Miesten korvarengas

ogroope

Joo, elikkä ittelleni etsin kultaista miesten korvarengasta. Joten olisko kellään vinkkejä, mistä liikkeestä voisin tuollaisen ostaa. Mieluiten alueelta espoo/helsinki

4

309

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+17=?

      no moi sulle rohkeasti vaan alan kauppaan ne tekee sulle reiän korvaan
      sitten siihen makee korvis on sitten mukavaa kun se killuu korvassa eli
      olet takuu varmasti tyytyväinen siihen itse pidän joko kultaista tai hopeaa
      elikä älä enää mieti toteuta se mitä haluat et varmasti kadu sitä nautit siitä
      kun se heiluu korvassa terveisin heikki

    • ogroope1

      juu siis onhan mulla reikä korvassa ollut jo pidemmän aikaa, ja löytyhän tommosia, ku meni vaan kysymään, ainoa vaan että maksaa vähän, kun pitää ostaa 2 kerralla . On toi kultanen rengas aika harvinaiden og.

    • Unisexiä

      Olen 48v. mies ja käyttänyt parikymmentä vuotta korviksia (kummassakin korvassa). Miesten korviksia on niin tavattoman pieni repertuaari tarjolla, joten olen käyttänyt pääasiassa naisten korviksia. Tänään juuri kävin kateselemassa korviksia, ja luulen, että huomenna haen hopea/zircon saranalla olevat korvikset, koska niissä on mielestäni paras kiinnitys. Halkaisija niissä on 15m ja leveys jossa non 3-4 riviä zirkonia on n, 5-6mm. Hemmetin hyvän näköiset! Naisten mallistoista löytyy kyllä miehillekin, eikä sitä kukaan osaa sanoa, että ne olisivat naisten. Ovat isot ja näyttävät kuten on nähty myös useilla maiilman tähdillä (miehillä).

    • AMEN

      Tämä ei kuulu kysymykseen, mutta vastaan kuitenkin.
      Itselläni kummassakin korvassa kaksi reikää. Alemmissa ovat 13mmx6mm Zirkonia korvakorut (renkaat). Ylempänä ehkä 9mmx4mm samanlaiset korut. pidän niistä aivan hitosti.
      Olen 48v . mies ja teen toimistotöitä. Lisäksi timanttisormuksia ja hopeasormuksia 7-10kpl. kerralla käytössä. Kaikki sormukset ostettu ulkomailta ja ovat täysin uniikkeja. Ja olen muuten hetero. On vaimo ja lapsia.
      EIKÄ HÄVETÅ HELYT YHTÄÄN. Muut ajatelkoon mitä haluavat!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe