Olen vasta muuttanut helsinkiin, ja haluaisin löytää kotini läheltä kynsistudion, asun kampissa joten millaisia paikkoja siinä alueella on? Ja kyse on siis geelikynsistä,ei akryyli. Mielellään jotain paikkoja joissa osataan myös koristelut?
Kampissa kynsistudiot??
etsijä2013
2
124
Vastaukset
- Kynsimuotoilijakampissa
Hei! Olen koulutettu kynsimuotoilija ja teen geelikynsiä Kampissa, malminkatu 36, salon milagrossa. Minut saa kiinni puh. 040-8376416. Tervetuloa!
T. Wilhelmiina - Kynsimuotoilijakampi
Lisäykseksi vielä, että olen käynyt myös koristelukoulutuksia ja osaan tehdä monenlaisia koristeluja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960