Tampereen Hiusmesta!

harja

Mitä mieltä?
En tunnistanut henkilökuntaa työssään joka oli kampaamon nettisivuilla.
Nopeaa oli.....ja halpaa....

13

7239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harja

Eikö kukaan muu ole sinne eksynyt?

• ei enää toiste

Itse sain erittäin ammattitaidotonta palvelua. Kampaaja ei kuunnellut mitä halusin ja ainoa kommentti, kun sanoin että ei tämä ole sitä mitä pyysin, oli: "ei niitä enää takaisinkaan saa". Todella töykeää, eikä ole ennen tarvinnut itkien kampaajalta lähteä.. en ole menossa enää toiste.

• juu, ei ollenkaan

Joo. Ammattitaito tai oikeastaan taito kuunnella asiakasta järkyn huonoa.
      En nyt lähde nimeämään hiusteni leikkaajaa, huomasin siinä odottaessani vuoroa että kivan näköisinä toiset poistuivat.
      Mutta sain kampaajakseni erittäin uteliaan. Ei utelias hiuksistani vaan yksityisasioista,varsinkin työpaikka tuntui olevan valtavan mielenkiinnon kohde.
      Ilmapiiri parturi/kampaamossa oli kireä ja jäykkä.
      Hiukseni olivat niin kammot että menin toiseen kampaamoon jossa oltiin sitä mieltä että olisi korvauksen paikka.
      En uskaltanut Hiusmestassa mitään sanoa vaikka epäilin että metsään menee.
      Oli sen verran tuhti emäntä saksien kanssa.
      Ei Hiusmestaa.......

• Ikäväkokemus

Kävin leikkauttamassa tai oikeastaan vaan tasauttamassa tasapitkät hiukset. Kovin ammattitaidotonta oli leikkaajan työ, sillä kotona selvisi, että ei ihan tasapitkää hiuksistani tullutkaan. Miten vaikea on leikata suoraan, jos sitä työkseen tekee. Muutenkaan en tuntenut itseäni kovin tervetulleeksi, kampaajan naama koko ajan mutrussa eikä juuri kysynyt , mitä haluan. Tuhti emäntä oli minullakin leikkaamassa, enkä taatusti mene enää toista kertaa hänen käsittelyynsä. Halpa paikka, mutta kalliiksi tulee, kun pitää käydä toisella kampaajalla korjauttamassa yksinkertaiset virheet. Ei voi suositella.

• Tampereeltaaa

Olen ollut erittäin tyytyväinen käydessäni värissä hiustenleikkuussa jo reilun vuoden samalla tytöllä. Nyt kun henkilökunta vaihtunut on kaikki ammattitaitoisen oloisia:) mukava paikka! Voin suositella.

• Pettynyneenä

Ihan syvältä koko paikka.. vanha eukko kylää kokoajan mitä työntekijät tekee ja kauheella kiireellä menee siivoon paikan ettei työntekijät ehdi edes hengähtää. Yhdellä tytöllä kävin värissä ja väri meni pieleen,korjasi sen heti,mutta edelleen ihan järkky.
      Yksi vanhempi punatukkainen nainen oli joka oli todella hyvä leikkaamaan,mutta sitä ei ole enää siellä töissä,eivätkä suostu kertoon missä nyt on!!! En mene enää sinne.

• Riia126

Tarkoitatko sellasta reilu 50 vuotiasta..?
        Hyvä että ei ole ainakaan tämä yksi enään 🙄

• Brunette98

Onko kukaan koskaan ottanut sieltä permanenttia? Yritän tässä etsiä hyvää paikkaa, joka ei olisi liian kallis.

• Johky

Olen ottanut permiksen n.vuosi sitten! Tykkäsin:)

• Riikl

IHAN PARAS! käynyt nyt reilu vuoden samalla värjäyttämässä😍.
      Muistakaa kertoa mitä haluatte!
      Kattokaa Facebookista tekijöiden töistä kuvia. Niin itsekkin löysin kyseisen kampaajan.
      Eli itse voin suositella.

• Minävaaan

Kävin juuri värissä tuli ihana. Meen uudestaankin!
      :)

• Lisane

Aivan paras voin suositella. Todella hyvä värjääjä nuori nainen siellä ollut jo pitkään töissä.

• Anonyymi

Surkea työpaikka ainakin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5268
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3762
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      50
      3170
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3035
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2393
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      146
      1867
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1825
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe