.


      • kylä-hullu
        NuorinainenOululainen kirjoitti:

        Millaisissa tilanteissa naiset on tylyjä?

        useimmiten baarissa kun menee juttelee niin ei ne haluu jutella vaan kattoo vihaisesti et tuo on ruma et painu vit.tuun.


      • kaksviitone
        NuorinainenOululainen kirjoitti:

        Aloittaja tässä on sinkkunainen ja pohtii sitä, löytyykö tästä kaupungista vielä muita, onnellisia sinkkuihmisiä jotka eivät vielä ole kohdanneet elämänkumppaniaan.

        Luulisin, että löytyy. Ihme, jos ei Oulun kokoisesta kaupungista löytyisi. Ainahan ihmisiä on vaikka minkalaisia, tuskin täällä kysymällä voi saada vastausta siihen, minkalaisia ihmisiä oululaiset sinkut ovat. Aivan sama mulle, en minä saa viikonlopun matkalla oululaisista naisista mitään käsitystä. Mutta oikeesti olenkin lomamatkalla, johon kuuluu muutakin kuin naisten perässä juoksemista :)


      • kaksviitone
        kylä-hullu kirjoitti:

        useimmiten baarissa kun menee juttelee niin ei ne haluu jutella vaan kattoo vihaisesti et tuo on ruma et painu vit.tuun.

        Niin, no se riippuu kuka menee juttelee.


    • Huono on tilanne mun mielestä... 2 miestä yhtä naista kohti, yritä siinä sit erottua edukseen ei onnistu. Naiselle varmasti hyvät markkinat, sen kun valkkaa vaan jonkun kunhan ei pidä rimaa liian korkealla...
      Ja kun viime talven asuin siellä voin sanoa ettei yhtään mielenkiintoista sinkkutapahtumaa tullut vastaan... saati että ois ollu minkäänlaista oikeen.

    • eilappeenrantaan

      itmiehelle, tuohan on ihan kohtalaisen hyvä tilanne jos 2 miestä yhtä naista kohden. Käy joskus Lappeenrannassa siellä 5miestä yhtä naista kohden. Kohtalaisen iso kaupunki kuitenkin kyseessä.

    • elämänkumppani

      Itse olen parikymppinen, juuri Ouluun muuttanut nainen. Ei täällä taida sinkkuja olla ollenkaan sillä kaikki kävelevät kaupungilla pareittain käsikynkässä kuin Nooan Arkkiin olisivat matkalla. Kiva näky sinänsä, en valita.

      Itse haen miestä, joka ei tupakoi, käytä päihteitä tai paneskele jokaisen vastaantulevan naisen kanssa. Hänen pitäisi myös jollain tavalla olla mielenkiintoinen. Tykkään nokkelasanaisista miehistä, mutta en missään nimessä naistennaurattajista.


      Haluan miehen, joka on sellainen perheenisä tyyppinen. Etsin elämänkumppania, en hetken huumaa. Lapsia haluan yrittää hankkia vasta ammattiin valmistauduttuani.

      Häntäheikit älkää vaivautuko. En harrasta yhdenillan juttuja.

      Olen normaalipainoinen, nirso ja mielestäni nätti nainen. Nirsous johtunee siitä, että haluan valkata parhaan mahdollisen miehen lasteni isäksi. Jätä sähköpostiosoitteesi jos kiinnostuit (ja asut Oulussa). Otan sinuun yhteyttä.

      • Kieltämättä tuo on tosi että paljon pareja näkee, eilenki kaupungilla kävin niin pareja oli paljon :) Mut meitä yksinäisiä miehiä ja naisia kuljeskeli kans.
        Semmosia mielenkiintoisia naisia ei tosin juurikaan näkyny, yhden tai kaksi sellaista vaan näin...


      • kaksviitone

        Onko "elämänkumppanin" elämässä ollut näitä perheenisä tyyppisiä miehiä, vai oletko ajautunut jännäpoikien leiriin ? :)


      • ap.
        kaksviitone kirjoitti:

        Onko "elämänkumppanin" elämässä ollut näitä perheenisä tyyppisiä miehiä, vai oletko ajautunut jännäpoikien leiriin ? :)

        En tiedä tarkoitatko seurustelu- vai kaverimielessä, mutta olen seurustellut elämäni aikana vain yhden kerran. Suhde tosin kesti vain 2 vuotta (päättyi puoli vuotta sitten).

        Olin ehkä vähän liian keltanokka erottaakseni hyvän miehen huonosta. En tullut ajatelleeksi sitä, että kolmikymppinen mies alkaa haluta melko nopeasti perheenlisäystä. Olimme kumpikin niin eri elämänvaiheessa, että katsoimme parhaaksi ratkaisuksi erota.

        En koe, että olisin missään vaiheessa ollut ajautuneena jännäpoikien leiriin ja nyt heidänlaisiinsa kyllästyneenä etsisin kunnollisempaa seuraa. Ei, ei ja ei...kyllä minä olen aina kunnollisten miesten piireissä pyörinyt ja tulen pyörimään. :D


      • kaksviitone
        ap. kirjoitti:

        En tiedä tarkoitatko seurustelu- vai kaverimielessä, mutta olen seurustellut elämäni aikana vain yhden kerran. Suhde tosin kesti vain 2 vuotta (päättyi puoli vuotta sitten).

        Olin ehkä vähän liian keltanokka erottaakseni hyvän miehen huonosta. En tullut ajatelleeksi sitä, että kolmikymppinen mies alkaa haluta melko nopeasti perheenlisäystä. Olimme kumpikin niin eri elämänvaiheessa, että katsoimme parhaaksi ratkaisuksi erota.

        En koe, että olisin missään vaiheessa ollut ajautuneena jännäpoikien leiriin ja nyt heidänlaisiinsa kyllästyneenä etsisin kunnollisempaa seuraa. Ei, ei ja ei...kyllä minä olen aina kunnollisten miesten piireissä pyörinyt ja tulen pyörimään. :D

        Onko nimimerkki "elämänkumppani" ja ketjun aloittaja sama ?

        Kysyin seurustelumielessä. Lähinnä mietin sitä, oletko joutunut pettymään aikaisemmin, kun tiedät noin tarkkaan minkalainen miehen pitää olla. Et koe ajautuneesi jännäpoikien leiriin, mutta olet myös kyllästynyt jännäpoikiin? Olit siis heidän leirissään? :)


    • kruise

      Se on jännä asia, kun mä kuljen helsingin kaduilla, niin siellä hyvin moni nainen katsoo silmiin ja osa hymyilee mulle. Täällä oulussa naiset kyttää enimmäkseen omia varpaita. Kai se vaan menee niin, että hesassa on "hieman" enemmän sinkkunaisia ku oulussa. Oulussa naiset ovat illanvietossa niin käsikynkkää keskenään ettei kirves riitä niitä erottamaan. Hesassa naiset tulevat iskemään. Välillä mietin miks mä täällä asun. Kehä III sisältä sais työpaikan jos haluis.

    • elämänkumppani

      Itse olen asunut Helsingissä ja voin sanoa, että seurustelevana naisena en niin hirmuisesti ottanut kontaktia kaupungilla kävellessäni vastakkaista sukupuolta oleviin ihmisiin. Ei minua kiinostanut moinen kun olin omani jo löytänyt.

      Nyt täälä Oulussa asuessani tilanne on toinen. Kaupungilla käveleskellessä tulee kyllä miehiä tarkkailtua ja otettua heihin katsekontaktia. Juttelemaan en ole mennyt, mutta hymyillyt kyllä. Ei minun mielestäni naiset varpaitaan katso yhtään enempää kuin pääkaupunkiseudullakaan. Vielä en ole oululaisten baarikäyttäytymistä nähnyt, mutta enköhän vielä joku yö sen tee.

      • kaksviitone

        Minulle ihmiset on kertoneet, että Oulussa on tylyjä ihmisiä ja pohjanmaalainen luonne näkyy kauas. Tämän olen kuullut muutamalta Oulussa hetken aikaa asuneelta.

        Itse tutustun oululaisten baarikäyttäytymiseen, kun työmatkani suuntautuu Ouluun, ja vapaa-aikaa on viikonlopun verran käytössä. Katotaan ollaanko siellä pohojanmaalaisia puukot saappaissa! Kannattanee ottaa huomioon, että Oulu on opiskelukaupunki ja sinne muuttaa ihmisiä ympäri Suomen - paljasjalkaisia voi olla vaikea erottaa.


      • kruise

        Näinpä. Kuten mainitsin, taitaa lopulta olla ero ihmisten määrässä näiden kahden kaupungin välillä. Tosin helsingissä on kuitenni absoluuttisesti enemmän sinkkunaisia kuin täällä, niin jo pelkästään tuo nostattaa saumaa. Viimeksi viime kesänä eräs teologian maisteri HELSINGISTÄ kävi kiinni täysin oma-aloitteisesti tässä tuhannentuulen kaupungissa. Harvoin noin käy ja enkä ole muutenkaan tämän kaupungin yönselässä vastaavaa huomannut. MIehet ne pääsääntöisesti naisia lähestyy. Heille kun on tarjontaa yllinkyllin.

        Helsingissä sinkkukulttuuri on vain erilaista ja siten naiset käyttäytyvät erilailla kuin Oulussa.


    • kaksysi

      Sekä Oulussa ja Helsingissä asuneena miehillä on 100x paremmat markkinat Helsingissä kuin Oulussa. Itse jo useamman vuoden Oulussa asunut, eikä oo kovin monen naisen kanssa ollut juttua.
      Jotenkin tuntuu että täällä Oulussa lähes kaikki naiset on varattuja. Vaikka harrastuksiakin löytyy meikäläiseltä pilvin pimein niin niissäkin lähes kaikki varattuja....
      Hauskan asiasta tekee se että eräs lapin kaveri joka asui Oulussa kaks vuotta, sanoi myös että täältä Oulusta löytyy todella huonosti naisia.
      Ei ne naiset täälä kuitenkaan sen tylympiä oo kun muuallakaan Suomessa. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3134
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      92
      1655
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1373
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1246
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      993
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      958
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      940
    8. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      932
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      928
    10. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      926
    Aihe