Moikka olen 12v. Tyttö ja olen sanonut poikaystävälleni jo kaiken, mutta jotain pitäisi vielä sanoa, mutta mitä??
mitä sanoa poikaystävälle
7
2236
Vastaukset
- jyystäjä--.
Sano sille että et ikinä pääse naimaan mun neitsyyttäni pois. Annan sen jollekkin ulkomaalaiselle mustalle miehelle.
- 12v tyttö
Tarkoitan kyllä jotain mistä hän tulisi iloiseksi!
- dyyddy
12v tyttö kirjoitti:
Tarkoitan kyllä jotain mistä hän tulisi iloiseksi!
Ole rennosti oma itsesi. Älä yritä tietoisesti koko ajan liikaa miellyttää. Tietysti joskus on kiva yllättää toinen ihanilla jutuilla, mutta jatkuva hehkutus tekee koko hommasta epätodellista.
Kokemusta on. Seurustelin yhden pojan kanssa 13-15 vuotiaana, eli pari vuotta. En sanonut kritiikkiä, en rentoutunut, yritin hullun tavalla...
Nyt ikää 34 ja elämä on paljon helpompaa.:) Silti ilahdutan läheisiäni.
- Anonyymi
Voisit sanoa/kysyä siltä siis tekstin kautta että mistä se tykkää eniten tai jos olet jo kysynyt/sanonut niin kysy siltä että kenestä kaikista se on tykännyt (:
- Anonyymi
Kysy tulevaisuudestaan, ammattihaaveista, harrastuksista, musasta, tv-ohjelmista (tai striimeistä). Pelaatko/pelaako WoW tms? Niistäsaa juttua irti.
joskus on vain ihanaa olla ihan hiljaa toisen vieressä ja pitää vaikka käpälästä. Ei siihen sanoja aina tarvita, pulinaa on liikaakin!! No enpä oikein tiedä, kun en tunne sinua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241568Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711540Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851274Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841194Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101105En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939