6.8.2013
Nimimerkin "Sisar Karjalasta" 3.8.2013 saama sanoma
Herra sanoi minulle tänä aamuna:
"Tämä on viimeinen kesä! Viimeinen kesä ennen herätystä! Odota sitä! Mutta tee työtä kaikin tavoin! Ja sitten se tulee, jota Pyhä Henki ajaa jo voimalla kuin paine padottua virtaa vastaan ja se on murtuva! Ja mikään ei voi estää! Ei enää totisesti voi! Vapise paha ja pahan valtakunta, tuhosi odottaa jo niin, ettei sinusta jää juurta eikä oksaa !
Sanoma Karjalasta
51
613
Vastaukset
- Kyselenpähän vain
Traditio on, että sanotaan näin - En suosittele, väärä profeetta, ei eksytä ja älkää, älkäät lukeko tätä. Nyt kun on nämä pakolliset sanottu, niin jääkö muuta sanomista lainkaan.
- yksin armosta
Lukekaapa vain vaikkapa koskiprofetia ja verratkaa. "Virrat virrat ne armon autuutta lohtua tuo..."
- uåpuio
Mistä sen sellaisen koskiprofetian voi lukea?
- yksin armosta
Täällähän se on pyörinyt.
"Tämä on viimeinen kesä! Viimeinen kesä ennen herätystä!"
Joku sisälläni sanoo - en kutsu sitä profetiaksi - että tällekin toteutumattomalle ennustukselle löytyy joku selitys vuoden kuluttua.
Eniten ihmettelen sitä, että vaikka tätä soopaa työnnetään tänne autokuormittain joka jumalan vuosi, aina on ihmisiä joilla vaan ei kellot soi.- Hellarikin vielä
Mitkäs kellot ne ex- jollakin pitäisi soida, sillä tottahan profetiat sivustolla pitää profetioita olla. Jospa se onkin ex- joka on eksynyt.
Hellarikin vielä kirjoitti:
Mitkäs kellot ne ex- jollakin pitäisi soida, sillä tottahan profetiat sivustolla pitää profetioita olla. Jospa se onkin ex- joka on eksynyt.
" tottahan profetiat sivustolla pitää profetioita olla"
Tottahan toki. Ja kaikkea sontaa sitä profetioiksi kutsutaan. Ja toiset sitten uskoo kun nimi vain on "profetia".
- Profetia 3.7.2007
Minä tulen kutsumaan monia teistä suoraan herätyksen keskeltä, jonka Minä annan. Te olette saaneet elää vuosikymmeniä kuin keitaalla, mutta Minä tulen lähettämään teidät pian erämaihin. Minä lähetän teidät erämaihin, joissa ei ole kasvanut hengellisen elämän ruohon korttakaan, mutta juuri sieltä te tulette leikkaamaan suuren sadon! Te tulette puhumaan kuin ”huutavan ääni erämaassa” ja Minun Henkeni tuli, jonka Minä teille annan, palaa teissä voimakkaana. Maailma tulee näkemään Minun kunniani ja kirkkauteni, joka on kuin padottu virta, jonka Minä vuodatan taivaasta. http://www.nokia.svk.fi/?sid=13&tid=1033
En profetoi tässä ja nyt,mutta politiikkaa vuosikymmeniä seuranneena,erityisesti viimeiset 20 vuotta.Voin varmuudella sanoa,että suomen hyvinvointivaltiota,sellaisena kuin sen tunsimme ei enään ole.Onko tässä sitten taustalla tahoja,joiden suunnitelmiin kuuluukin suomen,ja koko euroopan alas-ajo?Tietä on vamistettu pienelle maailmaa johtavalle eliittiryhmälle,joka ensin saatuaan aikaan valtioiden moraalisen rappion,lisäten,ja vielä saaden aikaan koko maailmaa koskettavaa nälänhätää,joka eniten koskettaa köyhimpiä.Ruokaviljaa myydään jo nyt polttoaineeksi,geenimanipuloitua viljaa joka tuottaa vain yhden sadon tahdotaan suomenkin pelloille..Moraalisen rappion lisäämistä suvaitsevaisuuspropagandalla,joka lisää osaltaan rikollisuutta levittää media,vapaamuurareiden käskystä.Suomessa taloutta on ajettu alas,köyhyyttä on lisätty ja eriarvoisuutta lisätty,ostovoimaa on painettu alas Esko Ahosta alkaen,lisäten samalla työttömyyttä,jopa lakeja jotka suojelivat meitä rikollisilta on muuteltu.-Aina on ollut herätyksestä profetoivia.Herätys ei tule,ennenkuin maailman ihmiset ovat kaiken menettäneet,joutuen kokemaan elämässään asioita,ja kauhuja joita eivät omalle kohdalleen uskoneet tulevaksi.Suomen pääministerit,sekä presidentit ovat sitoutuneet yli 20 vuoden ajan(mahdollista on että paljon pitemmän ajan)valmistamaan tietä antikristuksen valtaan-nousulle.Vallassa on jo nyt pieni eliittiryhmä maailman vaikutusvaltaisimpia ihmisiä,pyrkien ottamaan vallan koko maailman talouselämässä.He myös siihen pyrkien,ja aikaansaavat kaaoksen,joka on heidän itsensä luomaa,ja kun kaaos on huipussaan,he tulevat sanomaan,että heillä on ratkaisut kaikkiin ongelmiinne,niin taloudellisiin kuin sotilaallisiinkin.10 kuningasta.He saavat jopa aikaan lyhyen rauhan ajan.Petollinen rauhanaika,jolloin ihmiset sanovat,nyt on rauha ei mitään hätää,puhkeaakin sota,joka ylittää kaiken tähän asti maailmassa koetut,ja nähnyt kauhut.Jos joku tahtoo,laittakoon raamatuskohdat näihin,itse en niin tee koska tekstini on suunnattu uskoville joiden oletan,ainakin pitäisi tuntea raamatun sanaa .Näette nuo mainitsemani asiat jo tapahtuneen,suuren osan niistä.Tämä on vasta ahdistuksen ajan alkua.On tietysti mahdollista,että avauksessa mainittu profetia on aito ja oikea,mutta sehän merkitsee ennen toteutumistaan suuria onnettomuuksia useimmille ihmisille,sillä herätys on aina tullut keskellä pahimpia vainoja,keskellä aikaa jolloin ihmisillä on suuri hätä rakkaidensa,ja itsensä puolesta.Monien silmillä on vielä suomut,he eivät näe,eivätkä tahdo nähdä mihin suomeakin ollaan johtamassa.Suomen kansa on jo nyt niin täysin pahan vallassa ja johdossa,että tarvitaan suoranainen ihme,jotta edes pikkuinen osa kansasta heräisi.
- Oikeaa- asiaa
karvanaama1 kirjoitti:
En profetoi tässä ja nyt,mutta politiikkaa vuosikymmeniä seuranneena,erityisesti viimeiset 20 vuotta.Voin varmuudella sanoa,että suomen hyvinvointivaltiota,sellaisena kuin sen tunsimme ei enään ole.Onko tässä sitten taustalla tahoja,joiden suunnitelmiin kuuluukin suomen,ja koko euroopan alas-ajo?Tietä on vamistettu pienelle maailmaa johtavalle eliittiryhmälle,joka ensin saatuaan aikaan valtioiden moraalisen rappion,lisäten,ja vielä saaden aikaan koko maailmaa koskettavaa nälänhätää,joka eniten koskettaa köyhimpiä.Ruokaviljaa myydään jo nyt polttoaineeksi,geenimanipuloitua viljaa joka tuottaa vain yhden sadon tahdotaan suomenkin pelloille..Moraalisen rappion lisäämistä suvaitsevaisuuspropagandalla,joka lisää osaltaan rikollisuutta levittää media,vapaamuurareiden käskystä.Suomessa taloutta on ajettu alas,köyhyyttä on lisätty ja eriarvoisuutta lisätty,ostovoimaa on painettu alas Esko Ahosta alkaen,lisäten samalla työttömyyttä,jopa lakeja jotka suojelivat meitä rikollisilta on muuteltu.-Aina on ollut herätyksestä profetoivia.Herätys ei tule,ennenkuin maailman ihmiset ovat kaiken menettäneet,joutuen kokemaan elämässään asioita,ja kauhuja joita eivät omalle kohdalleen uskoneet tulevaksi.Suomen pääministerit,sekä presidentit ovat sitoutuneet yli 20 vuoden ajan(mahdollista on että paljon pitemmän ajan)valmistamaan tietä antikristuksen valtaan-nousulle.Vallassa on jo nyt pieni eliittiryhmä maailman vaikutusvaltaisimpia ihmisiä,pyrkien ottamaan vallan koko maailman talouselämässä.He myös siihen pyrkien,ja aikaansaavat kaaoksen,joka on heidän itsensä luomaa,ja kun kaaos on huipussaan,he tulevat sanomaan,että heillä on ratkaisut kaikkiin ongelmiinne,niin taloudellisiin kuin sotilaallisiinkin.10 kuningasta.He saavat jopa aikaan lyhyen rauhan ajan.Petollinen rauhanaika,jolloin ihmiset sanovat,nyt on rauha ei mitään hätää,puhkeaakin sota,joka ylittää kaiken tähän asti maailmassa koetut,ja nähnyt kauhut.Jos joku tahtoo,laittakoon raamatuskohdat näihin,itse en niin tee koska tekstini on suunnattu uskoville joiden oletan,ainakin pitäisi tuntea raamatun sanaa .Näette nuo mainitsemani asiat jo tapahtuneen,suuren osan niistä.Tämä on vasta ahdistuksen ajan alkua.On tietysti mahdollista,että avauksessa mainittu profetia on aito ja oikea,mutta sehän merkitsee ennen toteutumistaan suuria onnettomuuksia useimmille ihmisille,sillä herätys on aina tullut keskellä pahimpia vainoja,keskellä aikaa jolloin ihmisillä on suuri hätä rakkaidensa,ja itsensä puolesta.Monien silmillä on vielä suomut,he eivät näe,eivätkä tahdo nähdä mihin suomeakin ollaan johtamassa.Suomen kansa on jo nyt niin täysin pahan vallassa ja johdossa,että tarvitaan suoranainen ihme,jotta edes pikkuinen osa kansasta heräisi.
Karvanaama1 - puhut asiaa.
- yksin armosta
Ilmestyskirja:
12:6 Ja vaimo pakeni erämaahan, jossa hänellä oli Jumalan valmistama paikka, että häntä elätettäisiin siellä tuhat kaksisataa kuusikymmentä päivää. - yksin armosta
yksin armosta kirjoitti:
Ilmestyskirja:
12:6 Ja vaimo pakeni erämaahan, jossa hänellä oli Jumalan valmistama paikka, että häntä elätettäisiin siellä tuhat kaksisataa kuusikymmentä päivää.Sakarja:
13:1 Sinä päivänä on Daavidin suvulla ja Jerusalemin asukkailla oleva avoin lähde syntiä ja saastaisuutta vastaan.
Sakarja:
12:8 Sinä päivänä on Herra suojaava Jerusalemin asukkaita; ja kompastuvainen heidän seassansa on sinä päivänä oleva niinkuin Daavid, ja Daavidin suku on oleva niinkuin jumal'olento, niinkuin Herran enkeli heidän edessänsä.
Sakarja:
13:9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani". - Narvakaama.
Oikeaa- asiaa kirjoitti:
Karvanaama1 - puhut asiaa.
Eli sitä samaa,jo vuosikausia jauhettua NWO/UMJ-fuulaa mutta uskonnollisissa kehyksissä.
- yksin armosta
yksin armosta kirjoitti:
Sakarja:
13:1 Sinä päivänä on Daavidin suvulla ja Jerusalemin asukkailla oleva avoin lähde syntiä ja saastaisuutta vastaan.
Sakarja:
12:8 Sinä päivänä on Herra suojaava Jerusalemin asukkaita; ja kompastuvainen heidän seassansa on sinä päivänä oleva niinkuin Daavid, ja Daavidin suku on oleva niinkuin jumal'olento, niinkuin Herran enkeli heidän edessänsä.
Sakarja:
13:9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".Jesaja:
11:11 Ja sinä päivänä Herra vielä toisen kerran ojentaa kätensä hankkiakseen itselleen kansansa jäännöksen, joka on jäljellä Assurissa, Egyptissä, Patroksessa, Etiopiassa, Eelamissa, Sinearissa, Hamatissa ja merensaarilla. - yksin armosta
yksin armosta kirjoitti:
Jesaja:
11:11 Ja sinä päivänä Herra vielä toisen kerran ojentaa kätensä hankkiakseen itselleen kansansa jäännöksen, joka on jäljellä Assurissa, Egyptissä, Patroksessa, Etiopiassa, Eelamissa, Sinearissa, Hamatissa ja merensaarilla.Jesaja:
12:1 Sinä päivänä sinä sanot: "Minä kiitän sinua, Herra, sillä sinä olit minuun vihastunut, mutta sinun vihasi asettui, ja sinä lohdutit minua.
12:2 Katso, Jumala on minun pelastukseni; minä olen turvassa enkä pelkää, sillä Herra, Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, hän tuli minulle pelastukseksi."
12:3 Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.
12:4 Ja sinä päivänä te sanotte: "Kiittäkää Herraa, julistakaa hänen nimeänsä, tehkää hänen suuret tekonsa tiettäviksi kansain keskuudessa, tunnustakaa, että hänen nimensä on korkea.
12:5 Veisatkaa ylistystä Herralle, sillä jaloja töitä hän on tehnyt; tulkoot ne tunnetuiksi kaikessa maassa.
12:6 Huutakaa ja riemuitkaa, Siionin asukkaat, sillä suuri on teidän keskellänne Israelin Pyhä." - uddudduuuuuuuu
Narvakaama. kirjoitti:
Eli sitä samaa,jo vuosikausia jauhettua NWO/UMJ-fuulaa mutta uskonnollisissa kehyksissä.
Tulihan se KTS (Ei kirj.)kommenttikin tähän,tosin yhtä hajoittavana kuten on hänellä tapana kommentoida kaikissa keskusteluissa joihin on osallistunut.Koettaisit edes perustella pahoja viestejäsi jotka aina kohdistuu asiallisiin perusteltuihin kommentteihin,vastaat vain ivaten,ja pilkaten.Ehkäpä olet vain täynnä vihaa.Kuulutko muuten KTS (Ei kirj. alias Narvakaama vapaamuurareihin?
- KTS (Ei kirj.)
uddudduuuuuuuu kirjoitti:
Tulihan se KTS (Ei kirj.)kommenttikin tähän,tosin yhtä hajoittavana kuten on hänellä tapana kommentoida kaikissa keskusteluissa joihin on osallistunut.Koettaisit edes perustella pahoja viestejäsi jotka aina kohdistuu asiallisiin perusteltuihin kommentteihin,vastaat vain ivaten,ja pilkaten.Ehkäpä olet vain täynnä vihaa.Kuulutko muuten KTS (Ei kirj. alias Narvakaama vapaamuurareihin?
En ole kirjoittanut tähän ketjuun ennen kuin vasta nyt.
Toki on olemassa muitakin, jotka eivät usko kaiken maailman New World Order roskaan. - uddudduuuuuuuu
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Toki on olemassa muitakin, jotka eivät usko kaiken maailman New World Order roskaan.Sitten pyydän anteeksi että sinua epäilin kommentoijaksi,tyyli oli vain niin sama.Kommentoisin vain tuohon uskonasiaan New World Orderista.Se ei ole uskonasia vaan totisinta totta.Uskonasiat tällä palstalla kyllä sitten esiintyy myös,ja onhan profetia aloittajan tahollta lupa kommentoidassa kristityn näkökulmastakin käsin, joten kommentit siitä on olleet nähdäkseni asiallisia .
- Tildu*
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Toki on olemassa muitakin, jotka eivät usko kaiken maailman New World Order roskaan.Satuinpas vilkaisemaan tätäkin palstaa.
Huomasin tuon Palestiinan lipun ja mietin, oletko vaihtanut nikkiä, mutta teksti ei kuullostanut sinulta.
Nää laittaa näitä false flagejä meistä monelle foorumille.
Sieltä itse pääpaikalta ne on tänään poistaneet monta aloittamaani ketjua, sekä viestejä, joissa tuon faktat esiin. - KTS (Ei kirj.)
Tildu* kirjoitti:
Satuinpas vilkaisemaan tätäkin palstaa.
Huomasin tuon Palestiinan lipun ja mietin, oletko vaihtanut nikkiä, mutta teksti ei kuullostanut sinulta.
Nää laittaa näitä false flagejä meistä monelle foorumille.
Sieltä itse pääpaikalta ne on tänään poistaneet monta aloittamaani ketjua, sekä viestejä, joissa tuon faktat esiin.Kyse on Ex-hellarista. Ihan ok tyyppi sinänsä. On päässyt irti helluntaiherätyksestä ja eheytynyt. Yritin antaa siitä kunniaa Jeesukselle mut vähän hää kainostel...
- 5+2
karvanaama1 kirjoitti:
Kyllä asiaa on!!
Tarvitaan todella ihmettä, Jumalan ihmettä!
Myös rukousta halutaan viedä ihmisiltä pois. - 5+2
5+2 kirjoitti:
Kyllä asiaa on!!
Tarvitaan todella ihmettä, Jumalan ihmettä!
Myös rukousta halutaan viedä ihmisiltä pois.Vielä lisäyksenä omaan 5 2 kommenttiin 16:49:
Edellisellä viestillä tarkoitin Karvanaaman kommenttia.
Tulikohan mahdollisemman epäselvästi, mutta viestit pomppaavat yllättäen johonkin muuhun ketjussa.
- -jarmo-
Aloittajan näky tukee toinen vanha uni Turusta, jossa profetian saanut mies näki itsensä herätyksen alkuhetkillä fleece päällä, toisella oli kansitakki jne. kaikki viittasi että oli syksy tullut.
Sen sijaan sama henkilö oli nähnyt vuosia myöhemmin unen, jossa varas oli tullut kesähelteellä aurinkolasit, t-paita ja hellehattu päässä.- Nukkumatti.
Joopa joo.
Eli siis viimeinen kesä ennen seuraavaa viimeistä kesää ja niin edelleen...
Tällaisen unen näin viime yönä ja tällaisen,lyhyen ja ytimekkään sanoman siinä unessani sain. - 11+8
Nukkumatti. kirjoitti:
Joopa joo.
Eli siis viimeinen kesä ennen seuraavaa viimeistä kesää ja niin edelleen...
Tällaisen unen näin viime yönä ja tällaisen,lyhyen ja ytimekkään sanoman siinä unessani sain."siihen aikaan ei pidä valkeus oleman vaan vilu ja pakkainen"
Sakarja14:6 jos viittaa lopun aikoihin joko ennen 1000v tai sitten jälkeen.i
- Vapise Suomi
olen päässyt Turkuun.
- Salankaalis.
Mä taas olen päässyt Inarinjärven rannalle mutta sitä herättäjää ei näy mailla eikä halmeilla.Ei edes veden päällä kävelemässä saati edes kalastamassa...
- Myöhässä
Salankaalis. kirjoitti:
Mä taas olen päässyt Inarinjärven rannalle mutta sitä herättäjää ei näy mailla eikä halmeilla.Ei edes veden päällä kävelemässä saati edes kalastamassa...
kyllä nyt Siperia opettaa.
- Toivottavasti moni
herää Jeesusta rakastamaan ensi syksynä ja talvena ja keväänä ennen ensi kesää. Yhdestäkin herätyksestä Isä iloitsee varmasti ja enkelinsä myös sillä se on Jumalan tahto. Samoin me ihmisenä voimme iloita kun rakkaus herää ja penseys näin häviää ihmisen sydämestä.
- autaa kummasti
Jumala, luo minuun puhdas sydän ja anna minulle uusi, vahva henki.(sydämmeen)
Pyhän kohtaaminen auttaa. - KTS (Ei kirj.)
Karjalan kunnailla käet taskussa ja pihot povessa.
- Kukkuukukkuu...
Jos pitää käet taskussa niin se on eläinrääkkäystä!
- Sanoma -
Kukkukoon käki missä haluaa, mutta tämä profetia on aitoa tavaraa.
- yksin armosta
"Vapise paha ja pahan valtakunta, tuhosi odottaa jo niin, ettei sinusta jää juurta eikä oksaa !"
- Niinkö?
Hilja Aaltonen puhui itkuherätyksestä, joka tuleva on.
Viittaakohan aloitus samaan asiaan.
"Vapise paha ja pahan valtakunta, tuhosi odottaa jo niin, ettei sinusta jää juurta eikä oksaa ! "- tuhat ja yksi
Juuri kun nauruherätys on huomattu samaksi kun luonnonkansojen uskontoriittien tuottama hurmos, nyt haikaillaan itkuherätyksen perään ja sekin on samaa ikivanhaa uskontorituaalia, joka esiintyy nyt kristinuskossa.
Ja Ja niitä Hilja Aaltosia riittää. - KKJKJ
tuhat ja yksi kirjoitti:
Juuri kun nauruherätys on huomattu samaksi kun luonnonkansojen uskontoriittien tuottama hurmos, nyt haikaillaan itkuherätyksen perään ja sekin on samaa ikivanhaa uskontorituaalia, joka esiintyy nyt kristinuskossa.
Ja Ja niitä Hilja Aaltosia riittää.Kehoitan jokaista kiertämään kaukaa semmoiset nauru,ja itkuherätykset.
Paetkaa nistä nauru ja itkuherätyksistä.Semmoiset on lainalaista touhua jolla ei ole Pyhän Hengen kanssa yhtään mitään tekemistä.Maailmassa itketään paljon sillä maailmassa on paljon surua.Iloakin jonkun verran,mutta ei semmoisista pidä uskonkappaletta tehdä.Eihän nauraminen ole kielletty,ei itkeminenkään kun on surullinen.Onko sitten Hiljan mielestä pelastuksen ehtona se,että itkeä pillitän kokouksissa?Semmoista ette tule näkemään ainakaan minun taholtani..
- Vissiin hurmosta
Kylläpäs se onkin luja usko tuhkiksella. Tietäs vaan vielä, että mihin uskoo.
- Tältä näyttää
Ensi kesänä tuskin asiat paremmin niillä, joilla ne eivät ole hyvin nytkään. Näin profetoin nyt.
- Kun Jumalan Henki
vuodatetaan ja 144 000 Jeesuksen apostolia näin pyhitetään tehtäväänsä, saamme iloita silloin suuresti Jumalan evankeliumista, ja Jumalan tuomiot myös lähestyvät ja Jeesus tulemuksessaan tuhoaa pahuuden maan päältä. Pannaan toivomme Jumalan armoon ja täytytään Pyhällä Hengellä Isää kiittäen Totuuden Hengessä Jeesuksessa. Jeesuksen veri ja elävä vesi ja Pyhä Henki riittävät todistuksena omakohtaisesta elämästä Jeesuksen yhteydessä.
- Riemuvuosi kuuden
päivän sodasta on noin 2016 ja sopii hyvin Jumalan Hengen vuodatuksen ajoitukseksi, samoin ensimmäisen sinetin avaamisen tapahtumaksi. Jumalan evankeliumista kannattaa tutkia Ilmestyskirjasta ja ensimmäisestä ylösnousemukseta samoin.
Myös Babylonian sidonta Irakin Eufrat-virran varrelle on hyvä ymmärtää. Villityksen uskonnoissa on selvästi nähtävissä näissä neljässä ensimmäisessä Israelin vastustajassa, henkivallat samat edelleen, ja vuodesta 1948 lähtien myös ovat olleet suurimpia Israelin vastustajia, toki palestiinalaisilla on se Jerusalemin mufti ollut ja Hitlerin ystävänä pyrki sitä samaa mitä natsitkin eli juutalaisten lopullista tuhoa.
1) Egypti
2) Syyria (Assyyria)
3) Irak (Babylon), Eufrat, kumarrettava kuvapatsas Nebukadnessar, Saddam
4) Iran (Persia)
Ollaan viisaita eikä mitään vääriä todistajia Jeesuksen uskovien keskuudessa.
Saamme Jeesuksessa kantaa ristimme ja rakastaa Herraamme, ja on hyvä paimen, ja iloita saa jokainen, joka joutuu Jeesuksessa ahdistuksia tai vainoa kokemaan sillä näin myös profeetat ja apostolit ja Mestari itse ristiinnaulittiin, että meillä hänessä on elämä.
Ollaan kuin jalot Jumalan temppelin kivet, on kerrottu niistäkin moninaisesti vaikka voi olla vaikea tarkkaan tunnistaa nykyajassa noita jo Mooseksen kautta hepreaksi saatuja jalokiviä merkitseviä sanoja ja käännetty kreikaksi septuagintassa ja helpottaa osaltaan ymmärtämään.- KTS (Ei kirj.)
Me emme tietenkään usko edellä mainittua arabivastaista köklöpölöttäjää, emmekä mene hänen saatanallisten valheidensa ansaan.
Me olemme KUNNON luterilaisia kristittyjä ja tuemme tietenkin, tottakai palestiinalaisia!
http://www.eappi.fi/
HYVÄ!
- --_
Riemullista sadetta vaan.
- 145 000.
Millä ihmeen tavalla ihminen voi olla jonkun temppelin kivi?
- Inhottava realisti
Vaikeaa kuvitella, että suuret osat Suomen kansasta uskoon tulisivat.
Meillä ensinnäkin on jo melkoisen monia jääräpäisiä yhteisöjä, jotka pitävät kiinni jäsenistään varsinkin kilpailutilanteessa, jossa joku muu näkemys leviäisi.
Jos taas jotakin pahaa ja dramaattista tapahtuu, kansalla on muutakin tekemistä kuin uskoa julistaa ja veisata. Eipä 90-luvun taantumassakaan tainnut uskovaisten määrä lisääntyä?
Suomen kansa on niin jääräpäistä, että tarvittaisiin vähintäänkin Jeesuksen paluu tai Jumalan henkilökohtainen esiintyminen vakuuttamaan sitkeimmätkin sissit. Niitä tapahtumia pidän epätodennäköisinä. - Isässä Jumalassa
on hyvä evankeliumi kuten Ilmestyskirjassa kerrottu, samoin ensimmäisestä ylösnousemuksesta on kerrottu samoin. Rakastetaan Jeesusta ja lähimmäisiä kuten on opetettu, Herra Jeesus on hyvä paimen juutalaisille ja kaikille, jotka turvaa hyvään Israelin Herraan, varotaan valheen isän vääriä todistuksia ja tulkintoja, sillä eivät pysy totuudessa.
- astonishedone
"Eli sitä samaa,jo vuosikausia jauhettua NWO/UMJ-fuulaa mutta uskonnollisissa kehyksissä."
Se ei ikävä kyllä ole fuulaa. Vanhaa käärmettä ei näet ole vielä sidottu. Pari "eyeopeneria".
http://opsti.japo.fi/nwo.htm
http://nwoobserver.wordpress.com/2011/12/16/who-really-controls-the-world/
http://worldtruth.tv/illuminati-occult-symbolism-in-the-2012-london-olympics-opening-ceremony/
http://www.commieblaster.com/obamacrimes/index.html
http://thegeorgiaguidestones.com/Vaccines.htm#Ingredients
http://israelsmessiah.com/prophecy/end_times/hitler.htm - Juu-uuö
Viimone kesä pian mennyt.
- Laakson Lilja
Kun Jumalan valtava voima ilmestyy, niin siinä kansa tulee niin voimakkaaseen synnintuntoon, että ei tarvitse välttämättä sen suurempia todisteita....
Näin on tapahtunut joissakin herätyksissä, joita maailmassa on aikoinaan koettu...Muutamia dokumentteja olen katsellut ja lukenutkin.... - Sitä kansan
synnintuntoa on viime aikoina voimakkaasti edistäneet erinlaiset totuus-komissiot eikä Jumala.
Ehkä hyvä idea toteutettavaksi Suomessakin.
Ajatellaanpa vaikka, että olisimme vainonneet jotakuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613