Mitä mieltä?
En tunnistanut henkilökuntaa työssään joka oli kampaamon nettisivuilla.
Nopeaa oli.....ja halpaa....
Tampereen Hiusmesta!
12
7050
Vastaukset
- harja
Eikö kukaan muu ole sinne eksynyt?
- ei enää toiste
Itse sain erittäin ammattitaidotonta palvelua. Kampaaja ei kuunnellut mitä halusin ja ainoa kommentti, kun sanoin että ei tämä ole sitä mitä pyysin, oli: "ei niitä enää takaisinkaan saa". Todella töykeää, eikä ole ennen tarvinnut itkien kampaajalta lähteä.. en ole menossa enää toiste.
- juu, ei ollenkaan
Joo. Ammattitaito tai oikeastaan taito kuunnella asiakasta järkyn huonoa.
En nyt lähde nimeämään hiusteni leikkaajaa, huomasin siinä odottaessani vuoroa että kivan näköisinä toiset poistuivat.
Mutta sain kampaajakseni erittäin uteliaan. Ei utelias hiuksistani vaan yksityisasioista,varsinkin työpaikka tuntui olevan valtavan mielenkiinnon kohde.
Ilmapiiri parturi/kampaamossa oli kireä ja jäykkä.
Hiukseni olivat niin kammot että menin toiseen kampaamoon jossa oltiin sitä mieltä että olisi korvauksen paikka.
En uskaltanut Hiusmestassa mitään sanoa vaikka epäilin että metsään menee.
Oli sen verran tuhti emäntä saksien kanssa.
Ei Hiusmestaa.......- Ikäväkokemus
Kävin leikkauttamassa tai oikeastaan vaan tasauttamassa tasapitkät hiukset. Kovin ammattitaidotonta oli leikkaajan työ, sillä kotona selvisi, että ei ihan tasapitkää hiuksistani tullutkaan. Miten vaikea on leikata suoraan, jos sitä työkseen tekee. Muutenkaan en tuntenut itseäni kovin tervetulleeksi, kampaajan naama koko ajan mutrussa eikä juuri kysynyt , mitä haluan. Tuhti emäntä oli minullakin leikkaamassa, enkä taatusti mene enää toista kertaa hänen käsittelyynsä. Halpa paikka, mutta kalliiksi tulee, kun pitää käydä toisella kampaajalla korjauttamassa yksinkertaiset virheet. Ei voi suositella.
- Tampereeltaaa
Olen ollut erittäin tyytyväinen käydessäni värissä hiustenleikkuussa jo reilun vuoden samalla tytöllä. Nyt kun henkilökunta vaihtunut on kaikki ammattitaitoisen oloisia:) mukava paikka! Voin suositella.
- Pettynyneenä
Ihan syvältä koko paikka.. vanha eukko kylää kokoajan mitä työntekijät tekee ja kauheella kiireellä menee siivoon paikan ettei työntekijät ehdi edes hengähtää. Yhdellä tytöllä kävin värissä ja väri meni pieleen,korjasi sen heti,mutta edelleen ihan järkky.
Yksi vanhempi punatukkainen nainen oli joka oli todella hyvä leikkaamaan,mutta sitä ei ole enää siellä töissä,eivätkä suostu kertoon missä nyt on!!! En mene enää sinne.- Riia126
Tarkoitatko sellasta reilu 50 vuotiasta..?
Hyvä että ei ole ainakaan tämä yksi enään 🙄
- Brunette98
Onko kukaan koskaan ottanut sieltä permanenttia? Yritän tässä etsiä hyvää paikkaa, joka ei olisi liian kallis.
- Johky
Olen ottanut permiksen n.vuosi sitten! Tykkäsin:)
- Riikl
IHAN PARAS! käynyt nyt reilu vuoden samalla värjäyttämässä😍.
Muistakaa kertoa mitä haluatte!
Kattokaa Facebookista tekijöiden töistä kuvia. Niin itsekkin löysin kyseisen kampaajan.
Eli itse voin suositella. - Minävaaan
Kävin juuri värissä tuli ihana. Meen uudestaankin!
:) - Lisane
Aivan paras voin suositella. Todella hyvä värjääjä nuori nainen siellä ollut jo pitkään töissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760