Suomen seksikkäin nainen (julkkis)

Hetero Sika

Kuka on mielestänne?
Julkisuus ei onneksi Suomessa ole mitenkään iso juttu, joten seksikkäämpiä naisia näkee lenkillä, salilla, kaupassa, ravintolassa ja koulussa/töissä.

294

22703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dino Rex

      Elsi Suolanen, Sara Chafak, Satu Tuomisto. Muusikoista ja näyttelijöistä yksikään ei isommin sytytä.

      • Dino Rex

        Jenni Vartiaisesta en oo tykänny koskaan pätkääkään. Janina F oli kyllä aikoinaan ihan täydellinen.


      • Eki-Pena
        Dino Rex kirjoitti:

        Jenni Vartiaisesta en oo tykänny koskaan pätkääkään. Janina F oli kyllä aikoinaan ihan täydellinen.

        Janinalla oli kyllä täydellinen vartalo, mutta naama ei kummoinen. Jenni Vartiainen menee ohi. Saattaisinpa äänestää seksikkäimmäksi julkkikseksi, lauluäänikin on niin hemmetin seksikäs.


      • Karua Totuutta
        Dino Rex kirjoitti:

        Jenni Vartiaisesta en oo tykänny koskaan pätkääkään. Janina F oli kyllä aikoinaan ihan täydellinen.

        Se on nääs miehet niin ettei unelmanaista saa kun hetkeksi vuoteeseensa.
        Unelmoimisesta joutuu myös maksamaan.

        Nuorempana menin naimisiin yhden unelma naisen kanssa(oma näkemys). Viisi vuotta yhdessä teettää jo sen ettei se lantion kaari ole enää niin jyrkkä, eikä pepun päälle voi laittaa olutpulloa. Kiloja tulee lisää jo siitä syystä etten sano mitä hänen tulisi tehdä...
        Ehkä joskus kannattaisi mut meneehän nainen noinkin, ei valittamista.

        Vai Janitaa miehet olisi vailla:)


      • Karua Totuutta
        Karua Totuutta kirjoitti:

        Se on nääs miehet niin ettei unelmanaista saa kun hetkeksi vuoteeseensa.
        Unelmoimisesta joutuu myös maksamaan.

        Nuorempana menin naimisiin yhden unelma naisen kanssa(oma näkemys). Viisi vuotta yhdessä teettää jo sen ettei se lantion kaari ole enää niin jyrkkä, eikä pepun päälle voi laittaa olutpulloa. Kiloja tulee lisää jo siitä syystä etten sano mitä hänen tulisi tehdä...
        Ehkä joskus kannattaisi mut meneehän nainen noinkin, ei valittamista.

        Vai Janitaa miehet olisi vailla:)

        Tässä oma suosikkini, ikäisekseen vetreässä kunnossa ja laulaakin ihan oikeista asioista.

        http://www.youtube.com/watch?v=eHXEBGgVdZs


      • rhunk rhunk
        Eki-Pena kirjoitti:

        Janinalla oli kyllä täydellinen vartalo, mutta naama ei kummoinen. Jenni Vartiainen menee ohi. Saattaisinpa äänestää seksikkäimmäksi julkkikseksi, lauluäänikin on niin hemmetin seksikäs.

        Jensku V laulaa kuin olis krpä pllussa ja sais orkun joka lauseen jälkeen. No ei siinä mitää kyllä sit kuuntelee ja kattelee...


      • Hyvä ihminen

        Jenni on valloittava! Nam!


      • Anonyymi
        Eki-Pena kirjoitti:

        Janinalla oli kyllä täydellinen vartalo, mutta naama ei kummoinen. Jenni Vartiainen menee ohi. Saattaisinpa äänestää seksikkäimmäksi julkkikseksi, lauluäänikin on niin hemmetin seksikäs.

        Jenni Vartiaisella tuppaa olemaan biisien vire
        usein melankolinen, mutta melankolinen pop-
        musiikki vetoaa suomalaisiin. Jennin debyytti-
        levystä Ihmisten edessä tulee kuluneeksi 13
        vuotta 12.9.2020.

        Kyllä, itsekin olen pitänyt Jenni Vartiaista jo
        monen vuoden ajan, jo sieltä vuodesta 2007
        lähtien yksistä seksikkäimistä suomalaislaula-
        jattarista.


    • nbtvrcex

      Vaikea kysymys, joku urheilija se varmasti on, kun tykkään lihaksikkaista naisista, mut en nyt osaa nimetä. Nuorempana pidin Johanna Halkoahoa aika hottina

    • ssici

      Eija-Riitta Korhola.

      • Anonyymi

        Kyllä, eduskunnan yksiä kuumimpia
        naisia Maria Guzeninan, Mai Kivelän,
        Emma Karin, Sanna Marinin, Katri
        Kulmunin ja Li Anderssonin ohella
        vaikka onkin kokoomuslainen.


    • kiira on hot

      Kiira Korpi ehdottomasti. Kauniit kasvot ja seksikäs lihaksikas kroppa.

      • b5yytvyb

        Kasvot on kyl nätit, mut enpä nyt juuri lihaksista puhuisi.....


      • Anonyymi

        ryhdikkäät, reipasaskeliset, iloiset, humoristiset,
        liikunnalliset, rennot, ahkerat, suhteellisuuden-
        tajuiset, tervejärkiset, seuralliset, hoikat naiset
        vetoaa täysillä meikäheterokundiin.

        naiset joille ei ole kynnyskysymyksiä

        ¤ seksuaalisuus
        ¤ erotiikka
        ¤ alastomuus
        ¤ liikunta
        ¤ metsissä ja rannoilla liikkuminen
        ¤ kirkossa käyminen
        ¤ Pääsiäisen, Juhannuksen ja Joulun vietto (kristilliset pyhäpäivät)
        ¤ historialliset nähtävyydet (Suomi & ulkomaat)
        ¤ talonpoikaismuseot (Suomi)
        ¤ museot ja taidenäyttelyt
        ¤ elokuvissa, teatterissa ja konserteissa käynti


      • Anonyymi

        ylivoimaisesti kiira korpi!!!!


    • Mia Los Angeles!
    • Lysmiaho
      • Anonyymi

        Mikä jottei Laura Närhi.

        Seppo Närhi on Lauran faija.

        Tuttavuus jo vuodelta 2000
        kun bändinä Lauralla oli
        Kemopetrol.


    • niimpäs

      Pelkosen Jaana!

      • Anonyymi

        Ei kiitos, veljeilee liikaa
        Petteri Orpon vanavedessä.

        Mielummin Maria Guzenina,
        oikea kissanainen... grrr miau!


      • Anonyymi

        Jaana on ihan eri maailmasta kuin minä, mutta hän oli juontamassa uutta BumtTsiBum ohjelmaa ja siinä oli hyvä!

        Mutta yleisesti rahalla on jumalainen voima millainen ihminen on. Rahalla on myös jumalaton voima!


      • metsälampi x2

        No on kyl aikas nätit silmät Jennillä!


      • Ion Dymu
        metsälampi x2 kirjoitti:

        No on kyl aikas nätit silmät Jennillä!

        Minusta Jenni on erittäin NÄTTI ja KUVAUKSELLINEN, ja hänellä on erittäin kaunis ääni, mutten kutsuisi Vartiaisen Jenniä seksikkääksi.
        Kaikkihan päättävät itse miten seksikkyyden määrittelevät, mutta mielestäni kauneus ja seksikkyys ovat eri asioita.

        Jennistä ei tule [itselleni] valtavaa tarvetta päästä rakastelemaan häntä.


      • Aah, Jenni... Uuh...
        Ion Dymu kirjoitti:

        Minusta Jenni on erittäin NÄTTI ja KUVAUKSELLINEN, ja hänellä on erittäin kaunis ääni, mutten kutsuisi Vartiaisen Jenniä seksikkääksi.
        Kaikkihan päättävät itse miten seksikkyyden määrittelevät, mutta mielestäni kauneus ja seksikkyys ovat eri asioita.

        Jennistä ei tule [itselleni] valtavaa tarvetta päästä rakastelemaan häntä.

        Minullepa tulee.


      • syvällinen pohdinta
        Ion Dymu kirjoitti:

        Minusta Jenni on erittäin NÄTTI ja KUVAUKSELLINEN, ja hänellä on erittäin kaunis ääni, mutten kutsuisi Vartiaisen Jenniä seksikkääksi.
        Kaikkihan päättävät itse miten seksikkyyden määrittelevät, mutta mielestäni kauneus ja seksikkyys ovat eri asioita.

        Jennistä ei tule [itselleni] valtavaa tarvetta päästä rakastelemaan häntä.

        Samaa mieltä, kaunis nainen ei välttämättä ole seksikäs (Jenni) ja seksikäs voi olla vaikka naama olis petolinnun takapuoli (Tuksu). Mullei tule tarvetta päästä panemaan Jenniä (siisniinkuin pimeessä ja vain itteeni ajatellen), mutta kyllä tulee tarve RAKASTELLA hänen kanssaan ihan valosassa ja monella tapaa. Nääkin on eri asioita.


      • Dino Rex
        syvällinen pohdinta kirjoitti:

        Samaa mieltä, kaunis nainen ei välttämättä ole seksikäs (Jenni) ja seksikäs voi olla vaikka naama olis petolinnun takapuoli (Tuksu). Mullei tule tarvetta päästä panemaan Jenniä (siisniinkuin pimeessä ja vain itteeni ajatellen), mutta kyllä tulee tarve RAKASTELLA hänen kanssaan ihan valosassa ja monella tapaa. Nääkin on eri asioita.

        Ai Tuksu on seksikäs? Hyi ********************************************


      • Jannne
        syvällinen pohdinta kirjoitti:

        Samaa mieltä, kaunis nainen ei välttämättä ole seksikäs (Jenni) ja seksikäs voi olla vaikka naama olis petolinnun takapuoli (Tuksu). Mullei tule tarvetta päästä panemaan Jenniä (siisniinkuin pimeessä ja vain itteeni ajatellen), mutta kyllä tulee tarve RAKASTELLA hänen kanssaan ihan valosassa ja monella tapaa. Nääkin on eri asioita.

        Ompas sulla pohdinnat. Seksikkyyteen tarvitaan isohkot rinnat mitä ei Jenskulla ole kun taas lärvi hänellä on varmaan yksi SUomen kauneimmista. Mutta kyl mä häntä panisin vapaa ehtoisesti.


      • Man Child
        Jannne kirjoitti:

        Ompas sulla pohdinnat. Seksikkyyteen tarvitaan isohkot rinnat mitä ei Jenskulla ole kun taas lärvi hänellä on varmaan yksi SUomen kauneimmista. Mutta kyl mä häntä panisin vapaa ehtoisesti.

        Eikä tarvita. Aika primitiivinen käsitys sulla seksikkyydestä, jos se liittyy vain rintojen kokoon.


      • eye candy
        Man Child kirjoitti:

        Eikä tarvita. Aika primitiivinen käsitys sulla seksikkyydestä, jos se liittyy vain rintojen kokoon.

        Ei Jennille edes sopisi isot rinnat, jotain siitä hänen kokonaisuudesta häviäisi, tollasenaan on UPEA nainen. Panisin.


      • Munmaku...

        Joo ihan jees. Jotenkin vain Vartiaisen naamasta tulee mieleen bulimikko; posket on turvoksissa. En tiedä. Seksikkyyttä en hänessä näe lainkaan.


      • mulle kelpasis

      • Anonyymi
        Ion Dymu kirjoitti:

        Minusta Jenni on erittäin NÄTTI ja KUVAUKSELLINEN, ja hänellä on erittäin kaunis ääni, mutten kutsuisi Vartiaisen Jenniä seksikkääksi.
        Kaikkihan päättävät itse miten seksikkyyden määrittelevät, mutta mielestäni kauneus ja seksikkyys ovat eri asioita.

        Jennistä ei tule [itselleni] valtavaa tarvetta päästä rakastelemaan häntä.

        Älä epäile etteikö mulla olisi esteettistä silmää,
        onhan mulla. Se pitää vain havainnoida millainen
        nainen vetoaa.

        Kiinalaisissa ja japanilaisissa sekä Välimeren
        maiden naisissa on vain sitä jotakin kiihottavaa
        eroottisuutta.


    • jeesmeen

      Satu Tuomisto, Sara Sieppi ja sitten se salkkareiden Sindy. Olen kai mieltynyt hieman brunetteihin :D

      • Anonyymi

        Satu Tuomisto kyllä, mutta ei Sara Sieppi.

        Susanna Laine, Ella Kanninen, Marjo Rein,
        Rita Strömmer, Kirsi Heikel ja Maria Veitola
        vetoaa meikäheterokundiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satu Tuomisto kyllä, mutta ei Sara Sieppi.

        Susanna Laine, Ella Kanninen, Marjo Rein,
        Rita Strömmer, Kirsi Heikel ja Maria Veitola
        vetoaa meikäheterokundiin.

        Tuossa listassa olevat naiset on keskenään aika eri ikäisiä! Pitäis olla ikä ryhmittäin!

        Toisaalta kun itse ei tunne ketään julkkista, niin jää ulkonäkö ja persoona vähän pimentoon! Ihanne kun on kahden asian summa!


    • pitkäkyrppäinen

      Susanna Penttilä ehdottomasti, Janina F oli ok aikoinaan... Taru Valkeapäässä oli seksiä, samoin Kata Kärkkäisessä. Katri Sorsaa ja Maisa Torppaa panisin varmasti myös. Kiira Korpi, Laura Lepistö ja Hanna-Maria Seppälä urheilupuolelta.

      • makunsa kullakin

        Eli tykkäät siis silikoneista? Entäpäs sitten Lola, Tuksu, Leina jne? Heilläkin silarit.


      • chicks for me

        Kiira korpi ja Jenni vartiainen on kauniita naisia, mtta seksiä heissä on yhtä paljo kuin karjalanpiirakassa.


    • jkhkhh

      Sara Sieppi ja Viivi Pumpanen. Urheilupuolelta Minna Kauppi ja Hanna-Maria Seppälä.

    • ihastunut2

      Ria Kataja on mielestäni tosi kaunis ja viehättävä...luonnonkaunis

    • 11+18

      Päivi Räsänen tietysti. Miettikää millainen peto se olis lakanoiden välissä.. uuuuhhh

      • Anonyymi

        Päivillä onkin semmoinen 45 vuoden kokemus
        suhteista. Meno ja meininki oli toista Päivin
        nuoruudessa 70-luvulla (vv. 1969-1979).

        Ottaen huomioon että Päivi Räsänen on
        uskovainen, tykkää lukea Raamattua ja
        käydä kirkossa.


    • 1212

      Satu Silvo, Johanna Raunio, Merja Larivaara, Riitta Väisänen
      Paula Koivuniemi, Helena Lindgren, Linda Lampenius, Anne Pohtamo,
      Chisu, Jasmin Mäntylä, Janina Frostell, Saija Varjus, Satu Tuomisto.

      Edesmenneistä tai iäkkäistä Anneli Sauli, Ester Toivonen, Armi Kuusela, Ansa Ikonen, Regina Linnanheimo..

      Lukematon määrä naisia, joissa on joitakin seksikkäitä piirteitä.Kukaan ei ole täydellinen, mutta täydellisyys ei olekaan seksikästä.

      • hyi mitä muijia

        No on outo lista. MEnettelee: Johanna raunio, Anne Pohtamo, Janina Frostel, Satu TUomisto. Muut on kyllä epämiellyttävän näköistä porukkaa. Näistä alarivin dinosauruksista en ossaa sanoa...


      • raeyae5ua5

        Helena Lingdren on oikeasti aivan helevetin kuuma


      • Anonyymi

        Ansa Ikonen oli seksikäs vv. 1935-1940 Suomi-filmeissä.


    • MILF!

      Suomen kuumimmat Milffit:

      Mari Sainio (ent. Kakko)
      Katariina Kaitue
      Kristiina Halttu
      Ria Kataja
      Janina Frostell
      Satu Silvo
      Johanna Raunio
      Eija-Riitta Korhola

    • heimo2
      • 4577

        Lotta hintsa. Janette broman.diana Anttila


      • 4577

        Lotta hintsa. Janette broman.diana Anttila


      • 57927
        4577 kirjoitti:

        Lotta hintsa. Janette broman.diana Anttila

        Näiden kans kirsi pyrhönen. Diana anttila. Janette broman. ♥♥♥♥♥


      • 57927
        4577 kirjoitti:

        Lotta hintsa. Janette broman.diana Anttila

        Näiden kans kirsi pyrhönen. Diana anttila. Janette broman. ♥♥♥♥♥


      • Anonyymi
        4577 kirjoitti:

        Lotta hintsa. Janette broman.diana Anttila

        sitten vielä Jessica Grabowsky, Anna Paavilainen,
        Minka Kuustonen, Alina Tomnikov ja Johanna Puhakka.


    • isabellaakusais

      Salkkareiden isabella. Siinä vasta nainen.

    • 10+ tälle

      Just just. Mielestäni tässä ketjussa luetelluista naisista kukaan ei ole hirveän seksikäs. Joku Jenni Vartiainen on varmasti paljon keskivertoa kauniimpi, ja milffejä täällä oli myös lueteltu. Mikäs siinä... Ei kukaan noista naisista ole kuitenkaan sillä tavalla seksikäs, mitä kansainvälisesti seksikkyydellä ymmärretään. Kyllästymiseen asti nätit naiset harvoin ovat myöskään niitä seksikkäimpiä. Usein myös seksikkyydellä tarkoitetaan jotain hirmu tyrkkyä silaribeibeä. Sekin on vähän väärä määritelmä, koska seksikkyys merkitsee usein hyvää itsetuntoa, eikä silaribeibeillä yleensä ole itsetuntoa nimeksikään vaan he ovat valmiita muokkaamaan itseään päästäkseen miesten suosioon.

      Tässä on nainen, joka on mielestäni kaunis ja seksikäs. Viehkeys, luonnollisen sopusuhtainen kroppa, riittävän kauniit kasvot, ja olemus kertavilkaisuulla sellainen, että tekee mieli ottaa vyötäröstä kiinni ja vetää itseä vasten. Täys 10 :n nainen.


      http://i4.liverpoolecho.co.uk/incoming/article3214497.ece/ALTERNATES/s927b/image-10-for-fhm-worlds-sexiest-woman-poll-2012-gallery-187266576-3214497.jpg

    • lkasdnmlöfkn

      Janina Frostell/Fry ja Viivi Avellan. Viivin osakkeita nostaa kauniin ulkonäön lisäksi erityisesti persoona ja mielipiteet. Luulen, että tulisin Viivin kanssa hyvin juttuun.

    • joo1

      No kyllä mä ihan naisenakin sanoisin että Jutta U. on ihan kaunis ja ylväs ja kenties jopa seksikäs nainen, vaikka täällä nyt onkin tapana haukkua kaikkia naisia joilla on hiukankin valtaa.

    • minäminä

      minä

    • anonymi

      viivi pumpanen

    • kaksi parasta

      Riika Raitio ja Tiina Jylhä vai onko se Tiina nykyisin Viron kansalainen, saattas kuitenkin.

    • Gmaj7

      Chisu saa mulla sukat pyörimään jalassa ja veren pakkautumaan monen barin voimalla noin keskivartalon alapuolen tuntumaan - vahvasti ja isosti!

      • Mara

        Oma Vaimo,on hot,aina vaan!


      • Anonyymi

        Älä muuta virko, niin mullakin

        kyllä se on sitten kaunis ja seksikäs,
        Jori Sjöroos on onnenpekka kun
        pokas Chisun (Christel Sundberg).


    • Rautakanki housuissa

      Nämä kaksi meterologia Anne Borgström ja Kerttu Kotakorpi

      • Kerttu kävisi minulle, nätti ja kurvikas, pirteä, eikä kyllästyneen näköinen, tulisipa minun sänkyyni, niin antaisin kyytiä pari tuntia illalla ja toiset kaksi aamulla. Missähän kaikki yhtä kauniit ja kurvit kohdallaan olevat piileskelee, yksi riittäisi minulle


    • ihania

      Karoliina Blackburn ja Katariina Kaitue

    • Nukkumatta

      Iiina Kuustonen ja viikko yhtäkyytiä.

    • keijo3

      Johanna Tukiainen on myös todella seksikäs.

    • Tässä mun

      Kerttu Rissanen (Salkkarit-Sanni), Jenni Vartiainen, Laura Lepistö

      • olenmyyty jennille

        Minun mielestä seksikyys on sama kuin kauneus ja hyvä itse tunto. Ja tapa kantaa ittensä kokonaisuus. Jenni vartiaienn on jumalatar ja jos vain sais koskea edes hetken antasin mitä vaan.


    • imlovingit

      Sara Chafak, Iina Kuustonen, Anna Abreu ja Satu Tuomisto :3

    • naisista tietävä

      susanna päivärinta kirsi piha vappu pimiä jutta urpilainen jasmin hamid lola wallinkoski anne borkström kiinteistö kaisa kaija pohjola merja salovaara meiju suvas nyt ei tule nimiä mieleen kun pitäis mutta siinä nyt joitakin

      • Susanna Päivärinta pääsee minunkin listan kärkeen!
        Kaunis , älykäs ehkä hieman nirppa/pikkusievä joka vain rikkoo sopivasti liian täydellisyyden..
        Ja sopivasti jo maailmaa nähnyt ( ei enää mikään nuori tytön huitukka)
        Olisi mielenkiintoista tutustua häneen lähemmin!


    • Ammattirunkkari

      Matleena Kuusniemi, Satu Silvo, Jasmin Mäntylä, Janina Frostell ja Maria Lund ovat saaneet minun kyrpäni roiskimaan spermaa satoja, ellei tuhansia kertoja.

      • Anonyymi

        Matleena Kuusniemi, Satu Silvo ja Janina Frostell.

        Mun valinnat sun listalta.


    • Jolie-fani

      Ei mainiutista kukaan. Yrittäkääs nyt vielä.

      Pitäisi olla jotakin siihen suuntaan kuin jenkkilästä Angelica Jolie. Siinä vasta seksikkyyttä.

      • Hyihyi

        Nimi on Angelina, ei Angelica. Ja hänessä ei ole mitään seksikästä, mutruhuulinen ja kolhon miehekäs luuviulu. Vielä epämiellyttävämpi nyt kun leikkautti molemmat rintansa pois.


    • Pikatamppi

      Maria Sid!!!

      Uuh! Ihana muija!

      Onneksi oma eukko näyttää vähän samalta!

      • Anonyymi

        Maria Sid är bra kvinna! Puss och kram!

        suomenruotsalaiset muutenkin erottuu
        suomalaisista jurottajista, murehtijoista
        ja riidanhaastajista edukseen, niin kuin
        Johanna af Schultén ja Jessica Grabowsky.


    • nro28

      Korpikosken muija (hussi)

    • kfkfkfk

      Sofia Ruusila, kaunis, mutta luonne pelkkää kuraa. Kyllä, tunnen.

    • runkkumuna

      Pihla Viitala, Pamela Tola, Matleena Kuusniemi, Jenni Banerjee, Malla Malmivaara, Susanna Laine, Viivi Pumpanen. Siinä muutama, joka saa mun lerssin kovaksi. Aina!!!

      • Anonyymi

        Pamela Tola, Matleena Kuusniemi, Jenni Banerjee ja Susanna Laine.

        mun valinnat sun listalta.


    • Jdjsjsjsjsk

      Mulle ainaki on suomen seksikkäin nainen, Anne Mari Miettinen, matkaoppaista, tykkään blondeista eniten, mikä misu helvettiläinen!

    • Hotdogi

      Toi Tavja ja sit Lenita.

      • Anonyymi

        Tarja Halonen on yksistä fiksuimmista
        suomalaisista naispolitiikoista,

        Lycka till Tarja Halonen!


    • MäTykkäänXX

      Tiina Lymi. Älykäs, lahjakas, karismaattinen, kova tekeen duunia, upee ääni.

      • Anonyymi

        Veit sanat suustani. Näin se on!

        Tiina Lymi tuttavuus jo vuodelta 1993
        Akvaariorakkus-leffan roolissa
        yhdessä Nicke Lignellin kanssa.


    • kaunis_älykäs

      Tuksu. Hän on niin kaunis, älykäs ja muutenkin sivistynyt. Tuksu on vaan aivan ylivertainen ja seksikäs muihin verrattuna maailman laajuisesti.......

      • Anonyymi

        Laita nyt silmälasit päähäsi, ei sitä nai edes säkki päässä. Kamala lerppahuuli, ei saa edes maalilla kauniiksi ja muodoton läski.


    • enoputosiveneestä

      mari pekkanen on täydellinen! seksikäs hymy ja upea kurvikas vartalo...
      sanna savikko on myös tosi hot!!!

    • Kurvikkaita

      Salkkareiden Isabella Holm
      Ylen Riika Raitio
      Siinä kaksi seksikästä julkkista.

    • Kaikkisisään

      Kiinteistövälittäjä
      Mira Kasslinin kanssa tulisi tehtyä ennätyksiä, nam.

    • Minuuttitolkullaruutaisi

      Mira Kasslin on oikeasti niin seksikäs, että kahvikupillinen ruutaisi yhtäkyytiä.

    • mielestäni

      Jos urheilijat lasketaan julkkiksiksi niin Suomen seksikkäin julkkis on hiihtäjä Anne Kyllönen. Myös siksi, että hän ei esitä seksikästä vaan yrittää piilottaa sen.

      • Anonyymi

        Marja-Liisa Kirvesniemi, Sarajevo 1984,


    • Jygjhgycj

      Joku seiväshyppääjistä, mut en osaa päättää kuka...

    • b-82

      Uutisankkuri Piia Pasanen. Hän on söpö ja tyylikäs kaunotar ja harvinaisen hyvin säilynyt 44-vuotiaaksi.

    • Per-kel
    • sfhjfk

      Mari Pekkanen ja isooooo....t hinkit !!!

      Ois mukava päästä leipomaan, vai mitä ?!

      • MarionKuuma

        Jep. Mari Pekkanen näyttää just sellaiselta jonka kanssa viihtyisi. Siinä olisi mukava syödä aamupalaa kun Mari istuisi vastapäätä tissit paljaana.


      • SANDRA ERIKSSON
        KRISTIINA MÄKELÄ
        ANNIMARI KORTE
        MARIA HUNTINGTON
        ELLA JUNNILA
        SIINÄ MUN VIISIKKO


    • Tqw

      Kerttu Kotakorpi 💝

      • jukkap9

        Kerttu on kyllä nätti ja haluttava joka puolelta,on nätit slmät,kasvot,pitkät hiukset ja upea vartalo. Kun nyt jostain löytyisi samanlainen,niin voisin alkaa seurusteleen. Otappa yhtä nätti ja kurvikas nainen yhteyttä,vaikka varattukin, niin salasuhdekkin olisi jotain: jukkap9 at luukku. com


      • Niin minunkin makuuni, ottaisin jos saisin


      • Anonyymi
        jukkap9 kirjoitti:

        Kerttu on kyllä nätti ja haluttava joka puolelta,on nätit slmät,kasvot,pitkät hiukset ja upea vartalo. Kun nyt jostain löytyisi samanlainen,niin voisin alkaa seurusteleen. Otappa yhtä nätti ja kurvikas nainen yhteyttä,vaikka varattukin, niin salasuhdekkin olisi jotain: jukkap9 at luukku. com

        Kun luukku muuttui maksulliseksi, niin jukkap9 lakkasi toimimasta, nyt sama, mutta [email protected] ja kaikki yhtä nätit ja kurvikkaat voi viestitellä


      • Anonyymi
        jukkap9 kirjoitti:

        Kerttu on kyllä nätti ja haluttava joka puolelta,on nätit slmät,kasvot,pitkät hiukset ja upea vartalo. Kun nyt jostain löytyisi samanlainen,niin voisin alkaa seurusteleen. Otappa yhtä nätti ja kurvikas nainen yhteyttä,vaikka varattukin, niin salasuhdekkin olisi jotain: jukkap9 at luukku. com

        Luukku vaihtui vuosi sitten. Nyt jukkap9 on: jukkap999 at gmail.com


    • seksikkäin

      Ei varsinainen julkkis mutta tunnettu urheilija Anne Kyllönen.

    • ehdottomast

      Henriikka Roo, treenattu mutta siro, älykäs mutta hauska.. siinä sais tanko kyytiä

    • Minusta Tanja Karpela oli minun makuni mukaan kansanedustajana joskus vuonna 2001, kun olin tosi nuori. En silloin yhtään ihmettelyt, miksi silloinen Kokoomus puolueen puheenjohtaja kihlasi hänet. En sanoisi, että kaunein tai edes ehkä seksikkäin suomalasinainen, mutta minusta viehättävin silloin. Se on hyvin lähellä seksikyyttä minun maailmassani ja melkein sama asia miksi valitsen hänet.

    • Läskitheiluu

      KAUHEA VALAS TUO MARI PEKKANEN NYKYÄÄN, HYI HELVETTI !

    • poitsupoitsu

      Miss Plus Size 2018 Niina Kuhta on upea ja seksikäs nainen! Oikea donna!

      • Anonyymi

        Ihra ei ole kaunista katseltavaa naisen kropassa.


    • tylyämekasta

      Kun voi nimettä kirjoittaa, niin ei hittaa.

      Ihmisen komistus ja todellisuus julkkisenakin on aika karua. Ihmisellä on luonto ja kuvastus.

      Kaksi aivan kamalaa ihmistä ihmisenä jotka on kuitenkin ihan ok näkösiä. Mari Perankoski ja Ministeri Sanna Grhan-laasonen. YÄK! Kolmas on tämä tangokunigatar Erika Vikman! Ei ole ihminen järjenvalolla siunattu yksityiselämässä, jos ei ole niitä kolmea muutakaan kuningatarta jotka on olleet saman miehen kanssa naimisissa saakka.

      Kauneus on kiinni niin pienistä asioista ja mitä me nähdään on vain sadasosa todellisuudesta. Livessä kohdatuista naisimmeisistä pystyy päättelemään paljon enemmän, mutta ei heistäkään paljoa.

      • Anonyymi

        Lipsasen Ilkka alias Danny ei ole valkannu
        naisiaan järjellä vaan tunteella aikuisiällä.

        ¤ Liisa Lipsasen kanssa avioero
        ¤ Armi Aavikko alkoholisoitui ja kuoli
        ¤ Erika Vikman tuppaa olemaan diivan oloinen nainen


    • poitsupoju

      Jutta Urpilainen on ylväs kypsä nainen joka suorastaan tihkuu seksikkyyttä! Viimeksi Sensuroimaton Päivärinta -ohjelmassa oli uskomattoman kiihottava! Jutta täyttää kohta 43 ja paranee vain ikääntyessään.

    • 123d1231d23d

      Tulee mieleen salkkareista ainaki Iida ja sitte se muinoinen lesbo ope

      • Anonyymi

        Kyllä minäkin sitä lesbo opea, näyttelijä
        Sanna-June Hydeä ihaillen seurasin
        Salkkariroolissaan.


    • Kivakiva
    • Fani
    • Anonyymi

      Edelleenkin Jutta on upein ja seksikkäin julkkisnainen. Nyt taas esillä enemmän kun on komissaariehdokkaana. Jutta, olet ihana!

    • Anonyymi

      Kyllä, Jutta on seksikkäin.

    • Anonyymi

      Martina Aitolehti. On kaunis ja seksikäs.

    • Anonyymi

      Jutta Urpilainen.

    • Anonyymi

      Täti Tiukka minunkin mieleeni...

    • Anonyymi

      Mikä ihme siinä Jutta Urpilaisessa on? Ei ymmärrä. Ei mielestäni edes kaunis. Mutta kauneus katsojan silmässä mutta minä en ainakaan näe siellä mitään.

      • Anonyymi

        Jutta on nyt 44-vuotiaana kiihottavimmillaan! Kauniit hiukset, kaunis suu ja leuka, uhkea vartalo, kauniisti meikattu ja lakatut kynnet. Todella ihana nainen! Saattaa olla tätimäinenkin mutta sekin on omalla tavallaan seksikästä.


      • Anonyymi

        Juuri tätä olen minäkin viime aikoina ihmetellyt. Aina joku jossain ottaa puheeksi Jutta Urpilaisen ja kehuu hänen kuumuuttaan


    • Anonyymi

      Kyllä, Jutta on seksikkäin.

    • Anonyymi

      Jutta, Jutta ja Jutta.

    • Erika Sirola.

    • Anonyymi

      Sirpa Suutari-Jääskö tihkuu seksiä.

    • Anonyymi

      Anne Berner milf

      • Anonyymi

        Ylimielisyys ei ole seksikästä.


    • Anonyymi

      Isotisu Niina Kuhta.

    • Anonyymi

      Toimittaja Mari Haavisto

    • Anonyymi

      Ylivoimaisesti Jutta Urpilainen!

    • Anonyymi

      Marianne Heikkilä

    • Anonyymi

      Jutta Urpilainen

    • Anonyymi

      Ehdottomasti tarja halonen,sillä hänellä on seksiä pään sisällä,elikkäs älyä T:hiihtäjä 47 härmästä

    • Anonyymi

      No koko Viisikko tämän täytyy olla.

      Ovat nimittäin saaneet maamme kaikkien tosi järkimiesten päät niin sekaisin tässä viime viikkoina, että nämä eivät kuule huudoltaan omia ajatuksiaankaan.

    • Anonyymi

      Susanna Penttilä. Suorastaan käsittämättömän kaunis ja seksikäs nainen.

    • Anonyymi

      Laura Voutilainen, kiihottava puuma. Nuorten poikien suosikki.

    • "seksikkäämpiä naisia näkee lenkillä, salilla, kaupassa, ravintolassa ja koulussa/töissä."

      olet tässä aivan oikeassa.

    • Anonyymi

      Haukkoisin henkeä ihastuksesta jos näkisin Jutan bikineissä.

    • Anonyymi

      Haukon henkeä vaikka Jutta on mekossa.

    • Anonyymi

      Jutta on suomen seksikkäin.

    • Anonyymi

      Jutta - ylivoimaisesti.

    • Anonyymi

      Kiistatta poliitikko Annika Saarikko. Ihanan rehevä!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, ihanan rehevä.


    • Anonyymi

      Jutta ja Annika johtavat

    • Anonyymi

      Jutta voittaa.

    • Anonyymi

      Marianne Heikkilä

    • Anonyymi

      YLE:n Annika Damström

    • Anonyymi

      Iän, ulkonäön ja persoonan summa. Jos tänään sanoo jotain, niin vuoden päästä mielipide on eri.

      Osa tämän ketjun vastauksista on silkkaa vittuilua.

      Koska kriteerit on tuollaiset niin vastaan, että Anne Kukkohovi. Yksi kriteereistäni ei täyty täysin.

    • Anonyymi

      Sirpa Suutari-Jääskö

    • Anonyymi

      Laura Arffman

    • Anonyymi

      Jutta Urpilainen

    • Anonyymi

      Pirjo Heikkilä ja piste.

    • Anonyymi

      Sahra ali, Tea khalifa, kelly kaloji

    • Anonyymi

      Pia Lohikoski

      • Anonyymi

        Tihkuu seksiä...


    • Anonyymi

      Jutta ehdottomasti

    • Anonyymi

      Kirsi paakkanen, ja alko ottaa het eteen...

    • Anonyymi

      Jutta Urpilainen

    • Anonyymi

      Urheiluruudun Laura Arffman!

    • Anonyymi

      Näitä jäksa lukea mutta kyllä naisena yämä evelina laulaja on aika seksy niiden läväreiden ka. Joku siinä kiihottaa😁💎

    • Anonyymi

      Jutta-täti.

    • Anonyymi

      Meteorologi Anniina Valtonen on kivan oloinen. Kun ei tunne ihmistä, niin ei voi sanoa enempää

    • Anonyymi

      Ihana lihava Pia Lohikoski.

      • Anonyymi

        Pialle pisteet.


    • Anonyymi

      Minäkin kiihotun Pia-tädistä, 130 kg, nam.

    • Anonyymi

      Sanoisin että Erika Vikman

    • Anonyymi

      Laura Arffman (YLE:n upea urheilutoimittaja)

    • Anonyymi

      Alueuutisten Riika Raitio.

    • Anonyymi

      Riikka Purra..

    • Anonyymi

      Amanda Ahola

      • Anonyymi

        Amanda on kyllä ollut nätti mutta leikelty pilalle. Säälittää kun yrittää olla nuken näköinen.


    • Anonyymi

      Olisikos Kati Outinen. Olisi sellainen hiomaton timantti.

    • Anonyymi

      Laura Voutilainen

    • Anonyymi

      TIS Anna, ihana lihava isotisu.

    • Anonyymi

      Jutta Urpilainen

    • Anonyymi

      Minustakin Jutta on seksikkäin vieläpä tädin iässä. Kaunis, muodokas, tyylikäs.

      • Anonyymi

        Ja kauniit punaiset kynnet


    • Anonyymi

      Vasemmistoliiton tätikansanedustajat.

      • Anonyymi

        Ja erityisesti Anna Kontula


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja erityisesti Anna Kontula

        Anna Kontula olisi varmaan ihana sängyssä ja hyvät muodot, kyllä antautuisin toisenkin kerran. jukkap999


    • Anonyymi

      Isabel Ljungdell. Ja kirkkaasti.

    • Anonyymi

      Pitäisi pysyä lähellä omaa ikää. Jos itse on 50, ei ole reilua alkaa puhumaan 22v ikäisestä. Ihan nopeasti sanon kaksi nimeä. Anu sinisalo, s.1966 ja Anne Kukkohovi s.1970.

    • Anonyymi

      Tuula Haatainen, upea 182-senttinen lady

      • Anonyymi

        Todella ihana täti.

        -poju


    • Anonyymi

      Andy

    • Anonyymi

      Jutta Urpilainen on seksikäs.

    • Anonyymi

      Jutta tihkuu kypsää matureseksiä.

    • Anonyymi

      Lihavat kansanedustajatädit.

      • Anonyymi

        Kyllä, esim. Vasemmistoliiton ihana Pia Lohikoski


    • Anonyymi

      Minun mummo

    • Anonyymi

      Iida Vainio

    • Anonyymi

      Niina Kuhta

    • Anonyymi

      Sofia Belórf

    • Anonyymi

      Riika Raitio

    • Anonyymi

      Sirpa Suutari-Jääskö

    • Anonyymi

      Omasta mielestäni julkkiksissa ei ole olikein yhtään seksikästä naista. Potentiaalisesti seksikkäitä on, mutta liika tyrkkyys tuhoaa sen mahdollisuuden.

    • Anonyymi

      Kaikki julkkikset, joilla on punaiseksi lakatut varpaankynnet, ovat seksikkäitä. Ja siis varpaat näkyvät esim. lehtikuvissa.

      • Anonyymi

        Kerro esimerkki...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro esimerkki...

        Vaikka Jutta


    • Anonyymi

      Laura Voutilainen

    • Anonyymi

      Laura Arffman

    • Anonyymi

      Pohjolan Emäntä

    • Anonyymi

      tuhannesti thai hieroja nainen

    • Anonyymi

      Anna Eriksson

    • Anonyymi

      Sini Hursti

    • Anonyymi

      Lady X

    • Anonyymi

      Suomi Neito

    • Anonyymi

      Jutta Urpilainen

    • Anonyymi

      Sointu Borg. Nimikin on helvetin seksikäs!

    • Anonyymi

      Onneksi Laura Arffman palasi taas Urheiluruutuun, mielettömän seksikäs!

    • Anonyymi

      Jutta Urpilainen, Laura Voutilainen, Tatjana Pajamäki

    • Anonyymi

      Säätyttö Kerttu Kotakorpi ja Lola. Olisipa minullekkin yksi yhtä kurvikas ja nätti. Saa ottaa yhteyttä jukkap999 ät gmail.com , mies 52v

    • Anonyymi

      YLEn urheilutoimittaja Riikka Smolander-Slotte vilahti telkkarissa viime viikolla. Uskomattoman kiihottava rehevä täti!

    • Anonyymi

      Antonia Berg

    • Anonyymi

      Sointu Borg

    • Anonyymi

      Jutta Urpilainen

    • Anonyymi

      Ihmisen seksikkyys muodostuu myös siitä että on ns hyvä tyyppi ja itse toisena puoliskona saa kokea ihmisen niin että voi sanoa tätä hyväksi tyypiksi! Lisäksi oma ikä ja tämän ”julkkiksen” ikä merkkaa palon. En ole mikään sanomaan mitään esimerkiksi Satu Tuomistosta koska olen 15v vanhempi enkä tunne häntä henkilökohtaisesti. Satu on varmasti julkisuudessa hyvännäköinen ja kiva tyyppi, mutta onko sitä myös ihmisenä.

      Ja noista eduskunnan olioista. Jos ihminen on kolmannen kauden istuja ja omassa elämässä asiat asiat kunnossa mm hyvän hillotolpan ansiosta, niin kyllähän se näkyy olemuksessa. Tavallisella ihmisellä on kuukaudessa 50€ löysää monen vuoden jälkeen ja näillä summa on nopeasti tonneja. Money talk!

    • Anonyymi

      Osuva nimimerkki aloittajalla. Olen aina ajatellut, että MIES on hiljaa tällaisista asioista, koska tuollainen spekulointi on vaan niin piip:maista.

    • Anonyymi

      Annika Nuotto.

    • Anonyymi

      Jutta Urpilainen täyttää huomenna 47 vuotta ja on ihanimmillaan!

      • Anonyymi

        Urpo loinen on jo wanha kurppa


    • Anonyymi

      Naikkarien Erin.

    • Anonyymi

      Jutalle täydet pisteet.

    • Anonyymi

      Punapää Pia Lohikoski

      • Anonyymi

        Ihanan lihava!


    • Anonyymi

      Ei ole vielä Jutta Urpilaisen voittanutta osunut silmiini.

      • Anonyymi

        Ei minunkaan silmiini. Jutta tihkuu seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minunkaan silmiini. Jutta tihkuu seksiä.

        Aika pienet tissitkin. Ei jatkoon.


    • Anonyymi

      Cindy Sun on pirun seksikäs.

      Suomessa on ikävän ohut pornoskene ja pornotähdet liian vähän julkisuudessa. Sieltä ne parhaimman näköiset naiset löytyy.

    • Anonyymi

      Kehen haluaisin tutustua! Oma ikäinen Anne Kukkohovi! Mutta näteistö puhutaan niin paljon nuorempia ovat Satu Tuomisto, Viivi pumpanen. Ulkonäön merkitystä ei voi väheksyä vaikka se on vain kuori. Kiva tyyppi ja kiva olemus on samassa paketissa hot!

    • Anonyymi

      Annastiina Heikkilä ja Diandra on kivan näköisiä, mutta koska en tunne heitä niin en voi sanoa mitään muuta. Jos tavallinen mies tapaa jonkin julkkiksen julkisessa tilanteessa on tämän julkkiksen käytös itseä kohtaan neutraali, tuskin häneltä saisi mitään lähempää huomiota. Jos julkkisnainen tulisi vastaan kadulla, niin tilanne menisi ohi sekunnissa eikä hän sanoisi mitään saati itse edes tuntisin häntä sekunnissa! Omalla kylällä olevia muutamia en edes tuntisi ihmisvirrassa! ( parin tuhannen ihmisen kylällä virta on hurja ja julkkiksia kuitenkin on)

    • 1. Satu Tuuli Karhu, 2. Kristiina Silvan, 3. Diandra, 4. Tiina Lymi

    • Anonyymi

      Jutta Urpilainen on mielestäni maan seksikkäin nainen.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, Jutta tyylikkäänä ja punaiseksi lakatut varpaankynnet.


    • Anonyymi

      Suvi Puukangas. Hot hot hot.

    • Anonyymi

      Niina Kuhta

    • Anonyymi

      Jutta Urpilainen

    • Anonyymi

      Kaksi asiaa! Ihmisen ulkonäkö ja luonne! Jotkut on vaan niin booring. Mä en usko mihinkään julkkikseen sillee ”kauniina”. Esim. Riikka Purrassa on jotain ja hänestä puuttuu jotain. Ei ole mikään 50/50 tyyppi. Eikä ole Anniina Valtonenkaan. Julkinen ihminen on vaan jotain.

    • Anonyymi

      Seksikkyys on eri asia kuin klassinen kauneus.

    • Anonyymi

      Jutta Urpilainen on mielestäni seksikäs.

    • Anonyymi

      Tuohon kysymykseen on monta vastausta. Yleisesti ihminen muuttuu elämän myötä vuosikymmenien mittaan. ja ihmisen asema!

      25v nainen on eritapaa kuin 35 jne. aina hamaan tappiin!
      Seksikkyyteen vaikuttaa myös ihmisen persoona.

      Se on helvetin helppo sanoa, että joku 2000 luvun missi on seksikäs niinkuin Sara Safak tai Satu Tuomisto. Mutta kyllä ihan tavallinen ihminen niinkuin Katri Kulmuni on myös kivan näköinen.

      Eikä listassa aina unohtuu nimiä!

      • Anonyymi

        Pitää paikkansa, esim. moni tavis-kansanedustaja on seksikäs.


    • Anonyymi

      Nainen joka vaikuttaa kivalle ja on kivan näköinen eikä ole missi! Siinäpä miettimistä ja mielipidettä!

      No yksi on Tangokuningatar Jenna Bågeberg.

      Mutta edelleen kannattaa muistaa ihmisen ikä.

    • Anonyymi

      Sirpa Suutari-Jääskö on hyvin seksikäs

    • Anonyymi

      Pitääköhän kukaan Krista Kiurua seksikkäänä? No minä pidän, Krista on 48 v, minä 24 v.

    • Anonyymi

      1. Jutta
      2. Jutta
      3. Jutta

    • Anonyymi

      Iida Vainio. Tosi kaunis ja seksikäs. Ihanat rinnat!

      • Anonyymi

        Karsean näköinen kuminukke! Ihan lapsen näköinen kaulasta ylöspäin, eikä edes nätin sellaisen.


    • Anonyymi

      Jutta Urpilainen saa paljon tässä kannatusta. Ei ihme:
      -uhkean muodokas
      -tyylikäs
      -kaunis meikki
      -jne

    • Anonyymi

      Perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokas Teija Makkonen on tosi seksikäs.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, tosi kuuma....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, tosi kuuma....

        Panisin


    • Anonyymi

      Niina Kuhta.

    • Anonyymi

      Uutistoimittaja Riika Raitio

    • Anonyymi

      Ei seksikäs on joku hame kusirajaan ja tissit kuin tarjottimella, tyrkky. Hyi vittu. Seksikkyys lähtee silmistä, eli onhan noita.

    • Anonyymi

      Anna Abreu on porno

    • Anonyymi

      Tuula Haatainen, tyylikäs 183 cm pitkä lady.

      • Anonyymi

        Tuulalla on upea vartalo!


    • Anonyymi

      Jutta Urpilainen on seksikkäin, aion äänestää pressavaaleissa.

      • Anonyymi

        Minustakin Jutta on seksikkäin, silmälasit, räikeänpunaiset kynnet, uhkeat muodot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin Jutta on seksikkäin, silmälasit, räikeänpunaiset kynnet, uhkeat muodot.

        Samaa mieltä, Jutta on todella hot.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti Sanni... Mutta ei taida miehillä olla mahiksia?

    • Anonyymi

      säätyttö JENNA SALMINEN

      • Anonyymi

        Jenna Salminen!
        On kuvottava. Paljastavilla ja 6 numeroa liian tiukoilla vaatteilla keikaroi sää lähetyksissä meteorologina, oksettava!


    • Anonyymi

      Iida Vainio kultamekko...kertokaa tolle tytölle,että hankkii oikea elämän.
      Voi voi tyttö raukkaa!

    • Anonyymi

      Seela Sella

    • Anonyymi

      Sinikukka Saari

    • Anonyymi

      Ihanne naisella on neljä kriteeriä eikä yksikään niistä koskaan täyty tai kaikki ole kohdallaan ja samaa varmaan sanoo naiset meistä miehistäkin.

      Kivan näköinen, empaattinen , puhe kykyinen ja järkevä ikä suhteessa omaan.

    • Anonyymi

      Tuula Haatainen

    • Anonyymi

      Iida Vainio. Toivottavasti suostuu tulevaisuudessa tissikuviin!

    • Anonyymi

      Muistakaa että Suomi on pieni maa ja velkaantuu kovasti.

    • Anonyymi

      Miksi noilla muutamilla on valtava ahteri, valtavat reidet ja valtavat jalat.
      Ja ne vielä kuvittelevat, olevansa kauniita.
      En nyt viitsi nimeä kirjoittaa, ehkä kaikki tietävät sen.

      • Anonyymi

        En tiedä. En omista telkkaria. Ketä ne on? Kuvia!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe