Yritän kertoa asian mahdollisimman yksinkertaisesti.
Löysin tämän naisen netissä. Ensimmäiset 3kk juttelimme Facebookissa ja viestiteltiin kännykällä tiiviisti melkein taukoamatta. Ehdimme tulla kovin tutuiksi. Tähän mennessä olimme suunnitelleet että olisimme tavanneet (viime)kesällä. Noh yhtäkkiä nainen vähän kuin unohti minut eikä ottanut muhun mitään kontaktia moneen viikkoon vaikka välillä kyselin perään että mikä on. Sitten kun nainen vihdoin ja viimein vastasi, sanoi että häntä ahdistaa ja hän on niin epävarma ja pelkää että petyn jos hän ei olekaan niin kaunis mitä kuvat antaa ymmärtää. Nainen oli jo aiemmin kertonut että hänellä on huono itsetunto koulu ajoilta. Tämän jälkeen taas aloimme pitämään vähän yhteyttä, kyseltiin kuulumisia silloin tällöin. Kuitenkin naisen osalta Se yhteydenpito on ollut todella niukkaa ja itse olen suurimmaksi osaksi tehnyt keskusteluille aloitteen.
Tällä hetkellä en ole taas kuullut tästä naisesta kahteen viikkoon ja ajattelin jos nyt nainen alkaisi vaihteeksi kyselemään mun perään jos kerran on kiinnostunut minusta. Olen edelleen kiinnostunut naisesta ja naisen mukaan hänkin minusta mutta en vaan tiedä mitä ajatella. Koska eihän tälläisellä yhteydenpidolla varmaan ikinä tulla edes näkemään. Puhumattakaan suhteesta. Ja on tässä jo vierähtänyt yli vuosi kun naisen löysin. Välimatkaakin on lähes 400km.
Haluaisin kuulla teidän muiden ajatuksia asiasta.
Nainen ei pidä yhteyttä
Mr..
0
256
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691