Hääpuvun valinta/pituusero?!

Loulou12

Ohhoh. Minua on viime viikolla kosittu sitten reilun viiden vuoden perhe-elon ja parin lapsen jälkeen. Tähän asti ei ollut koskaan vakavissa ajatuksissakaan avioitua kun ei se tuntunut kummastakaan mitenkään erityiseltä ja tämä kosinta tuli niin puskista kun ikinä. Ja tätä pelkäsin! Koska joskus mietin suhteen alussa että jos joskus mennään naimisiin niin ollaan kyllä absurdin näkönen pariskunta kun mies on minua 35cm pidempi :D Se oli sillon vielä läppä jolle naurettiin mutta kas nyt siitä on tullut todellinen tilanne.

Näytämme varmaan tele finlandin mainokselta jossa pieni on kaunista ja seison sitten kuvissa kaljakorin päällä.. mutta hei oikeesti. Nyt ne vinkit kehiin. Lähteekö se vaatevalinnasta vai mistä että ois jotakuin ees sopusuhdassa vähän edes..? Oon ikäni inhonnut juhlapukeutumista muutenkin, pitänyt pakkopullana kiitos äitini joka puki minut jo pienenä tyttönä juhlavaatteisiin ja remmikenkiin joita inhosin eniten tässä maailmassa. En koskaan saanut rentoa lapselle sopivaa kukkamekkoa tai hametta vaan jakkupukua ja vaikka mitä ihme kasarirusettivirityksiä en vieläkään kärsi katsoa kuvia ala-asteajoilta :/ tää hääkuvio on mulle nyt hirvee painajainen..

Ja nauran lapsiemme ristiäiskuville kun iskä on piiiitkä ja äiskä ei.. emmä tiedä häiritseekö se muita kun mua. Ei se normielämässä oo haitannu mutta kuvia katellessa aina naurattaa..

2

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Valitset semmoisen hääpuvun mikä miellyttää sua ja sopii yhteen puolisosi asun kanssa - muusta viis.
      Oikeesti voisit harkita jonkinlaisia korkkareita, 10 cm ei ole mahdoton käveltäväksi, ja jos on platopohja ei päkiän ja kantapään ero kävellessä ole enää niin kauhean suuri.

      Onnea teille ja ihanaa juhlaa.

    • kukka ja keppi

      Samaa mieltä edellisen kanssa, ostat vaan semmoisen mistä itse tykkäät.
      Uskallan olla eri mieltä siitä että näyttäisitte hölmöltä pituuseronne takia. Meillä on melkein sama pituusero, pari senttiä alle, eikä kumpikaan pidä sitä mitenkään ongelmallisena. Häissä ainut haaste oli tanssi, mutta hyvinhän tuokin meni pituuseroista huolimatta. Mulla oli ihan matalat 5 cm korot koska halusin pystyä olemaan liikkeellä koko päivän enkä muuttua iltaa kohden kärttyiseksi kun jalat on kipeät kenkien takia. Koska normityylinikin on aika pelkistetty, valitisin yksinkertaisimman mahdollisen puvun kapealla helmalla. Ja koska mieheni on melkoinen kukkakeppi, voi olla että se auttoi meitä jotenkin näyttämään "yhteensopivammalta" :D kuin hervoton kermakakkupilvi, mutta se ei ollut kyllä mikään kriteeri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1113
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      769
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      760
    6. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    8. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    9. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      744
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe